Tis echt wat hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Dubish het volgende:
[..]
Wow hoeveel vingers heb je wel niet gekregen in de tijd dat je je rbw hebt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggevenVrijdag zien we elkaar pas weer
OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
Wat een stelletje fuckers zeg,bij de gemeente hier![]()
Kom ik daar vanmorgen,geef haar het afhaalbewijs,ze gaat naar achteren,komt terug en zegt 'Ik heb hem al voor je!!' Dinsdag,ipv vrijdag.Ik was totaal overgegaan in destand.Ik had het pasje in mn portemonee gedaan,ik had getekent voor ontvangst,en ineens zegt ze 'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug
![]()
Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggevenVrijdag zien we elkaar pas weer
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Dubish het volgende:
[..]
OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennen
Niet zoveel. Eentje had ik al over verteld: iemand had knipperlicht aan om van rotonde af te gaan, maar ging uiteindelijk toch doorrijden en ik wilde op de rotonde rijden. Een schreeuwende moeder heeft een ongeluk voorkomen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou hebben enkelen van ons al enkele weken hun pasje in bezit. Hoeveel bijna-ongelukken hebben we al meegemaakt?
Haha. Je bent niet de enige die geen wonderen verricht op de weg. Er zitten een paar malloten tussen, hoor. Ik betrap mezelf erop dat ik wil gaan bumperkleven bij mensen die zo sloom optrekken en vervolgens 5-10 km/u langzamer rijden dan toegestaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik een A4'tje aan de achteruit plakt met '17 juni geslaagd voor mijn rijbewijs.Verwacht geen wonderen.'
Wtf?? Wie heeft die regel bedacht?! Volgens mij heeft die trien achter de balie zelf geen rijbewijs en is ze jaloers op die van jou.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug![]()
Wegrijden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
En bij het uitparkeren (hoe noem je zoiets?) reed ik bijna tegen een andere auto aan (scheelde 5 cm).
Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben de "net geslaagden" eigenlijk al bonnen voor te hard rijden binnen inmiddels?
Denk het niet. Er zit iemand naast je die alle flitspalen weet te vinden en ingrijpt zodra je te hard rijdt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Zijn er ook mensen die geflitst zijn tijdens een rijles?
Eén keer bijna,maar toen trapte mn instructeur ineens de rem indd in..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Maar er bij mij maar drie weken vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzo![]()
Voorlopig heb ik na mn rij-examen geen meter meer gereden.Grappig eigenlijk dat je slaagt,het alleen mag gaan doen,en daarna minstens een week niet rijdt
Succesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:
Wat een verhalen allemaal![]()
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)
Maar ik heb er wel vertrouwen in
Nog tips behalve overdreven kijken etc?
Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad ja
Gewoon lekker ontspannen rijden en je ding doen dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:
Wat een verhalen allemaal![]()
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)
Maar ik heb er wel vertrouwen in
Nog tips behalve overdreven kijken etc?
Ik heb hem weleens gevraagd of hij boetes had gehad tijdens lessen, en die had hij dus weleens gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.
Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot geruktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Richting vinden kon/kan ik ook niet. 'Rij naar het Ohra-gebouw daar in de verte.' Eeeh...
Of: 'Ik wil die brug daar over.' Eeeh... dan ga ik zoeken, maar dat maakt niet uit want die brug staat echt niet op de borden. Maar volgens hem was het een kwestie van logisch denken, aangezien het een grote, drukke brug was, de enige manier om hier de rivier over te komen, dus ik moest een belangrijke afslag naar rechts hebben. Ja, voor hem was dat logisch. Ik ben een vrouw hoor, met de orientatie van een druif.
Inderdaad. 'Je ziet die brug daar rechts van je, het is een drukke brug dus je moet een belangrijke afslag nemen, Arnhem-Zuid dus.' Weet ik veel waar die brug naartoe gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot geruktHopelijk is de examinator wat begripvoller.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb hem vanmorgen gehaald. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |