Zoals ik net al zei, dat vond ik dus ook. Ik vond die uitzending met Jaap Stam erg leuk. Vroeger altijd een beetje de norse vent uithangen en nu kon hij om alle stomme praat smakelijk lachen en hij schuwde er niet voor om zijn eigen mening te verkondigen. Jaap FTW!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef Mistbank het volgende:
Die Ali B. komt ook totaal niet uit de verf.. Jonk heeft nooit echt wat te melden en René moet nog aan het bier beginnen.. Een matige uitzending al met al.
Zolang hij z'n mond maar houdt valt er misschien nog wat van te maken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef Mistbank het volgende:
Jaap viel me ook erg mee.. Prima vent.
Het slechte nieuws is dat Ali er vanavond ook weer bij is.
Gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per uitzending.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang hij z'n mond maar houdt valt er misschien nog wat van te maken.
Ik ga vanavond eens tellen hoe vaak de Gijp deze zin zegt:
Dat weet (naam oud-voetballer die te gast is) ook wel.
De afstandbedieningen vliegen door de kamer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag maar overgeslagen, Ali B. kan ik gewoon niet naar luisteren en/of kijken, niet goed voor mij en m'n tv.
Waarop Gerald Vanenburg standaard zegt:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 2 a 3 keer per uitzending.
Zoiets, kijkt zo lastig daarna tussen al die barsten in het scherm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De afstandbedieningen vliegen door de kamer?
Van Persie kreeg geen gele kaart. Juist door die achterlijke vuvuzela's had hij een excuus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef vuvuzelaverban het volgende:
HELP ONS
Teken nu onze petitie op
http://www.vuvuzelaverbod.nl/
zodat we weer normaal voetbal kunnen kijke en Van Persie geen gele kaart krijgt omdat die de fluit van de scheidsrechter niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |