het is alleen maar een voordeel dat je in de sneeuw hebt gereden. Dan weet je iig wat je moet doen mocht je straks zelf in de sneeuw terecht komen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Yap. Ik besef het eigenlijk nog niet. Ik ben ondertussen 7 maanden bezig, maar ik herinner mijn eerste rijles nog als gisteren. Het regende kei-, maar dan ook echt keihard. Ik werd meteen in het diepe gegooid. Bij rijles 3 lag er al een laag sneeuw van 10 cm.
Ik was rustig aan het rijden en ineens trekt mijn instructeur aan de handrem. Euh, okay...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
het is alleen maar een voordeel dat je in de sneeuw hebt gereden. Dan weet je iig wat je moet doen mocht je straks zelf in de sneeuw terecht komen.
Ik moest toch ook met handrem op straten door, expres gaan glijden om tel eren wat ik moest doen ik zulke situaties
Jacobus doet momenteel motorquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Blackviper het volgende:
Zijn er hier nog mensen met hun motor rijbewijs bezig? Of alleen maar auto?
Zelf ga ik dus binnenkort met mijn Motor beginnen.
Natuurlijk reed je niet slecht,anders was je niet geslaagd pikquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Maxco het volgende:
hehe net geslaagd, ik reed echt slecht maarrrrja toch gehaald
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:28 schreef Purdey het volgende:
[..]
Natuurlijk reed je niet slecht,anders was je niet geslaagd pik
Maar toch,gefeliciteeeeerd!
quote:
verderop in de straat is iemand aan het lessen. Ik zei steeds: 'wedden dat die muts eerder klaar is dan ik?' maar ik heb gewonnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Er ging daarnet een grijze golf van Avanti bij mij aan de overkant parkeren.Kreeg gewoon nostalgische gevoelensTegen mn moeder: 'Ahhh,kijk nou.Een golf van Avanti! Ahh,kijk nou,ze rijdt haast tegen de auto van de buurman aan!'
ghehequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verderop in de straat is iemand aan het lessen. Ik zei steeds: 'wedden dat die muts eerder klaar is dan ik?' maar ik heb gewonnenIk had wel ruim een jaar voorsprong, maar toch.
Whahaha gewonnen,trut! Je was al een jaar bezigquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verderop in de straat is iemand aan het lessen. Ik zei steeds: 'wedden dat die muts eerder klaar is dan ik?' maar ik heb gewonnenIk had wel ruim een jaar voorsprong, maar toch.
hey, ze is nog niet klaar hequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Whahaha gewonnen,trut! Je was al een jaar bezig
die kans is vrij groot jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kans is dus nog steeds aanwezig dat zij wint ( als je de voorsprong er aftrekt)
ga ik ook doen..quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die kans is vrij groot ja
ik ga mijn leskaart maar eens vergelijken met die van m'n zus (zelfde instructeur gehad, m'n broer trouwens ook). Kijken wie er het langst over heeft gedaan
Haha,dan nogquote:
nja als je 1x per week 1 uurtje lest .. dan ram je er zo 40 weken door ( uitgaande van 40 lesurenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dan nogZe gaat het record qua rijlessen vast niet verbeteren!
Ik denk trouwens dat niemand bij mijn rijschool dat record ooit nog gaat verbeteren![]()
Als iemand er naar vraagt zeg ik altijd: 'Ja,pakketje hier en daar.Iets boven het gemiddelde.'
M'n zus heeft er ook heel lang over gedaan, blijkbaar lijken we meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,dan nogZe gaat het record qua rijlessen vast niet verbeteren!
Ik denk trouwens dat niemand bij mijn rijschool dat record ooit nog gaat verbeteren![]()
Als iemand er naar vraagt zeg ik altijd: 'Ja,pakketje hier en daar.Iets boven het gemiddelde.'
Dat klopt.Maar als je er een half jaar lang vier uren doorheen jast,kom je nét iets boven het gemiddelde uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja als je 1x per week 1 uurtje lest .. dan ram je er zo 40 weken door ( uitgaande van 40 lesuren)
Of bijna anderhalf jaar lang anderhalf a twee uren per weekquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar als je er een half jaar lang vier uren doorheen jast,kom je nét iets boven het gemiddelde uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |