abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:13:35 #201
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_82930601
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef Leandra het volgende:
Er staat niet hoelang stiefdochter overtijd is, en met 13 weken zwangerschap krijg je nog vrolijk een positieve zwangerschapstest.

Met 23 en 33 weken zou het kunnen zijn dat de hoeveelheid HCG in het lichaam al zoveel minder is dat een test niet heel positief uitslaat, maar het zou nog steeds kunnen.

Edit, dan slaat een test ook nog gewoon uit:
[..]

om even te vergeten dat met 23 en 33 weken een buikje toch echt alwel een beetje zichtbaar is enzo
(jaja er zijn altijd uitzonderingen maar meestal is het echt wel te zien)
ik ga er van uit dat in deze hoax uitgegaan wordt van een korte zwangerschap, ook beter voor de discussies mbt abortus enzo
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:15:28 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82930693
Tsja, alles kan, en zeker bij een kind wat ontkent zwanger te zijn....

Maar goed, een korte zwangerschap is idd makkelijker voor een hoax-discussie, hoewel een zwangerschapsduur waarbij het nog met een abortuspil kan worden opgelost eigenlijk het makkelijkst zou zijn, dat scheelt weer een pittige fysieke ingreep.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:21:18 #203
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_82931066
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
Tsja, alles kan, en zeker bij een kind wat ontkent zwanger te zijn....

Maar goed, een korte zwangerschap is idd makkelijker voor een hoax-discussie, hoewel een zwangerschapsduur waarbij het nog met een abortuspil kan worden opgelost eigenlijk het makkelijkst zou zijn, dat scheelt weer een pittige fysieke ingreep.
zo pittig is die ingreep fyziek niet, mentaal voor sommige wel
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:47:27 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82932408
Na een miskraam die niet op gang kwam heb ik een half jaar geleden een curettage gehad, en dat viel me mentaal meer mee dan ik dacht (ik wist immers al dat het kindje geen hartslag meer had) maar fysiek heeft het toch wel even geduurd voor ik weer op orde was.

Overigens sloeg het "pittige" in mijn zin niet alleen op het fysieke gedeelte
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 17 juni 2010 @ 15:03:59 #205
307537 kwalbertje
Hoi! Ik ben Kwalbert.
pi_82933221
wachten tot het kind geboren is en je stiefdochter ter adoptie zetten terwijl je de baby houdt. Dat zal haar leren, de onopgevoede eigenwijze slet.
pi_82944589
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Leuk om gegevens uit de VS te gebruiken, maar die zijn niet echt representatief voor die van NL.

Volgens een artikel van Time magazine uit 1985/1986 bleek dat blanke meisjes onder de 16 in de VS maar liefst 3 maal zo vaak een abortus ondergingen als in Engeland en Frankrijk en maar liefst 6 maal zo vaak als in Nederland.

En dan zijn de cijfers onder niet-blanke meisjes nog veel hoger.
Doordat tienerzwangerschappen hier relatief zeldzaam zijn is het niet realistisch de statistieken van de VS als referentiekader te gebruiken, daar is het immers een stuk minder zeldzaam.

Overigens wil ik niet zeggen dat het geen probleem is, ik geef alleen aan dat de VS-statistieken vrijwel niets te maken hebben met die in NL.
De cijfers zullen voor Nederland allicht anders zijn, maar de achterliggende ideeen zijn denk ik vergelijkbaar. (weinig geld, minder kans op studie, kind wat een kind gaat opvoeden, ongezonder leefwijze, kind valt in herhaling etc)
zelfde als diginoob
pi_82951887
Werken mag ze pas over 2 jaar en ze moet nog 3 jaar naar school.

Dus op het moment dat de kleine daar de kleuterklas gaat kan mama fulltime gaan werken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82952495
hahaha fail
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:36:48 #209
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82956132
Leuk en aardig die discussies maar de TS heeft niet gereageerd in de 4 pagina's vol zinloze discussies.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_82956419
Jah ik was ook al op zoek naar reacties van de TS maar ik dek dat dit iets moet zijn tussen de ouders van je stiefdochter en de ouders van de vader van het kind van stiefdochter en stiefdochter en vader.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:52:33 #211
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_82957200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:01 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

De cijfers zullen voor Nederland allicht anders zijn, maar de achterliggende ideeen zijn denk ik vergelijkbaar. (weinig geld, minder kans op studie, kind wat een kind gaat opvoeden, ongezonder leefwijze, kind valt in herhaling etc)
Het lijkt mij inderdaad ook een veilige gok dat een kind (wat een hoop tijd en geld kost... oh ja, en wat aandacht en liefde wellicht) je verdere leven op pauze zet.

Ik zou er niet eens veel over peinzen en direct op dat kind gaan inpraten voor een abortus.
pi_82963145
Dit is best wel een moeilijke discussie (en situatie) aangezien beide partijen die hierin deelnemen redelijke punten hebben.

Aan de ene kant heb je het feit dat er inderdaad te licht wordt gedaan over abortus, het blijft een ingrijpende gebeurtenis want uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor wat er met een nieuw potentieel leven gebeurt (en ontloop je aan de andere kant ook de verantwoordelijkheid voor jouw daden op een manier, want volle verantwoordelijkheid ervoor nemen betekent dat je het kind houdt en het zo goed mogelijk opvoedt).
Aan de andere kant is het nu ook zo dat 13 jaar gewoon te jong is om de verantwoordelijkheid te dragen voor een kind, want de moeder is zelf nog een kind.

De gulden middenweg is dat de ouders (pa en stiefma) het kind opvoeden, of het kind voor adoptie opgeven. Zat mensen die geen kinderen kunnen krijgen door biologische redenen en toch graag eentje willen adopteren.

Eerlijk gezegd, met de gulden middenweg geef je die dochter ook ergens een vrijbrief om toch maar erop los te gaan, want pa en ma regelen alles (ik zeg niet dat dit het geval zal zijn maar het is een realistische valkuil). Kijk dus ook hoe jouw dochter zich gedraagt op die fout na en wat zij er zelf over te zeggen heeft.
Met de andere twee extremen, leg je een zware verantwoordelijkheid op een kind die deze waarschijnlijk niet kan dragen of niet beseft hoe zwaar het is en er pas later achterkomt, met veel spijt tot gevolg.

Met de gulden middenweg is het alleen de vraag of de ouders hier zin in hebben en of die dochter nou eens goed beseft wat het betekent om je met volwassen bezigheden in te laten en dat aan alles wat je doet consequenties zijn verbonden.
Als je denkt dat, moest het kind geboren worden, je het op een of andere manier een goede thuis kan geven, dan lijkt houden mij een optie. Als het antwoord nee is, dan lijkt abortie mij een betere optie.

En btw, maar dit is slechts persoonlijk, ik ga wel akkoord met de stelling 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten', 13 jaar of niet, als ze op die leeftijd zichzelf volwassen genoeg acht om sex te hebben, dan hoort ze ook maar het lef te hebben om verantwoordelijkheid op te nemen voor de gevolgen ervan.
pi_82963263
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef belleAndrews het volgende:
mijn 13-jarige stiefdochter kwam gisteren met de mededeling dat ze overtijd was...
natuurlijk onmiddellijk naar de dokter... met een positief resultaat.
vanavond gyneacoloog. maar daar beginnen de problemen natuurlijk pas
Wat nu?
Tja.
Als je denkt dat je er ook maar iets mee opschiet door op Fok om raad te vragen, dan heb ik medelijden met je stiefdochter.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_82965973
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:22 schreef Musyn het volgende:
Dit is best wel een moeilijke discussie (en situatie) aangezien beide partijen die hierin deelnemen redelijke punten hebben.

Aan de ene kant heb je het feit dat er inderdaad te licht wordt gedaan over abortus, het blijft een ingrijpende gebeurtenis want uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor wat er met een nieuw potentieel leven gebeurt (en ontloop je aan de andere kant ook de verantwoordelijkheid voor jouw daden op een manier, want volle verantwoordelijkheid ervoor nemen betekent dat je het kind houdt en het zo goed mogelijk opvoedt).
Aan de andere kant is het nu ook zo dat 13 jaar gewoon te jong is om de verantwoordelijkheid te dragen voor een kind, want de moeder is zelf nog een kind.

De gulden middenweg is dat de ouders (pa en stiefma) het kind opvoeden, of het kind voor adoptie opgeven. Zat mensen die geen kinderen kunnen krijgen door biologische redenen en toch graag eentje willen adopteren.

Eerlijk gezegd, met de gulden middenweg geef je die dochter ook ergens een vrijbrief om toch maar erop los te gaan, want pa en ma regelen alles (ik zeg niet dat dit het geval zal zijn maar het is een realistische valkuil). Kijk dus ook hoe jouw dochter zich gedraagt op die fout na en wat zij er zelf over te zeggen heeft.
Met de andere twee extremen, leg je een zware verantwoordelijkheid op een kind die deze waarschijnlijk niet kan dragen of niet beseft hoe zwaar het is en er pas later achterkomt, met veel spijt tot gevolg.

Met de gulden middenweg is het alleen de vraag of de ouders hier zin in hebben en of die dochter nou eens goed beseft wat het betekent om je met volwassen bezigheden in te laten en dat aan alles wat je doet consequenties zijn verbonden.
Als je denkt dat, moest het kind geboren worden, je het op een of andere manier een goede thuis kan geven, dan lijkt houden mij een optie. Als het antwoord nee is, dan lijkt abortie mij een betere optie.

En btw, maar dit is slechts persoonlijk, ik ga wel akkoord met de stelling 'wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten', 13 jaar of niet, als ze op die leeftijd zichzelf volwassen genoeg acht om sex te hebben, dan hoort ze ook maar het lef te hebben om verantwoordelijkheid op te nemen voor de gevolgen ervan.
Jij wil haar de blaren geven voor dat nieuw potentiele leven? En ach dan zie je vanzelf wel of dat allemaal goed gaat komen. Die liefde zorg en alles. Alleen om haar een lesje te leren? Nee dat lijkt me echt slim
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:25:37 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82966227
Plus dat een 13-jarige simpelweg niet in kan schatten wat de gevolgen zullen zijn.
Het is wel makkelijk om te roepen "als ze zich volwassen genoeg achtern om seks te hebben dan moeten ze ook de gevolgen maar kunnen dragen" maar het is niet voor niets dat we pas op ons 18de (en in mijn tijd nog 21ste) pas voor de wet volwassen zijn.

Een 13-jarige heeft dat besef simpelweg niet, ongeacht of het wel of niet in staat is de verleidingen van de natuur te weerstaan.
Pubers doen wel vaker domme dingen, en het is nogal kort door de bocht om te zeggen dat ze de gevolgen maar moeten dragen van de puberale stommiteiten die ze uithalen omdat ze ze uithalen.

Juist iemand die niet in staat is de gevolgen van zijn acties te overzien geeft aan niet volwassen genoeg te zijn, en het lijkt me nogal dubbel om juist het begaan van een puberale stommiteit aan te grijpen als teken dat men kennelijk de leeftijd heeft ermee om te gaan.

Maar goed, het blijft een lastige kwestie, de zwangerschap laten voortgaan kan alleen als er duidelijke steun is van het thuisfront en de zwangere zelf dat ook absoluut wil en enig besef heeft van de gevolgen.
De zwangerschap afbreken kan alleen als de zwangere daar zelf mee akkoord gaat, en adoptie klinkt leuk maar volgens mij is dat de meest dramatische keuze voor de zwangere, en wellicht ook voor het ongeboren kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82975664
ik vraag me af of zo'n kinderlichaampje een bevalling wel aankan..
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:26:42 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82976010
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dan doen ze toch een keizersnee?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:32:56 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82976344
quote:
Er zijn een hoop 13-jarigen die niet bepaald een "kinderlichaampje" meer hebben, en het lichaam van een vrouw groeit sowieso tijdens de zwangerschap naar de bevalling toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:27:17 #219
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82983783
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Bep het volgende:
Als mijn dochter op haar 13e zwanger zou zijn ga ik het niet de dag daarna op een forum bespreken . Maar nam ik alle tijd voor mijn kind

Daarom geloof ik er ook niets van
Wat een dom gelul

Wat voor tijd wil je nemen voor je kind als dat naar school is? En als ze in bed ligt te slapen?

Sukkel
pi_82984131
quote:
In de prehistorie ging het ook.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_82994675
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Maanvis het volgende:

dan doen ze toch een keizersnee?
Deden ze toch ook bij dat 5-jarige meisje dat zwanger werd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:44:15 #222
244933 trovey
Nachtoele
pi_82994891
Waar is TS trouwens gebleven?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83006606
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er zijn een hoop 13-jarigen die niet bepaald een "kinderlichaampje" meer hebben, en het lichaam van een vrouw groeit sowieso tijdens de zwangerschap naar de bevalling toe.
Maar 13 jaar.. Dat klinkt nog zo jong. Zo'n grietje is zelf nog in de groei.. Bij een 15jarige bv kan ik me iets meer voorstellen.
pi_83006776
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar 13 jaar.. Dat klinkt nog zo jong. Zo'n grietje is zelf nog in de groei.. Bij een 15jarige bv kan ik me iets meer voorstellen.
Lijkt me inderdaad niet gezond voor een lichaam dat nog in de groei is....
Maar een bevalling en zwangerschap zijn sowieso niet erg fijn voor je lichaam.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:48:43 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83006920
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je moet haar niet als een normale 13 jarige zien want ze heeft al sex.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83006964
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mwah tegenwoordig kan je dat al wel bijna als normaal gaan zien.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:51:55 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83007046
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah tegenwoordig kan je dat al wel bijna als normaal gaan zien.
ja ze krijgen ook eerder tieten las ik ergens. kortom we worden eerder lichamelijk volwassen.
Een gedicht over Maanvis
pi_83007126
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja ze krijgen ook eerder tieten las ik ergens. kortom we worden eerder lichamelijk volwassen.
Of we worden steeds dikker, krijg je ook tieten van.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:54:54 #229
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_83007167
dikke tieten?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:55:37 #230
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83007203
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of we worden steeds dikker, krijg je ook tieten van.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:57:14 #231
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_83007259
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Leuk en aardig die discussies maar de TS heeft niet gereageerd in de 4 pagina's vol zinloze discussies.
Zou jij dat doen in dit topic vol met trolls? Er mag beter gemoderate worden in dit topic.

@TS: Succes met wat de keuze ook mogen zijn. Lijkt me niet makkelijk om in je schoenen te staan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:58:33 #232
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_83007328
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat het voedingspatroon anders is tegenwoordig en het lichaam bij $gewicht denkt dat het klaar is voor de pubertijd. Eerder borsten etc etc.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:02:02 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83007462
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het feit dat het voedingspatroon anders is tegenwoordig en het lichaam bij $gewicht denkt dat het klaar is voor de pubertijd. Eerder borsten etc etc.
En dus eerder $sexgeschikt = true. $kindergeschikt = $sexgeschikt.
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:08:08 #234
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_83007707
Ondanks dat ik je een troll vind:

$kindergeschikt != $sexgeschikt

Jij bent bijvoorbeeld geschikt voor sex, maar duidelijk niet toe aan kinderen.
En dan heb ik het nog niet eens over anderen mensen in de samenleving (verstandelijk en/of zwaargehandicapte mensen) die kinderen kunnen krijgen, maar totaal niet geschikt zijn voor de taak als opvoeder.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:09:43 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83007760
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef slacker_nl het volgende:
Ondanks dat ik je een troll vind:

$kindergeschikt != $sexgeschikt

Jij bent bijvoorbeeld geschikt voor sex, maar duidelijk niet toe aan kinderen.
En dan heb ik het nog niet eens over anderen mensen in de samenleving (verstandelijk en/of zwaargehandicapte mensen) die kinderen kunnen krijgen, maar totaal niet geschikt zijn voor de taak als opvoeder.
nu ben je achterlijk bezig en je volgt de discussie niet, we hadden het erover of je dan lichamelijk geschikt was om een kind te krijgen niet of je er geestelijk klaar voor bent ;D
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:12:42 #236
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_83007856
Dan had je definitie anders moeten zijn:
if ($sexgeschikt && $mentaalgeschikt) { $kindergeschikt = true } ;
pi_83011150
@ Laydina en Leandra:

Ik heb er op het laatste gezet wat ik er persoonlijk van vond (mbt verantwoordelijkheidszin), maar nergens heb ik gezegd dat die ouders haar moesten laten stikken en ik denk dat ik nog een aardige opsomming van opties heb gegeven. Het is en blijft een heel lastige situatie en ik hoop van harte dat ze eruit komen zonder teveel kleerscheuren.

Veel succes trouwens voor de TS en moeder in spe
pi_83012005
quote:

[..]

Laat haar eerst maar eens een rondje om de wereld zeilen voordat ze aan een kind gaat beginnen.
pi_83013998
Hoax.
pi_83015104
quote:

[..]

Laat haar eerst maar eens een rondje om de wereld zeilen voordat ze aan een kind gaat beginnen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:29:27 #241
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_83015183
abortus.

13 is veel te jong om een kind te krijgen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:34:37 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83015328
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:29 schreef DeTolk het volgende:
abortus.

13 is veel te jong om een kind te krijgen.
Ja misschien wel de beste oplossing, maar hoe wil je dat doen als de zwangere het zelf niet wil??

Je kunt daar als ouder niet toe verplichten.
Abortus mag in NL dan wel legaal zijn, maar er kan nooit toe gedwongen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83015504
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja misschien wel de beste oplossing, maar hoe wil je dat doen als de zwangere het zelf niet wil??

Ook niet bij minderjarigen?

en anders zou dat misschien niet eens zo slecht zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Laydina op 19-06-2010 11:46:51 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:24:57 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83017091
quote:

[..]

Omgekeerd kan het wel . Dat je als ouder geen toestemming geeft voor abortus.
In NL dan. (tot en met 16 jaar), en in België kunnen jonge meisjes zelf beslissen of ze abortus willen plegen.
Een gedicht over Maanvis
pi_83017157
quote:

[..]

Ouders kunnen je dat volgensmij wel verplichten. Immers is het ook hun last, want zo'n 13 jarig meisje kan nog niets zelfstandig. Ze zal haar ouders bij alles nodig hebben. Maar ja, het lijkt me niet dat je als ouders je dochter wil verplichten haar kind op te geven('kind'). Dat is nogal cru.
pi_83017199
Craaap, 13 jaar
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:30:10 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83017233
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ouders kunnen je dat volgensmij wel verplichten. Immers is het ook hun last, want zo'n 13 jarig meisje kan nog niets zelfstandig. Ze zal haar ouders bij alles nodig hebben. Maar ja, het lijkt me niet dat je als ouders je dochter wil verplichten haar kind op te geven('kind'). Dat is nogal cru.
Nee, abortus kan niet verplicht gesteld worden in NL of in België.
Overigens een naieve instelling "Het zou zo moeten zijn dus er zal wel een wetje voor zijn".
Een gedicht over Maanvis
pi_83017312
Ik denk niet at dit topic nog enig ut heeft. maar ben wel erg benieuwd wat er in de tussentijd allemaal gebeurt is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_83017825
Abortus lijkt me duidelijk.

Wat moet een kind van 13 met een kind Gooi je de hele toekomst weg.. Is ze 17 moet ze haar kind naar de basisschool brengen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:54:49 #250
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_83017932
Op 13de al seks, zijn de ouders hier ook niet deels verwijtbaar? Zo'n situatie moet toch geen kans krijgen te ontstaan.
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')