quote:
Jij krijgt daarentegen wel een ban voor het verkeerd schrijven van 'bij dezen'.quote:
Hoe lang?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij krijgt daarentegen wel een ban voor het verkeerd schrijven van 'bij dezen'.
Tot de eerste post in dit topic van D.quote:
een eeuwige ban dus...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot de eerste post in dit topic van D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is alquote:
Ja deze was eerderquote:
Je noemt me een del.quote:
netjes,quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Waka waka eh eh.
Ik heb weer gescoord als een malle in de pool vandaag.![]()
Oeh ik zag een leuke Uru!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
een eeuwige ban dus...
fijn jullie gekend te hebben
Ja dus niet weggaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
een eeuwige ban dus...
fijn jullie gekend te hebben
NEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 3quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zuid-Afrika v. Uruguay 3 2 2 Zuid-Afrika
hehe ik zie t nu iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Let wel op de dubbelein m'n post he.
Ik heb er weer geen drol van gebakken vandaag.
quote:
quote:
Ja, die gaan dat net zo makkelijk doen als Spanjequote:
Ik heb ze tegen Frankrijk gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, die gaan dat net zo makkelijk doen als Spanje
Die was dan ook geheel onterecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, vuurvliegje..
maar jij poste ook door de ban heen
rauzer scoort iig niet met de kaartenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef crv het volgende:
Voor de Vorm nog ff
C_A
Zuid-Afrika v. Uruguay 2-1 1
D.Zuid-Afrika v. Uruguay 2-1 3
Benny
Zuid-Afrika v. Uruguay 2-3 1
Pat
Zuid-Afrika v. Uruguay 3-2 2
Kally
Zuid-Afrika v. Uruguay 1-0 4
CRV
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 2 Uruguay
CEE
Zuid-Afrika v. Uruguay 1 1 7
Engine
Zuid-Afrika v. Uruguay 1 2 4 Uruguay
Gomi
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 3
Rauzer
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 0 0
Meer hoopquote:
Maar hij staat er in ieder geval bijquote:
Wishful thinking.quote:
sunday bloody sunday?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
IEmand een leuk liedje die ik kan zingen?
Jaquote:
dat op zeker iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar het is een raar WK tot nog toe dus je weet maar nooit
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Hallo allemaalgroetjes vanaf een terras in Amsterdam
Hey Koen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Koentjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mis alleen nog een houten been!quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Het is hier lekker hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je wel wat voor %&ç)(+$£ weer het hier is.
Lijkt wel Nederland
die van mij was wel ok hequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jullie komen allemeaal met van die stomme liedjes
Wat voor soort liedje wil je? Pop, rock, fout, oud, nieuw? Beetje specifieker he. Voor 't zelfde geld ben je een grunter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dit dan meer iets voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Pop / rock/ oud / nieuw..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat voor soort liedje wil je? Pop, rock, fout, oud, nieuw? Beetje specifieker he. Voor 't zelfde geld ben je een grunter.
Hier zeikt het. Het is hier al sinds eind April kloteweer met af en toe een mooie dag terwijl het normaal omgedraaid isquote:
Nou die eerste van mij was toch op de beat van Queenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pop / rock/ oud / nieuw..
geen fout, slager, kinder of tekenfilm.. o.i.d.
- You give me something (James Morrisson)quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Pop / rock/ oud / nieuw..
geen fout, slager, kinder of tekenfilm.. o.i.d.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
- You give me something (James Morrisson)
- The remedy (Jason Mraz)
- Don't let the sun go down on me (Elton John/George Michael)
- Down (Jay Sean)
Zeg vlak Bruce en The Temptations niet uitquote:
en u2 en coldplayquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg vlak Bruce en The Temptations niet uit![]()
Ook niet neequote:
nah de zuidf amerikanen moeten nog 1x scorenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog eentje scoren, die Afrikanen, en dan heb ik m'n eer weer een beetje gered voor vandaag.
Ik had zowaar een wedstrijd goed vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog eentje scoren, die Afrikanen, en dan heb ik m'n eer weer een beetje gered voor vandaag.
Ja maar dat is ook niet veel aan puntenquote:
Vetquote:
true, maar liever iets dan niets hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet veel aan punten
coolquote:
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Wat was trouwens het antwoord op de kaartvraag in de poule ?
ik had 11
Dat is waarquote:
shit nee zie dat ze tussendoor dus ook vragen stellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullen![]()
Maar dat is toch tot na de 1e ronde?
Nee de deadline stond op vanmiddagquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullen![]()
Maar dat is toch tot na de 1e ronde?
London isquote:
meld dan dan ff als je dat zietquote:
quote:
Godver, dat betekent dus beter oplettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
shit nee zie dat ze tussendoor dus ook vragen stellen
Hoeveel kaarten zijn er tot nu toe in groep A gevallen?
25 punten voor een correct antwoord
yeah idd. waren een easy 25 punten geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Godver, dat betekent dus beter opletten
Wat extra vragen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Wat was trouwens het antwoord op de kaartvraag in de poule ?
ik had 11
Nicequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dan dan ff als je dat ziet
Losse vragen
De onderstaande lijst kan gedurende het toernooi worden uitgebreid met nieuwe vragen, dus kijk regelmatig even naar deze pagina om geen punten te missen. Elke vraag kan maar een beperkte periode worden ingevuld, dus wees op tijd en mis je kans niet!
Zie uitleg in Gomi's postquote:
ik wist niets van extra vragen. tot jij kwam met die vraagquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry, ging ervanuit dat iedereen dat eigenlijk al lang gedaan had, omdat ik ook pas later aansloot
Zal me beteren
Ik wist het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry, ging ervanuit dat iedereen dat eigenlijk al lang gedaan had, omdat ik ook pas later aansloot
Zal me beteren
Nee LONDEN... Lezen !!!!!quote:
Ik zei toch dat ik blond wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
Zal me beteren
Vind ik heul wel goed. Iedereen mag mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Bella, ik ga mee in je koffer
of je het nou goed vind of niet
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dan dan ff als je dat ziet
Losse vragen
De onderstaande lijst kan gedurende het toernooi worden uitgebreid met nieuwe vragen, dus kijk regelmatig even naar deze pagina om geen punten te missen. Elke vraag kan maar een beperkte periode worden ingevuld, dus wees op tijd en mis je kans niet!
quote:
quote:
and best is best?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
London is nice, and Nice is also nice
Ik ben je ff kwijtquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
London is nice, and Nice is also nice
Ik weet eigenlijk niet of ik daar weleens geweest benquote:
Laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt
Londen is Londen en Nice is Nice
Nice kan toch niet Londen en Nice zijn
ik bedoelde eigenlijk best in brabant,quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik daar weleens geweest ben![]()
Zou goed kunnen, we hadden vroeger Engelse vrienden dus heb heel veel gezien daar
O ik denk jij blijft in Engelse sferenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk best in brabant,
al kan dat eigenlijk niet veel soeps zijn
Vernederen die hap!quote:
Ik heb ruzie met mijn hersenpanquote:
ah er zal best een engelse pub zijn in bestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik denk jij blijft in Engelse sferen
Jij mag ook mee.quote:
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'quote:
Ik weet leukere dingenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch een schatje hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
Dat deed ik al door te zeggen dat ik blond was, maar ook dat helpt nietquote:
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeldquote:
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo goed?
quote:
Daar kan ik niet van maken...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me ineens zin in bier. Onmeunig hee.
Voor mij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdam
Whoehoeeequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Onmeunig. Is dat twents?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me ineens zin in bier. Onmeunig hee.
Rotterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
ik durfde er niks over te vragenquote:
mag ik vragen waar dit schitterende gedicht opeens vandaan komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Neem toch deze slaaf;
'T is een koopje, moet je zien!
Jong, sterk, goed gebit,
En hij werkt voor 10
Ik vermaak me altijd wel jaquote:
quote:
uit een mjoesikol!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit schitterende gedicht opeens vandaan komt?
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, ik heb het er helemaal druk mee ik kom niet eens aan voetbal kijken toe
Ik heb gelukkig het doelpunt nog wel gezien.
3Dquote:
preciesquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies![]()
![]()
gelukkig draaien ze die hier ook eens in 3D...
(vorige 3D films hebben ze neit gedaan)
Slaap lekker Kittykatquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niet? Nou ja ik heb Avatar ook thuis gezien![]()
Ik vind 'm ook tof!quote:Maarre de kinderen waren helemaal blij met die 3DS![]()
Ik heb gezegd ga maar sparen
Nee de kinderen hebben 1 en 2 met oma gezien, achter elkaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
1 en 2 zijn nu toch ook in 3d?
die al in 3d gezien? en was t wat?
Ik heb Alice liggen, maar ja voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Avatar wel, maar Alice bijv. niet
[..]
Ik vind 'm ook tof!
en ik ben helemaal neit zo van de spelletjes
Niet in 3D gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
1 en 2 zijn nu toch ook in 3d?
die al in 3d gezien? en was t wat?
modden, PM en, nog meer Pm en, topics achter de schermen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ben je dan aan het doen?
Het ligt neit aan het live-topic want daar is het redelijk stil
Ik heb de trailer gezien en ik vond het helemaal niksquote:
lol, oma was dus ook ff zoetquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee de kinderen hebben 1 en 2 met oma gezien, achter elkaar![]()
Dus ik ga met ze naar 3
ah k. ik ook niet, maar 3 wil ik wel in 3d zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet in 3D gezien
Beide liggen hier wel in Blue ray
Volgens mij denk ik echt te simpel over moddenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
modden, PM en, nog meer Pm en, topics achter de schermen...
druk druk druk...........
Zeker wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik ook niet, maar 3 wil ik wel in 3d zien
Vandaar dat ik hem heb liggen en niet de bioscoop in ben gegaan ervoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien en ik vond het helemaal niks
Gewoon het origineel
Net als Sjakie en de chocotoko...
origineel is veel beter dan die slechte, walgelijke bagger redinges
Dat ligt aan het forum dat je modt, XFA was best rustig. Alleen FOK!Idols was af en toe veel werk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij denk ik echt te simpel over modden
alice ook nog niet gezien. denk ook niet dat ik die zal zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de trailer gezien en ik vond het helemaal niks
Gewoon het origineel
Net als Sjakie en de chocotoko...
origineel is veel beter dan die slechte, walgelijke bagger redinges
Ja was haar eigen ideequote:
die is slecht hoorde ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem heb liggen en niet de bioscoop in ben gegaan ervoor
Ga wel naar Sex and the City, maar dat is gewoon een opwarmer voor de rest van de girlsnight
nah... Sex and the City hoef ik neit te zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem heb liggen en niet de bioscoop in ben gegaan ervoor
Ga wel naar Sex and the City, maar dat is gewoon een opwarmer voor de rest van de girlsnight
Ik weiger 'm te kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
alice ook nog niet gezien. denk ook niet dat ik die zal zien
binnenkort nog dat derde deel van twilight zien geloof ik
Dat zal best, maar alleen al die kleding en schoenen maakt een hoop goed, en Samantha natuurlijkquote:
ik heb dat ook lang gedaan, maar uiteindelijk 1 en 2 wel gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weiger 'm te kijken
Daar ben ik ook niet zo'n fan van
Nee dat is mijn ex schoonmoeder en die doet dat echt voor de kinderen, mijn moeder heeft en ziet alles van Disney, echt kasten volquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe oma wilde de films dus gewoon zelf zien he
er komt zo nu en dan best wel wat bij kijken, maar het is ook wat je er zelf van wil maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij denk ik echt te simpel over modden
hehe, ok dan zul je je ws wel vermakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zal best, maar alleen al die kleding en schoenen maakt een hoop goed, en Samantha natuurlijk
jouw moeder is dus een disney-freakquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is mijn ex schoonmoeder en die doet dat echt voor de kinderen, mijn moeder heeft en ziet alles van Disney, echt kasten vol
ja, okequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komt zo nu en dan best wel wat bij kijken, maar het is ook wat je er zelf van wil maken.
Als ik een ban kan voorkomen wil ik daar best in investeren
Dat was hier in huis vroeger net zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw moeder is dus een disney-freak
een ex vn me was dat ook. die moest alles hebben. ik snapte dat niet
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te verquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw moeder is dus een disney-freak
een ex vn me was dat ook. die moest alles hebben. ik snapte dat niet
Hier alles dvdquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was hier in huis vroeger net zo
Al die videobanden staan nog allemaal hier in het zicht... mijn moeder weigert ze weg te doen terwijl niemand het kijkt
hier staat niets meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was hier in huis vroeger net zo
Al die videobanden staan nog allemaal hier in het zicht... mijn moeder weigert ze weg te doen terwijl niemand het kijkt
veel van de films zijn ook leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te ver
Ik heb geen flauw idee wat voor rotzooi wij allemaal hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te ver
Dan maar zo houden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
hmm bedenk met net dat ik 2-0 had in een andere pool, maar dat ik dat vandaag nog heb omgezet naar 2-1 volgens mij.
1-0 zou dan beter zijn dan de 2-0
yeah denk dat ik dan redelijk scoor. zowel hier als daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan maar zo houden?
Ik zal de stand iig niet goed hebben
Ze heeft zelfs die hele oude films, en Air Bud en dat soort zooi, gewoon echt allesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor rotzooi wij allemaal hebben
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als die mensen met die brancard op het veld komen krijg ik dat A-Team riedeltje in mijn kop
yeah me 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelen
Dat lijkt me idd ook niksquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelen
Ja maar toch hij is niet BA, het klopt gewoon nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah me 2
die jackson die ba speelt is weer wel relaxt. maar de film lijkt me echt niets
precies, eb dat heb ik dus met die hele film. t is t allemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toch hij is niet BA, het klopt gewoon niet
Om de nieuwe generatie hersendood te maken en ze aan te moedigen vooral niet voor zichzelf te denken en origineel te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt eigenlijk van alles een remake gemaakt?
Zo vond ik Miami Vice ook echt zo niet kloppen, de film was niet eens heel slecht, maar de serie was met felle kleuren en vrolijk vooral, en die film was heel donker en duisterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt eigenlijk van alles een remake gemaakt?
Het origineel wint het er vaak toch wel van
Leuk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs die hele oude films, en Air Bud en dat soort zooi, gewoon echt alles
Hier ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk he
En dan wordt het hier vaak gezeurd dat er niks op tv is...
Dukes idd... dat zag er echt neit uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
The A-Team en ook The Dukes of Hazzard mochten gewoon niet geremaked worden.
Alleen de auto was nog steeds mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dukes idd... dat zag er echt neit uit
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van de bagger die ik zag
terechte penalty hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
Suarez die een penalty weet te verzilveren
ga zo nog eens een paar keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
wow rood en een penalty
was ff naar t toliet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
Heerlijk geluid, dat wel, dat iedereen even die vuvu's van de mund haalt om 'boe' te roepen.
hij raakte hemquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
echt onterecht. Valhoer.
Raakte hem nauwelijks aan.![]()
Ja maar keepers mogen dat helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... hij ging wel errrruuuug makkelijk liggen hoor
dat maakt niet uit. t contact was genoeg om hem te beletten te scoren en dus penaltyquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... hij ging wel errrruuuug makkelijk liggen hoor
nja, ik vind het een beetje téquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar keepers mogen dat helemaal niet
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
No way!!! Kijk de herhaling straks nog maar een keer!
Schwalbaris
de keeper moet gewoon van zijn enkels afblijven.quote:
Hij belette tot scorenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schwalbaris
Heb je die benen van suarezquote:
keeper raakt hem, kijk maar eens ind e herhalingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schwalbaris
Ja het wordt erg stil ineensquote:
ja en dus een penalty. keeper moet gewoon van de enkels blijven. thats itquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die benen van suarezgezien, ja logisch dat die keeper hem net raakt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die bewogen alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |