abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82888243
en het veelste lekker weer is om te werken
pi_82888340
zoo Dude; wat een baas!
te gek, en gefeliciteerd
en idd.... die zon begint te steken hier!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82888349
Waar de Lapo hunter hem weer net mist
pi_82888441
Grr.. mijn beloning staat volgende week vrijdag nog niet op m'n rekening Moet een maand wachten
(en ik hoorde dat de beloning voor een gewone medewerker aan de hoge kant was.. maar dat het meer komt doordat ze toch al vinden dat ik onderbetaald wordt (wat ook zo is))

En ik hoorde dat er binnenkort een seniorfunctie wordt gepublicieerd die ze mij willen geven. Maar dat is nog niet geheel zeker. Maar volgens mij gaat dat wel wat strubbelingen geven binnen het kantoor (iemand anders die vaak werd afgewezen bij sollicitaties en deze keer ook niet zal halen als ik het wordt) Gedoe haha
pi_82888572
waar krijg je een beloning voor?
pi_82888615
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
P!! Had je foto's van gister neergezet ergens?? Ben benieuwd!!
Nope. Nog niet Eerst ff bewerken en afstemmen met mijn model
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef cybermans het volgende:

[..]

maar de uitdaging om mij op de foto te zetten op een goede manier durf je niet aan
Ik ben een man he Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen op de foto zetten echt 10x leuker is dan mannen Maar omdat jij het bent....zeg maar wanneer?
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe iedereen wil gratis foto's van P
Jij ook? Ik ben nou toch bezig?
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

van mij hoeft niet hoor
Zo jammer. Daar zat ik nou net op te azen natuurlijk Jij en de Mr. of zo
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie. Ktsjing!
Feli
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 16:29:46 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82888743
Er zitten toch nog wel en hoop TKleden tussen waarvan ik nog nooit gehoord heb . Terwijl ik de politiek toch wel redelijk volg
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82888777
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Grr.. mijn beloning staat volgende week vrijdag nog niet op m'n rekening Moet een maand wachten
(en ik hoorde dat de beloning voor een gewone medewerker aan de hoge kant was.. maar dat het meer komt doordat ze toch al vinden dat ik onderbetaald wordt (wat ook zo is))

En ik hoorde dat er binnenkort een seniorfunctie wordt gepublicieerd die ze mij willen geven. Maar dat is nog niet geheel zeker. Maar volgens mij gaat dat wel wat strubbelingen geven binnen het kantoor (iemand anders die vaak werd afgewezen bij sollicitaties en deze keer ook niet zal halen als ik het wordt) Gedoe haha
ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames dan
pi_82888848
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een man he Ik ben ervan overtuigd dat vrouwen op de foto zetten echt 10x leuker is dan mannen Maar omdat jij het bent....zeg maar wanneer?
[..]

[..]

Zo jammer. Daar zat ik nou net op te azen natuurlijk Jij en de Mr. of zo
[..]

Feli
ik voel een CUL pdeH foto meet aan komen
pi_82888871
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames dan
Nee gelukkig wel mannelijk, maar hij kan wel nors zijn. Al gunt hij het me zeker hoor. Maar tis dan meer dat hij boos wordt op de organisatie En of het echt problemen gaat opleveren weet ik niet, maar het is dan misschien wel soms jammer van de sfeer. Maar het heeft vooral met geschiedenis en het bedrijf te maken.

Maar met vrouwen zou het echt tig keer erger zijn
pi_82888983
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:

[..]

ik voel een CUL pdeH foto meet aan komen
Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie worden Echter, dat trek ik niet hoor Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes

Gsteren trouwens ook wat missers gemaakt wat dat betreft
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_82889105
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie worden Echter, dat trek ik niet hoor Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes

als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebt dan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
pi_82889389
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebt dan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto's
pi_82889420
quote:

in ruil voor tapasdinner?
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:41:28 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889467
quote:

Eerst die van zondag nog even bewerken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:42:17 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889516
Oh..en Dude gefeliciteerd met je loonsverhoging.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_82889723
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto's
Nee hoor. Die hebben geen foto's Ik laat geen lelijke foto's zien
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in ruil voor tapasdinner?
Da's altijd goed
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Eerst die van zondag nog even bewerken.
Geloof me, dat is laaaaaaaaaaaaaaaang niet zoveel werk als samen met een vrouw haar foto's doorlopen en bewerken
pi_82889818
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
  woensdag 16 juni 2010 @ 16:47:23 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_82889830
Rust. 0-0
Knap van Zwitserland dat ze het veel betere Spanje nog niet hebben laten scoren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_82889839
Lekker bezig dan, Dude Ha, zoiets wil ik nou ook weleens

MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen. Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed

Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kan Ik sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
pi_82889879
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

doe ik nog wel een poging...
Memo, FF et moi op 1 dag...
maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt
pi_82889938
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11
[..]

[..]

Da's altijd goed
[..]

Geloof me, dat is laaaaaaaaaaaaaaaang niet zoveel werk als samen met een vrouw haar foto's doorlopen en bewerken
zogenaamd lensdop vergeten eraf te halen (en dan hopen dat ze blond genoeg zijn om niet door te hebben dat je dan met een spiegelreflex weinig ziet in de zoeker)
pi_82890021
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
haha tis ook wel eens andersom bij mij geweest. ik zag er niet uit op de foto's en ze zeiden: "nee valt echt wel mee, je ziet het niet goed". toen kwamen ze nog op de site terecht.
en REKEN maar dat het lelijke foto's zijn. ik zie eruit als een mongool.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82890103
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:

[..]

doe ik nog wel een poging...
Memo, FF et moi op 1 dag...
maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt
hahaha vind P. vast een heel goed idee
pi_82890145
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:

[..]

Yup

Nee geintje, uiteraard laat ik die foto's wel zien Daar hebben ze recht op. En als ze er leuke tussen vinden zitten dan bewerk ik die gewoon Het is en blijft een gezamelijke actie. Alleen ben ik echt een ontzettende miereneuker qua foto's en gooi heel makkelijk iets weg als er dingen zijn die me niet bevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')