Nou blijkbaar wordt er waar ik rijd niet geflitst, want ik rijd regelmatig te hard. 50/50 bewust/onbewust. Vaak bij het optrekken ga ik bv. als ik 50 km/u mag te veel door naar een dikke 60 km/u en na zoveel meter kijk ik dan eens op de teller en denk ik "shit, zo hard mag ik niet". Mijn instructeur grijpt bijna nooit in en zegt er ook nooit wat over, tenzij ik 80 ga waar je 50 mag of zo, dan komt de beruchte vraag "Hoe hard mag je hier?" Ik mocht ff de snelweg op vorige les en naderde een auto die 110-115 reed of zo. Ik zag dat ik niet veel harder ging, maar kwam wel te dichtbij en had geen zin er achter te plakken. Ik ging dus inhalen, maar kwam er met de 130 ook niet echt voorbij, toen heb ik nog maar ff wat gas bijgegeven en 'm schijnheilig met 140-150 ingehaald. Ik wist dat het te snel was maar ach.. anders grijpt de instructeur maar in

Zo denken wel meer mensen hier, heb ik gemerkt

Moest weer wat opdrachten uitvoeren vorige keer. Richting vinden gaat nog steeds moeilijk maar ik blijf maar volhouden dat het bullshit is wat hij me zegt. Ik moest richting een plaats, dus ik die kant op en erg op de borden letten of die naam er stond, wat dus resulteerde in wat twijfelend rijgedrag. En hij zegt "ja maar je ziet dat daar borden staan en er dus een afslag is, en dat het niet rechtdoor is weet je ook want dan kom je bij bla en bla uit". AAARRGH nee fucker, dat weet ik helemaal niet. Ik had die borden wel gezien dus ik hield wat in en keek goed, en toen ik het gezien had ging ik afslaan, maar volgens hem had ik al de richtingaanwijzer aan moeten hebben en in de 2 moeten zitten, omdat ik wel kon weten dat ik daar moest afslaan, omdat rechtdoor naar een andere plaats ging. WTF. Ik ken niet die hele fucking wegenkaart uit mijn hoofd, vent

Verder moest ik richting centrum en op een grote parkeerplaats bij de bibliotheek parkeren. Ik op de ANWB bordjes letten en zag nog niks, maar was alweer kwijt dat ik richting centrum moest. Ik vroeg hem dus waar ik heen moest, terwijl ik dat nog had moeten weten. Ook eenmaal in de buurt van de bibliotheek (geen idee waar die was) reed ik bijna de grote parkeerplaats voorbij. Ik dacht er niet ff bij na dat ik DIE parkeerplaats dus waarschijnlijk moest hebben. Nou goed. Hij heeft wel een punt, maar ik vind het allemaal lang niet altijd zo vanzelfsprekend.
Op de parkeerplaats bijna een kind onder de auto, maar ik lette goed op en de instructeur hoefde niet in te grijpen. Ik trots

en die moeder héél kwaad op haar kind

Bij het wegrijden van de parkeerplaats een stoeprandje meegepakt. Balen, maar ik had niet het idee dat ik de bocht wijder kon nemen, want er kwam net van die kant een auto aan die de parkeerplaats op wou en die nam de bocht redelijk scherp. Ik had wel rustiger aan kunnen doen. Balen. Hopelijk is dat geen grote fout op het examen.
Even later een omkeeropdracht. Ik wachtte te lang op een tegemoetkomende auto en kreeg daar commentaar op. Ik denk daarna "nou nu moet ik dus voor de volgende auto langs" en na het draaien kreeg ik een ingreep

Gebeurt me ZO vaak he, dan corrigeer ik maar is het weer fout op de andere manier. Daarna snelweg, ging perfect. Daarna veel woonwijk gereden totdat het tijd was om de volgende van huis op te halen. Ging allemaal prima, soms nog wat meer afremmen voor zijweggetjes. Al met al geen slechte les aangezien ik 3 weken niet gereden had!
Doei lief dagboek
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise