En geheel zonder aan zelfbevlekking te doen, een illustratie van wat ik bedoel met eentje waar effort in gestoken is...quote:
wat is er met zo'n lemming gebeurd...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef -Datdus- het volgende:
Nieuwe
Lemming
#6 Maak een kwaliteits lemming waar veel werk in is gestoken.
[ afbeelding ]
Lemming Pro
#7 Maak een kwaliteits lemming waar veel werk in is gestoken en waar men er na 100 posts pas achter komen dat het een lemming is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
Wat een kutwerk. Wel leuk. Maar ik ben er te lui voor.
NEEE HET IS JE GELUKTquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Geef mij nummer #12 maar.
Mensen die topics openen ik klaagbaak vind ik.
Toch niet, telt aleen in ONZquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
NEEE HET IS JE GELUKT
Damn open ik net een topic in KLBquote:
Advanced Power. Verkort een ban met minimaal een maand?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wacht nog op een achievement over mij. Wie kan wat verzinnen en zo'n schild maken?
Wees de grootste mongool op aard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wacht nog op een achievement over mij. Wie kan wat verzinnen en zo'n schild maken?
quote:
Daar is keihard in gereageerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nummer 12 voor mij!![]()
Pron.
Ow.quote:
Hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow.
Ik bedoelde deze: Post de fipo en lapo in een topic.
Maar die staat nog bij ideeën
Lach er maar omquote:
Het is alleen voor topics in ONZ vanaf 16 juni.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef DragonFire het volgende:
Mag ik van jou de Hard user en de stormloop:
[GEZ] Mario Dance Mix voor de Gamecube
Alleen topics na 16 juni 2010. Hard user krijg je wel!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef DragonFire het volgende:
Mag ik van jou de Hard user en de stormloop:
[GEZ] Mario Dance Mix voor de Gamecube
Hij maakte ¤17,50 over...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef internal het volgende:
Hoe komt RacerDKB eigenlijk aan achievement #13
Stommerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Een #13 voor dit topic, mits alles binnen perken blijft.
Nice, een klein puntje alleen... ik kan er nu geen namen meer bij editen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nice, een klein puntje alleen... ik kan er nugeen namen meer bij editen...
Hey SWJ! Hoe is het met de PMS?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef SuperwormJim het volgende:
+quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] met link : het grote welk topic open jij over een uur topic ?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nice, een klein puntje alleen... ik kan er nu geen namen meer bij editen...
Ja verdomme, dit topic van mij heeft een seal maar de locatie van die seal is oud, dus je ziet hem niet meer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef internal het volgende:
Hoe komt RacerDKB eigenlijk aan achievement #13
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik aprove 1 2 3 en 13 omdat een seal best een kunst is om te halen! De rest zijn oude topics en de regel is alleen topics en reacties na dat dit topic is geopend kunnen een badge krijgen.
Niemand heeft gezegd dat achievements makkelijk te halen zijn hequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:50 schreef DragonFire het volgende:
Ik vind #15 iets te veel van het goede. 10 posts combo komt bijna nooit voor. Maak er dan een 7 post combo van.
Die #13 had je alsnog niet gehad. Het had geteld als het NA het openen van dit topic was geweest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja verdomme, dit topic van mij heeft een seal maar de locatie van die seal is oud, dus je ziet hem niet meer.
Maar de OP is wel gewijzigd door SWJ en die heeft hem er in gezet, quote de OP maar.
[..]
[..]
Datdus:quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef internal het volgende:
[..]
Die #13 had je alsnog niet gehad. Het had geteld als het NA het openen van dit topic was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |