Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet zietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef jacobras het volgende:
[..]
Afbeelding doet het niet. Maar rij je nou serieus in een Hummer H2?!
Niets ontgaat mijn magische bol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet ziet![]()
Raar maar afbeelding doet het niet, net deed ie het wel![]()
Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef jacobras het volgende:
[..]
Niets ontgaat mijn magische bol.
Of even Beeld - Bron en dan Ctrl + F zoeken naar "Ik rij in deze" voor als mijn magibol faalt.![]()
Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.
Firefox FTW..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef Dubish het volgende:
[..]
Firefox FTW..
Maar weer ontopic:
Vrijdag les!!Das kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Firefox FTW..
Maar weer ontopic:
Vrijdag les!!Gewoon bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb in een Audi A3 gelest en vond hem zeer fijn rijden![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
[..]
Vrijdag les!!Da's niet zo handig. Ik vraag het zelf altijd 3x na in een les, wil het zeker wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Joosterd: Audi A3 = mooi![]()
The party has arrived!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik ook weer.![]()
Nog 2 weekjes + 2 dagen en dan mag ik...
Ja maar tijden zijn eigenlijk elke week zelfde, maar dit keer kon hij niet om 18.00 dus heeft het verandert naar .. wie weet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef jacobras het volgende:
[..]
Da's niet zo handig. Ik vraag het zelf altijd 3x na in een les, wil het zeker weten
@Joosterd: Audi A3 = mooi![]()
Welcome Back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:40 schreef Nero22 het volgende:
Ben ik ook weer.![]()
Nog 2 weekjes + 2 dagen en dan mag ik...
Ik gok 15:00. Wat krijgt de winnaar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ja maar tijden zijn eigenlijk elke week zelfde, maar dit keer kon hij niet om 18.00 dus heeft het verandert naar .. wie weet?
Je kunt ook even bellen? Anders sta je de hele dag te wachten, is ook zo klotequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik gok 15:00. Wat krijgt de winnaar?
Moet je mij niet quoten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt ook even bellen? Anders sta je de hele dag te wachten, is ook zo klote
Yap. Ik besef het eigenlijk nog niet. Ik ben ondertussen 7 maanden bezig, maar ik herinner mijn eerste rijles nog als gisteren. Het regende kei-, maar dan ook echt keihard. Ik werd meteen in het diepe gegooid. Bij rijles 3 lag er al een laag sneeuw van 10 cm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef jacobras het volgende:
[..]
The party has arrived!![]()
Over 2 weken afrijden dus?
Zo, dan heb je wel meteen daarin geoefend. Ik heb niet met sneeuw gereden, wel eens met redelijk veel regenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Yap. Ik besef het eigenlijk nog niet. Ik ben ondertussen 7 maanden bezig, maar ik herinner mijn eerste rijles nog als gisteren. Het regende kei-, maar dan ook echt keihard. Ik werd meteen in het diepe gegooid. Bij rijles 3 lag er al een laag sneeuw van 10 cm.
rechterwieltjes dor de berm moet ik wel meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef jacobras het volgende:
[..]
Zo, dan heb je wel meteen daarin geoefend. Ik heb niet met sneeuw gereden, wel eens met redelijk veel regen. Heb wel een keer off-road gereden! Mocht met m'n rechterwielen in de berm om uit te wijken voor tegenligger
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:45 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt ook even bellen? Anders sta je de hele dag te wachten, is ook zo klote
LOLquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:51 schreef jacobras het volgende:
Heb wel een keer off-road gereden! Mocht met m'n rechterwielen in de berm om uit te wijken voor tegenligger![]()
Ik nam toen een afslag waarvan hij niet verwacht had dat ik erin zou rijden, kwamen we met een reuze omweg over kleine landweggetjes uiteindelijk weer waar we warrenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
rechterwieltjes dor de berm moet ik wel meersmalle kut wegens soms
Heh hehquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:53 schreef Dubish het volgende:
LOLen ik denken 'offroad' met een jeep ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |