bedoel je 2 gele kaarten tijdens de groepsfase? dus kaart 1 = geel, is kaart 2 in een andere wedstrijd dan niet rood? of is kaart 2 in andere wedstrijd ook geel maar mogen ze de wedstrijd die erna komt niet meespelen? rood = 3 duels toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Na de groepsfase begint iedereen weer op 0. Bij 2 gele kaarten mis je een duel.
Bij rood is het afwachten wat de tuchtcommissie doet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedoel je 2 gele kaarten tijdens de groepsfase? dus kaart 1 = geel, is kaart 2 in een andere wedstrijd dan niet rood? of is kaart 2 in andere wedstrijd ook geel maar mogen ze de wedstrijd die erna komt niet meespelen? rood = 3 duels toch?
jozef Miss! wat erg dat je zoveel herinneringen bent kwijtgeraaktquote:
en waar kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fonduekaaskan niet wachten, nog nooit zwitserse kaasfondue gegeten maar volgens mn baas is het de beste
Suarez gaf die kaart niet. Dat deed de scheidsrechter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
keeper rood... geel was genoeg.... Suarez lul weer
vond ik ook maar geen rode kaart waard... en dat komt wel door de kunstwerkjes van Suarezquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Suarez gaf die kaart niet. Dat deed de scheidsrechter.
Verder was het gewoon een terechte penalty.
Doorgebroken speler met gestrekt been neerleggen: rood.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
vond ik ook maar geen rode kaart waard... en dat komt wel door de kunstwerkjes van Suarez
Ah johquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef MissHobje het volgende:
Omg mensjes, een waar drama gister hier in huize Hobje
Ik was fietsen in de stad en lekker op "taartenbakspullen"jacht, kreeg ik foon de mister.
Lief ( zei ie nog zo lief ook) onze kelder box staat in de brand!!
Ik: uhuh? whut?????!
![]()
![]()
![]()
![]()
(deze volgorde zo;n beetje)
en daarna, WTf! en nouen toen omg grote schrik
Afijn heel gedoe, brandweer politie alles erbij, de box van de buurman en die van ons behoorlijk afgefikt en wat er over is aan spullen en verroet en verwaterd oftewel helemaal naar de klote, laten we nu net wat verhuisdozen met alvast wat spullen erin hebben gezet, en foto's nouja ik ben gewoon nu mijn hele oude leven kwijt zeg maar, dat doet wel ff zeer!
ik vond het meer botsen/aanraken dan met gestrekt been neerleggen. dat doet die S. knuppel zelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Doorgebroken speler met gestrekt been neerleggen: rood.
dus alle overtredingen binnen strafschopgebied is rood?? want niet alleen keeper kan scoringskans ontnemenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
Terecht rood(ontnemen scoringskans), maar het blijft een verschrikkelijke actie van Suarez. Het is een penalty en als je die geeft moet er ook rood volgen volgens de regels. Ik vind het zelf ook overdreven maar zo staat het nu eenmaal in de reglementen.
Hobsel wat erg
Wat leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn oma wordt ook 90! En ook op 16 aug!
jeeee, heb je wat leuks te kijken nu! voetbal is toch afgelopenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk
Naborrel was gezellie en ik heb een heuse DVD van het optreden
Nee, doe ik niet nu hoor, lekker een andere keer in mijn uppiequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
jeeee, heb je wat leuks te kijken nu! voetbal is toch afgelopen
Nee maar in dit geval als de doelman Suarez niet zou neerhalen zou Suarez voor 100% kunnen scoren. Dus is rood volgens de regels.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus alle overtredingen binnen strafschopgebied is rood?? want niet alleen keeper kan scoringskans ontnemen
das idd heel verdrieitgquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Hobbje wat erg, wat vreselijk die herinneringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |