wij hadden menu gekozen... je weet niet wat je krijgt. je geeft enkel dingen op die je niet lekker vind of allergisch voor bent en dan maken ze een gebalanceerd menu. gekonfijte inktvistentakel zou ik ook niet besteld hebben, maar was erg lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?
ik ga morgenavond - naar horen zeggen - ambachtelijk ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig, en klinkt apart.. zou t tussengerecht niet genomen hebben.. was het een luxe restaurant?
ik ga morgenavond ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
ok aangenaam verrassend dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij hadden menu gekozen... je weet niet wat je krijgt. je geeft enkel dingen op die je niet lekker vind of allergisch voor bent en dan maken ze een gebalanceerd menu. gekonfijte inktvistentakel zou ik ook niet besteld hebben, maar was erg lekker
heb je er wat van gezegd? zouden ze als opmerking mee kunnen nemen voor hun volgende gasten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef cybermans het volgende:
@FF trouwens de portionering had iets groter gemogen... zelfs voor deze (bonsai)boomlange vent
gesjelliiigg... feessiieequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef LieLie het volgende:
slapen!
normaal rijden hier s avonds dus echt nooit auto's door de straat, en nu constant voor alle versiering
La Primavera is de mooiste van hem. Simpel, doch erg mooi deuntjequote:
Coolquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgenavond ijs eten tijdens een mini meet![]()
met Lein en Kaas
jah coowl !quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zijn de foto's van Bluezz af, is ze van MSN afBalen zeg
Iemand interesse in een linkje?
* Hand op steekt *quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Nou zijn de foto's van Bluezz af, is ze van MSN afBalen zeg
Iemand interesse in een linkje?
heb je ook vlotjes gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Hobje wat erg![]()
thanks voor alle positieve reacties op mn kapsel
en ja echt heel lekker gegeten maar idd niet echt veel al met al, de Marokkaanse thee werd ik wel weer blij van
was binnen driekwartier van vertrek van trein al thuis, heb alleen eerst ff de katten eten gegeven, alles bijgelezen etcquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb je ook vlotjes gedaanik ga klaas vaak pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |