quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook vervangen door een nieuwe loopbrug.
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is de huidige loopbrug niet dat ding voor maximaal 40 personen?
Hou eens op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef greavy het volgende:
[..]
ICR met 1700 is geen treinstel, maar zijn rijtuigen. Hiermee word een compositie van 7 of 10 bakken gevormd, en blijft het alsnog geen treinstel.
Hear, hear!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef dennistd het volgende:
Alsjeblieft niet zeg...
Sowieso vind ik eigenlijk dat er te laatste tijd veel te veel oninteressant geluld wordt hier...
Het staat je vrij om op te zouten naar de PTA slowchatquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Als we deze nu eens in 1 dag vullen?
Bij Eschede brak de wielband door metaalmoeheid als gevolg van een verkeerd wielontwerp (rubberen blokjes tussen wielband en binnenwiel), in Amsterdam was de sprengring, die de wielband op zijn plaats houdt, verdwenen waardoor de wielband kon verschuiven. Iets ander proces, het effect was gelijk: ontsporing, hoewel de snelheid in Eschede wat hoger was en daardoor de gevolgschade helaas ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht dat dat met die losse wielbanden na Eschede 1999 (101 doden) aangepakt zou worden?
[..]
Is dat bijzonder? Of bijzonder prettig?quote:
Is het dan net zo'n zinvolle melding als: "ICMm in de 2800!quote:
Had je er Beesies aan gehangen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Huu, stalling west op Utrecht Centraal is niet lief... Ik kwam vanmorgen bij mijn fiets, hadden ze er een briefje aangehangen met 'niet meer hier' erop... En hij stond nog wel in het rekHet is discriminatie...
Nee! Mijn Beesies zijn thuisquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het dan net zo'n zinvolle melding als: "ICMm in de 2800!"?
Dit is dan weer jammer hè. D'r staat een goed paar tieten naast je en dan ga jij die trein filmenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef greavy het volgende:
Vandaag voor de verandering E-GTW "Spurt" 407, 505 en 506 in Rotterdam gezien, die onderweg waren naar het opstelterrein om aldaar de wasstraat door te mogen en dergelijke.
Even later stond er een GTW op spoor 16b (helemaal achteraan, achter sp 15b)
Erg vreemd kijkende mensen toen ze de trein inwouden en dat niet mogelijk was![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer hè. D'r staat een goed paar tieten naast je en dan ga jij die trein filmen
quote:
Hij heeft ook weinig meer te zeggen: hij zit niet meer in de kamer sinds gisterenquote:
Denk je dat het nou afgelopen is met die gekkigheid dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hij heeft ook weinig meer te zeggen: hij zit niet meer in de kamer sinds gisteren
Laten we het hopen, hoewel ik het ergste vrees...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat het nou afgelopen is met die gekkigheid dan?
Als van het onderstaande station naar het lokale busstation loopt, is het een kleine 15 minuten met bus 30 tot het station met het mozaikbordje "Ausgang"quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef greavy het volgende:
Waar is die foto gemaakt als ik vragen mag, Bork?
Het ging om het mozaikbordje dus Dennis had het wel goedquote:
Sjongequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef bork het volgende:
Ik moet nu nog alleen maar naar Emmen en dan heb ik rondje NL(regulier) compleet, ik mis dan nog het stukje van Nieuweschans tot aan de grens(en de HSL
nog)
Ja dat heb ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge
Hee weet je? Je kan ze combineren met de belbus Emmen - Beilen
Kijk maar gewoon wat er WEL lukt, dit kan nooit allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:31 schreef greavy het volgende:
Ik ben een reisje naar het Euregio gebied Maas-Rijn aan het plannen, voor een zaterdag ofzo (vroeg weg, laat thuis).
Ik zit te twijfelen aan:
Heerlen - Düren - Heimbach - Linnich - Aachen -(Bus) Eupen - Verviers Central - Geronstere - Pepinster - Luik - Maastricht
Of
Heerlen - Herzogenrath - Herrath - Aachen - Düren - Heimbach - Linnich - Düren - Stolberg-Aldstadt - Heerlen
En een andere keer Maastricht - Luik - Hasselt - Luik - Pepinster - Geronstere - Verviers Central etc
Ik denk dat ik voor keuze 2 ga. Iemand nog tips/ideeën?
Misschien dat er nog iets bij aan plak als het keuze 2 wordt, bijvoorbeeld vanaf Linnich ook even in Merzenich kijken.
Hou je rekening met de reality slap? Je loopt op Verviers Central zomaar tegen een uur vertraging op, en dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef greavy het volgende:
Als ik de eerste keuze doe, past het in één dag, maar een tweede keuze past (als het goed is) ook in één dag
Je bent 19, jammer dan als je ouders het niet willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef greavy het volgende:
Als mijn ouders er ook mee instemmen (zal vast wel, nu mijn examens gehaald zijn), zal ik voor keuze 2 gaan, en dan een overnachting in Aken of dergelijke, en dan dag 2 de reis vervolgen naar België, en ook weer terug. Later meer
Anders wordt het eerst de 2e keuze, en een andere dag naar België voor die lijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |