En wanneer mag je hem ophalen , of moet je nog langs het gemeentehuisquote:
Morgen langs het gemeentehuis, dus ergens volgende week denk ik. Moest gelijk door naar m'n werk na m'n examen,vandaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En wanneer mag je hem ophalen , of moet je nog langs het gemeentehuis
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb hem vanmorgen gehaald. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
Cool, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb hem vanmorgen gehaald. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
+ 7 dagen voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik moet nog 22 uurtjes wachten voordat ik mag afrijden
scheelt al dat ik in een Bluemotion mag rijdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd! En geef de man een lintje! (Milieu en autorijden,who cares?!?)
Bedankt, en helemaal eensquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
Ja natuurlijk zijn er altijd wel wat foutjes maar dat mag ook wel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:14 schreef Dubish het volgende:
Gefeliciteerd!!![]()
Maar heb je dan helemaal geen foutjes gemaakt?
![]()
Ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef Purdey het volgende:
Purdey in haar jongeren jaren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
Ik reed ook in een héél zuinige auto,ik tankte nooit,de wegenbelasting was 0,en ook qua onderhoud heb ik nooit klachten gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh k ga me dr niet druk om maken ookquote:
4x theorie niet halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
neuh k ga me dr niet druk om maken ook
slaag ik dan slaag ik
zak ik dan tja.. moet ik nog een keer, dat is dan niet anders
( altijd beter dan een kennis van me.. die heeft al 4x zn theorie NIET gehaald) en die had ik wel zo in 1x
met mijn rijles prijzen vind ik 'm anders heul zo goedkoop nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Purdey het volgende:
Ik reed ook in een héél zuinige auto,ik tankte nooit,de wegenbelasting was 0,en ook qua onderhoud heb ik nooit klachten gehad
Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet zietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef jacobras het volgende:
[..]
Afbeelding doet het niet. Maar rij je nou serieus in een Hummer H2?!
Niets ontgaat mijn magische bol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef Dubish het volgende:
[..]
Hoe zie je nou dat ik in een h2 rij als je het afbeelding niet ziet![]()
Raar maar afbeelding doet het niet, net deed ie het wel![]()
Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef jacobras het volgende:
[..]
Niets ontgaat mijn magische bol.
Of even Beeld - Bron en dan Ctrl + F zoeken naar "Ik rij in deze" voor als mijn magibol faalt.![]()
Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon rechtermuisknop op de afbeelding doen (in dit geval het rode kruisje dus) en de properties opvragen. Gaat wat makkelijker.
Firefox FTW..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef jacobras het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik Firefox, die toont geen lelijk kruisje en ook niets om op te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef Dubish het volgende:
[..]
Firefox FTW..
Maar weer ontopic:
Vrijdag les!!Das kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |