abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83141674
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Dubish het volgende:

[..]

Wow hoeveel vingers heb je wel niet gekregen in de tijd dat je je rbw hebt?
Tis echt wat hoor Nooit geweten dat er zoveel asociale mensen in eht verkeer zaten. Wellicht toch maar een L bovenop de auto monteren
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:01 schreef Purdey het volgende:
Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggeven Vrijdag zien we elkaar pas weer
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_83141716
quote:
Wat een stelletje fuckers zeg,bij de gemeente hier
Kom ik daar vanmorgen,geef haar het afhaalbewijs,ze gaat naar achteren,komt terug en zegt 'Ik heb hem al voor je!!' Dinsdag,ipv vrijdag.Ik was totaal overgegaan in de stand.Ik had het pasje in mn portemonee gedaan,ik had getekent voor ontvangst,en ineens zegt ze 'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug

Vrijdag?!? Ik mocht het pasje vasthouden,eraan ruiken,het zat opgeborgen,veilig om mee naar huis te gaan,en toen moest ik het weer teruggeven Vrijdag zien we elkaar pas weer
OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:11:31 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83142040
Pure bureaucratie is het! Het pasje ligt daar gewoon,is klaar.Hoeft niks meer aan gespoten,geprikt,gebogen te worden.En toch ligt ie daar nu drie dagen voor jan l*l te liggen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:17:04 #154
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83142299
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef Dubish het volgende:

[..]

OMG?!?!?!?!?! Niet geregistreerd? waar slaat dat nou weer op. Je moest gewoon hard wegrennen
Inderdaad
pi_83147200
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou hebben enkelen van ons al enkele weken hun pasje in bezit. Hoeveel bijna-ongelukken hebben we al meegemaakt?
Niet zoveel. Eentje had ik al over verteld: iemand had knipperlicht aan om van rotonde af te gaan, maar ging uiteindelijk toch doorrijden en ik wilde op de rotonde rijden. Een schreeuwende moeder heeft een ongeluk voorkomen.

En bij het uitparkeren (hoe noem je zoiets?) reed ik bijna tegen een andere auto aan (scheelde 5 cm).

De meeste mensen zijn wel lief op de weg. Ik was wel een keertje boos geworden op een vrachtwagenbestuurder. Ik wilde voor die vent gaan invoegen (er stond een rijdende file), maar hij ging ineens dat gat tussen hem en die auto voor 'm dichten. Dus ik ben gewoon 1 plekje naar voren ingevoegd (voor de auto die voor de vrachtwagen reed)
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat ik een A4'tje aan de achteruit plakt met '17 juni geslaagd voor mijn rijbewijs.Verwacht geen wonderen.'
Haha. Je bent niet de enige die geen wonderen verricht op de weg. Er zitten een paar malloten tussen, hoor. Ik betrap mezelf erop dat ik wil gaan bumperkleven bij mensen die zo sloom optrekken en vervolgens 5-10 km/u langzamer rijden dan toegestaan
quote:
'Oh,wacht even.Je kunt er niks mee.Hij is nog niet geregistreerd,kom vrijdag maar terug

Wtf?? Wie heeft die regel bedacht?! Volgens mij heeft die trien achter de balie zelf geen rijbewijs en is ze jaloers op die van jou.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:13:22 #156
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_83151942
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

En bij het uitparkeren (hoe noem je zoiets?) reed ik bijna tegen een andere auto aan (scheelde 5 cm).
Wegrijden?
pi_83154733
Hebben de "net geslaagden" eigenlijk al bonnen voor te hard rijden binnen inmiddels?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:21:11 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83154899
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef ScarFace- het volgende:
Hebben de "net geslaagden" eigenlijk al bonnen voor te hard rijden binnen inmiddels?
Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzo
Voorlopig heb ik na mn rij-examen geen meter meer gereden.Grappig eigenlijk dat je slaagt,het alleen mag gaan doen,en daarna minstens een week niet rijdt
pi_83155652
Zijn er ook mensen die geflitst zijn tijdens een rijles?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:42:30 #160
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_83155810
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef FastFox91 het volgende:
Denk het niet. Er zit iemand naast je die alle flitspalen weet te vinden en ingrijpt zodra je te hard rijdt.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:53:54 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83156258
quote:
Eén keer bijna,maar toen trapte mn instructeur ineens de rem indd in..
Ook aan hem gevraagd,maar hij had het nooit meegemaakt
pi_83156442
quote:
Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad ja
Tap tap tap
pi_83156460
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:

[..]

Die zullen bij mij vast wel gaan komen vrees ik.Van die kut bonnetjes,voor 7 km te hard ofzo
Voorlopig heb ik na mn rij-examen geen meter meer gereden.Grappig eigenlijk dat je slaagt,het alleen mag gaan doen,en daarna minstens een week niet rijdt
Maar er bij mij maar drie weken van
Tap tap tap
pi_83156488
Oja, ik fietste vanmiddag lekker hard op een stoplicht af dat op oranje sprong. Wil ik in m'n binnenspiegel kijken voor ik rem
Tap tap tap
pi_83160269
Wat een verhalen allemaal
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)
Maar ik heb er wel vertrouwen in

Nog tips behalve overdreven kijken etc?
Waarom niet?
pi_83160308
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:
Ik moet donderdag afrijden, het gaat wel lekker! Ben ook vorige week woensdag begonnen (spoedcursus)

Succes Relaxed blijven en niet bij het eerste kleine foutje denken dat het niet meer goedkomt .
Tap tap tap
pi_83160859
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het voor elkaar heb gekregen, maar m'n rij-instructeur heeft weleens een boete gehad ja
Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:26:13 #168
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_83160956
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Maxco het volgende:

Gewoon lekker ontspannen rijden en je ding doen dan komt het wel goed. Succes.
Anonieme tievesclown
pi_83161151
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Vertel. Lijkt me echt droog, want hij is verantwoordelijk.
Ik heb hem weleens gevraagd of hij boetes had gehad tijdens lessen, en die had hij dus weleens gekregen Hij zei niet of het een keer bij mij was gebeurd, hij betaalde ze gewoon, het was z'n eigen schuld en dat zat bij de prijs inbegrepen Maar ik heb wel vrij vaak te horen gekregen dat ik moest uitkijken, want ik heb de neiging om net een paar km te hard te rijden.
Tap tap tap
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:02:24 #170
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83162995
Ik weet waar bij ons de flitspalen staan
Voor de rest rijd op doorgaande weken wel 'iets' harder dan 80 waar geen palen staan , omdat min of meer iedereen dat doet en hekel heb aan auto's die zitten te kleven aan mij
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83167635
Vandaag mail van CBR, 5juli TTT Wohooo kan niet wachten Hopelijk gaat het goed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:30:10 #172
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83168505
Nou blijkbaar wordt er waar ik rijd niet geflitst, want ik rijd regelmatig te hard. 50/50 bewust/onbewust. Vaak bij het optrekken ga ik bv. als ik 50 km/u mag te veel door naar een dikke 60 km/u en na zoveel meter kijk ik dan eens op de teller en denk ik "shit, zo hard mag ik niet". Mijn instructeur grijpt bijna nooit in en zegt er ook nooit wat over, tenzij ik 80 ga waar je 50 mag of zo, dan komt de beruchte vraag "Hoe hard mag je hier?" Ik mocht ff de snelweg op vorige les en naderde een auto die 110-115 reed of zo. Ik zag dat ik niet veel harder ging, maar kwam wel te dichtbij en had geen zin er achter te plakken. Ik ging dus inhalen, maar kwam er met de 130 ook niet echt voorbij, toen heb ik nog maar ff wat gas bijgegeven en 'm schijnheilig met 140-150 ingehaald. Ik wist dat het te snel was maar ach.. anders grijpt de instructeur maar in Zo denken wel meer mensen hier, heb ik gemerkt

Moest weer wat opdrachten uitvoeren vorige keer. Richting vinden gaat nog steeds moeilijk maar ik blijf maar volhouden dat het bullshit is wat hij me zegt. Ik moest richting een plaats, dus ik die kant op en erg op de borden letten of die naam er stond, wat dus resulteerde in wat twijfelend rijgedrag. En hij zegt "ja maar je ziet dat daar borden staan en er dus een afslag is, en dat het niet rechtdoor is weet je ook want dan kom je bij bla en bla uit". AAARRGH nee fucker, dat weet ik helemaal niet. Ik had die borden wel gezien dus ik hield wat in en keek goed, en toen ik het gezien had ging ik afslaan, maar volgens hem had ik al de richtingaanwijzer aan moeten hebben en in de 2 moeten zitten, omdat ik wel kon weten dat ik daar moest afslaan, omdat rechtdoor naar een andere plaats ging. WTF. Ik ken niet die hele fucking wegenkaart uit mijn hoofd, vent Verder moest ik richting centrum en op een grote parkeerplaats bij de bibliotheek parkeren. Ik op de ANWB bordjes letten en zag nog niks, maar was alweer kwijt dat ik richting centrum moest. Ik vroeg hem dus waar ik heen moest, terwijl ik dat nog had moeten weten. Ook eenmaal in de buurt van de bibliotheek (geen idee waar die was) reed ik bijna de grote parkeerplaats voorbij. Ik dacht er niet ff bij na dat ik DIE parkeerplaats dus waarschijnlijk moest hebben. Nou goed. Hij heeft wel een punt, maar ik vind het allemaal lang niet altijd zo vanzelfsprekend.

Op de parkeerplaats bijna een kind onder de auto, maar ik lette goed op en de instructeur hoefde niet in te grijpen. Ik trots en die moeder héél kwaad op haar kind Bij het wegrijden van de parkeerplaats een stoeprandje meegepakt. Balen, maar ik had niet het idee dat ik de bocht wijder kon nemen, want er kwam net van die kant een auto aan die de parkeerplaats op wou en die nam de bocht redelijk scherp. Ik had wel rustiger aan kunnen doen. Balen. Hopelijk is dat geen grote fout op het examen.

Even later een omkeeropdracht. Ik wachtte te lang op een tegemoetkomende auto en kreeg daar commentaar op. Ik denk daarna "nou nu moet ik dus voor de volgende auto langs" en na het draaien kreeg ik een ingreep Gebeurt me ZO vaak he, dan corrigeer ik maar is het weer fout op de andere manier. Daarna snelweg, ging perfect. Daarna veel woonwijk gereden totdat het tijd was om de volgende van huis op te halen. Ging allemaal prima, soms nog wat meer afremmen voor zijweggetjes. Al met al geen slechte les aangezien ik 3 weken niet gereden had!

Doei lief dagboek
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83168962
Richting vinden kon/kan ik ook niet. 'Rij naar het Ohra-gebouw daar in de verte.' Eeeh...
Of: 'Ik wil die brug daar over.' Eeeh... dan ga ik zoeken, maar dat maakt niet uit want die brug staat echt niet op de borden. Maar volgens hem was het een kwestie van logisch denken, aangezien het een grote, drukke brug was, de enige manier om hier de rivier over te komen, dus ik moest een belangrijke afslag naar rechts hebben. Ja, voor hem was dat logisch . Ik ben een vrouw hoor, met de orientatie van een druif.
Tap tap tap
pi_83170745
Oatmeal is weer helemaal geweldig!

Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:12:19 #175
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_83171094
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Richting vinden kon/kan ik ook niet. 'Rij naar het Ohra-gebouw daar in de verte.' Eeeh...
Of: 'Ik wil die brug daar over.' Eeeh... dan ga ik zoeken, maar dat maakt niet uit want die brug staat echt niet op de borden. Maar volgens hem was het een kwestie van logisch denken, aangezien het een grote, drukke brug was, de enige manier om hier de rivier over te komen, dus ik moest een belangrijke afslag naar rechts hebben. Ja, voor hem was dat logisch . Ik ben een vrouw hoor, met de orientatie van een druif.
Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot gerukt Hopelijk is de examinator wat begripvoller.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_83171217
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja idd, mijn instructeur zou dan nog redeneren dat de dichtsbijzijnde grote plaats ten oosten van waar je rijdt (want ik kan dan weten dat die brug richting het oosten is) arnhem is (bijvoorbeeld) en ik dus de borden naar arnhem maar moet volgen. Van de pot gerukt Hopelijk is de examinator wat begripvoller.
Inderdaad. 'Je ziet die brug daar rechts van je, het is een drukke brug dus je moet een belangrijke afslag nemen, Arnhem-Zuid dus.' Weet ik veel waar die brug naartoe gaat
Tap tap tap
pi_83187641
Heb hem vanmorgen gehaald . De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
-
pi_83187723
gefeliciteerd
Tap tap tap
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:19:51 #179
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_83187764
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Heb hem vanmorgen gehaald . De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet heel erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu. Je kan rijden dus je bent geslaagd."
Gefeliciteerd
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_83187915
Dank jullie wel
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')