abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83141674
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Dubish het volgende:

[..]

Wow hoeveel vingers heb je wel niet gekregen in de tijd dat je je rbw hebt?
Tis echt wat hoor Nooit geweten dat er zoveel asociale mensen in eht verkeer zaten. Wellicht toch maar een L bovenop de auto monteren
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggeven Vrijdag zien we elkaar pas weer
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83141716
quote:
Wat een stelletje fuckers zeg,bij de gemeente hier
Kom ik daar vanmorgen,geef haar het afhaalbewijs,ze gaat naar achteren,komt terug en zegt 'Ik heb hem al voor je!!' Dinsdag,ipv vrijdag.Ik was totaal overgegaan in de stand.Ik had het pasje in mn portemonee gedaan,ik had getekent voor ontvangst,en ineens zegt ze 'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug

Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggeven Vrijdag zien we elkaar pas weer
OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:11:31 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83142040
Pure bureaucratie is het! Het pasje ligt daar gewoon,is klaar.Hoeft niks meer aan gespoten,geprikt,gebogen te worden.En toch ligt ie daar nu drie dagen voor jan l*l te liggen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:17:04 #154
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83142299
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Dubish het volgende:

[..]

OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennen
Inderdaad
pi_83147200
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou hebben enkelen van ons al enkele weken hun pasje in bezit. Hoeveel bijna-ongelukken hebben we al meegemaakt?
Niet zoveel. Eentje had ik al over verteld: iemand had knipperlicht aan om van rotonde af te gaan, maar ging uiteindelijk toch doorrijden en ik wilde op de rotonde rijden. Een schreeuwende moeder heeft een ongeluk voorkomen.

En bij het uitparkeren (hoe noem je zoiets?) reed ik bijna tegen een andere auto aan (scheelde 5 cm).

De meeste mensen zijn wel lief op de weg. Ik was wel een keertje boos geworden op een vrachtwagenbestuurder. Ik wilde voor die vent gaan invoegen (er stond een rijdende file), maar hij ging ineens dat gat tussen hem en die auto voor 'm dichten. Dus ik ben gewoon 1 plekje naar voren ingevoegd (voor de auto die voor de vrachtwagen reed)
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik een A4'tje aan de achteruit plakt met '17 juni geslaagd voor mijn rijbewijs.Verwacht geen wonderen.'
Haha. Je bent niet de enige die geen wonderen verricht op de weg. Er zitten een paar malloten tussen, hoor. Ik betrap mezelf erop dat ik wil gaan bumperkleven bij mensen die zo sloom optrekken en vervolgens 5-10 km/u langzamer rijden dan toegestaan
quote:
'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug

Wtf?? Wie heeft die regel bedacht?! Volgens mij heeft die trien achter de balie zelf geen rijbewijs en is ze jaloers op die van jou.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:13:22 #156
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83151942
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

En bij het uitparkeren (hoe noem je zoiets?) reed ik bijna tegen een andere auto aan (scheelde 5 cm).
Wegrijden?
pi_83154733
Hebben de "net geslaagden" eigenlijk al bonnen voor te hard rijden binnen inmiddels?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:21:11 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83154899
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben de "net geslaagden" eigenlijk al bonnen voor te hard rijden binnen inmiddels?
Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzo
Voorlopig heb ik na mn rij-examen geen meter meer gereden.Grappig eigenlijk dat je slaagt,het alleen mag gaan doen,en daarna minstens een week niet rijdt
pi_83155652
Zijn er ook mensen die geflitst zijn tijdens een rijles?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:42:30 #160
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_83155810
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Denk het niet. Er zit iemand naast je die alle flitspalen weet te vinden en ingrijpt zodra je te hard rijdt.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:53:54 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83156258
quote:
Eén keer bijna,maar toen trapte mn instructeur ineens de rem indd in..
Ook aan hem gevraagd,maar hij had het nooit meegemaakt
pi_83156442
quote:
Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad ja
Tap tap tap
pi_83156460
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzo
Voorlopig heb ik na mn rij-examen geen meter meer gereden.Grappig eigenlijk dat je slaagt,het alleen mag gaan doen,en daarna minstens een week niet rijdt
Maar er bij mij maar drie weken van
Tap tap tap
pi_83156488
Oja, ik fietste vanmiddag lekker hard op een stoplicht af dat op oranje sprong. Wil ik in m'n binnenspiegel kijken voor ik rem
Tap tap tap
pi_83160269
Wat een verhalen allemaal
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)
Maar ik heb er wel vertrouwen in

Nog tips behalve overdreven kijken etc?
Waarom niet?
pi_83160308
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)

Succes Relaxed blijven en niet bij het eerste kleine foutje denken dat het niet meer goedkomt .
Tap tap tap
pi_83160859
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad ja
Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:26:13 #168
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_83160956
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:

Gewoon lekker ontspannen rijden en je ding doen dan komt het wel goed. Succes.
Anonieme tievesclown
pi_83161151
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.
Ik heb hem weleens gevraagd of hij boetes had gehad tijdens lessen, en die had hij dus weleens gekregen Hij zei niet of het een keer bij mij was gebeurd, hij betaalde ze gewoon, het was z'n eigen schuld en dat zat bij de prijs inbegrepen Maar ik heb wel vrij vaak te horen gekregen dat ik moest uitkijken, want ik heb de neiging om net een paar km te hard te rijden.
Tap tap tap
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:02:24 #170
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83162995
Ik weet waar bij ons de flitspalen staan
Voor de rest rijd op doorgaande weken wel 'iets' harder dan 80 waar geen palen staan , omdat min of meer iedereen dat doet en hekel heb aan auto's die zitten te kleven aan mij
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83167635
Vandaag mail van CBR, 5juli TTT Wohooo kan niet wachten Hopelijk gaat het goed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:30:10 #172
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83168505
Nou blijkbaar wordt er waar ik rijd niet geflitst, want ik rijd regelmatig te hard. 50/50 bewust/onbewust. Vaak bij het optrekken ga ik bv. als ik 50 km/u mag te veel door naar een dikke 60 km/u en na zoveel meter kijk ik dan eens op de teller en denk ik "shit, zo hard mag ik niet". Mijn instructeur grijpt bijna nooit in en zegt er ook nooit wat over, tenzij ik 80 ga waar je 50 mag of zo, dan komt de beruchte vraag "Hoe hard mag je hier?" Ik mocht ff de snelweg op vorige les en naderde een auto die 110-115 reed of zo. Ik zag dat ik niet veel harder ging, maar kwam wel te dichtbij en had geen zin er achter te plakken. Ik ging dus inhalen, maar kwam er met de 130 ook niet echt voorbij, toen heb ik nog maar ff wat gas bijgegeven en 'm schijnheilig met 140-150 ingehaald. Ik wist dat het te snel was maar ach.. anders grijpt de instructeur maar in Zo denken wel meer mensen hier, heb ik gemerkt

Moest weer wat opdrachten uitvoeren vorige keer. Richting vinden gaat nog steeds moeilijk maar ik blijf maar volhouden dat het bullshit is wat hij me zegt. Ik moest richting een plaats, dus ik die kant op en erg op de borden letten of die naam er stond, wat dus resulteerde in wat twijfelend rijgedrag. En hij zegt "ja maar je ziet dat daar borden staan en er dus een afslag is, en dat het niet rechtdoor is weet je ook want dan kom je bij bla en bla uit". AAARRGH nee fucker, dat weet ik helemaal niet. Ik had die borden wel gezien dus ik hield wat in en keek goed, en toen ik het gezien had ging ik afslaan, maar volgens hem had ik al de richtingaanwijzer aan moeten hebben en in de 2 moeten zitten, omdat ik wel kon weten dat ik daar moest afslaan, omdat rechtdoor naar een andere plaats ging. WTF. Ik ken niet die hele fucking wegenkaart uit mijn hoofd, vent Verder moest ik richting centrum en op een grote parkeerplaats bij de bibliotheek parkeren. Ik op de ANWB bordjes letten en zag nog niks, maar was alweer kwijt dat ik richting centrum moest. Ik vroeg hem dus waar ik heen moest, terwijl ik dat nog had moeten weten. Ook eenmaal in de buurt van de bibliotheek (geen idee waar die was) reed ik bijna de grote parkeerplaats voorbij. Ik dacht er niet ff bij na dat ik DIE parkeerplaats dus waarschijnlijk moest hebben. Nou goed. Hij heeft wel een punt, maar ik vind het allemaal lang niet altijd zo vanzelfsprekend.

Op de parkeerplaats bijna een kind onder de auto, maar ik lette goed op en de instructeur hoefde niet in te grijpen. Ik trots en die moeder héél kwaad op haar kind Bij het wegrijden van de parkeerplaats een stoeprandje meegepakt. Balen, maar ik had niet het idee dat ik de bocht wijder kon nemen, want er kwam net van die kant een auto aan die de parkeerplaats op wou en die nam de bocht redelijk scherp. Ik had wel rustiger aan kunnen doen. Balen. Hopelijk is dat geen grote fout op het examen.

Even later een omkeeropdracht. Ik wachtte te lang op een tegemoetkomende auto en kreeg daar commentaar op. Ik denk daarna "nou nu moet ik dus voor de volgende auto langs" en na het draaien kreeg ik een ingreep Gebeurt me ZO vaak he, dan corrigeer ik maar is het weer fout op de andere manier. Daarna snelweg, ging perfect. Daarna veel woonwijk gereden totdat het tijd was om de volgende van huis op te halen. Ging allemaal prima, soms nog wat meer afremmen voor zijweggetjes. Al met al geen slechte les aangezien ik 3 weken niet gereden had!

Doei lief dagboek
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83168962
Richting vinden kon/kan ik ook niet. 'Rij naar het Ohra-gebouw daar in de verte.' Eeeh...
Of: 'Ik wil die brug daar over.' Eeeh... dan ga ik zoeken, maar dat maakt niet uit want die brug staat echt niet op de borden. Maar volgens hem was het een kwestie van logisch denken, aangezien het een grote, drukke brug was, de enige manier om hier de rivier over te komen, dus ik moest een belangrijke afslag naar rechts hebben. Ja, voor hem was dat logisch . Ik ben een vrouw hoor, met de orientatie van een druif.
Tap tap tap
pi_83170745
Oatmeal is weer helemaal geweldig!

dinsdag 22 juni 2010 @ 23:12:19 #175
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83171094
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Richting vinden kon/kan ik ook niet. 'Rij naar het Ohra-gebouw daar in de verte.' Eeeh...
Of: 'Ik wil die brug daar over.' Eeeh... dan ga ik zoeken, maar dat maakt niet uit want die brug staat echt niet op de borden. Maar volgens hem was het een kwestie van logisch denken, aangezien het een grote, drukke brug was, de enige manier om hier de rivier over te komen, dus ik moest een belangrijke afslag naar rechts hebben. Ja, voor hem was dat logisch . Ik ben een vrouw hoor, met de orientatie van een druif.
Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot gerukt Hopelijk is de examinator wat begripvoller.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_83171217
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot gerukt Hopelijk is de examinator wat begripvoller.
Inderdaad. 'Je ziet die brug daar rechts van je, het is een drukke brug dus je moet een belangrijke afslag nemen, Arnhem-Zuid dus.' Weet ik veel waar die brug naartoe gaat
Tap tap tap
pi_83187641
Heb hem vanmorgen gehaald . De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
-
pi_83187723
gefeliciteerd
Tap tap tap
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:19:51 #179
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83187764
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb hem vanmorgen gehaald . De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
Gefeliciteerd
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83187915
Dank jullie wel
-
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:25:42 #181
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83187948
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Dank jullie wel
En wanneer mag je hem ophalen , of moet je nog langs het gemeentehuis
pi_83188045
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Joosterd het volgende:

[..]

En wanneer mag je hem ophalen , of moet je nog langs het gemeentehuis
Morgen langs het gemeentehuis, dus ergens volgende week denk ik. Moest gelijk door naar m'n werk na m'n examen,vandaar.

ja ik fok op mn werk, sue me.
-
pi_83188357
quote:
Helden.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:37:37 #184
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83188386
quote:
Cool, gefeliciteerd!
pi_83189158
quote:
Gefeliciteerd , ik moet nog 22 uurtjes wachten voordat ik mag afrijden
pi_83191478
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Gefeliciteerd , ik moet nog 22 uurtjes wachten voordat ik mag afrijden
+ 7 dagen voor mij
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:04:13 #187
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83191933
Gefeliciteerd! En geef de man een lintje! (Milieu en autorijden,who cares?!?)
pi_83192249
Gefeliciteerd!! Maar heb je dan helemaal geen foutjes gemaakt?
pi_83192876
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
scheelt al dat ik in een Bluemotion mag rijden dies al zuinig
pi_83193086
quote:
Bedankt, en helemaal eens .
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef Dubish het volgende:
Gefeliciteerd!! Maar heb je dan helemaal geen foutjes gemaakt?
Ja natuurlijk zijn er altijd wel wat foutjes maar dat mag ook wel hoor . Maar die herstelde ik goed en ik reageerde er goed op zei hij. Niet dat ik in paniek raak ofzo.

Verder iedereen bedankt
-
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:48:11 #191
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83193508
quote:
Ik maar dat soort dingen leer je wel doen als je eenmaal wat ervaring hebt. In eerste instantie is het zaak dat je veilig over de weg kan! Teveel om milieu denken brengt me nl. ook wel eens in de problemen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:48:28 #192
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83193514
Ik reed ook in een héél zuinige auto,ik tankte nooit,de wegenbelasting was 0,en ook qua onderhoud heb ik nooit klachten gehad
pi_83193812
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
Ik reed ook in een héél zuinige auto,ik tankte nooit,de wegenbelasting was 0,en ook qua onderhoud heb ik nooit klachten gehad
Purdey in haar jongeren jaren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83194011
Ik ga voor deze:
Tap tap tap
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:02:40 #195
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83194096
Hahahaha
Hello Kitty,roze auto's
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:12:39 #196
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83194520
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

+ 7 dagen voor mij
Ik +6 dagen. Al zenuwachtig?
pi_83194693
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef jacobras het volgende:

[..]

Ik +6 dagen. Al zenuwachtig?
neuh k ga me dr niet druk om maken ook

slaag ik dan slaag ik

zak ik dan tja.. moet ik nog een keer, dat is dan niet anders

( altijd beter dan een kennis van me.. die heeft al 4x zn theorie NIET gehaald ) en die had ik wel zo in 1x
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:21:07 #198
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83194861
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:16 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

neuh k ga me dr niet druk om maken ook

slaag ik dan slaag ik

zak ik dan tja.. moet ik nog een keer, dat is dan niet anders

( altijd beter dan een kennis van me.. die heeft al 4x zn theorie NIET gehaald ) en die had ik wel zo in 1x
4x theorie niet halen

1 of 2 keer oke maar zovaak
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:24:40 #199
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83194994
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
met mijn rijles prijzen vind ik 'm anders heul zo goedkoop niet
pi_83195357
Ik heb in deze gereden:
-
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:13:52 #201
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83197171
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb in deze gereden:
[ afbeelding ]
Die is mooi!!
pi_83205978
Ik rij in deze :

[ Bericht 23% gewijzigd door Dubish op 23-06-2010 23:23:56 ]
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:53:34 #203
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83211872
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Dubish het volgende:
Ik rij in deze :
Afbeelding doet het niet. Maar rij je nou serieus in een Hummer H2?!
pi_83218062
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef jacobras het volgende:

[..]

Afbeelding doet het niet. Maar rij je nou serieus in een Hummer H2?!
Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet ziet
Raar maar afbeelding doet het niet, net deed ie het wel
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:35:11 #205
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83220051
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef Dubish het volgende:

[..]

Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet ziet
Raar maar afbeelding doet het niet, net deed ie het wel

Niets ontgaat mijn magische bol.
Of even Beeld - Bron en dan Ctrl + F zoeken naar "Ik rij in deze" voor als mijn magibol faalt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:35:26 #206
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83220071
Omdat de link naar de afbeelding http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/17/Hummer_H2_Geiger.jpg is misschien

Verder boeit het mij niks waar ik in les, ik heb toch geen vergelijkingsmateriaal
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:36:39 #207
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83220159
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef jacobras het volgende:

[..]

Niets ontgaat mijn magische bol.
Of even Beeld - Bron en dan Ctrl + F zoeken naar "Ik rij in deze" voor als mijn magibol faalt.
Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:41:47 #208
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83220502
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.
Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikken .

[ Bericht 1% gewijzigd door jacobras op 23-06-2010 22:47:09 ]
pi_83223160
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef jacobras het volgende:

[..]

Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikken .
Firefox FTW..

Maar weer ontopic:

Vrijdag les!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83223284
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef Dubish het volgende:

[..]

Firefox FTW..

Maar weer ontopic:

Vrijdag les!!
SPOILER
Das kut
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:32:00 #211
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83223490
quote:

[..]

Firefox FTW..

Maar weer ontopic:

Vrijdag les!!
SPOILER
Gewoon bellen

Heb in een Audi A3 gelest en vond hem zeer fijn rijden

woensdag 23 juni 2010 @ 23:40:00 #212
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83223870
quote:

[..]

Vrijdag les!!
SPOILER
Da's niet zo handig. Ik vraag het zelf altijd 3x na in een les, wil het zeker weten

@Joosterd: Audi A3 = mooi
pi_83223893
Ben ik ook weer.

Nog 2 weekjes + 2 dagen en dan mag ik...
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:41:02 #214
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83223917
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik ook weer.

The party has arrived! Over 2 weken afrijden dus?
pi_83223944
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef jacobras het volgende:

[..]

Da's niet zo handig. Ik vraag het zelf altijd 3x na in een les, wil het zeker weten

@Joosterd: Audi A3 = mooi
Ja maar tijden zijn eigenlijk elke week zelfde, maar dit keer kon hij niet om 18.00 dus heeft het verandert naar .. wie weet?
pi_83223974
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik ook weer.

Welcome Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:44:22 #217
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83224095
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef Dubish het volgende:

[..]

Ja maar tijden zijn eigenlijk elke week zelfde, maar dit keer kon hij niet om 18.00 dus heeft het verandert naar .. wie weet?
Ik gok 15:00. Wat krijgt de winnaar?
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:45:38 #218
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83224163
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef jacobras het volgende:

[..]

Ik gok 15:00. Wat krijgt de winnaar?
Je kunt ook even bellen? Anders sta je de hele dag te wachten, is ook zo klote
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:48:54 #219
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83224332
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Moet je mij niet quoten?

Nog 7 dagen en dan mag ik afrijden. Ik hoop dat ik de examinator krijg die ik ook had tijdens mijn tussentijdse toets. Die deed toen wel een ingreep, maar dat schoonheidsfoutje van me is inmiddels al lang afgeleerd. Daarnaast zei hij toen dat ik na die ingreep opeens wel netjes ging rijden, dus hij weet dat ik netjes kan rijden (voor als ik verpest door de zenuwen, kan ik daarnaar terugverwijzen ).
pi_83224343
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef jacobras het volgende:

[..]

The party has arrived! Over 2 weken afrijden dus?
Yap. Ik besef het eigenlijk nog niet. Ik ben ondertussen 7 maanden bezig, maar ik herinner mijn eerste rijles nog als gisteren. Het regende kei-, maar dan ook echt keihard. Ik werd meteen in het diepe gegooid. Bij rijles 3 lag er al een laag sneeuw van 10 cm.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:51:08 #221
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83224423
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Yap. Ik besef het eigenlijk nog niet. Ik ben ondertussen 7 maanden bezig, maar ik herinner mijn eerste rijles nog als gisteren. Het regende kei-, maar dan ook echt keihard. Ik werd meteen in het diepe gegooid. Bij rijles 3 lag er al een laag sneeuw van 10 cm.
Zo, dan heb je wel meteen daarin geoefend. Ik heb niet met sneeuw gereden, wel eens met redelijk veel regen . Heb wel een keer off-road gereden! Mocht met m'n rechterwielen in de berm om uit te wijken voor tegenligger

Moest eergister ook nog half in de berm rijden om eenzelfde reden. Kwam eerst over zo'n anti-slaap-wakker-worden ribbelstrook, dacht ik dat ik iets erg verkeerd deed met de koppeling ofzo (vroeg me al af of het überhaupt mogelijk is dat de auto dan zo erg trilt, ik dacht dat ik 'm molde )
pi_83224515
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef jacobras het volgende:

[..]

Zo, dan heb je wel meteen daarin geoefend. Ik heb niet met sneeuw gereden, wel eens met redelijk veel regen . Heb wel een keer off-road gereden! Mocht met m'n rechterwielen in de berm om uit te wijken voor tegenligger
rechterwieltjes dor de berm moet ik wel meer smalle kut wegens soms
pi_83224519
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ga ik ook doen
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef jacobras het volgende:
Heb wel een keer off-road gereden! Mocht met m'n rechterwielen in de berm om uit te wijken voor tegenligger
LOL en ik denken 'offroad' met een jeep ofzo
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:54:31 #224
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83224573
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

rechterwieltjes dor de berm moet ik wel meer smalle kut wegens soms
Ik nam toen een afslag waarvan hij niet verwacht had dat ik erin zou rijden, kwamen we met een reuze omweg over kleine landweggetjes uiteindelijk weer waar we warren
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Dubish het volgende:
LOL en ik denken 'offroad' met een jeep ofzo
Heh heh Ik ga trouwens maar 'ns SOL (Snurken Out Loud ). Niet dat ik snurk ofzo, maar Snurken Out Loud klinkt grappig
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:55:38 #225
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83224617
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef jacobras het volgende:

[..]

Moet je mij niet quoten?
Oeps.. Jaa . Dat was wel de bedoeling niet helemaal
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:58:21 #226
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83224736
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

het is alleen maar een voordeel dat je in de sneeuw hebt gereden. Dan weet je iig wat je moet doen mocht je straks zelf in de sneeuw terecht komen.

Ik moest toch ook met handrem op straten door, expres gaan glijden om tel eren wat ik moest doen ik zulke situaties
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_83226407
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:

[..]

het is alleen maar een voordeel dat je in de sneeuw hebt gereden. Dan weet je iig wat je moet doen mocht je straks zelf in de sneeuw terecht komen.

Ik moest toch ook met handrem op straten door, expres gaan glijden om tel eren wat ik moest doen ik zulke situaties
Ik was rustig aan het rijden en ineens trekt mijn instructeur aan de handrem. Euh, okay...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_83226423
kan erger
  donderdag 24 juni 2010 @ 01:01:05 #229
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83227329
Ach in de sneeuw rijden is niet zo lastig. Gewoon snelheid aanpassen en extra ruimte overlaten omdat je altijd kan gaan glijden. Ik ben overigens bijna een sloot in gegleden toen. Maar welke drolvork van een instructeur gaat dan ook de hellingproef doen op een besneeuwde brug
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:56:28 #230
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_83230360
Zijn er hier nog mensen met hun motor rijbewijs bezig? Of alleen maar auto?

Zelf ga ik dus binnenkort met mijn Motor beginnen.
Bla Bla Bla :P
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:40:39 #231
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83231412
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Blackviper het volgende:
Zijn er hier nog mensen met hun motor rijbewijs bezig? Of alleen maar auto?

Zelf ga ik dus binnenkort met mijn Motor beginnen.
Jacobus doet momenteel motor
pi_83232640
hehe net geslaagd, ik reed echt slecht maarrrrja toch gehaald
Waarom niet?
pi_83232698
gefeliciteerd
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:28:17 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83232921
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Maxco het volgende:
Natuurlijk reed je niet slecht,anders was je niet geslaagd pik
Maar toch,gefeliciteeeeerd!
pi_83233783
FELI!!

over 7 dagen + 3 uur mag ik
pi_83234465
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef Purdey het volgende:

[..]

Natuurlijk reed je niet slecht,anders was je niet geslaagd pik
Maar toch,gefeliciteeeeerd!
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:25:22 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83235150
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er ging daarnet een grijze golf van Avanti bij mij aan de overkant parkeren.Kreeg gewoon nostalgische gevoelens Tegen mn moeder: 'Ahhh,kijk nou.Een golf van Avanti! Ahh,kijk nou,ze rijdt haast tegen de auto van de buurman aan!'
pi_83235200
whehehe
pi_83235214
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Er ging daarnet een grijze golf van Avanti bij mij aan de overkant parkeren.Kreeg gewoon nostalgische gevoelens Tegen mn moeder: 'Ahhh,kijk nou.Een golf van Avanti! Ahh,kijk nou,ze rijdt haast tegen de auto van de buurman aan!'
verderop in de straat is iemand aan het lessen. Ik zei steeds: 'wedden dat die muts eerder klaar is dan ik?' maar ik heb gewonnen Ik had wel ruim een jaar voorsprong, maar toch.
Tap tap tap
pi_83235273
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

verderop in de straat is iemand aan het lessen. Ik zei steeds: 'wedden dat die muts eerder klaar is dan ik?' maar ik heb gewonnen Ik had wel ruim een jaar voorsprong, maar toch.
ghehe

* Ou-Tannu is pas vanaf begin maart ofzo bezig
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:29:14 #241
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83235370
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Whahaha gewonnen,trut! Je was al een jaar bezig
pi_83235438
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

Whahaha gewonnen,trut! Je was al een jaar bezig
hey, ze is nog niet klaar he
Tap tap tap
pi_83235512
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

kans is dus nog steeds aanwezig dat zij wint ( als je de voorsprong er aftrekt )
pi_83235567
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

kans is dus nog steeds aanwezig dat zij wint ( als je de voorsprong er aftrekt )
die kans is vrij groot ja
ik ga mijn leskaart maar eens vergelijken met die van m'n zus (zelfde instructeur gehad, m'n broer trouwens ook). Kijken wie er het langst over heeft gedaan
Tap tap tap
pi_83235632
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

die kans is vrij groot ja
ik ga mijn leskaart maar eens vergelijken met die van m'n zus (zelfde instructeur gehad, m'n broer trouwens ook). Kijken wie er het langst over heeft gedaan
ga ik ook doen..

alleen ik heb alleen mn broer om mee te vergelijken.. maar die heeft er meer dan een jaar over gedaan !

op theorie heb ik hem toch al verslagen
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:34:31 #246
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83235673
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Haha,dan nog Ze gaat het record qua rijlessen vast niet verbeteren!
Ik denk trouwens dat niemand bij mijn rijschool dat record ooit nog gaat verbeteren
Als iemand er naar vraagt zeg ik altijd: 'Ja,pakketje hier en daar.Iets boven het gemiddelde.'
pi_83235774
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat niemand bij mijn rijschool dat record ooit nog gaat verbeteren
Als iemand er naar vraagt zeg ik altijd: 'Ja,pakketje hier en daar.Iets boven het gemiddelde.'
nja als je 1x per week 1 uurtje lest .. dan ram je er zo 40 weken door ( uitgaande van 40 lesuren )
pi_83235839
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Purdey het volgende:

[..]

M'n zus heeft er ook heel lang over gedaan, blijkbaar lijken we meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen Ik ben alleen in één keer geslaagd, zij bij de tweede keer. Maar toch ben ik bang dat ik win qua lessen (of verlies, ligt eraan hoe je het bekijkt )
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:37:56 #249
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83235852
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

nja als je 1x per week 1 uurtje lest .. dan ram je er zo 40 weken door ( uitgaande van 40 lesuren )
Dat klopt.Maar als je er een half jaar lang vier uren doorheen jast,kom je nét iets boven het gemiddelde uit
pi_83235881
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat klopt.Maar als je er een half jaar lang vier uren doorheen jast,kom je nét iets boven het gemiddelde uit
Of bijna anderhalf jaar lang anderhalf a twee uren per week
Tap tap tap
pi_83235887
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

dat moet je ze niet vertellen !
pi_83235954
Het zit hier in het water ofzo, vriendin van me is een jaar bezig geweest en twee keer gezakt, m'n nicht was drie keer gezakt, andere vriendin van me is al sinds november 2008 bezig en de buurjongen was vier keer gezakt ofzo
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:44:20 #253
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83236194
M'n broer heeft iets van 60-70 rijlessen gehad,en uiteindelijk drie keer examen gedaan.Dus qua examen heb ik hem verslagen.Morgen ein-de-lijk mn pasje ophalen,en dan Godbetert na een hele week weer proberen te rijden
pi_83236337
Ik wil ook weer rijden. Ik heb m'n zus al bijna smekend aangekeken of ik naar huis mag rijden als ze me maandagavond van het station ophaalt, maar aangezien ik laatst bijna de kofferbak had gemold, zit dat er voorlopig niet in
Tap tap tap
pi_83236340
* Ou-Tannu heeft t voordeel dat er gewoon een auto al klaar staat om mee te gaan rijden

alleen nog even slagen over een weekje dan vrijdags naar de gemeente.. en hopelijk maandag / dingsdag ophalen
pi_83237532
GESLAAGD

Enige opmerking die examinator had, was dat ik in 45 minuten voor meer dan 400 euro aan boetes voor snelheidsovertredingen had kunnen krijgen
pi_83237549
gefeliciteerd het is weer een goede dag
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:18:49 #258
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83237580
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Vandergeld het volgende:
GESLAAGD

Enige opmerking die examinator had, was dat ik in 45 minuten voor meer dan 400 euro aan boetes voor snelheidsovertredingen had kunnen krijgen

Pas wel bij je usernaam

En gefeliciteerd..!!!
pi_83237809
@Vandergeld
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
pi_83238172
Vanmiddag ga ik even voor een intake gesprek, mits er nog ruimte over is ga ik voor een ''semi snelcursus'' , dus in 1 maand alle lessen en afsluitend een examen.

Iemand ervaring daarmee? Ik hoorde dat het handig was als je al wat ervaring had met auto rijden, alleen verder dan de auto starten en wegrijden kom ik echt niet
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_83238434
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef honkhonk het volgende:
Vanmiddag ga ik even voor een intake gesprek, mits er nog ruimte over is ga ik voor een ''semi snelcursus'' , dus in 1 maand alle lessen en afsluitend een examen.

Iemand ervaring daarmee? Ik hoorde dat het handig was als je al wat ervaring had met auto rijden, alleen verder dan de auto starten en wegrijden kom ik echt niet
schakelen is een eitje

dat lijkt best ingewikkeld.. ( ik zag dr behoorlijk tegen aan.. ) valt 500% mee
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:53:28 #262
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83238703
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef honkhonk het volgende:

Ik heb het binnen een week gedaan + 2/3 lessen daarvoor om aan de auto te wennen en of je het in een week aangeleerd kon worden.

Mij is het zeer goed bevallen behalve de eerste 2 dagen waren zwaar. Je had wel een enorme deadline want je moet het binnen een week leren, want de week erop had je het examen.

Verder moet je een dosis geluk hebben welke examinator je krijgt en hoe je op dat moment rijd.

Ik denk dat het in een maand te doen is
pi_83238736
ik voel me echt enorm debiel als ik lees dat jullie het in een week/maand doen
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:56:19 #264
76625 Blackviper
pi_83238798
Er zijn hier wel veel mensen die eeuwen over hun rijbewijs hebben gedaan als ik dat zo lees. En ook nog eens niet in 1 keer geslaagd.
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:13:14 #265
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83239474
Vandergeld! Wat goed,gefeliciteerd! En boetes,ah joh..instructeur betaald

@Cherry: Ja,dan voel ik me ook wat debiel,ik kon na een week net sturen.En schakelen lag nog heul ver de toekomst in qua weken
pi_83239509
Ik leerde bij de eerste les wel schakelen enzo, maar ik heb gewoon een jaar uit m;n neus gegeten lijkt het Er zat geen schot in tot een paar maandjes geleden. Terugschakelen heb ik altijd ruk gevonden, en anticiperen was ook niet m'n sterkste kant.
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:17:34 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83239656
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Blackviper het volgende:
Er zijn hier wel veel mensen die eeuwen over hun rijbewijs hebben gedaan als ik dat zo lees. En ook nog eens niet in 1 keer geslaagd.
Shit happens hoor,de ene is een natuurtalent en de ander heeft er wat meer moeite mee
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:20:58 #268
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83239827
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Maxco het volgende:
Gefeliciteerd!
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Purdey het volgende:
M'n broer heeft iets van 60-70 rijlessen gehad,en uiteindelijk drie keer examen gedaan.Dus qua examen heb ik hem verslagen.Morgen ein-de-lijk mn pasje ophalen,en dan Godbetert na een hele week weer proberen te rijden
Ik zou gewoon vandaag al even bellen of ze al klaar zijn met dat registreren
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Vandergeld het volgende:
GESLAAGD

Gefeliciteerd!
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:22:04 #269
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83239885
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik leerde bij de eerste les wel schakelen enzo, maar ik heb gewoon een jaar uit m;n neus gegeten lijkt het Er zat geen schot in tot een paar maandjes geleden. Terugschakelen heb ik altijd ruk gevonden, en anticiperen was ook niet m'n sterkste kant.
Dat neus-eet gevoel ken ik wel ja.Op een gegeven moment kun je alles qua bediening,en dan is er niks meer te leren,en toch kun je er geen zak van Ik mocht de eerste vier lessen alleen sturen en gassen,les 5 tot 8 was rem erbij,en daarna pas schakelen.Instructeur deed het even voor,1,2,3,4 en 5.'Nu jij.' heb minstens een halve minuut roerloos naar mn instructeur zitten staren,en daarna nog een halve minuut naar de schakelpook.Ik geloof dat ik iets over rijden in een automaat heb gemompeld,om daarna onder licht dwang toch maar een poging tot schakelen te doen.Vooral de oefeningen waren hilarisch,de zet hem in z'n .. stand.Zei hij 1,deed ik 3.Zei hij 4,deed ik 1
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:27:26 #270
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83240102
Maakt niet uit hoe je hem haalt als je hem ooit maar haalt. Want een rijbewijs is toch echt wel handig
pi_83240196
Gefeliciteerd Vandergeld en Maxco

Vanochtend weer gelest, waar het eigenlijk veels te warm voor was.
Verder ging het allemaal prima, parkeerterrein opgezocht en achteruit inparkeren geoefend. Dat vind ik makkelijker dan vooruit inparkeren (of is dat normaal?).

[ Bericht 10% gewijzigd door Butterfly91 op 24-06-2010 14:32:37 ]
pi_83240892
Gefeliciteerd Vandergeld

pffff.... net weer les gehad. Nu nog 2 x 2 uur tot het examen op maandag.

Het ging echt heeeeeeel slecht (zacht uitgedrukt nog :p) Fietsers en borden totaal over het hoofd zien. Verkeer niet voor laten. Tijdens het kijken al aan het invoegen (dus verkeer afgesneden op de snelweg). Zijwegen over het hoofd zien.

Echt alles ging fout terwijl vorige les juist zo goed ging...

Nu morgen nog les en dan zondag nog 2 uurtjes en dan maar hopen dat het wat beter gaat (moet even wat meer zelfvertrouwen krijgen voor het examen op maandag :p)
pi_83241042
Een week voor het afrijden zat ik nog zowat jankend in die auto omdat ik van alles fout deed, komt wel goed schatje
Tap tap tap
pi_83241496
Feelgood topic dit af en toe.

Gefeliciteerd Maxco & Vandergeld

Benzine is duur.
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:02:40 #275
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83241619
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Feelgood topic dit af en toe.

Gefeliciteerd Maxco & Vandergeld

Benzine is duur.
Klopt

ZIt er ook nog aan te denken voor volgend schooljaar een auto te kopen , maar van de benzine prijzen word je niet vrolijk en de bijkomende kosten
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:49:43 #276
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83243586
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:46 schreef TheGloaming het volgende:
Gefeliciteerd Vandergeld

pffff.... net weer les gehad. Nu nog 2 x 2 uur tot het examen op maandag.

Het ging echt heeeeeeel slecht (zacht uitgedrukt nog :p) Fietsers en borden totaal over het hoofd zien. Verkeer niet voor laten. Tijdens het kijken al aan het invoegen (dus verkeer afgesneden op de snelweg). Zijwegen over het hoofd zien.

Echt alles ging fout terwijl vorige les juist zo goed ging...

Nu morgen nog les en dan zondag nog 2 uurtjes en dan maar hopen dat het wat beter gaat (moet even wat meer zelfvertrouwen krijgen voor het examen op maandag :p)
Echt,dit komt goed.Tijdens je examen heb je ineens door dat het op dat moment móet.Dat je moet rijden alsof je leven ervan aghangt.Je krijgt ineens een soort van 'Dit moet ik goed doen,ik kán dit niet verpesten.' gevoel.Althans,zo was het bij mij.Waar ik tijdens rijles alles op half vermogen deed,leek ik tijdens mn examen wel een duracell konijn met nieuwe batterijen En mn laatste rijles was precies hetzelfde als deze nu van jou.En toch kwam het goed! Je kunt het TG!!
pi_83244275
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me echt enorm debiel als ik lees dat jullie het in een week/maand doen

Een vriend van me doet er al een jaar over, zonder ook maar één keer examen gedaan te hebben. Hij claimt dat hij gewoon ''te lui is om het in te plannen'', maar ik heb zo mn bedenkingen
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:11:47 #278
76625 Blackviper
pi_83244395
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Een vriend van me doet er al een jaar over, zonder ook maar één keer examen gedaan te hebben. Hij claimt dat hij gewoon ''te lui is om het in te plannen'', maar ik heb zo mn bedenkingen
Ik zou mijzelf kapot schamen dat te melden Lijkt wel of hij er trots op is.
pi_83244434
Er sluipen soms toch wat foutjes in de oefenexamens:

Dat van het uitrollend vermogen had ik ook bedacht, dus ik dacht B, gas los laten. Maar het goede antwoord is A (remmen) maar dat spreken ze dan weer tegen in de uitleg.
Of zie ik nu iets heel doms over het hoofd?
pi_83244478
Dat niet, het is wel zo dat hij erg lui is.. maar het zou me niet verbazen als hij al 2x is gezakt en het gewoon niet wil toegeven .
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:15:14 #281
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83244520
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat van het uitrollend vermogen had ik ook bedacht, dus ik dacht B, gas los laten. Maar het goede antwoord is A (remmen) maar dat spreken ze dan weer tegen in de uitleg.
Ik zou hier ook gewoon uitrollen
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:17:52 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83244627
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ik ook!
quote:
[ afbeelding ]

Wat is de uitleg dan?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:20:34 #283
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83244729
quote:
[ afbeelding ]

quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ik zelf ook, maar je hebt niet genoeg ruimte om uit te rollen naar de 60 op die 20 meter, dus: remmen.
pi_83244916
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:20 schreef mstr het volgende:

[..]

[..]

Ik zelf ook, maar je hebt niet genoeg ruimte om uit te rollen naar de 60 op die 20 meter, dus: remmen.
Ah op die manier. Zover had ik nog niet vooruit gekeken .
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:24:47 #285
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83244945
Er is sowieso haast niemand die gelijk de juiste snelheid rijdt na een matrix bord hoor
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:26:13 #286
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83245005
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef monsterd. het volgende:
Er is sowieso haast niemand die gelijk de juiste snelheid rijdt na een matrix bord hoor
In theorie (waarbij zij examen moet doen) wel, in praktijk doet niemand het inderdaad.
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:28:03 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83245084
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ah op die manier. Zover had ik nog niet vooruit gekeken .
Dat slaat echt nergens op hoor. Het zal wel aan mij liggen maar als iedereen op z'n rem gaat trappen als er ineens een matrixbord met 60 staat, zal dat de situatie echt niet veiliger maken ?
2000 light years from home
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:28:34 #288
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83245123
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op hoor. Het zal wel aan mij liggen maar als iedereen op z'n rem gaat trappen als er ineens een matrixbord met 60 staat, zal dat de situatie echt niet veiliger maken ?
Dus moet je je gas al eerder loslaten en niet 20 meter voor de matrixborden.
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:39:28 #289
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83245651
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Purdey het volgende:
Ik heb het pasje al sinds woensdag. Kon het dinsdag al ophalen maar was ziek.

Maar ik kan sowieso pas zaterdag rijden met de wagen van mijn ouders. Ben benieuwd hoe dat me afgaat.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_83246234
Theorie examen vandaag behaald
Nu TTT aanvragen, wat is een gebruikelijke wachttijd hiervoor?
  donderdag 24 juni 2010 @ 15:58:24 #291
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83246541
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef ScarFace- het volgende:
Volgens mij is het op dit moment rond de 4 weken.
pi_83246545
quote:
Gefeliciteerd. Wachttijden verschillen heel erg per stad, per rijschool etc. Ik kon het binnen een week krijgen maar ik had toen m'n theorie nog niet dus dat maar even uitgesteld
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:00:05 #293
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83246642
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:39 schreef Eix het volgende:

[..]

Ik heb het pasje al sinds woensdag. Kon het dinsdag al ophalen maar was ziek.

Maar ik kan sowieso pas zaterdag rijden met de wagen van mijn ouders. Ben benieuwd hoe dat me afgaat.
Ik denk dat de mijne vandaag ook wel klaar had gelegen.Maar omdat ik te lui was,en de zon te lekker ga ik morgen Sowieso morgen ook een afspraak in het gebouw naast de deelgemeente,dus ik combineer het lekker op deze manier

En die mevrouw van de gemeente was best bitchy van de week,en ik durfde dus ook voor vrijdag niet meer terug
pi_83250595
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Wachttijden verschillen heel erg per stad, per rijschool etc. Ik kon het binnen een week krijgen maar ik had toen m'n theorie nog niet dus dat maar even uitgesteld
Dank je. Morgen even bij de rijschool langs hopelijk gaat het bij mij ook enigsinds snel.
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:24:37 #295
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83253855
Nou, na een hééééle hoop gezeik met planning heb ik dan eindelijk een afrijdatum: 8 augustus om 8:00. Balen dat het nog zo ver weg is, ik moet ook wat lessen bijkopen daardoor, maar blij dat er eindelijk een datum staat. De tijd is niet optimaal maar daar ga ik me niet druk om maken, ik moet ook bij veel verkeer kunnen rijden. En statistisch gezien is er een 50% kans dat ik zak, dus als dat gebeurt ga ik me ook niet schamen. Gewoon doen, expect the worst, hope for the best.
pi_83253913
Dank voor de felicitaties

Ben erg blij dat ik hem nu heb, want per 1 september ga ik werken op een accountantsbureau en met die baan hem ik mijn rijbewijs zeker nodig
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:26:42 #297
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83253915
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef twiFight het volgende:
Nou, na een hééééle hoop gezeik met planning heb ik dan eindelijk een afrijdatum: 8 augustus om 8:00. Balen dat het nog zo ver weg is, ik moet ook wat lessen bijkopen daardoor, maar blij dat er eindelijk een datum staat. De tijd is niet optimaal maar daar ga ik me niet druk om maken, ik moet ook bij veel verkeer kunnen rijden. En statistisch gezien is er een 50% kans dat ik zak, dus als dat gebeurt ga ik me ook niet schamen. Gewoon doen, expect the worst, hope for the best.
Goed om te horen TwiFight! (Of eigenlijk lezen )
Kon je niet eerder afrijden,of wilde je instructeur nog niet eerder? De tijd maakt niet uit,je hebt alleen kans in een file stil te komen staan,en dat is juist goed! Hoe minder je rijd,hoe minder je de tijd,hoe minder fouten je maakt
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:35:48 #298
241461 Unknown90
The one and only
pi_83256685
quote:
Ik las laatst een bericht dat CBR examens binnen 3 weken inpland.
Of dit voor TTT ook geldt, weet ik niet, maar ga uit van wel...
pi_83256718
bij mij zat er een maand tussen
Tap tap tap
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:48:17 #300
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83259310
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Goed om te horen TwiFight! (Of eigenlijk lezen )
Kon je niet eerder afrijden,of wilde je instructeur nog niet eerder? De tijd maakt niet uit,je hebt alleen kans in een file stil te komen staan,en dat is juist goed! Hoe minder je rijd,hoe minder je de tijd,hoe minder fouten je maakt
Ik heb 4 weken geleden een voetblessure opgelopen waardoor ik dus 3 weken lang op de bank zat. Tegen die tijd was de wachttijd bij het CBR vanwege de vakantie al flink opgelopen. De wachttijd is nu een week of 4, maar omdat ik op dat moment niet vrij kan krijgen op mijn werk vanwege vakantie moet het dus er na. In die week daar weer na gaat echter mijn instructeur op vakantie. Ik heb dus een window van 4 dagen om af te kunnen rijden en in die window is nu een datum gepland gelukkig. Wel even wachten, maar het is niet anders.

Files zie ik niet zo veel gebeuren, ik zit in Friesland Scholieren te meer, maar daar kan ik het altijd wel mee vinden. Gewoon achter blijven want de straatjes zijn toch te smal. Het lastigste voor mij wordt denk ik het doorrijden. Bij drukke wegen moet je wat meer lef hebben om door te stromen en dat is (nu) nog niet mijn sterkste punt. Maar ik heb nog wel wat lessen te gaan. Zit nu op 28 of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')