Nope. Nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
P!! Had je foto's van gister neergezet ergens??Ben benieuwd!!
Ik ben een man hequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:11 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar de uitdaging om mij op de foto te zetten op een goede manier durf je niet aan
Jij ook? Ik ben nou toch bezig?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe iedereen wil gratis foto's van P
quote:
Feliquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie.Ktsjing!
ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames danquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef Laydina het volgende:
Grr.. mijn beloning staat volgende week vrijdag nog niet op m'n rekeningMoet een maand wachten
(en ik hoorde dat de beloning voor een gewone medewerker aan de hoge kant was.. maar dat het meer komt doordat ze toch al vinden dat ik onderbetaald wordt(wat ook zo is))
En ik hoorde dat er binnenkort een seniorfunctie wordt gepublicieerd die ze mij willen geven. Maar dat is nog niet geheel zeker. Maar volgens mij gaat dat wel wat strubbelingen geven binnen het kantoor(iemand anders die vaak werd afgewezen bij sollicitaties en deze keer ook niet zal halen als ik het wordt) Gedoe haha
ik voel een CUL pdeH foto meet aan komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Nog nietEerst ff bewerken en afstemmen met mijn model
[..]
Ik ben een man heIk ben ervan overtuigd dat vrouwen op de foto zetten echt 10x leuker is dan mannen
Maar omdat jij het bent....zeg maar wanneer?
[..]
Jij ook? Ik ben nou toch bezig?
[..]Zo jammer. Daar zat ik nou net op te azen natuurlijk
Jij en de Mr. of zo
[..]
Feli
Nee gelukkig wel mannelijk, maar hij kan wel nors zijn. Al gunt hij het me zeker hoor. Maar tis dan meer dat hij boos wordt op de organisatiequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ojee, is dat n collega waar je veel mee werkt/dicht bij zit? Lijkt me moeilijk, zeker als t een vrouw is. Die kunnen je echt doodkijken en stilzwijgen/roddelen etc. Sommige werkende dames dan
Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik voel een CUL pdeH foto meet aan komen
als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie wordenEchter, dat trek ik niet hoor
Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg
Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar
En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes
Gsteren trouwens ook wat missers gemaakt wat dat betreft
behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto'squote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebtdan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
Eerst die van zondag nog even bewerken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Nog nietEerst ff bewerken en afstemmen met mijn model
Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
als je op iedere 10 missers 1 awesome plaatje hebtdan is het toch nogsteeds geslaagd, awesome plaatjes kun je namelijk nooit genoeg hebben
Nee hoor. Die hebben geen foto'squote:Op woensdag 16 juni 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
behalve de laatste modellen dan. die hebben alleen lelijke foto's
Da's altijd goedquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst die van zondag nog even bewerken.
tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun egoquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor. Die hebben geen foto'sIk laat geen lelijke foto's zien
doe ik nog wel een poging...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een groepssessie en dan allemaal achter elkaar op de foto? Dat zou een CUL-foto-orgie wordenEchter, dat trek ik niet hoor
Ik vind een of twee modellen per dag meer dan genoeg
Op een gegeven moment ben je het ook zat zeg maar
En dan begin je je focus te verliezen en dan krijg je niet de meest charmante plaatjes
Gsteren trouwens ook wat missers gemaakt wat dat betreft
zogenaamd lensdop vergeten eraf te halen (en dan hopen dat ze blond genoeg zijn om niet door te hebben dat je dan met een spiegelreflex weinig ziet in de zoeker)quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik toch op een iets grotere succesrate dan 1:11
[..]
Nee hoor. Die hebben geen foto'sIk laat geen lelijke foto's zien
[..]
Da's altijd goed
[..]Geloof me, dat is laaaaaaaaaaaaaaaang niet zoveel werk als samen met een vrouw haar foto's doorlopen en bewerken
![]()
haha tis ook wel eens andersom bij mij geweest. ik zag er niet uit op de foto's en ze zeiden: "nee valt echt wel mee, je ziet het niet goed". toen kwamen ze nog op de site terecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hahaha vind P. vast een heel goed ideequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
doe ik nog wel een poging...
Memo, FF et moi op 1 dag...
maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt![]()
Yupquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
tis foto's gemaakt en dan krijgen ze te horen dat ze allemaal kut zijn. Nou dat is goed voor hun ego
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |