Dat heb ik allemaal in huisquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:
das idd makkelijk
ach dit is ook niet zoveel werk hoor. (aubergine in kokend water plonsen voor 2 minuutjes, droog maken, even onder de grill met wat olie. af laten koelen en in plakken snijden. Tomatensausje maken (gepelde tomaatjes, oregano en wat knoflook)... kipfiletje kort bakken (korstje van ei/broodkruim en parmezaanse kaas erom maken) ... in een ovenschaaltje de tomaten, de kip, de aubergineplakken erop. Buffelmozzarella plakken erop en wat parmezaanse kaas en een half uurtje in de oven)
Misschien moet ik nog een keer langskomen en dan een groepshug doen met het hele koorquote:
jaaa! Houden zo! Als ze winnen krijg ik echte Zwitserse fonduekaas van een leuke klantquote:
Volgens mij heb je die pics in een grijs verleden wel gezien, ik heb geen idee of ze nog online staan! Maar normaalgesproken sta ik ook altijd raar op foto's. Dat je net wat aan het zeggen bent ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pics or
Ik heb ook een tijdje een schuine bob gehad maar ik vond het te 'netjes' staan, wat truttig ook bij mij.
Bij Memo vind het ik het heel goed passen bij haar type, ze wordt er volwassen en verzorgd van
Ik ben ook totaal niet fotogeniek, van de 1001 foto's die er wel eens van me genomen zijn (door anderen of mezelf) zijn er zo'n 3 best leuk.
Kun je er niet om vragen? Of is je baan daarvoor niet 'zeker' genoeg?quote:@ Dude feli met je promoLekker extra drakenspul kopen
![]()
![]()
Dat zou ik ook wel willen, sterker nog, door de afgelopen reorganisatie & het meer verantwoordelijkheid hebben voor een aantal belangrijke zaken vind ik dat we wel een schaaltje hoger zouden mogen
Vanavond 20 uur in het café van de Egelantier, muziekschool te Haarlemquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moet ik nog een keer langskomen en dan een groepshug doen met het hele koor
maaltijd salade van de appie, die zijn lekkahquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik heb echt totaal geen zin om te koken vanavond. Wat ga ik doen? Een maaltijdsalade bj de appie of Nasi Goreng Rames Speciaal?
Dus nu heb je 2 laptoppies?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
mijn pakje is gearriveerd in frankrijk!![]()
![]()
Gelukkig is hij dus weer opgedoken ergens en afgeleverd.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
ja daar komt het uit
oh enne:
mijn pakje is gearriveerd in frankrijk!![]()
![]()
Gelukkig is hij dus weer opgedoken ergens en afgeleverd.
Die knal op de lat van Spanje mocht er ook zijn andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer van de paal, anders hadden de Zwitsers garantie....
Kopkaas?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:![]()
![]()
ZWITSERSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
![]()
![]()
Zelfs mij viel het opquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nog nooit zoveel spelers op 1 stukje gebied gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |