SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aan de ouders overlaten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef belleAndrews het volgende:
mijn 13-jarige stiefdochter kwam gisteren met de mededeling dat ze overtijd was...
natuurlijk onmiddellijk naar de dokter... met een positief resultaat.
vanavond gyneacoloog. maar daar beginnen de problemen natuurlijk pas
Wat nu?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef belleAndrews het volgende:
mijn 13-jarige stiefdochter kwam gisteren met de mededeling dat ze overtijd was...
natuurlijk onmiddellijk naar de dokter... met een positief resultaat.
vanavond gyneacoloog. maar daar beginnen de problemen natuurlijk pas
Wat nu?
De ouders van de zwangere natuurlijk, gezien het feit dat het hier over een stiefkind gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Denk niet dat het kind nog te redden is...
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De ouders van de zwangere natuurlijk, gezien het feit dat het hier over een stiefkind gaat.
Alsof moeders 24hr per dag hun dochters bewaken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef Epsix het volgende:
je afvragen wat je met een vrouw doet, die haar 13 jarig kind al laat volspuiten.
Want als het geen tokkiegezin is, is dit geen Fail?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:27 schreef HolleKies het volgende:
13 is bijhoorlijk FAIL (mits tokkiegezin)
Als je dit verhaal slim speelt kun je er veel geld en media aandacht uit halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef fathank het volgende:
Hoe ga je dat uitleggen op het politiebureau..?
Doe niet zo negatief man. Het is een baby! Een klein wondertje van God!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:29 schreef Oksel het volgende:
Goed, nu serieus.
Mooi kut, het is nu eenmaal zo, dus steunen. Zorgen dat je de vader achterhaald, en gaan praten met de ouders van de vader (als hij ook zo jong is). Vervolgens zorgen dat de dame in kwestie een zo normaal mogelijk leven heeft, en dus normaal naar school gaat, etc. etc. En zorgen dat er voldoende emotionele steun is voor haar, ze gaat het zwaar krijgen, en jullie zelf ook (die schande! tut tut tut).
Er wordt wel heel makkelijk vanuitgegaan dat TS een man is....quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:28 schreef Epsix het volgende:
je afvragen wat je met een vrouw doet, die haar 13 jarig kind al laat volspuiten.
Ik geloof er zo geen zak van he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef belleAndrews het volgende:
aan de ernstige personen die reageren...
nee we wisten niet dat ze al sexueel actief was, anders zat ze al wel aan de pil.
ja de vader is bekend
mijn vraag was eigenliik meer gericht op het psychologische aspect, ik kan me niet inbeelden waar ze zelf doorheen moet, en hoe ik er kan zijn voor haar. kwaad worden helpt niet meer nu, en hoe ik in deze situatie best kan omgaan met mijn partner, en de ex natuurlijk
O je komt uit belgie? Daar is de wetgeving ietsje strenger toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef belleAndrews het volgende:
Voor wie?? Ik denk dat er nogal wat ouders zijn die heel naïef denken dat hun brave lieve prinsesje echt nog niet seksueel actief is, terwijl de stiefdochter van TS echt geen uitzondering is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:33 schreef Crimyclown het volgende:
Als mijn dochter op der 13e zwanger zou wordensta ik niet in voor de gevolgen
Beter pil én condoom, anders krijgt ze nog ziektes ook nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef belleAndrews het volgende:
nee we wisten niet dat ze al sexueel actief was, anders zat ze al wel aan de pil.
Nou, weer een reden om god zo dankbaar te zijn. Nu nog even kanker erbij en we weten weer waarvoor er voor het eten gebeden wordt..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief man. Het is een baby! Een klein wondertje van God!
Ze mag blij zijn dat haar stiefdochter gezegend is om een kind te mogen baren!
In een vlaag van woede zal ik de vader wel even opzoekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Voor wie?? Ik denk dat er nogal wat ouders zijn die heel naiëf denken dat hun brave lieve prinsesje echt nog niet seksueel actief is, terwijl de stiefdochter van TS echt geen uitzondering is.
Ben dan ook benieuwd wat je zou doen, want in principe kun je het alleen jezelf maar aanrekenen.
Ja, en dan blijkt dat je 14-jarige buurjongentje te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
In een vlaag van woede zal ik de vader wel even opzoeken. Zodra je aan me kinderen komt
, hierin ben ik ook zeker geen uitzondering.
yeah right. stel dat ie haar sloeg dan zou ik het ook wel weten, maar een jongen die je dochter bezwangert terwijl ze zelf 13 is.. doet niets verkeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
In een vlaag van woede zal ik de vader wel even opzoeken. Zodra je aan me kinderen komt
, hierin ben ik ook zeker geen uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |