Nee. Hij is wel lekker.quote:
quote:
Ez wil wel gaan lopen denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zal em aan de ketting leggen, mag je biertje voor biertje pakken (voor jou en mij)
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?quote:
Blanke kaaskopquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?
Jij drinkt geen Heineken.quote:
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je Yordi al vertelt dat we naar Walibi zijn geweest?
Die laat mij altijd al lopen jaquote:
Blank. Ik zeg niet snel van een kleurling dat; ie lekker is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Maar wat is ie? blanke vla? mocro? pinda? afhaal chinees?
Nog steeds aan de meloenenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaan![]()
Hij is nu net een uurtje wakker, althans zn lichaam is wakker. Hij gaat zo weer naar bed
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi kwam thuis, at een halve meloen op en is naar zn bed gegaan![]()
Hij is nu net een uurtje wakker, althans zn lichaam is wakker. Hij gaat zo weer naar bed
Ik noem Yordi sowieso al miniBart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Oh ja BART!!!!
We hebben gisteren besloten dat we met zn 5en naar de efteling gaan en dan allemaal gekleed in roze. En dan gaan we Yordi gewoon de hele dag miniBart noemen
Eng hequote:
Nee, ik lig net lekker.quote:
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.quote:
Wauw.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Oh ja BART!!!!
We hebben gisteren besloten dat we met zn 5en naar de efteling gaan en dan allemaal gekleed in roze. En dan gaan we Yordi gewoon de hele dag miniBart noemen
Ik denk dat het maar beter is als jij het bier gaat halen, dan drink ik (en justmattie als ie nog wilt) het wel opquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik lig net lekker.
[..]
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.
[..]
Wauw.
Moet ik hem dan ook de ins en outs van het hosselen leren?
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpaktquote:
Zij noemen heineken bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik lig net lekker.
[..]
Ze hebben het ook over bier, niet over heineken.
[..]
Wauw.
Moet ik hem dan ook de ins en outs van het hosselen leren?
heb ik zelf ook een keuze erin?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpakt
Nah. Ik heb al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar beter is als jij het bier gaat halen, dan drink ik (en justmattie als ie nog wilt) het wel op
Doet hij ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zorgen dat ie Ix niet van je afpakt
Het is sowieso pils.quote:
kloptquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij zou je geen mannelijke vrienden hebben als je geen autogek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |