Yup dat werd vanavond tijdens de borrel ook diverse keren genoemdquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu de foto's van Bluezz' popkoor te bekijkenDie dames staan echt stijf van de zenuwen
Je ziet dat zo goed op de foto nu
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Nee, vind ze te druk en er zitten alleen maar ouwe mensen zegt ze
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das idd heel verdrieitg
onze kelderbox heeft vol water gestaan, ook alle foto's en kinderboeken enzo weg (we woonden hier nog niet zo lang} das wel ff huilen ja
hobje heeft niemand in je familie nog foto' s enzo? dan kan je die scannen en dan heb je toch weer wat ' terug'
wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef cybermans het volgende:
Wij hebben formidabel gegeten, had alleen wat meer mogen zijn. Niet weinig maar ook niet bomvol.
dat is zo leuk dat mensen dat zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroepquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is zo leuk dat mensen dat zeggen![]()
mijn vader wil absoluut niet met 55+ toernooien tennissen om die reden.. en hij is bijna 63
Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz en Golfer; op het nieuws:
Een kwartier voor tijd meldde Suarez zich in het strafschopgebied. De Zuid-Afrikaanse keeper Khune kwam uit en raakte de Uruguayaan met een teen. Met een mooie fopduik versierde Suarez een strafschop voor zijn team.
hehe ik zit nog in de Yes doelgroep maar voel me te oud voor dat tijdschrift, dus lees liever Libelle, Margriet en Vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroep
aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.
ah joh, is allang uit die jurkjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
Echt afzetters op Marktplaats, 20/30 euro voor een dutchy dressIk baal echt dat ik er te laat bij was, maar 20/30 euro ga ik er niet voor uitgeven
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.
Ik vind ze wel geinigquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah joh, is allang uit die jurkjes
Wat gezellig jullie saamquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:
nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!
voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
tussen: konijnenpootje op tarwedinges met groene asperge
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind ze wel geinigHad alleen tot ergens vorige week er nog niet zoveel van meegekregen (Ja af en toe leef ik onder een steen
) dus naja toen was alles al weg
Volgens mij waren ze toen al een tijdje te koop hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoor
Hij raakt hem dus het is een overtreding en dus in dit geval is het rood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.
aanraken mag niet? dan kan iedereen wel naar huis
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!
voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
tussen: konijnenpootje op tarwedinges met groene asperge
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gezellig jullie saam
Konijnenpootjewas het wat?
wat is een croisette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |