Vernederen die hap!quote:
Ik heb ruzie met mijn hersenpanquote:
ah er zal best een engelse pub zijn in bestquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik denk jij blijft in Engelse sferen
Jij mag ook mee.quote:
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'quote:
Ik weet leukere dingenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch een schatje hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny wijst naar iPod... en zegt 'haha, stom ding! denk je dat je ouders nu trots op je zullen zijn? nee he? dat dacht ik al..'
zo goed?
Dat deed ik al door te zeggen dat ik blond was, maar ook dat helpt nietquote:
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeldquote:
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo goed?
quote:
Daar kan ik niet van maken...quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
nee, je moet zo zeggen: ALS JE NU NIET MEEWERKT LAAT IK JE NAAR MALEISIE STUREN OM DOOR SEXSLAAF TE WORDEN EN A*N*A*L VERNEDERD TE WORDEN.
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdamquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me ineens zin in bier. Onmeunig hee.
Voor mij welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah, haalt t allebei niet bij amsterdam
Whoehoeeequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Stappen in Rotterdam of Den Haag bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |