quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef LieLie het volgende:
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Bah, bah, bah.
Wij fotografen zeggen altijd dat het net aan de apparatuur ligt, maar aan de fotograaf of er een leuk plaatje gemaakt wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
(die doet de opleiding fotografie, maar die heeft trouwens gewoon zo'n fuji compactding).
Bah, bah, bah.
Wat lief dat je daar naar vraagt.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
. Maar ik voel me hier wel al thuis!
Ja, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]de dozen!
Maar wij hebben wél een betonboor? Lenen?
houden zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
Waar woon je (ongeveer) DAD? Fijn dat je je op je plek voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
denk het niet. ze was verongelukt, de kindjes op de brug speelden daar gewoon. zeer triest verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Duderella het volgende:
@ LieLie: Is dat met die twee kindjes op die brug? dat ongeluk?
O gelukkig! Kan me voorstellendat je er even voor vreesde.Was je vorige stekkie ook daar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dude, in Paddepoel. Het is hier een stuk rustiger dan ik had verwacht..
Ik heb er eentje voor 60 gekocht, nieuw. Een heule grote. Dus 100+ lijkt me niet helemaal kloppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef Fiorellino het volgende:
Ik kom even als ''buitenstaander'' heel snel iets vragen.
Heb begrepen dat een stoofpan van Le Creuset behoorlijk goed is, alleen ik heb geen zin om er over de 100 euro aan uit te geven. Nu ben ik op een koopje via MP gestuit waar deze 25 euro voor deze pan wil hebben. Diamater 20.5 cm. Van binnen is hij glad en is er geen email vanaf. Is dit een goede of slechte koop? (gezien de staat?).
Sorry dat ik het snel hier vraag, maar een nieuw topic ervoor aanmaken leek me niet nodig dus vandaar.
Nee, in de Schildersbuurt. Nou was dat huis daar ook een stukje ouder en minder goed geïsoleerd, waardoor we echt alles hoorden. Hier hoor ik niks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
O gelukkig! Kan me voorstellendat je er even voor vreesde.Was je vorige stekkie ook daar?
Oh, ik dacht dat dat altijd zo'n beetje de standaard prijs wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor 60 gekocht, nieuw. Een heule grote. Dus 100+ lijkt me niet helemaal kloppen.
Maar verder klinkt het als een goede koop, toch? Kun je 'm even gaan bekijken?
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
@ LieLie: Is dat met die twee kindjes op die brug? dat ongeluk?
Oh maar de Schildersbuurt is wel onwijs leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, in de Schildersbuurt. Nou was dat huis daar ook een stukje ouder en minder goed geïsoleerd, waardoor we echt alles hoorden. Hier hoor ik niks..
Ik heb hem in Groningen gekocht bij een kookwinkel. Was een aanbieding. Surf anders even rond op internet naar prijzen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat altijd zo'n beetje de standaard prijs was.
Waar heb jij de jouwe gekocht? Hij komt uit het buitenland staat er trouwens, met als mogelijkheid alleen verzenden. Zal straks om wat meer foto's en gegevens vragen want anders is het idd een goede koop.
't is wat he, weer helemaal je nestje opbouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
aardappel andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
Al zoekende naar een lekker recept voor een aardappelschotel. Iemand tips?
Dasty is dat wonderspul van de Wibra, toch?quote:
Franse aardappeltjes uit jamies kookrevolutie gaat het wordenquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dasty is dat wonderspul van de Wibra, toch?
quote:
Ik moet het echt eens gaan kopen. (Ik ben fan van schoonmaakwonderen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
En ik heb net met de roze versie de ramen gedaan, en het werkt als een speer
All you need zijn wunderspoensjes oent microvezelaars veur die ramenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Duderella het volgende:
Ik moet het echt eens gaan kopen. (Ik ben fan van schoonmaakwonderen).
klinkt al goed! Wat zit er zoal in de aardappeltjes? Mmm, mn tosti's met salami smaakten goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Franse aardappeltjes uit jamies kookrevolutie gaat het worden. Nu nog wat vleesch erbij
.
Jammer dat die gast op de foto staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |