inmiddels is bavaria wereldwijd een trending topic op twitterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wordt echt een knaller voor Bavaria
Ik droom nooit voor een voorstelling.quote:
En neem er zelf ook éénquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
wat lief!quote:Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt al goed! Wat zit er zoal in de aardappeltjes? Mmm, mn tosti's met salami smaakten goed
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.quote:
lekker heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.
fijn!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ik had er inderdaad één over. Net opengemaakt. De tekst:quote:
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitzietquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.
jahaa ik weet dat ik ben geflitstquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen tijd. Rondje door de duinen gereden. heel netjes en rustig
tegen zwitserland! die kan ik precies andersom; alleen laatste kwartier zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitziet
Zag hem vandaag op tijd op de A4quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaa ik weet dat ik ben geflitst
ik hoop dat ik afgelopen zondag op weg naar Lelijkstad er 2 op tijd gezien heb .. maar ik twijfel er wel wat aanquote:
Das heel niet andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tegen zwitserland! die kan ik precies andersom; alleen laatste kwartier zien
oeps, wel ok of lelijk? Als dat laatste het geval is kun je altijd terug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kapper geweest bij de roc hier in de flat, tis heel anders dan bedoelt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kapper geweest bij de roc hier in de flat, tis heel anders dan bedoelt
is Chili goed? Of is dit zo'n spek en bonen spelletje omdat je toch weet dat Spanje en Zwitserland doorgaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
0-1 Chili. Terecht gezien wedstrijdbeeld.
Chili is goed. Werden tweede in de kwalificatie achter Brazilië. Chili hoort als tweede door te gaan in de groep.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is Chili goed? Of is dit zo'n spek en bonen spelletje omdat je toch weet dat Spanje en Zwitserland doorgaan?
dat is minder jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
niet lelijk ofzo gewoon andersen kappers doen altijd totaal iets anders dan ik in eerste instantie bedoel. leerling of niet, maar ik heb ook gewoon hopeloos slap, fijn futloos haar
dus kappers en ik kunnen er nooit zoveel mee en ach het is niet lelijk ofzo en t groeit vanzelf aan, ben niet zo'n dramaqueen qua mn haar hoorquote:
wow, verrassend! Spannend dus gelukkig. Straks Zwitserland winnen van Spanje, dan wordt het helemaal leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Chili is goed. Werden tweede in de kwalificatie achter Brazilië. Chili hoort als tweede door te gaan in de groep.
Jammerquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
niet lelijk ofzo gewoon andersen kappers doen altijd totaal iets anders dan ik in eerste instantie bedoel. leerling of niet, maar ik heb ook gewoon hopeloos slap, fijn futloos haar
is goed toch... ik ben ook heel makkelijk. als ik dode puntjes heb knip ik het, als mn pony voor mn ogen hangt knip ik het.. verder doe ik iedere ochtend even gauw kam kam (klit eruit) en klaar.. ik ben echt geen 'haarmens'quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus kappers en ik kunnen er nooit zoveel mee en ach het is niet lelijk ofzo en t groeit vanzelf aan, ben niet zo'n dramaqueen qua mn haar hoor
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef Laydina het volgende:
Grr ik heb honger, maar ze hebben hier niet echt iets om nog te eten hier nu
Jij bent echt evil hequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?
heb hier nog wel bapao's voor je en wat babi pangang spek met mihoensoep (heerlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij was nog net open.. dus nu broodje ham/kaas/ei en een appel gehaald en milk en fruit aardbeien-kersquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hebben ze de kantine leeggegeten bij je?
heb hier nog wel bapao's voor je en wat babi pangang spek met mihoensoep (heerlijk)
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuwe haartis wel vol met volumemousse, haarlak en naar binnen gefohnd, tuis een bob acjter die naar voren steeds iets langer wordt maar dat zie je nu niet omdat het dus zo naar binnen gestyled is
MemoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik daar een *lach* op de bovenste foto?
Ziet er leuk uit hoor!Confidence through competence
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuwe haartis wel vol met volumemousse, haarlak en naar binnen gefohnd, tuis een bob acjter die naar voren steeds iets langer wordt maar dat zie je nu niet omdat het dus zo naar binnen gestyled is
ok toch? je kijkt er alleen niet bij alsof je er tevreden mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
lekker fris lunchjequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
hij was nog net open.. dus nu broodje ham/kaas/ei en een appel gehaald en milk en fruit aardbeien-kers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |