quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dit heeft meer met geluk te maken dan met voetbalkwaliteiten, ze kunnen dus net zo goed een dobbelsteen gooien. Misschien nog wel spannender ook.
Erm, ik geloof t niet. Aangezien degene die er eerder vandaag bij de uitzending van 17:50 stond niet dezelfde was als die er normaal staatquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat is die bardame.Genee is nog geen JD leeftijd he
quote:
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dit heeft meer met geluk te maken dan met voetbalkwaliteiten, ze kunnen dus net zo goed een dobbelsteen gooien. Misschien nog wel spannender ook.
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mail sturen of langs gaan en Wilfred aanspreken.
Vera lukte het net ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.
Prijsvraag mag ook?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Dingess het volgende:
[..]
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?
Klopt, maar het is ook geen echte bal he.. het is een klitteband en die ballen die gaan niet de kant op waar naar je em toe schiet. Die gasten die er niks van kunnen raken em daardoor toch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een aantal deelnemers gezien die zo motorisch gestoord waren dat ze in geen 100 jaar die bal richting doel krijgen, laat staan tegen een van de targets.
Je moet hier de highscore halen:quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Dingess het volgende:
[..]
laat maar, als jullie zo kinderachtig gaan doen
Oja, dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Dingess het volgende:
[..]
Je moet toch een vraagprijs winnen o.i.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |