/volgt het voetbal nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[quote]Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
voetbal kan mij ook niet bekoren
fonduekaasquote:
Lekker, stokbroodjes erinquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
fonduekaaskan niet wachten, nog nooit zwitserse kaasfondue gegeten maar volgens mn baas is het de beste
en toch ook groente enzo?quote:
Dat hangt af van wat jij lekker vindt. Wij deden ook cherry tomaatjes, champignons, paprika reepjes en ananas-stukjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
en toch ook groente enzo?
(ik heb nog nooit kaasfondue gegeten omdat hier niemand dat lekker vind zeggen ze maar het ook nooit hebben gegeten)
Nee, dat doen we komend of volgend weekend wel. 'k Moet er morgen weer vroeg uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
/volgt het voetbal niet
Ik luister 'gedwongen' mee als ik ook in de huiskamer ben en geen koptelefoon op heb of zo en soms blijf ik zelfs wel eens even hangen
@ CF gaan jullie nog ergens eten ter ere van je 19e verjaardag?![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ CF gaan jullie nog ergens eten ter ere van je 19e verjaardag?![]()
foto's doorkijken tijdens het etenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBen weer thuis
Eerst bedenken wat ik ga eten
Dan maar eens wat foto's doorkijken
Dat is een optie jaquote:
Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hèquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:spontaan bbq'en is best lekker
![]()
En meteen de Weber ontmaagdTopding!
Nou.. we hadden een goeie maar gewone 'bak bbq' waar het ook echt heel fijn bbq'en mee is hoor! Maar met de Weber kunnen we de skills verder gaan uitbreidenquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hè
En dan veel lekkers eropgooien - geen speklappen en sjasjlicks, maar goeie vlezen, scampi's, halve aubergines...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |