Bedankt!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef bork het volgende:
Interrailpassen te winnen -> http://wedstrijdnmbs.be/index.php?id=10?utm_source=newsletter&utm_campaign=interrail
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:51 schreef Fixers het volgende:
Mocht iemand 'm kwijt zijn. Er staat een vogelbekdier op het parkeerspoortje aan de oostzijde van station Breda. Voorzien van wat extra versieringen inmiddels.
oepsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heb je de voorwaarden ook gelezen?
[..]
Wel waar, etnische afstamming staat er. Je bent een allochtoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef trainfreak het volgende:
Er zijn zoveel wedstrijden die enkel gelden voor een bepaald land...
Discriminatie op plaats is volgens mij ook geen geldige reden, en het staat trouwens ook niet in je lijstje.
Je bent in overtreding trouwens:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:34 schreef bork het volgende:
Interrailpassen te winnen -> http://wedstrijdnmbs.be/index.php?id=10?utm_source=newsletter&utm_campaign=interrail
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:02 schreef dennistd het volgende:
zijn ze nou echt helemaal van de pot gerukt daar in belgie?
Stelletje hypocriete neukfouten ookquote:De juridische afdeling van de spoorwegmaatschappij claimt dat de site niet mag linken naar een pagina op het domein nmbs.be, alleen naar de startpagina zelf. Verder staat in de brief dat de webmaster zich schuldig maakt aan 'namaak' en dat de rechten van de NMBS 'op flagrante wijze geschonden' zijn, waarbij wordt gerefereerd aan het auteurs-, merken- en databankrecht.
En vanmiddag kwam die stofzuiger (stel 4801, heeft witte stelnummers ipv zwarte ofzo, en staat op een wit vlak) aan in Rtd vanuit de kant Rotterdam Blaak etc (HSL-ritje gehad). Scheen later weer te vertrekken met een HSA 186.xxx loc ervoor, en wederom de HSL over. Dat heb ik niet afgewachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:57 schreef James1988 het volgende:
Jep, ik heb de V250 zojuist ook gezien. En er zit overal graffiti, da's best jammer eigenlijk. Daarnaast zit er nog een laag fijnstof overheen, eventjes door de wasstraat halen was teveel moeite denk ik.
De grootte van de neus vond ik meevallen, het is een groot gat maar het lijkt minder erg te zijn dan op de foto's.
Ik zie er nu ook regelmatig 1 rijden ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag van het weekend trouwens heul veul treinen op de Betuwe-routezeker wel 4. En toen moest ik weer op de weg letten
Ik reed in de auto van vriendlief. Zou ie niet tof gevonden hebben, blinddoeken en zulksquote:
Begint het dan toch een beetje te komenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zie er nu ook regelmatig 1 rijden ofzo.
Er schijnt nog wel redelijk wat SGMm kapot te zijn, dus dat is een mogelijke reden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef ReisT het volgende:
Afgelopen zondag was er anders nog volop Mat '64 te zien tussen Utrecht en Tiel/Breda!![]()
Lijkt me sterk, nu zal eerst het mat'64 door SLT afgelost worden neem ik aan.quote:Dat SGMm hier nu planmatig is wil ook nog niet zeggen dat dit ook zo blijft.Kan net zo goed voor een paar maanden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |