oh maar zo kijk ik altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok toch? je kijkt er alleen niet bij alsof je er tevreden mee bent
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuwe haartis wel vol met volumemousse, haarlak en naar binnen gefohnd, tuis een bob acjter die naar voren steeds iets langer wordt maar dat zie je nu niet omdat het dus zo naar binnen gestyled is
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk koppie zo
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:
aaah zo'n klein jochie met zo'n stoer shirtquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Halloooooooo![]()
Pff was weer zweten in de klas vandaag.. kleffe boel.
- CF gefeliciteerd!!
- FF clipje gezien(ook zonder geluid
)
![]()
verder niets terug gelezen hoor..
Oh LOL jochie uit mijn klas had vandaag een leuke tekst op zijn t-shirt:
I know HTML
(how to meet ladies)
hij wist zelf niet wat er stond. Heb het maar ff vertaald voor hem, vond ie wel tof
![]()
haha ja, is ook nog eens een van de 'schattige ukkies' van de klas, niet een van de stoerste.. (gr 7 heb ik)quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah zo'n klein jochie met zo'n stoer shirt
0-1 nog steeds. 0-2 terecht afgekeurd voor buitenspel.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Dat wel
Doen we anders een keer een fotoshoot
![]()
jij deed toch alleen maar naakt reportagesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja
Dat wel
Doen we anders een keer een fotoshoot
![]()
zulke shirts zijn zo leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, is ook nog eens een van de 'schattige ukkies' van de klas, niet een van de stoerste.. (gr 7 heb ik)
Iedereen kan leuk op de fotoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Grapjasik ben echt 0 fotogeniek
Sssssssssssssst....quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
jij deed toch alleen maar naakt reportages
zou jij de shegate pics hebben gemaakt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen kan leuk op de fotoBij de een gaat het alleen iets makkelijker dan bij de ander
[..]
Sssssssssssssst....
maar MeMo is daar goed op voorbereid met MD
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iedereen kan leuk op de fotoBij de een gaat het alleen iets makkelijker dan bij de ander
[..]
Sssssssssssssst....
maar MeMo is daar goed op voorbereid met MD
De eerste die mij goed op de foto kan krijgen ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoor
dat zeggen ze ja, maar ik geloof dat ook nooit zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
SHE wilde mooie naaktfoto's. Geen playboy-zooi. En ja, zoiets zou ik best willen makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
zou jij de shegate pics hebben gemaakt?
We gaan het proberenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag best een poging wagen om mij leuk op de foto te kirjgne hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeggen ze ja, maar ik geloof dat ook nooit zoik sta echt zelden leuk op foto' s
vind iig dat je mooie foto's maakt. (vind die sproeten/grassprietfoto van dat meisje echt heel leuk bijv) ....quote:
Thnxquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind iig dat je mooie foto's maakt. (vind die sproeten/grassprietfoto van dat meisje echt heel leuk bijv) ....
Een mooie zwartwit-foto is ook ergquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:
ja zulke foto's spreken mij erg aanevenals zwart/witfoto's ..
Oe...het is nu echt een uitdaging.... coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou P. ik daag je uit om MIJ leuk op de foto te krijgen hoor
precies en de culscers mogen jury spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...het is nu echt een uitdaging.... coolWie zijn de juryleden? En wanneer gaan we aan de bak?
Kunnen we het gelijk combineren met een hapje eten wat toch al op de planning stond
Ok. Misschien dan toch die MD er maar betrekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en de culscers mogen jury spelen
Mij ook wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Misschien dan toch die MD er maar betrekkenHeb ik iig Steer en DH mee
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en de culscers mogen jury spelen
Coolquote:
van mij hoeft niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe iedereen wil gratis foto's van P
Feli! Vertel!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie.Ktsjing!
Goedzo dude, moneeeeyquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:17 schreef Duderella het volgende:
Hopsakeetje, dikke vette promotie.Ktsjing!
MeMo, leuk je haar zo! Staat je goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |