quote:
Jij krijgt daarentegen wel een ban voor het verkeerd schrijven van 'bij dezen'.quote:
Hoe lang?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij krijgt daarentegen wel een ban voor het verkeerd schrijven van 'bij dezen'.
Tot de eerste post in dit topic van D.quote:
een eeuwige ban dus...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot de eerste post in dit topic van D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is alquote:
Ja deze was eerderquote:
Je noemt me een del.quote:
netjes,quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
Waka waka eh eh.
Ik heb weer gescoord als een malle in de pool vandaag.![]()
Oeh ik zag een leuke Uru!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
een eeuwige ban dus...
fijn jullie gekend te hebben
Ja dus niet weggaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
een eeuwige ban dus...
fijn jullie gekend te hebben
NEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Zuid-Afrika v. Uruguay 0 2 3quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Zuid-Afrika v. Uruguay 3 2 2 Zuid-Afrika
hehe ik zie t nu iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Let wel op de dubbelein m'n post he.
Ik heb er weer geen drol van gebakken vandaag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |