SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Natuurlijk heeft de mof weer de lapo, en een slechte TTEn straks ook nog de wereldbekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Echt niet.quote:
Is dat zoiets als een kaaskop met de fipo?quote:
Jawohl!quote:
Nee. Ik gun het Duitsland niet.quote:
Ik gun het Nederland nietquote:
Nee, das kut op een Nederlands forum!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een kaaskop met de fipo?
Waarom niet?quote:
Fok! is een duits forumquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee, das kut op een Nederlands forum!
Sinds 88' haat ik zequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik denk sowieso niet dat Nederland erg ver komt.
Besserquote:
wat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sinds 88' haat ik ze, in 74 hadden we een muller en nu ook weer daarom gaan we winnen
Verdammt nochmal, was machen Sie mit meinen nachricht?!quote:
majoor droeftoeterquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sinds 88' haat ik ze, in 74 hadden we een muller en nu ook weer daarom gaan we winnen
IK KAN GEEN DUITS JAquote:
So funktioniert es besserquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Verdammt nochmal, was machen Sie mit meinen nachricht?!
Sie können mir immer fragen, ich spreche ein klein bisschen Deutschquote:
Sie haben etwas verloren...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sie können immer mir fragen, ich spreche ein klein bisschen Deutsch
Was?quote:
Wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sie können mir immer fragen, ich spreche ein klein bisschen Deutsch
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sie können immer mir fragen, ich spreche ein klein bisschen Deutsch
quote:
Und? Wir sind alle menschen. Deutsch ist ein romantische sprachequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef PeZu het volgende:
Opbokken met dat duits dit is een nl forum en het is wk!
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sie haben etwas verloren...
DEIN FAHRRAD!
quote:
Die hebben we ook niet verloren, gelijkspel was het!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
Dat is in elk geval betwr dan de oorlog_!
[..]
Lees i kdaar serieus Duits en romantisch in 1 zin? Duits is niet romantisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Und? Wir sind alle menschen. Deutsch ist ein romantische sprache
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Und? Wir sind alle menschen. Deutsch ist ein romantische sprache
Ach.. was ist mein fahrrad wenn mann die Deutsche Gebiete seht die verloren sind nach Polen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Sie haben etwas verloren...
DEIN FAHRRAD!
Doch! Zum beispiel: Ich liebe dich ist viel romantischer zu sagen dann I luv yoequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees i kdaar serieus Duits en romantisch in 1 zin? Duits is niet romantisch.
Ich auchquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Sie können mir immer fragen, ich spreche ein klein bisschen Deutsch
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet verloren, gelijkspel was het!
Ik heb iets gemaakt voor jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lees i kdaar serieus Duits en romantisch in 1 zin? Duits is niet romantisch.
Vertel het ze maar hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:37 schreef PeZu het volgende:
Opbokken met dat duits dit is een nl forum en het is wk!
[..]
Je t'aime.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Doch! Zum beispiel: Ich liebe dich ist viel romantischer zu sagen dann I luv yoe
doe ik toch muts :pquote:
Na, naturlich haben wir gebieten verloren aber wir haben viel gewonne. Wir habben Hollandische gekust und kleine Deutschers sinds daraus vortgekommen. Sie helfen uns das dritte reich wieder ein zu bauenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ach.. was ist mein fahrrad wenn mann die Deutsche Gebiete seht die verloren sind nach Polen.
Ganz Ost-Preuschen und ein grosse teil von Schliesen sind für immer verloren![]()
Bril en lenzendoosje ben ik nog nooit vergeten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb iets gemaakt voor jou![]()
[ afbeelding ]
Je MP3 spelers liggen hier idd
quote:
quote:
Nicht alles von Schliesen ist geschlossenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ach.. was ist mein fahrrad wenn mann die Deutsche Gebiete seht die verloren sind nach Polen.
Ganz Ost-Preuschen und ein grosse teil von Schliesen sind für immer verloren![]()
je oren zijn stukquote:
Niet duidelijk genoeg, dacht dat jij wel iets van autoriteit uitstraaldequote:
Ghehe ik wist zo snel ff niet wat k erop moest zettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bril en lenzendoosje ben ik nog nooit vergeten.En lenzenbakje maakt sowieso niks uit, want dat is die standaard in mijn toilettas ligt, heb er nog 3 hier.
Baise-moi, enfant de la lunequote:
maar ze meende het welquote:
Om maar even in het NL´s voort te gaan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Na, naturlich haben wir gebieten verloren aber wir haben viel gewonne. Wir habben Hollandische gekust und kleine Deutschers sinds daraus vortgekommen. Sie helfen uns das dritte reich wieder ein zu bauen
DANKE FUR DIE KINDER!
Niet alles nee, maar zoals ik zei een (groot) deelquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nicht alles von Schliesen ist geschlossen
kiddies zijn het laat zequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg, dacht dat jij wel iets van autoriteit uitstraalde![]()
[..]
Ghehe ik wist zo snel ff niet wat k erop moest zetten
Maar, wanneer gaan jullie Frankrijk weer eens een poepie laten ruiken? Laatste keer dat dit goed verliep was met de Frans-Pruisische oorlogquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:47 schreef 3keernix het volgende:
Mooi, want ik kom er meer halen namelijk, dit keer voor de tendums
Ghehe zp dorstig?quote:
Het zijn vooral veel kleren die ik altijd laat liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet duidelijk genoeg, dacht dat jij wel iets van autoriteit uitstraalde![]()
[..]
Ghehe ik wist zo snel ff niet wat k erop moest zetten
hee jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:49 schreef Annnet het volgende:
Kutmof, groetjes.
ik zit vol in de zon!quote:
quote:
Ach.. liever Zwitserland dan Spanjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo luitjes.![]()
Spanje heeft verloren!!!!! WOOHooooOooOoOOOO.
Nee oke het is jammer.
Misschien moet je hem beter gaan betalen, gierige Nederlanderquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
Terras in de tuin! Alleen de service de service is belabberd mujn broer is lui!
[..]
het is mijn eigen bier pitjequote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moet je hem beter gaan betalen, gierige Nederlander
Als ik nou een katoen plant plant in mijn tuin, kom jij dan gratis werken hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien moet je hem beter gaan betalen, gierige Nederlander
Ik vond het wel grappig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo luitjes.![]()
Spanje heeft verloren!!!!! WOOHooooOooOoOOOO.
Nee oke het is jammer.
ik ben op bezoek tochquote:
Huh. Is mathijs een neger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:57 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Als ik nou een katoen plant plant in mijn tuin, kom jij dan gratis werken hier?
Niet dan?quote:
Sla emquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:54 schreef PeZu het volgende:
Terras in de tuin! Alleen de service de service is belabberd mujn broer is lui!
[..]
Als ik langer in de zon blijf zitten wel denk ikquote:
Mijn zoon ziet er heel goed uit met z'n ferrarirode kleurtjequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als ik langer in de zon blijf zitten wel denk ik
Die katoenplant gaat dus niet werken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als ik langer in de zon blijf zitten wel denk ik
Ik ging in Walibi op een soort schoenpoetsachtige stoel zitten, DW vond het grapje niet zo leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die katoenplant gaat dus niet werken?
Ik ben bruin gekleurdquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon ziet er heel goed uit met z'n ferrarirode kleurtje
Nee sorry, als het een krat bier is, wil ik wel praten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die katoenplant gaat dus niet werken?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging in Walibi op een soort schoenpoetsachtige stoel zitten, DW vond het grapje niet zo leuk
Kijk nu komen we ergens.. moet jij wel het kratje pakken he!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben bruin gekleurd
[..]
Nee sorry, als het een krat bier is, wil ik wel praten.
Ik wil best het kratje met inhoud halen, wou jij dan ook nog iets uit dat kratje of mag ik alles houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens.. moet jij wel het kratje pakken he!
Heb je Yordi al vertelt dat we naar Walibi zijn geweest?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging in Walibi op een soort schoenpoetsachtige stoel zitten, DW vond het grapje niet zo leuk
Ik zal em aan de ketting leggen, mag je biertje voor biertje pakken (voor jou en mij)quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil best het kratje met inhoud halen, wou jij dan ook nog iets uit dat kratje of mag ik alles houden
En mij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zal em aan de ketting leggen, mag je biertje voor biertje pakken (voor jou en mij)
Nee. Hij is wel lekker.quote:
quote:
Ez wil wel gaan lopen denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zal em aan de ketting leggen, mag je biertje voor biertje pakken (voor jou en mij)
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?quote:
Blanke kaaskopquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?
Jij drinkt geen Heineken.quote:
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Yordi al vertelt dat we naar Walibi zijn geweest?
Die laat mij altijd al lopen jaquote:
Blank. Ik zeg niet snel van een kleurling dat; ie lekker is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?
Nog steeds aan de meloenenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaan![]()
Hij is nu net een uurtje wakker, althans zn lichaam is wakker. Hij gaat zo weer naar bed
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaan![]()
Hij is nu net een uurtje wakker, althans zn lichaam is wakker. Hij gaat zo weer naar bed
Ik noem Yordi sowieso al miniBart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Oh ja BART!!!!
We hebben gisteren besloten dat we met zn 5en naar de efteling gaan en dan allemaal gekleed in roze. En dan gaan we Yordi gewoon de hele dag miniBart noemen
Eng hequote:
Nee, ik lig net lekker.quote:
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.quote:
Wauw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Oh ja BART!!!!
We hebben gisteren besloten dat we met zn 5en naar de efteling gaan en dan allemaal gekleed in roze. En dan gaan we Yordi gewoon de hele dag miniBart noemen
Ik denk dat het maar beter is als jij het bier gaat halen, dan drink ik (en justmattie als ie nog wilt) het wel opquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik lig net lekker.
[..]
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.
[..]
Wauw.
Moet ik hem dan ook de ins en outs van het hosselen leren?
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpaktquote:
Zij noemen heineken bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik lig net lekker.
[..]
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.
[..]
Wauw.
Moet ik hem dan ook de ins en outs van het hosselen leren?
heb ik zelf ook een keuze erin?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpakt
Nah. Ik heb al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als jij het bier gaat halen, dan drink ik (en justmattie als ie nog wilt) het wel op
Doet hij ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpakt
Het is sowieso pils.quote:
kloptquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je geen mannelijke vrienden hebben als je geen autogek was
Ja natuurlijk wel.quote:
En niet te zuipen.quote:
Ik wist hetquote:
Bart macho in een roze overhemd? Zie je ;t al voor jequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel.
Wil je dan niet dat Bart zn eigen heel macho gaat gedragen
Nee daarom hoop ik dat dan te kunnen zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart macho in een roze overhemd? Zie je ;t al voor je
Het is wel All or Nothingquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daarom hoop ik dat dan te kunnen zien![]()
CHEERLEADERFILM TIJD!
Ga je mond spoelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En niet te zuipen.
[..]
Ik wist het
Met echt bier.quote:
Heineken is echt bier jaquote:
Kijk...quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heineken is echt bier ja![]()
Ik dop straks een Palm
Dan trakteer ik jou op een Heinekenquote:
Dan is hij de bob aan ;t spelenquote:
Mag ik vanavond bij jou slapen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heineken is echt bier ja![]()
Ik dop straks een Palm
Ga jij eens bier leren drinken.quote:
heey hoe issie?quote:
Ik kom met de auto, en moet terug rijden, dus geen drank danquote:
Hey !!quote:
Zeg je dat ook over die ijsthee, gatver wat is dat goorquote:
IK DRINK OOK PALM JAquote:
Nee, je kraakt mij hierboven afquote:
mooi fijn om te horenquote:
IJsthee is lekker, vooral die groene van de Aldiquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey !!![]()
Goed
[..]
Zeg je dat ook over die ijsthee, gatver wat is dat goor
mja gaat wel lekker relaxed dagje gehadquote:
Perzik ijstheequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
IJsthee is lekker, vooral die groene van de Aldi
Ja ik ook, ik blijf alleen wel slapen daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kom met de auto, en moet terug rijden, dus geen drank dan
Ik vind het niet zo lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
IJsthee is lekker, vooral die groene van de Aldi
Ik hou niet zo van perzik dus dat wordt em ook nietquote:
Was mister T. alweer ziekjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey snoezepoes alweer wat beter met je hummie?
Welke ijsthee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey !!![]()
Goed
[..]
Zeg je dat ook over die ijsthee, gatver wat is dat goor
hoi lieffieplieffie, het gaat stukken beterquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey snoezepoes alweer wat beter met je hummie?
die heerstquote:
Nee, ik was even ingestortquote:
Als je geen Palm zou drinken, zou ik je ontvrienden!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
IK DRINK OOK PALM JA![]()
[..]
Nee, je kraakt mij hierboven af
Nee joh, citroen!quote:
quote:
die lipton ice lemon spulquote:
Fijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi lieffieplieffie, het gaat stukken beter
Gelukkigquote:
Witbier is ook best lekker op een warme dagquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je geen Palm zou drinken, zou ik je ontvrienden!
Klopt.
Oeh, mag ik meedoen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die lipton ice lemon spul
[..]
Fijn
ik ga effe klooien met chocoladesaus![]()
tot later
Lipton ice vind ik ook niet zo, tenzij bubbels. Ik heb liever gewoon cheap ass huismerk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die lipton ice lemon spul
[..]
Fijn
ik ga effe klooien met chocoladesaus![]()
tot later
Tijd voor chocola!quote:
Inderdaad. Wanneer gaan wij eens een biertje doen op ;t terras?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Witbier is ook best lekker op een warme dag
sorryquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lipton ice vind ik ook niet zo, tenzij bubbels. Ik heb liever gewoon cheap ass huismerk.
GEEF MIJquote:
Ook goedquote:
Maakt niet uit wijffiequote:
Hoe is het met jou dan lieffie?quote:
Als jij naar Leeuwarden komt een keer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer gaan wij eens een biertje doen op ;t terras?
Ik ben vrijdag in Leeuwarden, maar dan moet jij ;s middags naar Lekkumquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als jij naar Leeuwarden komt een keer?
Ja eigenlijk best wel sjiekquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan lieffie?
/carequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit wijffie
Maar ik vind jouw dubbelfrips ook niet lekker
Mijne lenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Dat heb ik niet gekocht.....winkels nu dicht
Zal ik maar slagroom meenemen met de BBQ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gekocht.....winkels nu dicht
Klopt jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag in Leeuwarden, maar dan moet jij ;s middags naar LekkumEn ik naar ;t ziekenhuis.
Is goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care
kom je zo de chocoladesaus aflikken
Oeh, sjiekquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel sjiek![]()
Gaat goed tot nu toe.. vrijdag word spannend (soort van gesprek voor job).
Maar werk tijdelijk nog steeds bij dat grote hotel
Wanneer zorg je eens voor een enorme suite voor mij, heel goedkoop?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel sjiek![]()
Gaat goed tot nu toe.. vrijdag word spannend (soort van gesprek voor job).
Maar werk tijdelijk nog steeds bij dat grote hotel
Dat had je vorige week vertelt toen je bij mij in de wijk stondquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Hoe weet jij eigenlijk dat ik naar Lekkum moet
Ik vind slagroom lekkerder dan chocosausquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar slagroom meenemen met de BBQ?
Wat ga je eigenlijk doen met die chocoladesaus?quote:
you will see laterquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen met die chocoladesaus?![]()
Wij gaan dan maar aan de slagroom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind slagroom lekkerder dan chocosaus
Mmkayquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat had je vorige week vertelt toen je bij mij in de wijk stond
Had je moeten doen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, sjiek![]()
soort van gesprek voor job? wat voor job?
Hihi, ik was daar echt zoooooooooooooooo bijna heengegaan in mei
S&G?quote:
wtf jongeuh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mmkay
SUCKS ja, naar een dorpstuin wtf
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer zorg je eens voor een enorme suite voor mij, heel goedkoop?
Een echte vent wordt geen agentquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had je moeten doen!![]()
Korpsgesprek, Politie Agent![]()
Heb al een intake gesprek gehad, korpsvoorlichting, keuring deel A en deel B (beide gehaald).
En hoe is het met jou nu dan Zwols snoepje? ondanks die kut sollicitatie van gister
Ik zal bewijzen dat die uitspraak bende isquote:
Hmm, neem mij eens mee dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.
Worden gewoon bergen kroketten, broodjes, vleeswaren.. etc. weggegooid steeds![]()
Maar.... ik heb een all-access pas, kep toegang tot 95% van het Hotel
Ben je een echte vent dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zal bewijzen dat die uitspraak bende is
Ik was toch geen echte vent volgens jou?quote:
Jazeker welquote:
Ja, maar het geld was opquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had je moeten doen!![]()
Korpsgesprek, Politie Agent![]()
Heb al een intake gesprek gehad, korpsvoorlichting, keuring deel A en deel B (beide gehaald).
En hoe is het met jou nu dan Zwols snoepje? ondanks die kut sollicitatie van gister
Weet ik niet, ik vraag het je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik was toch geen echte vent volgens jou?
Ook de sauna?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.
Worden gewoon bergen kroketten, broodjes, vleeswaren.. etc. weggegooid steeds![]()
Maar.... ik heb een all-access pas, kep toegang tot 95% van het Hotel
Mij niet vergeten naar de sauna!quote:
Ben nog geen agent hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het geld was op![]()
Wel een lekkere aanbieding trouwens![]()
Oh, tof hoor, meneer de agent![]()
Hier gaat het wel okee, eigk![]()
Jepquote:
Gelukkig maarquote:
Jij bent mijn beste vriendje nu.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriendje nu.
Details, details..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ben nog geen agent he![]()
Zul je zien dat het vrijdag finaal mis gaat..![]()
Nee, heb er goede vertrouwen in.. gaat gewoon lukken![]()
Ik sta sterk in mijn schoenen en weet wat ik wil.
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie jwtquote:
Jazekersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Details, details..
Schat, dat gaat helemaal goedkomen met jou
Wanneer kan ik langskomen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
Jazekers![]()
Zal ik vast de deur van een van de suites openen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie jwt
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jazekers![]()
Zal ik vast de deur van een van de suites openen?
Wel een luxe douch.. bubbelbad weet ik even niet uit mijn hoofd..zou best kunnen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!
oi, hij zei het tegen mij hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!
Als jij de chocolade saus mee neemt en DW de slagroom..quote:
Maar DW heeft slagroom hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, hij zei het tegen mij hoor
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland Collegequote:
Powerdouche?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wel een luxe douch.. bubbelbad weet ik even niet uit mijn hoofd..zou best kunnen eigenlijk.
Zo heel vaak kom ik er niet
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
Als jij de chocolade saus mee neemt en DW de slagroom..![]()
Juist, en ik heb juist wel ambitie en een toekomst planquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland College
Ik nodig me gewoon uit jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, hij zei het tegen mij hoor
Zonder jou is het minder leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelen
Ik wil ook in de sauna en het zwembad. En ik mag niet met Rick spelen, dan heb ik ruziequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelen
Ewquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Dan gaan we toch met de chocoladesaus en slagroom in de sauna en zwembad spelen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Nou vooruit, ga ik wel met Rick spelen, mag DW in de sauna
Ik ook, ik heb wel ambitiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland College
Alleen zweten. Dan zien jullie mijn bezweette opgeblazen hoofd ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Nou vooruit, ga ik wel met Rick spelen, mag DW in de sauna
Dat dat kan op ;t FCquote:
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.quote:
Dus, morgen sta jij in Egmond?quote:
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalen?
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
Ja, waar kan ik me melden?quote:
Natuurlijk hala ik ;t, maar hoger eindcijfer enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar kan ik me melden?
(achterkant doen, bij al die trappen naar beneden?)
Oh, dat is wel heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragen
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
smoor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Nee man, heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Bezopen?quote:
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel makkelijk hoor![]()
Van hoe laat tot hoe laat werk je?
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bezopen?
Is dat iets fries; ofzo?
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.
Ben er sowieso vanaf 7 uur![]()
Nee ze schenken volgens mij iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, heinekenEn ouders of trein.
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?
Echt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?
Vorig jaar hadden ze heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ze schenken volgens mij iets anders
Bij de drie diploma-uitreikingen van mn vorige opleiding ging ik wel elke keer smoor naar huis
Werk je er dan nog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Is alleen wel erg vroeg ja![]()
Volgende week?
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.
Joah, solliciteren bij de Politie duurt sowieso 6 maanden.quote:
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, solliciteren bij de Politie duurt sowieso 6 maanden.
En waarschijnlijk kan ik pas volgend jaar terecht als ik door de sollicitatie kom.
Primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
Je bent wel Friesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!
En ik was er voor mijn 4e weg he
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijnquote:
Rijd je langs Sneek?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
We gingen ook al vrij snel weg, naar Humphreys.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijn
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?quote:
quote:
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drentsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent wel Fries
Ik zit er al 19 jaar.
Zo zo, jij heb mooie hooibalen zegquote:
Hooiquote:
Oke ewquote:
Hou het daar maar op jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drents
Hihi, roadtrip met taartjequote:
Vinnik niet danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?
Ga weg jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |