dat moet je ze niet vertellenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar als je er een half jaar lang vier uren doorheen jast,kom je nét iets boven het gemiddelde uit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Vandergeld het volgende:GESLAAGD
![]()
Enige opmerking die examinator had, was dat ik in 45 minuten voor meer dan 400 euro aan boetes voor snelheidsovertredingen had kunnen krijgen
schakelen is een eitjequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef honkhonk het volgende:
Vanmiddag ga ik even voor een intake gesprek, mits er nog ruimte over is ga ik voor een ''semi snelcursus'' , dus in 1 maand alle lessen en afsluitend een examen.
Iemand ervaring daarmee? Ik hoorde dat het handig was als je al wat ervaring had met auto rijden, alleen verder dan de auto starten en wegrijden kom ik echt niet
Ik heb het binnen een week gedaan + 2/3 lessen daarvoor om aan de auto te wennen en of je het in een week aangeleerd kon worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef honkhonk het volgende:
Vanmiddag ga ik even voor een intake gesprek, mits er nog ruimte over is ga ik voor een ''semi snelcursus'' , dus in 1 maand alle lessen en afsluitend een examen.
Iemand ervaring daarmee? Ik hoorde dat het handig was als je al wat ervaring had met auto rijden, alleen verder dan de auto starten en wegrijden kom ik echt niet
Shit happens hoor,de ene is een natuurtalent en de ander heeft er wat meer moeite meequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Blackviper het volgende:
Er zijn hier wel veel mensen die eeuwen over hun rijbewijs hebben gedaan als ik dat zo lees. En ook nog eens niet in 1 keer geslaagd.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef Maxco het volgende:
hehe net geslaagd, ik reed echt slecht maarrrrja toch gehaald
Ik zou gewoon vandaag al even bellen of ze al klaar zijn met dat registrerenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:44 schreef Purdey het volgende:
M'n broer heeft iets van 60-70 rijlessen gehad,en uiteindelijk drie keer examen gedaan.Dus qua examen heb ik hem verslagen.Morgen ein-de-lijk mn pasje ophalen,en dan Godbetert na een hele week weer proberen te rijden
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:17 schreef Vandergeld het volgende:GESLAAGD
![]()
Enige opmerking die examinator had, was dat ik in 45 minuten voor meer dan 400 euro aan boetes voor snelheidsovertredingen had kunnen krijgen
Dat neus-eet gevoel ken ik wel ja.Op een gegeven moment kun je alles qua bediening,en dan is er niks meer te leren,en toch kun je er geen zak vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik leerde bij de eerste les wel schakelen enzo, maar ik heb gewoon een jaar uit m;n neus gegeten lijkt hetEr zat geen schot in tot een paar maandjes geleden. Terugschakelen heb ik altijd ruk gevonden, en anticiperen was ook niet m'n sterkste kant.
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Feelgood topic dit af en toe.
Gefeliciteerd Maxco & Vandergeld![]()
Benzine is duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |