Lekker ding he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
spontaan bbq'en is best lekker
![]()
En meteen de Weber ontmaagdTopding!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ding he?
* Bluezz gaat borrelen in de muziekschool en de DVD van het optreden ophalen![]()
Oh mijn moedertje belde net, ze gaat tóch haar verjaardag vieren in de 'huiskamer' van het zorgcentrum op de 14e aug.
De 16e hoopt ze gewoon 90 te worden![]()
![]()
![]()
Soesjes voor de oudjes en gebak voor de zuster?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn oma wordt ook 90! En ook op 16 aug!
Mijn oma woont nog niet in een verzorgingstehuisquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soesjes voor de oudjes en gebak voor de zuster?
Weinig boeiends op de agenda?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef TAV74 het volgende:
pfff, zo even naar de ledenvergadering van de handbalvereniging. Zal wel weer een hoog Jiskefet gehalte hebben vrees ik.
Wandeling maken, camera meequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand een tip hoe ik wat rustiger kan worden??
Ja, maar je woont niet om de hoek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand een tip hoe ik wat rustiger kan worden??
Helpt me niet zo erg meestal.. heb daar in een bui als dit het geduld niet voor.quote:
gaat het om "stijl" dan spreekt men van "stylen"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker bezig dan, DudeHa, zoiets wil ik nou ook weleens
MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen.
Leuke dag gehad gisteren?quote:Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed
Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kanIk sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
gemarineerde speklapjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hč
En dan veel lekkers eropgooien - geen speklappen en sjasjlicks, maar goeie vlezen, scampi's, halve aubergines...
Ik had Suarez direct geel gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
dat de scheidsrechter wilde fluiten en toch maar niet deed toen hij zag dat het Suarez was
ja hij komt er iedere keer prachtig vanaf. hoeveel wedstrijden hou je eigenlijk een gele kaart met dit wk?quote:
Na de groepsfase begint iedereen weer op 0. Bij 2 gele kaarten mis je een duel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hij komt er iedere keer prachtig vanaf. hoeveel wedstrijden hou je eigenlijk een gele kaart met dit wk?
bedoel je 2 gele kaarten tijdens de groepsfase? dus kaart 1 = geel, is kaart 2 in een andere wedstrijd dan niet rood? of is kaart 2 in andere wedstrijd ook geel maar mogen ze de wedstrijd die erna komt niet meespelen? rood = 3 duels toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de groepsfase begint iedereen weer op 0. Bij 2 gele kaarten mis je een duel.
Bij rood is het afwachten wat de tuchtcommissie doet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedoel je 2 gele kaarten tijdens de groepsfase? dus kaart 1 = geel, is kaart 2 in een andere wedstrijd dan niet rood? of is kaart 2 in andere wedstrijd ook geel maar mogen ze de wedstrijd die erna komt niet meespelen? rood = 3 duels toch?
jozef Miss! wat erg dat je zoveel herinneringen bent kwijtgeraaktquote:
en waar kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fonduekaaskan niet wachten, nog nooit zwitserse kaasfondue gegeten maar volgens mn baas is het de beste
Suarez gaf die kaart niet. Dat deed de scheidsrechter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
keeper rood... geel was genoeg.... Suarez lul weer
vond ik ook maar geen rode kaart waard... en dat komt wel door de kunstwerkjes van Suarezquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Suarez gaf die kaart niet. Dat deed de scheidsrechter.
Verder was het gewoon een terechte penalty.
Doorgebroken speler met gestrekt been neerleggen: rood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
vond ik ook maar geen rode kaart waard... en dat komt wel door de kunstwerkjes van Suarez
Ah johquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef MissHobje het volgende:
Omg mensjes, een waar drama gister hier in huize Hobje
Ik was fietsen in de stad en lekker op "taartenbakspullen"jacht, kreeg ik foon de mister.
Lief ( zei ie nog zo lief ook) onze kelder box staat in de brand!!
Ik: uhuh? whut?????!
![]()
![]()
![]()
![]()
(deze volgorde zo;n beetje)
en daarna, WTf! en nouen toen omg grote schrik
Afijn heel gedoe, brandweer politie alles erbij, de box van de buurman en die van ons behoorlijk afgefikt en wat er over is aan spullen en verroet en verwaterd oftewel helemaal naar de klote, laten we nu net wat verhuisdozen met alvast wat spullen erin hebben gezet, en foto's nouja ik ben gewoon nu mijn hele oude leven kwijt zeg maar, dat doet wel ff zeer!
ik vond het meer botsen/aanraken dan met gestrekt been neerleggen. dat doet die S. knuppel zelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Doorgebroken speler met gestrekt been neerleggen: rood.
dus alle overtredingen binnen strafschopgebied is rood?? want niet alleen keeper kan scoringskans ontnemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
Terecht rood(ontnemen scoringskans), maar het blijft een verschrikkelijke actie van Suarez. Het is een penalty en als je die geeft moet er ook rood volgen volgens de regels. Ik vind het zelf ook overdreven maar zo staat het nu eenmaal in de reglementen.
Hobsel wat erg
Wat leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn oma wordt ook 90! En ook op 16 aug!
jeeee, heb je wat leuks te kijken nu! voetbal is toch afgelopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk
Naborrel was gezellie en ik heb een heuse DVD van het optreden
Nee, doe ik niet nu hoor, lekker een andere keer in mijn uppiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
jeeee, heb je wat leuks te kijken nu! voetbal is toch afgelopen
Nee maar in dit geval als de doelman Suarez niet zou neerhalen zou Suarez voor 100% kunnen scoren. Dus is rood volgens de regels.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus alle overtredingen binnen strafschopgebied is rood?? want niet alleen keeper kan scoringskans ontnemen
das idd heel verdrieitgquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Hobbje wat erg, wat vreselijk die herinneringen
Yup dat werd vanavond tijdens de borrel ook diverse keren genoemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu de foto's van Bluezz' popkoor te bekijkenDie dames staan echt stijf van de zenuwen
Je ziet dat zo goed op de foto nu
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vind ze te druk en er zitten alleen maar ouwe mensen zegt ze
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das idd heel verdrieitg
onze kelderbox heeft vol water gestaan, ook alle foto's en kinderboeken enzo weg (we woonden hier nog niet zo lang} das wel ff huilen ja
hobje heeft niemand in je familie nog foto' s enzo? dan kan je die scannen en dan heb je toch weer wat ' terug'
wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef cybermans het volgende:
Wij hebben formidabel gegeten, had alleen wat meer mogen zijn. Niet weinig maar ook niet bomvol.
dat is zo leuk dat mensen dat zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroepquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is zo leuk dat mensen dat zeggen![]()
mijn vader wil absoluut niet met 55+ toernooien tennissen om die reden.. en hij is bijna 63
Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz en Golfer; op het nieuws:
Een kwartier voor tijd meldde Suarez zich in het strafschopgebied. De Zuid-Afrikaanse keeper Khune kwam uit en raakte de Uruguayaan met een teen. Met een mooie fopduik versierde Suarez een strafschop voor zijn team.
hehe ik zit nog in de Yes doelgroep maar voel me te oud voor dat tijdschrift, dus lees liever Libelle, Margriet en Vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroep
aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.
ah joh, is allang uit die jurkjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
Echt afzetters op Marktplaats, 20/30 euro voor een dutchy dressIk baal echt dat ik er te laat bij was, maar 20/30 euro ga ik er niet voor uitgeven
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.
Ik vind ze wel geinigquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah joh, is allang uit die jurkjes
Wat gezellig jullie saamquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:
nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!
voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
tussen: konijnenpootje op tarwedinges met groene asperge
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geinigHad alleen tot ergens vorige week er nog niet zoveel van meegekregen (Ja af en toe leef ik onder een steen
) dus naja toen was alles al weg
Volgens mij waren ze toen al een tijdje te koop hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoor
Hij raakt hem dus het is een overtreding en dus in dit geval is het rood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.
aanraken mag niet? dan kan iedereen wel naar huis
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!
voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
tussen: konijnenpootje op tarwedinges met groene asperge
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gezellig jullie saam
Konijnenpootjewas het wat?
wat is een croisette?
wij hadden menu gekozen... je weet niet wat je krijgt. je geeft enkel dingen op die je niet lekker vind of allergisch voor bent en dan maken ze een gebalanceerd menu. gekonfijte inktvistentakel zou ik ook niet besteld hebben, maar was erg lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?
ik ga morgenavond - naar horen zeggen - ambachtelijk ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?
ik ga morgenavond ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
ok aangenaam verrassend dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij hadden menu gekozen... je weet niet wat je krijgt. je geeft enkel dingen op die je niet lekker vind of allergisch voor bent en dan maken ze een gebalanceerd menu. gekonfijte inktvistentakel zou ik ook niet besteld hebben, maar was erg lekker
heb je er wat van gezegd? zouden ze als opmerking mee kunnen nemen voor hun volgende gasten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef cybermans het volgende:
@FF trouwens de portionering had iets groter gemogen... zelfs voor deze (bonsai)boomlange vent
gesjelliiigg... feessiieequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef LieLie het volgende:
slapen!
normaal rijden hier s avonds dus echt nooit auto's door de straat, en nu constant voor alle versiering
La Primavera is de mooiste van hem. Simpel, doch erg mooi deuntjequote:
Coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgenavond ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
jah coowl !quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zijn de foto's van Bluezz af, is ze van MSN afBalen zeg
Iemand interesse in een linkje?
* Hand op steekt *quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zijn de foto's van Bluezz af, is ze van MSN afBalen zeg
Iemand interesse in een linkje?
heb je ook vlotjes gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hobje wat erg![]()
thanks voor alle positieve reacties op mn kapsel
en ja echt heel lekker gegeten maar idd niet echt veel al met al, de Marokkaanse thee werd ik wel weer blij van
was binnen driekwartier van vertrek van trein al thuis, heb alleen eerst ff de katten eten gegeven, alles bijgelezen etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb je ook vlotjes gedaanik ga klaas vaak pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |