vind het nou ook wel genoeg, 90 minuten keihard werken wordt ook niet meer beloondquote:
Daar zijn ze misschien al doorheen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef -Willempie- het volgende:
Ik wil graag leuke anekdotes horen ipv geneuzel over de Oranje-spelers.
quote:
Dit heeft meer met geluk te maken dan met voetbalkwaliteiten, ze kunnen dus net zo goed een dobbelsteen gooien. Misschien nog wel spannender ook.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dit heeft meer met geluk te maken dan met voetbalkwaliteiten, ze kunnen dus net zo goed een dobbelsteen gooien. Misschien nog wel spannender ook.
Erm, ik geloof t niet. Aangezien degene die er eerder vandaag bij de uitzending van 17:50 stond niet dezelfde was als die er normaal staatquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd he
quote:
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dit heeft meer met geluk te maken dan met voetbalkwaliteiten, ze kunnen dus net zo goed een dobbelsteen gooien. Misschien nog wel spannender ook.
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mail sturen of langs gaan en Wilfred aanspreken.
Vera lukte het net ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.
Prijsvraag mag ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Dingess het volgende:
[..]
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?
Klopt, maar het is ook geen echte bal he.. het is een klitteband en die ballen die gaan niet de kant op waar naar je em toe schiet. Die gasten die er niks van kunnen raken em daardoor toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.
Je moet hier de highscore halen:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Dingess het volgende:
[..]
laat maar, als jullie zo kinderachtig gaan doen
Oja, dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Dingess het volgende:
[..]
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Japan is toch gewoon de groepsfase doorgekomen in 2002?
Kut spel, had wel 100 punten netquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Je moet hier de highscore halen:
http://www.rtl.nl/sport/vioranje/wkhoofdprijsschieten/index.xml
Sterker nog, ze werden zelfs groepshoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Japan is toch gewoon de groepsfase doorgekomen in 2002?
Gewoon?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Drassss het volgende:
Japan had gewoon 7 punten gehaald in de poule. 1ste plek.
Het is net Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Gooi er een kwartje in en Iwan ratelt maar door.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Je moet hier de highscore halen:
http://www.rtl.nl/sport/vioranje/wkhoofdprijsschieten/index.xml
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.quote:
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.
Zet gewoon een mooie studio op in NL en stuur een of twee reporters naar dat land om de reportages te maken ter plekke.
Jack doet ook nog radiocommentaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.
?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef fiooon het volgende:
HAHAHAHA, Wilfred las de aankondiging van de band voor!!![]()
Geeft wel meer het WK-gevoel dan zo in het kurhaus zitten. Bij de BBC zitten ze gewoon in roterende studio met de Tafelberg als achtergrond maar hier mag het weer niets kosten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zet gewoon een mooie studio op in NL en stuur een of twee reporters naar dat land om de reportages te maken ter plekke.
Nee ik eigenlijk ook niet. Wat ik wel denk is dat tijdens de opname van dat album die olifant er niet was.quote:
Mwah hij vertelde het wel zo dat als je in Zuid-Afrika buiten de deur stapt je gelijk door 3 negers beroofd, verkracht en vermoord wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Dat verhaal van Jack is natuurlijk ook waar. Hetzelfde met de Tour, alhoewel het veel meer sfeer uitstraalt natuurlijk. Bij VI is het natuurlijk ook zo dat de mensen die het blad kopen van 3 euro lappen, om Knipping / Iwan naar Zuid-Afrika te sturen die stukjes over de haren van Kuyt gaan makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Die muziek is dan ook niet geschikt voor Johan,die blues meuk van hem vind ik ook niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Friesz het volgende:
Johan was in het begin van de uitzending ook al niet enthausist over deze bandEn terecht
Het mag best wat kosten, maar dan moet het ook wel meerwaarde hebben. Bijvoorbeeld als er spelers aanschuiven ofzo. Maar de enige mensen die daar aanschuiven zijn mensen die nota bene ingevlogen moeten worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geeft wel meer het WK-gevoel dan zo in het kurhaus zitten. Bij de BBC zitten ze gewoon in roterende studio met de Tafelberg als achtergrond maar hier mag het weer niets kosten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nu zeer veel mooie quotes voor nieuwe tshirts
Hij heeft een kater van gisterenavond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen is een tikkeltje chagarijnig vandaag. Wellicht heeft zijn vrouw hem er ECHT het huis uitgezet.
Opvallend, aangezien hij niet drinkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef fiooon het volgende:
[..]
Hij heeft een kater van gisterenavond.
waren dat beelden van vandaag?quote:
Nee, van zijn aanstelling.quote:
Dat zou die smeerpijp van een Genee wel willen. Die laat zijn Afghaanse vrouwtje voor die blonde achter de bar wel achter hoorquote:
Ging nergens oven man, schei uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef KissXSis het volgende:
weer zeiken over Chili-Honduras.. dat viel echt wel mee. VdG haal je hoofd eens uit je reet.
Ik denk niet dat Wilfred daar de ideale persoon voor is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dikke staaf er in, en dat Haags eruit raggen.
Het wordt sowieso al lastiger, wanneer z'n haar goed moet blijven zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilfred daar de ideale persoon voor is.
Van Dammequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef -Willempie- het volgende:
Timecop 1 is wel een bazenfilm overigens met JCvD
Precies! Zo'n walgelijke Diederik van Muiswinkel komt even zijn verhaal afreutelen in SSZ en wat voor meerwaarde heeft die knakker dan nog meer? Het gaat echt nergens over. Hele rare keuze van de NOS om zo'n saai programma daar te willen maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het mag best wat kosten, maar dan moet het ook wel meerwaarde hebben. Bijvoorbeeld als er spelers aanschuiven ofzo. Maar de enige mensen die daar aanschuiven zijn mensen die nota bene ingevlogen moeten worden.
Idd. Plus dat er nul sfeer en beleving is maakt dit tot nu toe een zeer matig WK.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef Merkie het volgende:
De wedstrijden zijn opzich niet zo slecht, alleen zijn er gemiddeld 2 doelpunten te weinig per wedstrjid.
Haha, daar moest ik ook aan denken iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef Falco het volgende:
Die stem van Irene lijkt trouwens op de stem van die verpleegster uit Jiskefet.
Promotie voor Den Haag, inkomsten,quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Mensen die blijven slapen, hebben de volgende ochtend misschien wat te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijd-voor-heren.dhtmlquote:“Wij maken Koffietijd voor heren, meer doen we niet. Het stelt niet veel meer voor dan dat” vertelt Wilfred Genee.
Als er een kok was die geld zou willen betalen om zijn naam aan dit programma te willen verbinden zouden ze het nog doen ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
"dit was een slechte grap" haha, moet nog ff die jup holland jup uitzending terugkijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:20 schreef Mistbank het volgende:
Damn, die 'grap' van Genee net voor dat schietspel is wel 1 van de dieptepunten van VI Oranje tot nu toe.
Wat is er jongen? Ik heb het verhaal totaal gemist, dus als je even normaal zou willen reageren?quote:
inderdaad, het is zo langzamerhand de johan derksen show aan het worden hahaha......prachtig programma en als je dan in de herhaling om 00.00 uur studio sportzomer terugziet waar 3 zombies aan tafel zitten met nikszeggende teksten dan ben ik blij dat we VI Oranje hebben!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Bestolene het volgende:
Johan verkeert in bloedvorm, als beloning koop ik vandaag weer de VI
Muzikaal vind ik ze redelijk goed, maar zijn geforceerde Memphis zang laat inderdaad enorm te wensen over....quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die Danny Vera niet eens een ander nummertje spelen aan het begin van de show? Ik snap wel dat je je nieuwe nummer wilt pluggen, maar heb dat kunstmatig Amerikaanse country-stem nu wel gehoord.
Idd Studio Sportzomer is echt supersaai, vroeger was het nog wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, het is zo langzamerhand de johan derksen show aan het worden hahaha......prachtig programma en als je dan in de herhaling om 00.00 uur studio sportzomer terugziet waar 3 zombies aan tafel zitten met nikszeggende teksten dan ben ik blij dat we VI Oranje hebben!
Net een bevestiging binnen, de 23ste zit ik in het publiek, live en dichtbij die helden aan tafel hahaha, ben benieuwd!
Dat komt omdat er geen onafhankelijke mensen tussen zitten. Iedereen daar aan tafel heeft wel vriendjes of connecties lopen waardoor er altijd teveel genuanceerd wordt en er uiteindelijk eigenlijk niks gezegd wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd Studio Sportzomer is echt supersaai, vroeger was het nog wel leuk
Daar selecteert Jack zijn gasten ook wel op, want we moeten natuurlijk niet hebben dat er wat conflictjes ontstaan aan zijn tafel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen onafhankelijke mensen tussen zitten. Iedereen daar aan tafel heeft wel vriendjes of connecties lopen waardoor er altijd teveel genuanceerd wordt en er uiteindelijk eigenlijk niks gezegd wordt.
Ik hoop dat je dat laatste niet serieus meentquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb alleen tijd voor de late-night uitzending, maar ik zit al klaar hoor!
Johannes Vermeer is de laatste dagen in topvorm.
Maar eerlijk gezegd vond ik het gisteravond tegen vallen.
Iwan van Duren was dan weer wel goed.
Leuke kloonquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb alleen tijd voor de late-night uitzending, maar ik zit al klaar hoor!
Johannes Vermeer is de laatste dagen in topvorm.
Maar eerlijk gezegd vond ik het gisteravond tegen vallen.
Iwan van Duren was dan weer wel goed.
Ali B. staat gelijk aan geneuzel over Sneijder en Yolanthe, daar gaan we minstens de halve uitzending aan besteden.quote:
Ze konden niets beters vinden denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom gasten als Ali B ? Kunnen ze dan makkelijk scoren ofzo om hem belachelijk te maken
beter geen gasten ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ze konden niets beters vinden denk ik
Of samenwerking met RTL Boulevard
Ali B zit nu alweer voor Piet Snot erbijquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef marcodej het volgende:
Johan serveert Ali even af. Je zag hem direct klein worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Ragboer het volgende:
Bazen,
Weet iemand waar je dat stuk kan vinden van die Utrechtse studenten die naar Nederland-Denemarken kijken kan vinden? Of kan iemand het youtubben? Alvast bedankt!
Dat zag er erg ongemakkelijk uit.quote:
Inderdaad...lulloquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?
Zag er gezellig uit hequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?
Viel me ook op...ik heb toevallig zijn interview bij de volkskrant gelezen van afgelopen weekend. Je moet het maar eens op google opzoeken, dan verandert je kijk op de Gijp wel een klein beetje.quote:
Heb ik ook gelezen. Wel apart ja, maar als zn vriendin het ook prima vind... Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Viel me ook op...ik heb toevallig zijn interview bij de volkskrant gelezen van afgelopen weekend. Je moet het maar eens op google opzoeken, dan verandert je kijk op de Gijp wel een klein beetje.
Wat was er zo apart aan dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Wel apart ja, maar als zn vriendin het ook prima vind... Is toch heerlijk man.
Nee, ben zelf een student in hart en nieren, maar dat wanstaltige gebral is gewoon weerzinwekkend. Al dat ballerige gedoe, neemt toch niet zo'n hautaine houding aan.quote:
La gaaaaan...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Wel apart ja, maar als zn vriendin het ook prima vind... Is toch heerlijk man.
Hoe kom je erbij dat studenten hoogmoedig zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ben zelf een student in hart en nieren, maar dat wanstaltige gebral is gewoon weerzinwekkend. Al dat ballerige gedoe, neemt toch niet zo'n hautaine houding aan.
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.htmlquote:
Ik heb het over de corpsbal.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat studenten hoogmoedig zijn?
Hij vindt het waarsch. wel lekker om ff te dollen, maar dat hij echt structureel een sociaal persoon zou zijn had ik van hem eerlijk gezegd ook niet verwacht. Het verbaast me dan wel weer dat hij zelfs niet ff de moeite neemt om een paar verjaadagen te bezoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.html
Hij is helemaal niet zo'n sociaal persoon als je denkt, zit het liefste alleen maar thuis en heeft een kind, maar geeft zelf toe dat het eigenlijk niks voor hem is. Heeft ook een vriendin, waar hij 3 keer in de week naartoe gaat en even met zijn kind voetbalt, maar blijft nooit slapen.
Ik kon het al nooit rijmen dat hij me echt zo'n vaste-caféklant leek, maar blijkbaar toch thuis alle wedstrijden zat te kijken. Ik had zoiets dus wel verwacht, maar toch heeft het iets tragisch vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ne-van-der-gijp.html
Hij is helemaal niet zo'n sociaal persoon als je denkt, zit het liefste alleen maar thuis en heeft een kind, maar geeft zelf toe dat het eigenlijk niks voor hem is. Heeft ook een vriendin, waar hij 3 keer in de week naartoe gaat en even met zijn kind voetbalt, maar blijft nooit slapen.
Gijp heeft een hekel aan Ali Bquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
Vond het een beetje een slappe uitzending. Hoop dat het vanavond beter gaat als de Gijp wat meer pintjes heeft gedronken
Het heeft iets tragisch om te denken dat Rene van der Gijp iets tragisch heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik kon het al nooit rijmen dat hij me echt zo'n vaste-caféklant leek, maar blijkbaar toch thuis alle wedstrijden zat te kijken. Ik had zoiets dus wel verwacht, maar toch heeft het iets tragisch vind ik.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:29 schreef Krambo het volgende:
Dat lul verhaal over die foto met Maradonna, en vervolgens zegvd Gijp heel droog ''Maradonna, daar ben ik een keer mee weze stappen''
Volgens mij heeft ie dat verhaal nu al een aantal keer verteld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:29 schreef Krambo het volgende:
Leuke uitzending ondanks Ali B.
Dat lul verhaal over die foto met Maradonna, en vervolgens zegvd Gijp heel droog ''Maradonna, daar ben ik een keer mee weze stappen''
Interview gelezen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Het heeft iets tragisch om te denken dat Rene van der Gijp iets tragisch heeft
Idd ja. Ik dacht eerst dat ie een grap aan opzetten was of iig niet serieus was met het optillen van dat kind steeds...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Mistbank het volgende:
Damn, wat een theatraal mannetje die Genee. Hoe hij met dat kind van hem omgaat tijdens dat kranten-item.![]()
Zoals ik net al zei, dat vond ik dus ook. Ik vond die uitzending met Jaap Stam erg leuk. Vroeger altijd een beetje de norse vent uithangen en nu kon hij om alle stomme praat smakelijk lachen en hij schuwde er niet voor om zijn eigen mening te verkondigen. Jaap FTW!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef Mistbank het volgende:
Die Ali B. komt ook totaal niet uit de verf.. Jonk heeft nooit echt wat te melden en René moet nog aan het bier beginnen.. Een matige uitzending al met al.
Zolang hij z'n mond maar houdt valt er misschien nog wat van te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef Mistbank het volgende:
Jaap viel me ook erg mee.. Prima vent.
Het slechte nieuws is dat Ali er vanavond ook weer bij is.
Gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per uitzending.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang hij z'n mond maar houdt valt er misschien nog wat van te maken.
Ik ga vanavond eens tellen hoe vaak de Gijp deze zin zegt:
Dat weet (naam oud-voetballer die te gast is) ook wel.
De afstandbedieningen vliegen door de kamer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag maar overgeslagen, Ali B. kan ik gewoon niet naar luisteren en/of kijken, niet goed voor mij en m'n tv.
Waarop Gerald Vanenburg standaard zegt:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per uitzending.
Zoiets, kijkt zo lastig daarna tussen al die barsten in het scherm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De afstandbedieningen vliegen door de kamer?
Van Persie kreeg geen gele kaart. Juist door die achterlijke vuvuzela's had hij een excuus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef vuvuzelaverban het volgende:
HELP ONS
Teken nu onze petitie op
http://www.vuvuzelaverbod.nl/
zodat we weer normaal voetbal kunnen kijke en Van Persie geen gele kaart krijgt omdat die de fluit van de scheidsrechter niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |