Jij bent echt naar de klotequote:Op woensdag 16 juni 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
Soms dan denk ik zo wel eens van, Bella, (ik zeg dan natuurlijk mijn echte naam want anders zou dat wel heul raar zijn) wat bent je toch goed, en grappig en ongelofelijk leuk. Ja zeg ik dan, ik heb het van de beste geleerd! Ja van wie dan zeg ik dan. Van jou natuurlijk!
quote:
quote:
Ik voel me soms ook de hoofdstad van Liechtenstein. Is best een zware last. Daarom oefen ik mijn buik en rugspieren goed.quote:
Ik moest t 4x lezen voordat ik 'm begreep, maar nu kan ik ook wel de conclussie trekken:quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel me soms ook de hoofdstad van Liechtenstein. Is best een zware last. Daarom oefen ik mijn buik en rugspieren goed.
Voel jij je dan nooit bedrogen ofzo? Altijd dat Geliech.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik voel me soms ook de hoofdstad van Liechtenstein. Is best een zware last. Daarom oefen ik mijn buik en rugspieren goed.
Ook. Er gaan zoveel emoties rond. Beliechelijk gewoon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voel jij je dan nooit bedrogen ofzo? Altijd dat Geliech.
Mama appelsap.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor de hele tijd in de winkel: vadouche..
Ik zei vandaag siewosie...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoor de hele tijd in de winkel: vadouche..
En dat na 1 overwinningquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef crv het volgende:
<italiaanse taferelen in Zwitserland![]()
[ afbeelding ]
Die mensen zijn gewoon domquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei vandaag siewosie...
Er werd raar naar me gekeken... ze begrijpen me niet Patrique\
Weet jij een oplossing?
Ik heb direct zin in vadouchen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee echt!!
De Fa-douche, bad en huppeldepup gel is in de aanbieding
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee echt!!
De Fa-douche, bad en huppeldepup gel is in de aanbieding
Hey Patrique,quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Patrique,
Ik wil je hartelijk bedanken voor je advies. Het heeft mij echt verder geholpen in mijn leven. Het voelt als een hele grote stap vooruit. Nogmaals bedankt.
Met vriendelijke groet,
iBenny
Ik had hem overgenomen neem me vooral niet kwalijkquote:
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem overgenomen neem me vooral niet kwalijk![]()
Ga het nu doen
Ik zou het doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moet ik gewoon een topique openen, Vraag het PatriQue89![]()
Topquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
Rauzer je staat er bij, mijn excuses dat ik je vergeten was, ik had het verkeerd overgenomen
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk
Vroeger wees ik ook naar het plafond; als de juf zei dat ik mijn vinger op moest steken als ik een vraag had; die heeft het me gelukkig ook nooit kwalijk genomen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in jou als krijgsgevangene
yessquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
fairydust?
(die het idee ook weer van Ensaf had ovegenomen)
Volgens mij ben je een dude die zoekende isquote:
Na 13 aanzoeken zoekt ie weer verderquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een dude die zoekende is
Ik snap het alweer...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een dude die zoekende is
quote:
Je bent geen hoerquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het alweer...
Hij is alweer weg
Dan mag jij er een verzinnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
Benny je moet echt een sig pakken, en ook een ondertietel.
Dat mag ik hopen jaquote:
Bella is siewosie de geilste userin van FOK! en Kally is ook erg doenbaar.quote:
Dank jequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bella is siewosie de geilste userin van FOK! en Kally is ook erg doenbaar.
Zoiets?
Zoiets?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoiets?
En Marlalala dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoiets?
Want wat vraag je dan?quote:
Die hoort er eigenlijk wel in jaquote:
''...en Marlalala kan ik zo goed bevredigen dat ik een 4e la achter haar naam kan zetten.''quote:
20 euro inclusief.quote:
Sig.quote:
Cheap assquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo even opruiming gehouden
En ik heb even gekeken.
Heb ik ook een XFA mod in de badkamer staan
Voor 5 euries extra krijg je er een LouisXIV bij. En 10 euro extra bezorgt hij je een flatus vaginalis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Cheap ass![]()
Dat krijg ik vast ook geen waar voor mijn geld
Je bent wel erg goed op de hoogte.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor 5 euries extra krijg je er een LouisXIV bij. En 10 euro extra bezorgt hij je een flatus vaginalis.
quote:
Geil hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent wel erg goed op de hoogte.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor 5 euries extra krijg je er een LouisXIV bij. En 10 euro extra bezorgt hij je een flatus vaginalis.
Bellabash! ban!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Is siewosie het tegenovergestelde van sowieso? Als dat zo is ben ik het met de sig eens.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bellabash! ban!
Fir3fly, eerst nadenken voordat je wat zegt. Je krijgt 48 uur de tijd daarvoor... gratis!
Geile woordenquote:
Gefeli met overwinning.quote:
Geloof me, ik heb voor die bash hard moeten nadenken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bellabash! ban!
Fir3fly, eerst nadenken voordat je wat zegt. Je krijgt 48 uur de tijd daarvoor... gratis!
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ik wil Bella's plaatjes-archief ook niet zien.
Valt best mee hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ik wil Bella's plaatjes-archief ook niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |