abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82908223
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nu de foto's van Bluezz' popkoor te bekijken Die dames staan echt stijf van de zenuwen Je ziet dat zo goed op de foto nu
Yup dat werd vanavond tijdens de borrel ook diverse keren genoemd
pi_82908269
Hobje wat erg!
pi_82908304
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef borisz het volgende:
Geen vd Valk?
Nee, vind ze te druk en er zitten alleen maar ouwe mensen zegt ze
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:30:41 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82908341
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 22:31:24 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82908384
quote:

[..]

Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:33:32 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_82908485
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

das idd heel verdrieitg

onze kelderbox heeft vol water gestaan, ook alle foto's en kinderboeken enzo weg (we woonden hier nog niet zo lang} das wel ff huilen ja

hobje heeft niemand in je familie nog foto' s enzo? dan kan je die scannen en dan heb je toch weer wat ' terug'

Het waren foto's met de negatieven erbij zeg maar die ooit nog eens ingeplakt moesten worden.
En ex heeft wellicht nog wel wat foto's maar bijna niets met betrekking tot mij dan, dat had ik al goed uitgezocht.
Baal best wel maar goed op zich heb ik zoiets van...wellicht een teken en gewoon eens een hele grove opruiming ( again) alleen dan niet vrijwillig zeg maar.
Nouja goed mijn cupcakes vorderen en ben kapot ben alleen maar bezig geweest en ga zo maar eens goed slapen en dan morgen een nieuwe dag met nieuwe gedachten en nachtdienst.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:35:04 #157
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_82908562
Oja en verder )(*&^*%^&^(graftakken buurt hier en we zijn zo mega blij dat we aanstonds verhuizen, dat is nu wel heel welkom zeg maar, dus de focus ligt daar

Mis ik nu CF's birthday?? en Dude ?? en pakketje van D_E is ook ergens onderschept? !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_82909100
Woow Hobje wat naar zeg Al je oude foto's kwijt... Dat is echt heel jammer
pi_82909489
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef cybermans het volgende:
Wij hebben formidabel gegeten, had alleen wat meer mogen zijn. Niet weinig maar ook niet bomvol.
wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82909763
quote:

[..]

dat is zo leuk dat mensen dat zeggen
mijn vader wil absoluut niet met 55+ toernooien tennissen om die reden.. en hij is bijna 63
pi_82909815
Borisz en Golfer; op het nieuws:

Een kwartier voor tijd meldde Suarez zich in het strafschopgebied. De Zuid-Afrikaanse keeper Khune kwam uit en raakte de Uruguayaan met een teen. Met een mooie fopduik versierde Suarez een strafschop voor zijn team.
pi_82909889
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:

dat is zo leuk dat mensen dat zeggen
mijn vader wil absoluut niet met 55+ toernooien tennissen om die reden.. en hij is bijna 63
Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroep
pi_82909910
Echt afzetters op Marktplaats, 20/30 euro voor een dutchy dress Ik baal echt dat ik er te laat bij was, maar 20/30 euro ga ik er niet voor uitgeven
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 22:59:44 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82909979
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz en Golfer; op het nieuws:

Een kwartier voor tijd meldde Suarez zich in het strafschopgebied. De Zuid-Afrikaanse keeper Khune kwam uit en raakte de Uruguayaan met een teen. Met een mooie fopduik versierde Suarez een strafschop voor zijn team.
Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.
pi_82910092
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik identificeer me ook niet met omroep MAX en tóch horen we in de doelgroep
hehe ik zit nog in de Yes doelgroep maar voel me te oud voor dat tijdschrift, dus lees liever Libelle, Margriet en Vriendin
pi_82910159
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Hij raakt hem dus. Dan maakt het verder weinig uit volgens de regels. Rode kaart is overdreven maar wel terecht.
aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.
aanraken mag niet? dan kan iedereen wel naar huis
pi_82910183
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
Echt afzetters op Marktplaats, 20/30 euro voor een dutchy dress Ik baal echt dat ik er te laat bij was, maar 20/30 euro ga ik er niet voor uitgeven
ah joh, is allang uit die jurkjes
pi_82910265
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wie zijn wij? memo en jij? is toch lekker als je niet bomvol zit? heb je nog ruimte voor toetje en drankje na met koekje etc.
nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!

voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
tussen: konijnenpootje op tarwedinges met groene asperge
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
pi_82910295
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ah joh, is allang uit die jurkjes
Ik vind ze wel geinig Had alleen tot ergens vorige week er nog niet zoveel van meegekregen (Ja af en toe leef ik onder een steen ) dus naja toen was alles al weg
pi_82910325
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:

nou na de espresso/koffie zaten we nog steeds niet vol en toetje was 1 van de gangen die we hadden. Foto's van het eten komen later. Maar Mauresque in Amsterdam (java eiland) is zeer aan te raden!!!!!!

voor: rode mul op een bedje van spaanse paste en tuinbonen met geconfijte inktvis tentakel
hoofd: kalfsoester (iirc) met zoete aardappel purree en geroosterde courgette, aubergine en paprika
na: abrikozen croisette (euh euh euh) met citroenmouse en een bolletje witte chocolade mouse
Wat gezellig jullie saam
Konijnenpootje was het wat?
wat is een croisette?
pi_82910403
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik vind ze wel geinig Had alleen tot ergens vorige week er nog niet zoveel van meegekregen (Ja af en toe leef ik onder een steen ) dus naja toen was alles al weg
na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoor
pi_82910483
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

na een week achterlopen leef je nog niet onder een steen hoor
Volgens mij waren ze toen al een tijdje te koop hoor Naja jammer dan, misschien knutsel ik zelf wel een schattig jurkje in elkaar Ik heb alleen nog 80 andere dingen liggen die ik nog af moet maken
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 23:09:52 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82910508
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aanraken mag wel, een overtreding niet. en volgens de krant was het geen overtreding.
aanraken mag niet? dan kan iedereen wel naar huis
Hij raakt hem dus het is een overtreding en dus in dit geval is het rood.
pi_82910529
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef cybermans het volgende:

[..]

gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?
ik ga morgenavond ijs eten tijdens een mini meet
met Lein en Kaas
pi_82910531
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat gezellig jullie saam
Konijnenpootje was het wat?
wat is een croisette?
ja
ja
soort koekje dingetje.. morgen fix ik even de foto's ga zo maar snel slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties