Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Mensen die blijven slapen, hebben de volgende ochtend misschien wat te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijd-voor-heren.dhtmlquote:“Wij maken Koffietijd voor heren, meer doen we niet. Het stelt niet veel meer voor dan dat” vertelt Wilfred Genee.
Als er een kok was die geld zou willen betalen om zijn naam aan dit programma te willen verbinden zouden ze het nog doen ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
"dit was een slechte grap" haha, moet nog ff die jup holland jup uitzending terugkijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:20 schreef Mistbank het volgende:
Damn, die 'grap' van Genee net voor dat schietspel is wel 1 van de dieptepunten van VI Oranje tot nu toe.
Wat is er jongen? Ik heb het verhaal totaal gemist, dus als je even normaal zou willen reageren?quote:
inderdaad, het is zo langzamerhand de johan derksen show aan het worden hahaha......prachtig programma en als je dan in de herhaling om 00.00 uur studio sportzomer terugziet waar 3 zombies aan tafel zitten met nikszeggende teksten dan ben ik blij dat we VI Oranje hebben!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:21 schreef Bestolene het volgende:
Johan verkeert in bloedvorm, als beloning koop ik vandaag weer de VI
Muzikaal vind ik ze redelijk goed, maar zijn geforceerde Memphis zang laat inderdaad enorm te wensen over....quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die Danny Vera niet eens een ander nummertje spelen aan het begin van de show? Ik snap wel dat je je nieuwe nummer wilt pluggen, maar heb dat kunstmatig Amerikaanse country-stem nu wel gehoord.
Idd Studio Sportzomer is echt supersaai, vroeger was het nog wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, het is zo langzamerhand de johan derksen show aan het worden hahaha......prachtig programma en als je dan in de herhaling om 00.00 uur studio sportzomer terugziet waar 3 zombies aan tafel zitten met nikszeggende teksten dan ben ik blij dat we VI Oranje hebben!
Net een bevestiging binnen, de 23ste zit ik in het publiek, live en dichtbij die helden aan tafel hahaha, ben benieuwd!
Dat komt omdat er geen onafhankelijke mensen tussen zitten. Iedereen daar aan tafel heeft wel vriendjes of connecties lopen waardoor er altijd teveel genuanceerd wordt en er uiteindelijk eigenlijk niks gezegd wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd Studio Sportzomer is echt supersaai, vroeger was het nog wel leuk
Daar selecteert Jack zijn gasten ook wel op, want we moeten natuurlijk niet hebben dat er wat conflictjes ontstaan aan zijn tafel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen onafhankelijke mensen tussen zitten. Iedereen daar aan tafel heeft wel vriendjes of connecties lopen waardoor er altijd teveel genuanceerd wordt en er uiteindelijk eigenlijk niks gezegd wordt.
Ik hoop dat je dat laatste niet serieus meentquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb alleen tijd voor de late-night uitzending, maar ik zit al klaar hoor!
Johannes Vermeer is de laatste dagen in topvorm.
Maar eerlijk gezegd vond ik het gisteravond tegen vallen.
Iwan van Duren was dan weer wel goed.
Leuke kloonquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik heb alleen tijd voor de late-night uitzending, maar ik zit al klaar hoor!
Johannes Vermeer is de laatste dagen in topvorm.
Maar eerlijk gezegd vond ik het gisteravond tegen vallen.
Iwan van Duren was dan weer wel goed.
Ali B. staat gelijk aan geneuzel over Sneijder en Yolanthe, daar gaan we minstens de halve uitzending aan besteden.quote:
Ze konden niets beters vinden denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom gasten als Ali B ? Kunnen ze dan makkelijk scoren ofzo om hem belachelijk te maken
beter geen gasten ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ze konden niets beters vinden denk ik
Of samenwerking met RTL Boulevard
Ali B zit nu alweer voor Piet Snot erbijquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef marcodej het volgende:
Johan serveert Ali even af. Je zag hem direct klein worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |