SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Ragboer het volgende:
Bazen,
Weet iemand waar je dat stuk kan vinden van die Utrechtse studenten die naar Nederland-Denemarken kijken kan vinden? Of kan iemand het youtubben? Alvast bedankt!
Dat zag er erg ongemakkelijk uit.quote:
Inderdaad...lulloquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?
Zag er gezellig uit hequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Was jij soms 1 van die corpsballetjes?
Viel me ook op...ik heb toevallig zijn interview bij de volkskrant gelezen van afgelopen weekend. Je moet het maar eens op google opzoeken, dan verandert je kijk op de Gijp wel een klein beetje.quote:
Heb ik ook gelezen. Wel apart ja, maar als zn vriendin het ook prima vind... Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Viel me ook op...ik heb toevallig zijn interview bij de volkskrant gelezen van afgelopen weekend. Je moet het maar eens op google opzoeken, dan verandert je kijk op de Gijp wel een klein beetje.
Wat was er zo apart aan dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen. Wel apart ja, maar als zn vriendin het ook prima vind... Is toch heerlijk man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |