abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82888243
en het veelste lekker weer is om te werken
pi_82888340
zoo Dude; wat een baas!
te gek, en gefeliciteerd
en idd.... die zon begint te steken hier!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82888349
Waar de Lapo hunter hem weer net mist
pi_82888441
Grr.. mijn beloning staat volgende week vrijdag nog niet op m'n rekening Moet een maand wachten
(en ik hoorde dat de beloning voor een gewone medewerker aan de hoge kant was.. maar dat het meer komt doordat ze toch al vinden dat ik onderbetaald wordt (wat ook zo is))

En ik hoorde dat er binnenkort een seniorfunctie wordt gepublicieerd die ze mij willen geven. Maar dat is nog niet geheel zeker. Maar volgens mij gaat dat wel wat strubbelingen geven binnen het kantoor (iemand anders die vaak werd afgewezen bij sollicitaties en deze keer ook niet zal halen als ik het wordt) Gedoe haha
pi_82888572
waar krijg je een beloning voor?
pi_82888615
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
P!! Had je foto's van gister neergezet ergens?? Ben benieuwd!!
Nope. Nog niet Eerst ff bewerken en afstemmen met mijn model
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef cybermans het volgende:

[..]

maar de uitdaging om mij op de foto te zetten op een goede manier durf je niet aan
Ik ben een man he Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen op de foto zetten echt 10x leuker is dan mannen Maar omdat jij het bent....zeg maar wanneer?
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe iedereen wil gratis foto's van P
Jij ook? Ik ben nou toch bezig?
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van mij hoeft niet hoor
Zo jammer. Daar zat ik nou net op te azen natuurlijk Jij en de Mr. of zo
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie. Ktsjing!
Feli
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 16:29:46 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82888743
Er zitten toch nog wel en hoop TKleden tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb . Terwijl ik de politiek toch wel redelijk volg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82888777
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Grr.. mijn beloning staat volgende week vrijdag nog niet op m'n rekening Moet een maand wachten
(en ik hoorde dat de beloning voor een gewone medewerker aan de hoge kant was.. maar dat het meer komt doordat ze toch al vinden dat ik onderbetaald wordt (wat ook zo is))

En ik hoorde dat er binnenkort een seniorfunctie wordt gepublicieerd die ze mij willen geven. Maar dat is nog niet geheel zeker. Maar volgens mij gaat dat wel wat strubbelingen geven binnen het kantoor (iemand anders die vaak werd afgewezen bij sollicitaties en deze keer ook niet zal halen als ik het wordt) Gedoe haha
ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames dan
pi_82888848
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een man he Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen op de foto zetten echt 10x leuker is dan mannen Maar omdat jij het bent....zeg maar wanneer?
[..]

[..]

Zo jammer. Daar zat ik nou net op te azen natuurlijk Jij en de Mr. of zo
[..]

Feli
ik voel een CUL pdeH foto meet aan komen
pi_82888871
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames dan
Nee gelukkig wel mannelijk, maar hij kan wel nors zijn. Al gunt hij het me zeker hoor. Maar tis dan meer dat hij boos wordt op de organisatie En of het echt problemen gaat opleveren weet ik niet, maar het is dan misschien wel soms jammer van de sfeer. Maar het heeft vooral met geschiedenis en het bedrijf te maken.

Maar met vrouwen zou het echt tig keer erger zijn
pi_82888983
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:

[..]

ik voel een CUL pdeH foto meet aan komen
Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie worden Echter, dat trek ik niet hoor Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes

Gsteren trouwens ook wat missers gemaakt wat dat betreft
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82889105
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie worden Echter, dat trek ik niet hoor Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes

als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebt dan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
pi_82889389
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebt dan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto's
pi_82889420
quote:

in ruil voor tapasdinner?
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:41:28 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889467
quote:

Eerst die van zondag nog even bewerken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:42:17 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889516
Oh..en Dude gefeliciteerd met je loonsverhoging.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82889723
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto's
Nee hoor. Die hebben geen foto's Ik laat geen lelijke foto's zien
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in ruil voor tapasdinner?
Da's altijd goed
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Eerst die van zondag nog even bewerken.
Geloof me, dat is laaaaaaaaaaaaaaaang niet zoveel werk als samen met een vrouw haar foto's doorlopen en bewerken
pi_82889818
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:23 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889830
Rust. 0-0
Knap van Zwitserland dat ze het veel betere Spanje nog niet hebben laten scoren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82889839
Lekker bezig dan, Dude Ha, zoiets wil ik nou ook weleens

MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen. Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed

Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kan Ik sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
pi_82889879
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

doe ik nog wel een poging...
Memo, FF et moi op 1 dag...
maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt
pi_82889938
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11
[..]

[..]

Da's altijd goed
[..]

Geloof me, dat is laaaaaaaaaaaaaaaang niet zoveel werk als samen met een vrouw haar foto's doorlopen en bewerken
zogenaamd lensdop vergeten eraf te halen (en dan hopen dat ze blond genoeg zijn om niet door te hebben dat je dan met een spiegelreflex weinig ziet in de zoeker)
pi_82890021
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
haha tis ook wel eens andersom bij mij geweest. ik zag er niet uit op de foto's en ze zeiden: "nee valt echt wel mee, je ziet het niet goed". toen kwamen ze nog op de site terecht.
en REKEN maar dat het lelijke foto's zijn. ik zie eruit als een mongool.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82890103
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:

[..]

maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt
hahaha vind P. vast een heel goed idee
pi_82890145
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

Yup

Nee geintje, uiteraard laat ik die foto's wel zien Daar hebben ze recht op. En als ze er leuke tussen vinden zitten dan bewerk ik die gewoon Het is en blijft een gezamelijke actie. Alleen ben ik echt een ontzettende miereneuker qua foto's en gooi heel makkelijk iets weg als er dingen zijn die me niet bevallen.
pi_82890167
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup

Nee geintje, uiteraard laat ik die foto's wel zien Daar hebben ze recht op. En als ze er leuke tussen vinden zitten dan bewerk ik die gewoon Het is en blijft een gezamelijke actie. Alleen ben ik echt een ontzettende miereneuker qua foto's en gooi heel makkelijk iets weg als er dingen zijn die me niet bevallen.
dat vind ik wel goed. beter dan dat je alles online gooit
pi_82890200
Amsterdam onveilig maken
pi_82890246
ken je foto's idd cf en ja daar sta je leuk op

ik sta ook wel eens leuk op foto's hoor, mijn trouwfoto's bijv (niet allemaal , paar echt leuke dus was over t algemeen wel tevreden) en heel soms ineens een foto die er tussendoor glipt waar ik wel leuk opsta ipv sjacherijnig of te star . laatst toen de mr en ik uit eten waren kiekte hij mij spontaan en die is wel leuk bijv
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82890250
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:

MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen. Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed

Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kan Ik sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
Pics or

Ik heb ook een tijdje een schuine bob gehad maar ik vond het te 'netjes' staan, wat truttig ook bij mij.
Bij Memo vind het ik het heel goed passen bij haar type, ze wordt er volwassen en verzorgd van

Ik ben ook totaal niet fotogeniek, van de 1001 foto's die er wel eens van me genomen zijn (door anderen of mezelf) zijn er zo'n 3 best leuk.

@ Dude feli met je promo Lekker extra drakenspul kopen

Dat zou ik ook wel willen, sterker nog, door de afgelopen reorganisatie & het meer verantwoordelijkheid hebben voor een aantal belangrijke zaken vind ik dat we wel een schaaltje hoger zouden mogen
pi_82890341
de foto die P van je gemaakt heeft afgelopen zondag is een hele leuke foto Bluezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82890380
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

Ik ben ook totaal niet fotogeniek, van de 1001 foto's die er wel eens van me genomen zijn (door anderen of mezelf) zijn er zo'n 3 best leuk.

is heel normaal. dat vindt iedereen van zichzelf
pi_82890407
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
de foto die P van je gemaakt heeft afgelopen zondag is een hele leuke foto Bluezz
absoluut!
pi_82890434
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha tis ook wel eens andersom bij mij geweest. ik zag er niet uit op de foto's en ze zeiden: "nee valt echt wel mee, je ziet het niet goed". toen kwamen ze nog op de site terecht.
en REKEN maar dat het lelijke foto's zijn. ik zie eruit als een mongool.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo bedoelde ik het eig ook Dat ze gewoon lelijk zijn en dat een beetje mooie foto niet lukt

Maar jij bent wel leuk en als ze je lelijk maken.. dan kan jij daar ook niks aan doen
pi_82890459
quote:
Ja dat is er één idd
Nu de rest nog, kan bijna nie wachten en de rest van het koor bestookt me ook al met mailtjes
pi_82890493
Ik gaat pleitte
pi_82890518
zo maar eens t eten voorbereiden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82890520
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik de stress, jij de lol Jij gaat al vaker met MeMo uit. Nu wil ik
pi_82890583
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef DarkElf het volgende:
zo maar eens t eten voorbereiden
Wij hebben een makkie, Toko gehaald
pi_82890589
er ligt een kat op de bank te dromen, ligt helemaal geluidjes te maken, met zijn snorharen trekken en zijn voetjes ook en zijn oren flapperen soms....

oh de ander droomt nu ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82890630
pi_82890634
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
ken je foto's idd cf en ja daar sta je leuk op

ik sta ook wel eens leuk op foto's hoor, mijn trouwfoto's bijv (niet allemaal , paar echt leuke dus was over t algemeen wel tevreden) en heel soms ineens een foto die er tussendoor glipt waar ik wel leuk opsta ipv sjacherijnig of te star . laatst toen de mr en ik uit eten waren kiekte hij mij spontaan en die is wel leuk bijv
Daarom Zie je ... jij kan het ook
pi_82890645
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het eig ook Dat ze gewoon lelijk zijn en dat een beetje mooie foto niet lukt

Maar jij bent wel leuk en als ze je lelijk maken.. dan kan jij daar ook niks aan doen
lief van je, dat hoor ik van mijn dansschool niet hoor
die zeggen gewoon gelijk wanneer ik er niet uit zie hehe (wel handig en eerlijk).
geeft niks.. kan er wel tegen

maareh... je wil toch niet zeggen dat jij niet leuk bent?
pi_82890687
quote:
Vond ik ook Wacht maar tot ik klaar ben Dan is-ie nog leuker
pi_82890689
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik de stress, jij de lol Jij gaat al vaker met MeMo uit. Nu wil ik
nu voel ik mij buitengesloten
pi_82890721
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
Ik gaat pleitte
ik ooooooook . om half 6 laatste 15 min voetbal checken
pi_82890746
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wij hebben een makkie, Toko gehaald
das idd makkelijk

ach dit is ook niet zoveel werk hoor. (aubergine in kokend water plonsen voor 2 minuutjes, droog maken, even onder de grill met wat olie. af laten koelen en in plakken snijden. Tomatensausje maken (gepelde tomaatjes, oregano en wat knoflook)... kipfiletje kort bakken (korstje van ei/broodbeetje melk/kruim en parmezaanse kaas erom maken) ... in een ovenschaaltje de tomaten, de kip, de aubergineplakken erop. Buffelmozzarella plakken erop en wat parmezaanse kaas /broodkruimmix erop en een half uurtje in de oven)

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 16-06-2010 18:15:29 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82890751
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
Nu de rest nog, kan bijna nie wachten en de rest van het koor bestookt me ook al met mailtjes
Ik zal ze vanavond ff doen
pi_82890776
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nu voel ik mij buitengesloten
Jij gaat ook gewoon mee natuurlijk
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:04:01 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82890803
Poef.....gone! ©golfer
pi_82890935
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:

Ik zal ze vanavond ff doen
pi_82890967
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef DarkElf het volgende:

das idd makkelijk

ach dit is ook niet zoveel werk hoor. (aubergine in kokend water plonsen voor 2 minuutjes, droog maken, even onder de grill met wat olie. af laten koelen en in plakken snijden. Tomatensausje maken (gepelde tomaatjes, oregano en wat knoflook)... kipfiletje kort bakken (korstje van ei/broodkruim en parmezaanse kaas erom maken) ... in een ovenschaaltje de tomaten, de kip, de aubergineplakken erop. Buffelmozzarella plakken erop en wat parmezaanse kaas en een half uurtje in de oven)
Dat heb ik allemaal in huis
Opgeslagen
pi_82891088
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien moet ik nog een keer langskomen en dan een groepshug doen met het hele koor
pi_82891139
Guys, ik heb echt totaal geen zin om te koken vanavond. Wat ga ik doen? Een maaltijdsalade bj de appie of Nasi Goreng Rames Speciaal?
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:10:55 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82891169
Zwitserland scoort.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82891303
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef golfer het volgende:
Zwitserland scoort.
jaaa! Houden zo! Als ze winnen krijg ik echte Zwitserse fonduekaas van een leuke klant
pi_82891307
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pics or

Ik heb ook een tijdje een schuine bob gehad maar ik vond het te 'netjes' staan, wat truttig ook bij mij.
Bij Memo vind het ik het heel goed passen bij haar type, ze wordt er volwassen en verzorgd van

Volgens mij heb je die pics in een grijs verleden wel gezien, ik heb geen idee of ze nog online staan! Maar normaalgesproken sta ik ook altijd raar op foto's. Dat je net wat aan het zeggen bent ofzo
quote:
@ Dude feli met je promo Lekker extra drakenspul kopen

Dat zou ik ook wel willen, sterker nog, door de afgelopen reorganisatie & het meer verantwoordelijkheid hebben voor een aantal belangrijke zaken vind ik dat we wel een schaaltje hoger zouden mogen
Kun je er niet om vragen? Of is je baan daarvoor niet 'zeker' genoeg?

DE, komt dat recept uit The Italian Diet? Meneer gaat vanavond ook iets daaruit koken voor mij
pi_82891358
ja daar komt het uit

oh enne:

mijn pakje is gearriveerd in frankrijk! Gelukkig is hij dus weer opgedoken ergens en afgeleverd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82891587
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:09 schreef PdeHoog het volgende:

Misschien moet ik nog een keer langskomen en dan een groepshug doen met het hele koor
Vanavond 20 uur in het café van de Egelantier, muziekschool te Haarlem
We gaan nog ff napraten/genieten

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 16-06-2010 17:24:38 ]
pi_82891801
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik heb echt totaal geen zin om te koken vanavond. Wat ga ik doen? Een maaltijdsalade bj de appie of Nasi Goreng Rames Speciaal?
maaltijd salade van de appie, die zijn lekkah
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:30:38 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82892194
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:

mijn pakje is gearriveerd in frankrijk! Gelukkig is hij dus weer opgedoken ergens en afgeleverd.
Dus nu heb je 2 laptoppies?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82892411
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
ja daar komt het uit

oh enne:

Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 17:34:20 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82892443
voor DE

Ondertussen het voetbal kijken en de laatste worden van Bas vd Vlies.
pi_82892471
eerst moet de ene nog gerepareerd worden maar ja nu heb ik er 2 dus... eentje voor reserve kan nooit kwaad natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:36:01 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82892531
Jemig, dit gaat erg moeilijk worden voor Spanje
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82892588
jammer van de paal, anders hadden de Zwitsers garantie....
pi_82892614
Jeej DE! 2 laptops
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:37:39 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82892620
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer van de paal, anders hadden de Zwitsers garantie....
Die knal op de lat van Spanje mocht er ook zijn anders
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82892843
ooh die heb ik gemist. kwam thuis en zag een witte tegen de paal schieten.

nog even en de klant mag kaas smelten
pi_82892887
die Himler... schrik iedere keer als de commentator dat zegt omdat ik iets anders erin hoor
pi_82893337
ik heb nog nooit zoveel spelers op 1 stukje gebied gezien
pi_82893406
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:52:49 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82893512
Wat een grandioze stunt van de Zwitsers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82893572
ZWITSERSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:57:01 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82893819
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ZWITSERSE KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
Kopkaas?
Poef.....gone! ©golfer
pi_82893878
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb nog nooit zoveel spelers op 1 stukje gebied gezien
Zelfs mij viel het op

Babi J vind zijn knispervogeltje voor zijn 1/2 verjaardag leuk
pi_82894046
DE, da's een meevaller, zeg! Good for you!

/volgt het voetbal niet
pi_82894121
voetbal kan mij ook niet bekoren

ik schuif zo het eten de oven in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82894295
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[quote] Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef DarkElf het volgende:
voetbal kan mij ook niet bekoren
/volgt het voetbal niet
[/quote]Ik luister 'gedwongen' mee als ik ook in de huiskamer ben en geen koptelefoon op heb of zo en soms blijf ik zelfs wel eens even hangen

@ CF gaan jullie nog ergens eten ter ere van je 19e verjaardag?
pi_82894306
quoten
pi_82894603

kipfiletjes bakken met een korstje van ei, beetje melk en parmezaanse kaas ruikt echt zoooooooooo lekker

de mr werkt thuis vandaag en alle lekkere geuren stijgen op naar zijn werkplek
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82894616
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:08 schreef Bluezz het volgende:
quoten
pi_82894871
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Kopkaas?
fonduekaas kan niet wachten, nog nooit zwitserse kaasfondue gegeten maar volgens mn baas is het de beste
pi_82894986
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
fonduekaas kan niet wachten, nog nooit zwitserse kaasfondue gegeten maar volgens mn baas is het de beste
Lekker, stokbroodjes erin
pi_82895008
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

kaasfondue is evil maar lekkerrr
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82895084
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

en toch ook groente enzo?

(ik heb nog nooit kaasfondue gegeten omdat hier niemand dat lekker vind zeggen ze maar het ook nooit hebben gegeten )
pi_82895155
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
en toch ook groente enzo?

(ik heb nog nooit kaasfondue gegeten omdat hier niemand dat lekker vind zeggen ze maar het ook nooit hebben gegeten )
Dat hangt af van wat jij lekker vindt. Wij deden ook cherry tomaatjes, champignons, paprika reepjes en ananas-stukjes.
pi_82895168
bleekselderij is ook lekker om te scheppen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:28:57 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82895220
Ik ben geen echte kaasliefhebber maar een echt goede Zwitserse kaasfondue gemaakt van Gruyère, Emmenthal, Appenzeller en Vacherin Fribourg met wijn en kirsch vind ik zelfs goed weg te krijgen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 18:33:08 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82895384
Kaaschfondue
pi_82895514
Hoi Ben weer thuis Eerst bedenken wat ik ga eten Dan maar eens wat foto's doorkijken
pi_82895541
quote:

[..]

/volgt het voetbal niet
Ik luister 'gedwongen' mee als ik ook in de huiskamer ben en geen koptelefoon op heb of zo en soms blijf ik zelfs wel eens even hangen

Nee, dat doen we komend of volgend weekend wel. 'k Moet er morgen weer vroeg uit Maar Meneer gaat lekker koken en er staat een fles bubbels koud, dus het zal wel loslopen!

En ik vind kaasfondue ook echt allerverschrikkelijkst lekker Ik zou het best vaker willen eten, maar het is echt véél te calorierijk voor zomaar. En dat vind ik niet snel van eten
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:37:26 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82895556
Toko-eten ging wel. Was dit keer niet van mijn vaste toko uit Hoofddorp en meteen een stuk minder smaakvol.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82895943
quote:

[..]

LANG ZAL ZE LEVEN
lang zal ze leven,
lang zal ze leven in de gloria,
in de glo'ri'a
in de GLO'RI'AAAAAA

HOERA ! HOERA !
pi_82896132
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:36 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Ben weer thuis Eerst bedenken wat ik ga eten Dan maar eens wat foto's doorkijken
foto's doorkijken tijdens het eten
pi_82896469
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef Braamyo het volgende:

[..]

foto's doorkijken tijdens het eten
Dat is een optie ja
pi_82896542
zwemmen en aquakarate
pi_82897351
spontaan bbq'en is best lekker

En meteen de Weber ontmaagd Topding!
pi_82897361
Aquakarate?

Jeetje, Meneer maakt er werk van Ik ben benieuwd
pi_82897451
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
spontaan bbq'en is best lekker

En meteen de Weber ontmaagd Topding!
Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hè
En dan veel lekkers eropgooien - geen speklappen en sjasjlicks, maar goeie vlezen, scampi's, halve aubergines...
pi_82897884
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echt, BBQ'en met de Weber is zoveel fijner hè
En dan veel lekkers eropgooien - geen speklappen en sjasjlicks, maar goeie vlezen, scampi's, halve aubergines...
Nou.. we hadden een goeie maar gewone 'bak bbq' waar het ook echt heel fijn bbq'en mee is hoor! Maar met de Weber kunnen we de skills verder gaan uitbreiden
Nu, voor de eerste keer, hadden we een simpel vers pakketje van de Appie. Prima vlees hoor, was erg lekker. Hamburgertje, worstjes, soort speklapje (lust ik niet maar ok) en nog een bakje kipsatetjes. Normaal maak ik dat zelf, maar dit smaakte eigenlijk prima voor zo'n spontane actie.
En natuurlijk groentjes uit de bbq-pan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')