inmiddels is bavaria wereldwijd een trending topic op twitterquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wordt echt een knaller voor Bavaria
Ik droom nooit voor een voorstelling.quote:
En neem er zelf ook éénquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
wat lief!quote:Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik droom nooit voor een voorstelling.Heeft er misschien mee te maken dat ik m'n tekst niet perfect ken?
Ben nu toitoitoi's aan het maken voor medespelers en regisseuze. Gewoon een post-it note ding met een lieve tekst geplakt op een Fortune Cookie.
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt al goed! Wat zit er zoal in de aardappeltjes? Mmm, mn tosti's met salami smaakten goed
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.quote:
lekker heurquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Aardappel, ui, knoflook, peterselie en bouillon.
fijn!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes! Dank voor de felicitaties
Ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed
Ik had er inderdaad één over. Net opengemaakt. De tekst:quote:
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitzietquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die politiemacht die op de been was.
jahaa ik weet dat ik ben geflitstquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen tijd. Rondje door de duinen gereden. heel netjes en rustig
tegen zwitserland! die kan ik precies andersom; alleen laatste kwartier zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boeit niet. Spanje wel, en die kan ik op een kwartier na zien zoals het er nu uitziet
Zag hem vandaag op tijd op de A4quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jahaa ik weet dat ik ben geflitst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |