nah de zuidf amerikanen moeten nog 1x scorenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog eentje scoren, die Afrikanen, en dan heb ik m'n eer weer een beetje gered voor vandaag.
Ik had zowaar een wedstrijd goed vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog eentje scoren, die Afrikanen, en dan heb ik m'n eer weer een beetje gered voor vandaag.
Ja maar dat is ook niet veel aan puntenquote:
Vetquote:
true, maar liever iets dan niets hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet veel aan punten
coolquote:
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Wat was trouwens het antwoord op de kaartvraag in de poule ?
ik had 11
Dat is waarquote:
shit nee zie dat ze tussendoor dus ook vragen stellenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullen![]()
Maar dat is toch tot na de 1e ronde?
Nee de deadline stond op vanmiddagquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de enige vraag die ik vergeten was in te vullen![]()
Maar dat is toch tot na de 1e ronde?
London isquote:
meld dan dan ff als je dat zietquote:
quote:
Godver, dat betekent dus beter oplettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
shit nee zie dat ze tussendoor dus ook vragen stellen
Hoeveel kaarten zijn er tot nu toe in groep A gevallen?
25 punten voor een correct antwoord
yeah idd. waren een easy 25 punten geweestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Godver, dat betekent dus beter opletten
Wat extra vragen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef crv het volgende:
Wat was trouwens het antwoord op de kaartvraag in de poule ?
ik had 11
Nicequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dan dan ff als je dat ziet
Losse vragen
De onderstaande lijst kan gedurende het toernooi worden uitgebreid met nieuwe vragen, dus kijk regelmatig even naar deze pagina om geen punten te missen. Elke vraag kan maar een beperkte periode worden ingevuld, dus wees op tijd en mis je kans niet!
Zie uitleg in Gomi's postquote:
ik wist niets van extra vragen. tot jij kwam met die vraagquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry, ging ervanuit dat iedereen dat eigenlijk al lang gedaan had, omdat ik ook pas later aansloot
Zal me beteren
Ik wist het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
[..]sorry, ging ervanuit dat iedereen dat eigenlijk al lang gedaan had, omdat ik ook pas later aansloot
Zal me beteren
Nee LONDEN... Lezen !!!!!quote:
Ik zei toch dat ik blond wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef crv het volgende:
Zal me beteren
Vind ik heul wel goed. Iedereen mag mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Bella, ik ga mee in je koffer
of je het nou goed vind of niet
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
meld dan dan ff als je dat ziet
Losse vragen
De onderstaande lijst kan gedurende het toernooi worden uitgebreid met nieuwe vragen, dus kijk regelmatig even naar deze pagina om geen punten te missen. Elke vraag kan maar een beperkte periode worden ingevuld, dus wees op tijd en mis je kans niet!
quote:
quote:
and best is best?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
London is nice, and Nice is also nice
Ik ben je ff kwijtquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
London is nice, and Nice is also nice
Ik weet eigenlijk niet of ik daar weleens geweest benquote:
Laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt
Londen is Londen en Nice is Nice
Nice kan toch niet Londen en Nice zijn
ik bedoelde eigenlijk best in brabant,quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik daar weleens geweest ben![]()
Zou goed kunnen, we hadden vroeger Engelse vrienden dus heb heel veel gezien daar
O ik denk jij blijft in Engelse sferenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk best in brabant,
al kan dat eigenlijk niet veel soeps zijn
Vernederen die hap!quote:
Ik heb ruzie met mijn hersenpanquote:
ah er zal best een engelse pub zijn in bestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik denk jij blijft in Engelse sferen
Jij mag ook mee.quote:
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'quote:
Ik weet leukere dingenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch een schatje hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
Dat deed ik al door te zeggen dat ik blond was, maar ook dat helpt nietquote:
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeldquote:
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo goed?
quote:
Daar kan ik niet van maken...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me ineens zin in bier. Onmeunig hee.
Voor mij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdam
Whoehoeeequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Onmeunig. Is dat twents?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me ineens zin in bier. Onmeunig hee.
Rotterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
ik durfde er niks over te vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik vragen waar dit schitterende gedicht opeens vandaan komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Neem toch deze slaaf;
'T is een koopje, moet je zien!
Jong, sterk, goed gebit,
En hij werkt voor 10
Ik vermaak me altijd wel jaquote:
quote:
uit een mjoesikol!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
mag ik vragen waar dit schitterende gedicht opeens vandaan komt?
Wat ben je dan aan het doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme, ik heb het er helemaal druk mee ik kom niet eens aan voetbal kijken toe
Ik heb gelukkig het doelpunt nog wel gezien.
3Dquote:
preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |