Lekker ding he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
spontaan bbq'en is best lekker
![]()
En meteen de Weber ontmaagdTopding!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ding he?
* Bluezz gaat borrelen in de muziekschool en de DVD van het optreden ophalen![]()
Oh mijn moedertje belde net, ze gaat tóch haar verjaardag vieren in de 'huiskamer' van het zorgcentrum op de 14e aug.
De 16e hoopt ze gewoon 90 te worden![]()
![]()
![]()
Soesjes voor de oudjes en gebak voor de zuster?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn oma wordt ook 90! En ook op 16 aug!
Mijn oma woont nog niet in een verzorgingstehuisquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Soesjes voor de oudjes en gebak voor de zuster?
Weinig boeiends op de agenda?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef TAV74 het volgende:
pfff, zo even naar de ledenvergadering van de handbalvereniging. Zal wel weer een hoog Jiskefet gehalte hebben vrees ik.
Wandeling maken, camera meequote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand een tip hoe ik wat rustiger kan worden??
Ja, maar je woont niet om de hoek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff iemand een tip hoe ik wat rustiger kan worden??
Helpt me niet zo erg meestal.. heb daar in een bui als dit het geduld niet voor.quote:
gaat het om "stijl" dan spreekt men van "stylen"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker bezig dan, DudeHa, zoiets wil ik nou ook weleens
MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen.
Leuke dag gehad gisteren?quote:Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed
Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kanIk sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
gemarineerde speklapjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hè
En dan veel lekkers eropgooien - geen speklappen en sjasjlicks, maar goeie vlezen, scampi's, halve aubergines...
Ik had Suarez direct geel gegeven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
dat de scheidsrechter wilde fluiten en toch maar niet deed toen hij zag dat het Suarez was
ja hij komt er iedere keer prachtig vanaf. hoeveel wedstrijden hou je eigenlijk een gele kaart met dit wk?quote:
Na de groepsfase begint iedereen weer op 0. Bij 2 gele kaarten mis je een duel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hij komt er iedere keer prachtig vanaf. hoeveel wedstrijden hou je eigenlijk een gele kaart met dit wk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |