Ja klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Japan is toch gewoon de groepsfase doorgekomen in 2002?
Kut spel, had wel 100 punten netquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Je moet hier de highscore halen:
http://www.rtl.nl/sport/vioranje/wkhoofdprijsschieten/index.xml
Sterker nog, ze werden zelfs groepshoofdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Japan is toch gewoon de groepsfase doorgekomen in 2002?
Gewoon?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Drassss het volgende:
Japan had gewoon 7 punten gehaald in de poule. 1ste plek.
Het is net Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
Gooi er een kwartje in en Iwan ratelt maar door.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Je moet hier de highscore halen:
http://www.rtl.nl/sport/vioranje/wkhoofdprijsschieten/index.xml
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.quote:
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.
Zet gewoon een mooie studio op in NL en stuur een of twee reporters naar dat land om de reportages te maken ter plekke.
Jack doet ook nog radiocommentaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ergens is het nog terecht ook. Veel meerwaarde heeft het niet dat die Jack daar zit en dat zijn gasten dan ook daarnaartoe gevlogen worden.
?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef fiooon het volgende:
HAHAHAHA, Wilfred las de aankondiging van de band voor!!![]()
Geeft wel meer het WK-gevoel dan zo in het kurhaus zitten. Bij de BBC zitten ze gewoon in roterende studio met de Tafelberg als achtergrond maar hier mag het weer niets kosten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zet gewoon een mooie studio op in NL en stuur een of twee reporters naar dat land om de reportages te maken ter plekke.
Nee ik eigenlijk ook niet. Wat ik wel denk is dat tijdens de opname van dat album die olifant er niet was.quote:
Mwah hij vertelde het wel zo dat als je in Zuid-Afrika buiten de deur stapt je gelijk door 3 negers beroofd, verkracht en vermoord wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Dat verhaal van Jack is natuurlijk ook waar. Hetzelfde met de Tour, alhoewel het veel meer sfeer uitstraalt natuurlijk. Bij VI is het natuurlijk ook zo dat de mensen die het blad kopen van 3 euro lappen, om Knipping / Iwan naar Zuid-Afrika te sturen die stukjes over de haren van Kuyt gaan makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal eens met Johan, en snap zijn ergernis over die domme vragen van kijkers die hem bang noemen t.o.v. Van Gelder.
Die muziek is dan ook niet geschikt voor Johan,die blues meuk van hem vind ik ook niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:20 schreef Friesz het volgende:
Johan was in het begin van de uitzending ook al niet enthausist over deze bandEn terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |