dat vind ik wel goed. beter dan dat je alles online gooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup![]()
Nee geintje, uiteraard laat ik die foto's wel zienDaar hebben ze recht op. En als ze er leuke tussen vinden zitten dan bewerk ik die gewoon
Het is en blijft een gezamelijke actie. Alleen ben ik echt een ontzettende miereneuker qua foto's en gooi heel makkelijk iets weg als er dingen zijn die me niet bevallen.
Pics orquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, ik vind je haar leuk! Mijn hippe kapper in Den Haag smeerde mij een paar jaar geleden ook zo'n schuine bob aan. Bij mij was 't geen succes; om het mooi te laten vallen moest ik een uur fohnen, borstelen en steilen. Maar als je fijn haar hebt, valt het waarschijnlijk automatisch goed
Enne, DE, je hebt mijn trouwfoto's weleens gezien, toch? Sinds die dag ben ik ervan overtuigd dat iedereen leuk op de foto kanIk sta er normaal altijd heel knorrig of raar op, maar de combi van een straaaalend gevoel en een plezierige fotograaf die z'n vak verstaat, deed wonderen!
is heel normaal. dat vindt iedereen van zichzelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook totaal niet fotogeniek, van de 1001 foto's die er wel eens van me genomen zijn (door anderen of mezelf) zijn er zo'n 3 best leuk.
absoluut!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
de foto die P van je gemaakt heeft afgelopen zondag is een hele leuke foto Bluezz
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha tis ook wel eens andersom bij mij geweest. ik zag er niet uit op de foto's en ze zeiden: "nee valt echt wel mee, je ziet het niet goed". toen kwamen ze nog op de site terecht.
en REKEN maar dat het lelijke foto's zijn. ik zie eruit als een mongool.Zo bedoelde ik het eig ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ze gewoon lelijk zijn en dat een beetje mooie foto niet lukt
Maar jij bent wel leuk en als ze je lelijk maken.. dan kan jij daar ook niks aan doen![]()
Ja dat is er één iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
de foto die P van je gemaakt heeft afgelopen zondag is een hele leuke foto Bluezz
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik de stress, jij de lolquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
doe ik nog wel een poging...
Memo, FF et moi op 1 dag...
maak jij de foto's, ga ik daarna uit eten met de dames terwijl jij de foto's nabewerkt![]()
Daaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:55 schreef DarkElf het volgende:
ken je foto's idd cf en ja daar sta je leuk op
ik sta ook wel eens leuk op foto's hoor, mijn trouwfoto's bijv (niet allemaal , paar echt leuke dus was over t algemeen wel tevreden) en heel soms ineens een foto die er tussendoor glipt waar ik wel leuk opsta ipv sjacherijnig of te star. laatst toen de mr en ik uit eten waren kiekte hij mij spontaan en die is wel leuk bijv
lief van je, dat hoor ik van mijn dansschool niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het eig ookDat ze gewoon lelijk zijn en dat een beetje mooie foto niet lukt
Maar jij bent wel leuk en als ze je lelijk maken.. dan kan jij daar ook niks aan doen
Vond ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:56 schreef DarkElf het volgende:
nu voel ik mij buitengeslotenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Ik de stress, jij de lol![]()
Jij gaat al vaker met MeMo uit. Nu wil ik
ik ooooooook . om half 6 laatste 15 min voetbal checkenquote:
das idd makkelijkquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:58 schreef Bluezz het volgende:
Nu de rest nog, kan bijna nie wachten en de rest van het koor bestookt me ook al met mailtjes
Jij gaat ook gewoon mee natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu voel ik mij buitengesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |