abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:20:10 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_82967876
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:56 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Je bent 19, jammer dan als je ouders het niet willen.
Maar wel je handje ophouden bij pappie en mammie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_82973242
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:24 schreef Ireyon het volgende:
Ik zou wel een HSL ritje Luik - Aken proberen mee te pakken.. man wat ligt die HSL er prachtig bij daar
Dit dus, en als je daar toch bent ook even Aachen Hbf - Köln Hbf met ICE.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:49:48 #103
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_82974276
quote:
Wat er staat, klopt. Wat er níet staat is dat je dan alle flexibiliteit die je met de gewone intercity wel hebt, opgeeft. Zo zit je dus met een treinbinding, en als je je trein mist heb je - denk ik - pech.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:19:16 #104
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_82975625
Wat er staat klopt ook alleen doordeweeks voor 9:00. Voor de rest is de gewone IC toch gewoon veel goedkoper.

En wat verwachten ze dan, dat de vaste reizigers voor iedere dag opnieuw voor die trein gaan reserveren?
pi_82975782
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:15 schreef Duvel het volgende:
...
[ afbeelding ]
...
Ben ik nou de enige die in de eerste instantie dacht dat dit modelspoor was?
pi_82977005
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef toblorone het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die in de eerste instantie dacht dat dit modelspoor was?
ja
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:48:58 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_82977121
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef ReisT het volgende:
Wat er staat klopt ook alleen doordeweeks voor 9:00. Voor de rest is de gewone IC toch gewoon veel goedkoper.

En wat verwachten ze dan, dat de vaste reizigers voor iedere dag opnieuw voor die trein gaan reserveren?
Kan je niet gewoon één vaste stoel reserveren, die altijd voor jou is? Soort vip-seat zeg maar? Nieuw verdienmodel voor HiSpeed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_82978761
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon één vaste stoel reserveren, die altijd voor jou is? Soort vip-seat zeg maar? Nieuw verdienmodel voor HiSpeed
Die dan ook voor je versierd wordt als je jarig bent!
  Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 14:57:58 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_82981883
quote:
Geachte mevrouw Guppy,

Deze zomer vinden er aan het spoor rondom station Arnhem omvangrijke werkzaamheden plaats. Daardoor zullen van zondag 25 juli t/m zondag 22 augustus de treinen uit Utrecht, Nijmegen en Tiel niet tot Arnhem rijden.

Als u in genoemde periode met de trein reist, zal dit gevolgen hebben voor uw reis. Of u hierdoor moet omreizen of gebruik moet maken van de bus is afhankelijk van uw gebruikelijke reis. Uw extra reistijd kan oplopen van een half uur tot een uur met extra overstappen. Voor meer informatie verwijs ik u naar www.ns.nl/stationarnhem. Vanaf 27 juni 2010 zijn de omreisadviezen verwerkt in de NS reisplanner.

Bent u in het bezit van een auto? Kijkt u dan ook eens naar de parkeermogelijkheden op de stations Elst, Ede-Wageningen of Veenendaal De Klomp. Er is bij deze stations gratis parkeergelegenheid en vanaf daar rijden de treinen zoals gebruikelijk.

Na bovenstaande weken komen er nog twee periodes van grote werkzaamheden in Arnhem. Dat zal zijn in de herfstvakantie 2010 en in dezelfde periode als nu in de zomer van 2011. Wij houden u hiervan graag op de hoogte via de site www.ns.nl/stationarnhem. Meer bijzonderheden over de werkzaamheden vindt u op www.prorail.nl/sporeninarnhem

Heeft u naar aanleiding van deze brief vragen? Ga naar www.ns.nl en stel uw vraag. U kunt ook bellen met onze klantenservice. Bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur op telefoonnummer 0900-2021163 (¤0,10 p/m).

Onze medewerkers zullen u deze zomer ondanks de werkzaamheden zo goed mogelijk van dienst zijn.

Excuses voor het eventuele ongemak


Met vriendelijke groet,

Arjan Bleeker
NS Regiodirecteur Noordoost

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_82983947
Wat gaat er met de 3600 gebeuren?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:34:53 #111
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_82984173
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
Wat gaat er met de 3600 gebeuren?
Die zal wel geknipt worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_82984592
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
Wat gaat er met de 3600 gebeuren?
Volgens mij rijdt ie tot Arnhem Zuid en verder richting het noorden gewoon vanaf Arnhem.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:21:19 #113
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_82989655
De 3600 zal wel geknipt worden, maar tot waar precies is de vraag. Ik weet niet of het beveiligingstechnisch mogelijk is om te keren op Arnhem-Zuid.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 juni 2010 @ 17:23:19 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82989737
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef James1988 het volgende:
De 3600 zal wel geknipt worden, maar tot waar precies is de vraag. Ik weet niet of het beveiligingstechnisch mogelijk is om te keren op Arnhem-Zuid.

Moet gewoon kunnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:54:46 #115
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_82990915
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef James1988 het volgende:
De 3600 zal wel geknipt worden, maar tot waar precies is de vraag. Ik weet niet of het beveiligingstechnisch mogelijk is om te keren op Arnhem-Zuid.
Als het geen vrije baan is of VCVL ofzo, kan dat best.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:06:14 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_82991346
Ik meen me een discussie te herinneren op OpeensHadIkHet dat dat niet wenselijk zou zijn, waarom staat me alleen niet meer bij: of dit te maken heeft met capaciteit of technische redenen...

Edit: never mind.

In de zomer gaan de treinen keren op Ede-Wageningen en Arnhem-Zuid. Reizigers zullen vanaf daar met bussen naar Arnhem worden vervoerd vanaf waar zij hun reis kunnen vervolgen. In de omgekeerde richting rijden uiteraard ook bussen.
pi_82991527
Ede-Wageningen zal dan ook wel druk worden.
Rijdt de ICE via Eindhoven?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:15:26 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_82991670
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef Ascendancy het volgende:
Ede-Wageningen zal dan ook wel druk worden.
Rijdt de ICE via Eindhoven?
Ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:22:40 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_82991960
Het oorspronkelijke plan was om te keren op Oosterbeek of Wolfheze, maar na protesten en nader onderzoek bleek dat Oosterbeek de verwachte hoeveelheid reizigers en treinen niet aankan. Dus wordt het nu Ede-Wageningen.

Verder adviseert NS mensen ook om om te reizen met de trein, indien mogelijk. Als je vanuit Utrecht naar Nijmegen moet, kun je beter via 's-Hertogenbosch reizen en daar overstappen. Die rit duurt 9 minuten langer dan de rechtstreekse rit vanuit Utrecht, maar met de bus tussen Ede-Wageningen en Arnhem-Zuid ben je volgens Google Maps 31 minuten onderweg.

Daarnaast zit je dan nog met aansluitingen e.d., waardoor je dan best wel eens 45 minuten langer onderweg kunt zijn - én je moet vaker overstappen.

Reis dan maar via Den Bosch
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:15:49 #120
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:21:44 #121
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83012591
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Als het geen vrije baan is of VCVL ofzo, kan dat best.
Volgens mij wordt er daar een aanpassing in de beveiliging gedaan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:30:36 #122
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83013597
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef Duvel het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er daar een aanpassing in de beveiliging gedaan.
Voor zover ik kan zien op sporenplan.nl (ik kan nu even niet bij de echte BVS-tekeningen) is Arnhem-Zuid een halte aan de vrije baan met beveiligd links. Dat betekent dus dat kerende treinen terug tegen de rijrichting moeten rijden, waarbij tot voorbij Elst eventuele overwegen moeten worden aangereden. Een setje bediende seinen voor Arnhem-Zuid lijkt me dan de beste oplossing, want even ombouwen naar dubbel-enkel-beveiliging wordt een stuk duurder.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:36:14 #123
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83013706
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien op sporenplan.nl (ik kan nu even niet bij de echte BVS-tekeningen) is Arnhem-Zuid een halte aan de vrije baan met beveiligd links. Dat betekent dus dat kerende treinen terug tegen de rijrichting moeten rijden, waarbij tot voorbij Elst eventuele overwegen moeten worden aangereden. Een setje bediende seinen voor Arnhem-Zuid lijkt me dan de beste oplossing, want even ombouwen naar dubbel-enkel-beveiliging wordt een stuk duurder.
Ik denk dat er in spoorwegland genoeg beveiligingsspecialisten rondlopen om hier een mooie oplossing voor te verzinnen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:42:20 #124
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83013847
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik denk dat er in spoorwegland genoeg beveiligingsspecialisten rondlopen om hier een mooie oplossing voor te verzinnen.
Dat denk ik ook wel. Ik ben benieuwd hoe ze het hebben opgelost.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_83018368
Bah, ff de tijd doden en via Arnhem naar Utrecht wordt straks eerder dus een tijd_rovende_ gelegenheid. Nja, als het maar mooi wordt.
Hooray for beer.
pi_83018441
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:10 schreef Zyron het volgende:
Bah, ff de tijd doden en via Arnhem naar Utrecht wordt straks eerder dus een tijd_rovende_ gelegenheid. Nja, als het maar mooi wordt.
Volgend jaar moet het weer
Dus dat mooie duurt nog wel even.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_83021919
Volgend weekend, op 26 en 27 juni is er in St-Ghislain een grote spoorwegexpo.
Volgens wat ik vandaag gehoord heb zouden er 70 locomotieven/treinstellen/wagons ... komen.

Vandaag was er alvast een overbrengingsrit, de foto's volgen later (moet nu weg..)
pi_83034919
Plaatje om de leegte op te vullen.


Op Schiphol hangen tegenwoordig de roltrappen ondersteboven.
  zondag 20 juni 2010 @ 10:42:25 #129
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83047255
Wat een stilte hier ineens

Een filmpje over de werkzaamheden van Arnhem deze zomer:
  zondag 20 juni 2010 @ 14:04:30 #130
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83053336
Deze vakantie ga ik (waarschijnlijk 12-16 Juli) 5 dagen InterRailen door België, Duitsland en Luxemburg:

De route die ik ongeveer zal volgen:
Dag 1: Zwijndrecht - Heerlen - Herzogenrath - Mönchengladbach - Linnich - Düren - Heimbach - Düren - Köln - Düsseldorf - Köln.
Dag 2: Köln - Gerolstein - Euskirchen - Bad Münstereifel - Köln - Stolberg (-Altstadt) - Herzogenrath - Aachen.
Dag 3: Aachen - (Bus) Eupen - Verviers Central - Geronstere - Pepinster - Luik - Maastricht - Luik.
Dag 4: Luik - Luxumbourg - Namur - Charleroi - Brussel Centraal.
Dag 5: Brussel Centraal - Gent St. Pieters - Brugge - Mechelen - Leuven - Hasselt - Antwerpen - Roosendaal - Zwijndrecht.
pi_83053979
Waarom steeds heen en terug? En wat voor kaart ga je hiervoor gebruiken?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 20 juni 2010 @ 14:42:39 #132
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83054755
InterRail Global Pass.

En waarom steeds terug? Omdat bijvoorbeeld Bad Münstereifel eindpunt van het spoor is, en om via de trein weer richting Aken te komen, je via Keulen reist bijvoorbeeld, net als Geronstere, Linnich, Heimbach etc.
Overnachtingen gebeuren op eindpunt van die dag.
En tijdens de rit maak ik ook pauzes om bijvoorbeeld een beetje van de stad te zien, of ik daar mijn reis beëindig voor die dag, zoals Keulen, Aken, Luik en Brussel.

[ Bericht 22% gewijzigd door greavy op 20-06-2010 14:54:30 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 14:56:49 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83055346
Interrail global wel ja

Volgende keer dat ik naar de bushalte moet huur ik ook een Ferrari
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 16:08:44 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83058129
Vrijdagavond vertrok ik met deze trein richting Praha (op tijd afdrukken is voor mietjes hmm ) :



Later op de avond stond de trein mooi in Wuppertal Hbf in de bocht



Gisterochtend kwam ik geheel planmatig rond half tien aan in Praha Hlavni Nadrazi, alwaar enkele lokale boemeltjes op het programma stonden. Allereerst maakte ik een rit naar Dobris in deze RegioNova, een vierassig tweebaks hypermodern dieseltreinstel.



De rit naar Dobris duurt ongeveer 1 uur en 40 minuten voor 55 km, en de staat van het spoor is tamelijk klote. Er liggen vrij korte spoorstaven zodat je elke 15 meter of zo KENG KENG met de assen er overheen gaat. Aangekomen in Dobris heb ik even wat rondgekeken en een setje ansichtkaarten van treinen gekocht, dat verkochten ze daar, en je moet je Kronen toch ergens laten nietwaar? Iets na half één nam ik de trein uit Dobris terug naar Praha, dat was een setje spartaanse BZMOTjes, getrokken door een dieselloc serie 714. Hier staat de trein klaar voor vertrek in Dobris.



Na terugkomst in Praha ben ik met de CityElefant naar Benesov u Prahy gereden. Moderne en redelijk comfortabele driebaks elektrische dubbeldekkers. Hier staat de CityElefant in Benesov u Prahy in het zonnetje te wachten om terug naar Praha te rijden.



Nog meer plaatjes uit Benesov u Prahy: Een BZMOTje in de zon.



Een aantal treinstellen serie 451 staan te wachten op een nieuwe klus



Een fraai beschilderde loc van de serie 363 aan kop van een InterCity naar Tabor



Terug in Praha Hlavni Nadrazi hebben we deze loc van de serie 150 voor een EuroCity naar Warszawa



En een aftandse elektrische rangeerloc serie 111 die met twee rijtuigen aan het slepen is



Tot slot nog deze loc van de serie 350 die mijn EuroNight 456 tot aan de grens getrokken heeft.



Vanochtend om half twaalf was ik weer thuis na in Venlo (omleiding omdat we niet over Arnhem konden) nog even 40 minuten vertraging opgelopen te hebben omdat er geen loc beschikbaar was...

Oogst totaal: 2.601 km, 68 nieuwe bordjes, namelijk deze



Enjoy
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83058497
Mooie foto's

Waar begon de reis?
  zondag 20 juni 2010 @ 16:17:20 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83058637
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooie foto's

Waar begon de reis?
Utrecht Centraal
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 16:19:30 #137
258802 Yreal
henk..!
pi_83058746
leuke treintjes allemaal daarzo
  zondag 20 juni 2010 @ 16:49:05 #138
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_83060419
Een vraag voor de kenners hier:
Dit weekend wordt de ICE omgeleid, hij rijdt nu dus ook tussen Eindhoven en 's-Hertogenbosch. Nu moet ik vanavond van Eindhoven naar Nijmegen, en dacht ik, het is wel eens leuk om dan een x met de ICE te gaan. Is het toeslagkaartje van 2 euro ook te gebruiken tussen Eindhoven in 's-Hertogenbosch bij een omleiding, want volgens de NS site is het toeslagkaartje voor het traject Arnhem-Utrecht etc..
BVD
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  zondag 20 juni 2010 @ 16:54:30 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83060706
in principe kan dat gewoon. Moet de ICE wel echt stoppen in Den Bosch. De CNL doet dat dus niet bijvoorbeeld.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83061013
Heb het even opgezocht, maar hij stopt niet in Den Bosch.
  zondag 20 juni 2010 @ 17:10:33 #141
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83061400
Daar was ik al een beetje bang voor ja Dan gaat het plannetje van onze vriend dus niet door
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 17:23:05 #142
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_83061966
uhm, dank je in ieder geval voor het antwoord dat het in principe mogelijk is!
Maar, op de ns site zie ik dit: (en in het verleden heb ik die trein ook wel eens op Den Bosch zien halteren)
Vertrek 21:17 Aankomst 21:37
Zondag 20 juni 2010

Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
Voor dit traject wordt een toeslag berekend
21:17 Eindhoven 5 Hertogenbosch ('s) +
Reisdetails: Toeslag , Reserveren buitenland aanbevolen , Bar/Buffet , Rolstoel plaatsen
21:37 Hertogenbosch ('s) 1
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_83063435
Hij stopt zekerweten NIET op den bosch heb ik me ook in vergist de vorige keer
pi_83063904
En realiseerde je dat voor of na de grens?
Killing as few patients as possible.
  Redactie Sport zondag 20 juni 2010 @ 18:32:43 #145
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83064662
Met dit soort dingen wil men nog wel eens vergeten een stop 'niet voor reizigers' mee te geven, waardoor ie misschien wel stopt maar niet aan het perron
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83066455
ICE 104 stopt straks zeker weten WEL in ´s-Hertogenbosch. (Ook om in- en uit te stappen)
pi_83067233
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:21 schreef Socios het volgende:
ICE 104 stopt straks zeker weten WEL in ´s-Hertogenbosch. (Ook om in- en uit te stappen)
Stond ook in de reisplanner toen de ICE een weekendje via venlo naar duitsland ging, maar hij stopte toch echt niet
pi_83067247
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:32 schreef dennistd het volgende:
Met dit soort dingen wil men nog wel eens vergeten een stop 'niet voor reizigers' mee te geven, waardoor ie misschien wel stopt maar niet aan het perron
Dit was waarschijnlijk ook het geval bij mij, we stonden een aantal minuten stil op een spoor zonder perron
pi_83067327
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:44 schreef RubenK het volgende:
Stond ook in de reisplanner toen de ICE een weekendje via venlo naar duitsland ging, maar hij stopte toch echt niet
Wanneer was die vorige keer voor jou dan? Het kan per keer en trein verschillen. Van de zomer stopt de ICE bijvoorbeeld weer NIET in Den Bosch.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:55:51 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83067639
Ik zie kansen Eindhoven - Utrecht per ICE voor de prijs van Eindhoven - Den Bosch
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 21:57:38 #151
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_83074426
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdagavond vertrok ik met deze trein richting Praha (op tijd afdrukken is voor mietjes hmm ) :

[ afbeelding ]
Gaat dit spul nou ook echt direct door naar Moskou, met een onderstelwissel aan de grens, of moet iedereen daar overstappen in een andere trein?
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:03:11 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83074842
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef V2 het volgende:

[..]

Gaat dit spul nou ook echt direct door naar Moskou, met een onderstelwissel aan de grens, of moet iedereen daar overstappen in een andere trein?
Het moskouse deel van dit spul krijgt bij Brest een draaistelwissel ja. Staat een kleine 2 uur voor geloof ik.

Klik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 22:08:18 #153
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_83075223
Wat een tof idee... in NL instappen, en in Moskou instappen ooit...
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
pi_83075338
Komende zaterdag en zondag is er in St-Ghislain een grote spoorwegexpo.
Van ongeveer alle (Belgische) locomotieven zal een exemplaar aanwezig zijn.

Gisteren en ook de komende dagen zijn er een aantal overbrengingen van locs. Gisteren mocht de 5183 van TSP de rit Schaarbeek-Eeklo-Schaarbeek verzekeren.

Doortocht in Wetteren (L50) met de 554.18, beter bekend als de 4618.


Nogmaals in Waarschoot (L58)


Iets dichter:


In Eeklo reed het konvooi verder op het lijntje van het Stoomcentrum Maldegem (SCM).
De 554.18 werd op het zijspoor gezet:


Zodat de 5183 zijn volgende vracht kon oppikken, de 4403, het cinemarijtuig en een K3 van SCM:


In Eeklo station:


Terug op de lijn dan maar, dit zou in Evergem (L58) moeten zijn:


Net voorbij het station van Wondelgem:

Een leuk detail: ik bevind me hier enkele meters van de fabriek van ABC, waar onder andere treinmotoren vandaan komen

De 554.18 werd door TSP in bruikleen gegeven voor het SCM. Omdat hun 4403 deelneemt aan de expo en hun 4620 momenteel een revisie ondergaat, hebben ze geen dieselstel meer om te rijden.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:13:48 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83075604
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83075909
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het moskouse deel van dit spul krijgt bij Brest een draaistelwissel ja. Staat een kleine 2 uur voor geloof ik.

Klik
een draaistelwissel ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2010 22:16:43 ]
  zondag 20 juni 2010 @ 22:17:17 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83075986
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

een onderstelwissel?
Nee, een draaistelwissel. De rijtuigbakken worden opgevijzeld, de 1435 mm draaistellen worden weggereden, nieuwe 1524 mm draaistellen eronder, en weer laten zakken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 20 juni 2010 @ 22:19:10 #158
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83076150
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:10 schreef trainfreak het volgende:
Komende zaterdag en zondag is er in St-Ghislain een grote spoorwegexpo.
Van ongeveer alle (Belgische) locomotieven zal een exemplaar aanwezig zijn.

Gisteren en ook de komende dagen zijn er een aantal overbrengingen van locs. Gisteren mocht de 5183 van TSP de rit Schaarbeek-Eeklo-Schaarbeek verzekeren.

Doortocht in Wetteren (L50) met de 554.18, beter bekend als de 4618.
[ afbeelding ]

Nogmaals in Waarschoot (L58)
[ afbeelding ]

Iets dichter:
[ afbeelding ]

In Eeklo reed het konvooi verder op het lijntje van het Stoomcentrum Maldegem (SCM).
De 554.18 werd op het zijspoor gezet:
[ afbeelding ]

Zodat de 5183 zijn volgende vracht kon oppikken, de 4403, het cinemarijtuig en een K3 van SCM:
[ afbeelding ]

In Eeklo station:
[ afbeelding ]

Terug op de lijn dan maar, dit zou in Evergem (L58) moeten zijn:
[ afbeelding ]

Net voorbij het station van Wondelgem:
[ afbeelding ]
Een leuk detail: ik bevind me hier enkele meters van de fabriek van ABC, waar onder andere treinmotoren vandaan komen

De 554.18 werd door TSP in bruikleen gegeven voor het SCM. Omdat hun 4403 deelneemt aan de expo en hun 4620 momenteel een revisie ondergaat, hebben ze geen dieselstel meer om te rijden.
Leuk hoor, al die dieseldingen. Heb je ook filmpjes met geluid en zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83077288
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leuk hoor, al die dieseldingen. Heb je ook filmpjes met geluid en zo?
Ik heb filmpjes, maar voor het geluid stond ik niet op de goeie plaatsen.
De trein mocht max 40 reden, en ik stond overal in volle baan...
Wel heb ik de claxon een keer of 5 gehoord

Ik zal ze een dezer dagen op Youtube plaatsen
  Redactie Sport zondag 20 juni 2010 @ 22:36:33 #160
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83077454
Ik had nog wat foto's liggen van maandag de 7e:


Loc 1730
Met de trein uit Berlijn naar Schiphol, te Borne


SGMm 2961
Sprinter naar Apeldoorn, te Borne


LINT 41/H 34
Stoptrein naar Zutphen, te Hengelo


DM'90 3406
Wannabe-stoomtrein, te Hengelo


ICM 4247
Vertrekkend als leeg mat naar Enschede, te Hengelo
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 20 juni 2010 @ 23:11:59 #161
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_83079592
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef Kopstoot het volgende:
uhm, dank je in ieder geval voor het antwoord dat het in principe mogelijk is!
Maar, op de ns site zie ik dit: (en in het verleden heb ik die trein ook wel eens op Den Bosch zien halteren)
Vertrek 21:17 Aankomst 21:37
Zondag 20 juni 2010

Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
Voor dit traject wordt een toeslag berekend
21:17 Eindhoven 5 Hertogenbosch ('s) +
Reisdetails: Toeslag , Reserveren buitenland aanbevolen , Bar/Buffet , Rolstoel plaatsen
21:37 Hertogenbosch ('s) 1
Hij stopte in Den Bosch..
Toch altijd fijner dan een gewone intercity, bier in de treinbar
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_83084972
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Hij stopte in Den Bosch..
Toch altijd fijner dan een gewone intercity, bier in de treinbar
Ja. En in Duitsland zaten daar ook om half 11 al mannen in de ICE aan het bier. En niet 1tje. TIjdens de rit van 4 uur zeker 5
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 21 juni 2010 @ 08:08:59 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83086985
Fles: tof reisje zo tussendoor!

En die Belgische treintjes zien er ook wel lief uit!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 21 juni 2010 @ 08:10:42 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83087001
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ja. En in Duitsland zaten daar ook om half 11 al mannen in de ICE aan het bier. En niet 1tje. TIjdens de rit van 4 uur zeker 5
Een keer in de trein naar Berlijn gehad dat er twee Duitse stellen om half tien de trein in stapten (in Rheine geloof ik) en begonnen met het soldaat maken van halve liters bier, inclusief worsten, en later overstappend op de grote hoeveelheiden Kleiner Feigling en zo. Naarmate de reis vorderde werden ze luider en luider, om vervolgens in Berlijn tamelijk lam de trein uit te rollen. Ze moesten daar nog verder naar Dresden geloof ik...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83089117
Het filmpje van de overbrengingen van zaterdag:

Het is mogelijk om het in HD te bekijken..
  maandag 21 juni 2010 @ 10:31:25 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83089501
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef trainfreak het volgende:
Het filmpje van de overbrengingen van zaterdag:

Het is mogelijk om het in HD te bekijken..
Tof! Mijn collega's waren ook onder de indruk van de mooie geluiden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 21 juni 2010 @ 22:46:11 #167
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83123767
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdagavond vertrok ik met deze trein richting Praha (op tijd afdrukken is voor mietjes hmm ) :

[ afbeelding ]

Later op de avond stond de trein mooi in Wuppertal Hbf in de bocht

[ afbeelding ]

Gisterochtend kwam ik geheel planmatig rond half tien aan in Praha Hlavni Nadrazi, alwaar enkele lokale boemeltjes op het programma stonden. Allereerst maakte ik een rit naar Dobris in deze RegioNova, een vierassig tweebaks hypermodern dieseltreinstel.

[ afbeelding ]

De rit naar Dobris duurt ongeveer 1 uur en 40 minuten voor 55 km, en de staat van het spoor is tamelijk klote. Er liggen vrij korte spoorstaven zodat je elke 15 meter of zo KENG KENG met de assen er overheen gaat. Aangekomen in Dobris heb ik even wat rondgekeken en een setje ansichtkaarten van treinen gekocht, dat verkochten ze daar, en je moet je Kronen toch ergens laten nietwaar? Iets na half één nam ik de trein uit Dobris terug naar Praha, dat was een setje spartaanse BZMOTjes, getrokken door een dieselloc serie 714. Hier staat de trein klaar voor vertrek in Dobris.

[ afbeelding ]

Na terugkomst in Praha ben ik met de CityElefant naar Benesov u Prahy gereden. Moderne en redelijk comfortabele driebaks elektrische dubbeldekkers. Hier staat de CityElefant in Benesov u Prahy in het zonnetje te wachten om terug naar Praha te rijden.

[ afbeelding ]

Nog meer plaatjes uit Benesov u Prahy: Een BZMOTje in de zon.

[ afbeelding ]

Een aantal treinstellen serie 451 staan te wachten op een nieuwe klus

[ afbeelding ]

Een fraai beschilderde loc van de serie 363 aan kop van een InterCity naar Tabor

[ afbeelding ]

Terug in Praha Hlavni Nadrazi hebben we deze loc van de serie 150 voor een EuroCity naar Warszawa

[ afbeelding ]

En een aftandse elektrische rangeerloc serie 111 die met twee rijtuigen aan het slepen is

[ afbeelding ]

Tot slot nog deze loc van de serie 350 die mijn EuroNight 456 tot aan de grens getrokken heeft.

[ afbeelding ]

Vanochtend om half twaalf was ik weer thuis na in Venlo (omleiding omdat we niet over Arnhem konden) nog even 40 minuten vertraging opgelopen te hebben omdat er geen loc beschikbaar was...

Oogst totaal: 2.601 km, 68 nieuwe bordjes, namelijk deze

[ afbeelding ]

Enjoy
Ze hebben zeker nooit sneeuw in Tsjechië, daar het rode licht bovenaan zit bij hun seinen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_83124615
semi-trein vraag. Als je van Almelo De Riet naar Borne reist zie je aan de rechterkant een soort van dug-out met een heg er langs en een bord op de dug-out met "Barça Premium". Nu reis ik al enige maanden dagelijks er langs en ik vraag me nog steeds af wat het voorstelt. Het heeft volgens mij met hobby of sport te maken. Iemand enig idee? In de buurt zijn meerdere populaire treinspotplekken dus ik hoop dat er hier mensen zijn die weet wat het is.

Alvast bedankt!
  Redactie Sport maandag 21 juni 2010 @ 23:11:04 #169
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83125066
Is dat niet één of andere hondenclub ofzo die daar zit? Volgens mij op zaterdagmorgen wel eens gezien daar.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83131233
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 08:14:35 #171
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83131425
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ze hebben zeker nooit sneeuw in Tsjechië, daar het rode licht bovenaan zit bij hun seinen.
Of seinen met verwarming.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:05:40 #172
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83132135
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
Jup. Dat ding is weer proefritten aan het rijden. En er is nu ook al een vierde V250 in Nederland
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:17:10 #173
258802 Yreal
henk..!
pi_83132365
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
I demand pics !
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:34:31 #174
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_83132700
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 09:42:47 #175
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83132906
quote:
Heb je de voorwaarden ook gelezen?
quote:
Bovendien moeten de deelnemers in België wonen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83133104
quote:
Bedankt!
Hopelijk win ik er eentje, maar die kans is klein denk ik..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 09:56:14 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83133251
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.

Laat m daar maar wegroesten
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:57:27 #178
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83133297
Jep, ik heb de V250 zojuist ook gezien. En er zit overal graffiti, da's best jammer eigenlijk. Daarnaast zit er nog een laag fijnstof overheen, eventjes door de wasstraat halen was teveel moeite denk ik.

De grootte van de neus vond ik meevallen, het is een groot gat maar het lijkt minder erg te zijn dan op de foto's.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:03:04 #179
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_83133431
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef dennistd het volgende:

[..]

Heb je de voorwaarden ook gelezen?
[..]


oeps

en dit dan?
Gelijke kansen

Gelijke kansen voor iedereen is een basisprincipe van het EU-beleid. In de hele EU is discriminatie op grond van geslacht, ras of etnische afstamming, handicap, seksuele geaardheid, leeftijd en godsdienst of levensovertuiging bij wet verboden. De EU bestrijdt ook discriminatie, vreemdelingenhaat en sociale uitsluiting uit http://europa.eu/pol/socio/index_nl.htm
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 10:16:46 #180
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83133818
Je kunt het proberen, maar of je veel kans maakt?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83133973
Er zijn zoveel wedstrijden die enkel gelden voor een bepaald land...
Discriminatie op plaats is volgens mij ook geen geldige reden, en het staat trouwens ook niet in je lijstje.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:31:23 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83134234
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef trainfreak het volgende:
Er zijn zoveel wedstrijden die enkel gelden voor een bepaald land...
Discriminatie op plaats is volgens mij ook geen geldige reden, en het staat trouwens ook niet in je lijstje.
Wel waar, etnische afstamming staat er. Je bent een allochtoon
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 11:02:12 #183
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83135218
quote:
Je bent in overtreding trouwens:
http://tweakers.net/nieuw(...)-naar-zijn-site.html

zijn ze nou echt helemaal van de pot gerukt daar in belgie?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:13:02 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83135588
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef dennistd het volgende:

zijn ze nou echt helemaal van de pot gerukt daar in belgie?
Ja Zo kun je ook strafrechtelijk vervolgd worden voor het plaatsen van een afbeelding van het Atomium. Vervelende lui zijn het af en toe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:16:29 #185
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83135701
quote:
De juridische afdeling van de spoorwegmaatschappij claimt dat de site niet mag linken naar een pagina op het domein nmbs.be, alleen naar de startpagina zelf. Verder staat in de brief dat de webmaster zich schuldig maakt aan 'namaak' en dat de rechten van de NMBS 'op flagrante wijze geschonden' zijn, waarbij wordt gerefereerd aan het auteurs-, merken- en databankrecht.
Stelletje hypocriete neukfouten ook Databankrcht Alsof ze niet zelf geheel belangeloos in de database van de DB mogen lepelen Voorts is die site qua inrichting dusdanig kut dat niemand hem zou WILLEN "namaken". Zieke boel daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:15:08 #186
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_83137801
Zou ik er een mailtje aan wagen?

Om een link te leggen, dient u de hierna volgende procedure te volgen:

* u vraagt per e-mail (mailto:communicatie@b-holding.be) aan de NMBS of u een link mag leggen, met vermelding van de naam van de site, van de verantwoordelijke ervan en van het doel waarvoor de link wordt gevraagd; en
* u verklaart uitdrukkelijk in voormelde e-mail dat u de voorwaarden van de NMBS om een link te leggen alle zonder enig voorbehoud aanvaardt en zal respecteren; en
* de NMBS onderzoekt uw aanvraag en geeft u, voorafgaandelijk aan het leggen van de link, per e-mail haar akkoord of desgevallend haar weigering.

Zelfs in geval van akkoord, kan de NMBS te allen tijde, op eenvoudig verzoek en zonder dit te hoeven motiveren, de link verbieden.


Volgens mij zit ik wel goed want het is geen nmbs.be maar wedstrijdnmbs.be
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:44:30 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83143516
Dat ze daar allemaal tijd voor hebben, die pennelikkerij Maar een beetje veilig met wat treinen over wat spoortjes crossen, dat is dan weer te veel gevraagd. Schijt-organisatie dat het is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83145984
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Spoorwegmuseum.dhtml
Aanvulling in het spoorwegmuseum
dag
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:14:34 #189
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83148094
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:57 schreef James1988 het volgende:
Jep, ik heb de V250 zojuist ook gezien. En er zit overal graffiti, da's best jammer eigenlijk. Daarnaast zit er nog een laag fijnstof overheen, eventjes door de wasstraat halen was teveel moeite denk ik.

De grootte van de neus vond ik meevallen, het is een groot gat maar het lijkt minder erg te zijn dan op de foto's.
En vanmiddag kwam die stofzuiger (stel 4801, heeft witte stelnummers ipv zwarte ofzo, en staat op een wit vlak) aan in Rtd vanuit de kant Rotterdam Blaak etc (HSL-ritje gehad). Scheen later weer te vertrekken met een HSA 186.xxx loc ervoor, en wederom de HSL over. Dat heb ik niet afgewacht
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 16:16:04 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_83148182
Ik zag van het weekend trouwens heul veul treinen op de Betuwe-route zeker wel 4. En toen moest ik weer op de weg letten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:17:06 #191
258802 Yreal
henk..!
pi_83148245
Op de weg letten
Ik rijd met blinddoek
pi_83148637
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag van het weekend trouwens heul veul treinen op de Betuwe-route zeker wel 4. En toen moest ik weer op de weg letten
Ik zie er nu ook regelmatig 1 rijden ofzo.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 16:26:19 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_83148776
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef Yreal het volgende:
Op de weg letten
Ik rijd met blinddoek
Ik reed in de auto van vriendlief. Zou ie niet tof gevonden hebben, blinddoeken en zulks
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik zie er nu ook regelmatig 1 rijden ofzo.
Begint het dan toch een beetje te komen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:50:02 #194
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83150605
Vandaag waren/zijn er problemen met de Betuweroute waardoor de meeste goederentreinen omgeleid werden (o.a. via Arnhem en Utrecht)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:52:39 #195
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83159142
De Inktpot is echt een doolhof zeg...
pi_83159434
Laatste dagen wordt de lijn Breda - Utrecht met ander materiaal gereden... Wijziging, of van tijdelijke aard?

  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:03:34 #197
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83159715
Dit blijft zo. Per 13 juni is de inzet van Mat '64 ten einde gekomen en wordt het volledig verzorgd door SGMm (de Sprinter) en door DD-AR, de oudere dubbeldekkers.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:15:13 #198
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_83163704
Afgelopen zondag was er anders nog volop Mat '64 te zien tussen Utrecht en Tiel/Breda!

Dat SGMm hier nu planmatig is wil ook nog niet zeggen dat dit ook zo blijft. Kan net zo goed voor een paar maanden zijn. DDAR zal hier ook uiterlijk 2013 verdwijnen. Grote kans dat er dan SLT komt te rijden.
pi_83163806
't Oogt opeens wel een stuk moderner met alleen maar SLT tussen Rsd - Gvc. Het wordt toch wel positief ontvangen door de gemiddelde reiziger heb ik het idee.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 21:24:45 #200
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83164122
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef ReisT het volgende:
Afgelopen zondag was er anders nog volop Mat '64 te zien tussen Utrecht en Tiel/Breda!
Er schijnt nog wel redelijk wat SGMm kapot te zijn, dus dat is een mogelijke reden.
quote:
Dat SGMm hier nu planmatig is wil ook nog niet zeggen dat dit ook zo blijft. Kan net zo goed voor een paar maanden zijn.
Lijkt me sterk, nu zal eerst het mat'64 door SLT afgelost worden neem ik aan.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')