precies, eb dat heb ik dus met die hele film. t is t allemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toch hij is niet BA, het klopt gewoon niet
Om de nieuwe generatie hersendood te maken en ze aan te moedigen vooral niet voor zichzelf te denken en origineel te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt eigenlijk van alles een remake gemaakt?
Zo vond ik Miami Vice ook echt zo niet kloppen, de film was niet eens heel slecht, maar de serie was met felle kleuren en vrolijk vooral, en die film was heel donker en duisterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom wordt eigenlijk van alles een remake gemaakt?
Het origineel wint het er vaak toch wel van
Leuk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs die hele oude films, en Air Bud en dat soort zooi, gewoon echt alles
Hier ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leuk he
En dan wordt het hier vaak gezeurd dat er niks op tv is...
Dukes idd... dat zag er echt neit uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
The A-Team en ook The Dukes of Hazzard mochten gewoon niet geremaked worden.
Alleen de auto was nog steeds mooiquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dukes idd... dat zag er echt neit uit
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen van de bagger die ik zag
terechte penalty hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
Suarez die een penalty weet te verzilveren
ga zo nog eens een paar keerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
wow rood en een penalty
was ff naar t toliet
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
Heerlijk geluid, dat wel, dat iedereen even die vuvu's van de mund haalt om 'boe' te roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |