Die doet het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ze dan bedoelt: 'aanpassen in diafragma en sluitertijd in een spiegelreflex enzo'
Voor festivals zou je ook kunnen volstaan met de camera achterop je Blackberry
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik moet zeggen dat sinds ik bewust afval, ik nog nooit zo vaak friet heb gegeten.![]()
niet aan feist beginnen als je niet een meter plankruimte vrij hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef Zokunen het volgende:
Gefeli!
De Saga van de Oorlog van de Grote Scheuring (Engels: The Riftwar Saga) is een serie van vijf fantasyromans van de Amerikaanse schrijver Raymond E. Feist, die hij tussen 1982 en 1992 schreef. <--- tip voor fantasy fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie welquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef TAV74 het volgende:
En goedemorgen allemaalIk heb er ouderwets geen zin in vandaag
De ruis op compact camera's is inderdaad wel een belangrijk nadeel. Toch ben ik tegenwoordig wat terughoudender als het gaat om het aanbevelen van een spiegelreflex. Vooral omdat ik veel te veel "autostand fotografen" tegenkom met aleen een kitlens die alleen op vakantie en dagjes uit kiekjes maken. Dan is het gewoon echt zonde van de investering en het meeslepen van zo'n groot bakbeest. Begin dan met een compact en upgrade eventueel later als je er achter kotm dat je er toch meer mee wilt en je camera tekort schiet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Artsy dingen met diafragma en scherptediepte spelen gaat lastiger daarop dan op een spiegelreflex, en alles boven ISO 400 is huilen.
hahah maffe droom. hoe ging de repetitie? heb ik gemist denk. klaar voor vnv?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gedroomd over de premiere vanavond. Er waren 5 Chinese burka-moslima's in het publiek die steeds kwaad achterom keken naar de christen-nonnen die achter hen zaten en 'shhhh' riepen. Omdat de Christen nonnen steeds door bleven kwekken, werden de moslima's zo kwaad dat ze met hun bomgordel alles opbliezen.
Boy.Ik ga m'n tekst nog maar eens doornemen geloof ik.
jij bent vroeg vrolijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat was meteen polonaise hier in de woonkamer
Dat dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De ruis op compact camera's is inderdaad wel een belangrijk nadeel. Toch ben ik tegenwoordig wat terughoudender als het gaat om het aanbevelen van een spiegelreflex. Vooral omdat ik veel te veel "autostand fotografen" tegenkom met aleen een kitlens die alleen op vakantie en dagjes uit kiekjes maken. Dan is het gewoon echt zonde van de investering en het meeslepen van zo'n groot bakbeest. Begin dan met een compact en upgrade eventueel later als je er achter kotm dat je er toch meer mee wilt en je camera tekort schiet.
dan wordt het anders, maar daar ben ik in dit geval nog niet helemaal van overtuigdquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusAan de andere kant, als je nu al weet dat je meer nodig hebt.....
3 van de 4 zekerquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil de heeele somer sonne.... #![]()
Wat een leuke clip FF. En er waren wel wat meisjes bij die ik graag in Miami zou zien met een balkje voor hun ogen
is het een noord of zuid Koreaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3 van de 4 zeker(alleen die koreaan niet
)
wat vind je de goede kant?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gedroomd over de premiere vanavond. Er waren 5 Chinese burka-moslima's in het publiek die steeds kwaad achterom keken naar de christen-nonnen die achter hen zaten en 'shhhh' riepen. Omdat de Christen nonnen steeds door bleven kwekken, werden de moslima's zo kwaad dat ze met hun bomgordel alles opbliezen.
Boy.Ik ga m'n tekst nog maar eens doornemen geloof ik.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:12 schreef LieLie het volgende:
aure, hij deed ook een beetje apart toen ik je toevoegde! misschien moest ie er nog even over nadenken
Ik dénk dat ik het niet nodig heb, fotografie is daar niet mn hoofdding en dat gaat t ook niet worden dus dan zou zo een soort camera die Sun liet zien toch wel moeten volstaan? Ik ga het ook es met mn huisgenootje overleggen (die doet de opleiding fotografie, maar die heeft trouwens gewoon zo'n fuji compactding).quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dan wordt het anders, maar daar ben ik in dit geval nog niet helemaal van overtuigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |