?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef fiooon het volgende:
HAHAHAHA, Wilfred las de aankondiging van de band voor!!![]()
Geeft wel meer het WK-gevoel dan zo in het kurhaus zitten. Bij de BBC zitten ze gewoon in roterende studio met de Tafelberg als achtergrond maar hier mag het weer niets kosten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.
Zet gewoon een mooie studio op in NL en stuur een of twee reporters naar dat land om de reportages te maken ter plekke.
Nee ik eigenlijk ook niet. Wat ik wel denk is dat tijdens de opname van dat album die olifant er niet was.quote:
Mwah hij vertelde het wel zo dat als je in Zuid-Afrika buiten de deur stapt je gelijk door 3 negers beroofd, verkracht en vermoord wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Dat verhaal van Jack is natuurlijk ook waar. Hetzelfde met de Tour, alhoewel het veel meer sfeer uitstraalt natuurlijk. Bij VI is het natuurlijk ook zo dat de mensen die het blad kopen van 3 euro lappen, om Knipping / Iwan naar Zuid-Afrika te sturen die stukjes over de haren van Kuyt gaan makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Die muziek is dan ook niet geschikt voor Johan,die blues meuk van hem vind ik ook niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Friesz het volgende:
Johan was in het begin van de uitzending ook al niet enthausist over deze bandEn terecht
Het mag best wat kosten, maar dan moet het ook wel meerwaarde hebben. Bijvoorbeeld als er spelers aanschuiven ofzo. Maar de enige mensen die daar aanschuiven zijn mensen die nota bene ingevlogen moeten worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Geeft wel meer het WK-gevoel dan zo in het kurhaus zitten. Bij de BBC zitten ze gewoon in roterende studio met de Tafelberg als achtergrond maar hier mag het weer niets kosten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nu zeer veel mooie quotes voor nieuwe tshirts
Hij heeft een kater van gisterenavond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen is een tikkeltje chagarijnig vandaag. Wellicht heeft zijn vrouw hem er ECHT het huis uitgezet.
Opvallend, aangezien hij niet drinkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:35 schreef fiooon het volgende:
[..]
Hij heeft een kater van gisterenavond.
waren dat beelden van vandaag?quote:
Nee, van zijn aanstelling.quote:
Dat zou die smeerpijp van een Genee wel willen. Die laat zijn Afghaanse vrouwtje voor die blonde achter de bar wel achter hoorquote:
Ging nergens oven man, schei uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:40 schreef KissXSis het volgende:
weer zeiken over Chili-Honduras.. dat viel echt wel mee. VdG haal je hoofd eens uit je reet.
Ik denk niet dat Wilfred daar de ideale persoon voor is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dikke staaf er in, en dat Haags eruit raggen.
Het wordt sowieso al lastiger, wanneer z'n haar goed moet blijven zitten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilfred daar de ideale persoon voor is.
Van Dammequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef -Willempie- het volgende:
Timecop 1 is wel een bazenfilm overigens met JCvD
Precies! Zo'n walgelijke Diederik van Muiswinkel komt even zijn verhaal afreutelen in SSZ en wat voor meerwaarde heeft die knakker dan nog meer? Het gaat echt nergens over. Hele rare keuze van de NOS om zo'n saai programma daar te willen maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het mag best wat kosten, maar dan moet het ook wel meerwaarde hebben. Bijvoorbeeld als er spelers aanschuiven ofzo. Maar de enige mensen die daar aanschuiven zijn mensen die nota bene ingevlogen moeten worden.
Idd. Plus dat er nul sfeer en beleving is maakt dit tot nu toe een zeer matig WK.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:45 schreef Merkie het volgende:
De wedstrijden zijn opzich niet zo slecht, alleen zijn er gemiddeld 2 doelpunten te weinig per wedstrjid.
Haha, daar moest ik ook aan denken iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:49 schreef Falco het volgende:
Die stem van Irene lijkt trouwens op de stem van die verpleegster uit Jiskefet.
Promotie voor Den Haag, inkomsten,quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk moet die Irene in dat programma ? tis een programma over voetbal en geen koffietijdmeuk !
Als ik wil weten waar ik naar toe wil gaan luister ik wel naar Meta de Vries op Radio 1.
Mensen die blijven slapen, hebben de volgende ochtend misschien wat te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef TLC het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Moet ik je het begrip commerciële televisie nog uitleggen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijd-voor-heren.dhtmlquote:“Wij maken Koffietijd voor heren, meer doen we niet. Het stelt niet veel meer voor dan dat” vertelt Wilfred Genee.
Als er een kok was die geld zou willen betalen om zijn naam aan dit programma te willen verbinden zouden ze het nog doen ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed een kok aan dat programma gaan toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |