quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef LieLie het volgende:
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Ik lees net dat het dochtertje van een docente van mij is verongelukt afgelopen weekend.
Had het nieuws wel vaag gehoord, maar dan sta je er toch niet zo bij stil. Zag net door de advertentie van de school dat haar dochtertje was.
Bah, bah, bah.
Bah, bah, bah.
Wij fotografen zeggen altijd dat het net aan de apparatuur ligt, maar aan de fotograaf of er een leuk plaatje gemaakt wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Aure het volgende:
(die doet de opleiding fotografie, maar die heeft trouwens gewoon zo'n fuji compactding).
Bah, bah, bah.
Wat lief dat je daar naar vraagt.quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
. Maar ik voel me hier wel al thuis!
Ja, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]de dozen!
Maar wij hebben wél een betonboor? Lenen?
houden zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef borisz het volgende:
Poesupdate. Die is sinds ze alles 'kwijt' is weer normaal gaan gedragen. Geen bijzondere dingen afgelopen avond en nacht.
Waar woon je (ongeveer) DAD? Fijn dat je je op je plek voelt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt.. In principe is alles af, er moeten alleen nog wat dingen aan muur en plafond gehangen worden. Daar heb ik een betonboor voor nodig, dus ik wacht tot m'n vader langskomt met de zijne.
. Maar ik voel me hier wel al thuis!
denk het niet. ze was verongelukt, de kindjes op de brug speelden daar gewoon. zeer triest verhaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Duderella het volgende:
@ LieLie: Is dat met die twee kindjes op die brug? dat ongeluk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |