ik heb dat ook lang gedaan, maar uiteindelijk 1 en 2 wel gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weiger 'm te kijken
Daar ben ik ook niet zo'n fan van
Nee dat is mijn ex schoonmoeder en die doet dat echt voor de kinderen, mijn moeder heeft en ziet alles van Disney, echt kasten volquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe oma wilde de films dus gewoon zelf zien he
er komt zo nu en dan best wel wat bij kijken, maar het is ook wat je er zelf van wil maken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij denk ik echt te simpel over modden
hehe, ok dan zul je je ws wel vermakenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zal best, maar alleen al die kleding en schoenen maakt een hoop goed, en Samantha natuurlijk
jouw moeder is dus een disney-freakquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is mijn ex schoonmoeder en die doet dat echt voor de kinderen, mijn moeder heeft en ziet alles van Disney, echt kasten vol
ja, okequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komt zo nu en dan best wel wat bij kijken, maar het is ook wat je er zelf van wil maken.
Als ik een ban kan voorkomen wil ik daar best in investeren
Dat was hier in huis vroeger net zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw moeder is dus een disney-freak
een ex vn me was dat ook. die moest alles hebben. ik snapte dat niet
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te verquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw moeder is dus een disney-freak
een ex vn me was dat ook. die moest alles hebben. ik snapte dat niet
Hier alles dvdquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was hier in huis vroeger net zo
Al die videobanden staan nog allemaal hier in het zicht... mijn moeder weigert ze weg te doen terwijl niemand het kijkt
hier staat niets meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was hier in huis vroeger net zo
Al die videobanden staan nog allemaal hier in het zicht... mijn moeder weigert ze weg te doen terwijl niemand het kijkt
veel van de films zijn ook leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te ver
Ik heb geen flauw idee wat voor rotzooi wij allemaal hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vind de films ook leuk hoor, maar mijn moeder heeft ook al die korte filmpjes van Mickey, Donald en Goofy enzo, dat gaat me te ver
Dan maar zo houden?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
hmm bedenk met net dat ik 2-0 had in een andere pool, maar dat ik dat vandaag nog heb omgezet naar 2-1 volgens mij.
1-0 zou dan beter zijn dan de 2-0
yeah denk dat ik dan redelijk scoor. zowel hier als daar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan maar zo houden?
Ik zal de stand iig niet goed hebben
Ze heeft zelfs die hele oude films, en Air Bud en dat soort zooi, gewoon echt allesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor rotzooi wij allemaal hebben
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als die mensen met die brancard op het veld komen krijg ik dat A-Team riedeltje in mijn kop
yeah me 2quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelen
Dat lijkt me idd ook niksquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Die nieuwe film lijkt me dus echt bagger, alleen die gasten al die ze dan moeten spelen
Ja maar toch hij is niet BA, het klopt gewoon nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah me 2
die jackson die ba speelt is weer wel relaxt. maar de film lijkt me echt niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |