En geheel zonder aan zelfbevlekking te doen, een illustratie van wat ik bedoel met eentje waar effort in gestoken is...quote:
wat is er met zo'n lemming gebeurd...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef -Datdus- het volgende:
Nieuwe
Lemming
#6 Maak een kwaliteits lemming waar veel werk in is gestoken.
[ afbeelding ]
Lemming Pro
#7 Maak een kwaliteits lemming waar veel werk in is gestoken en waar men er na 100 posts pas achter komen dat het een lemming is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Annnet het volgende:
Wat een kutwerk. Wel leuk. Maar ik ben er te lui voor.
NEEE HET IS JE GELUKTquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Geef mij nummer #12 maar.
Mensen die topics openen ik klaagbaak vind ik.
Toch niet, telt aleen in ONZquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
NEEE HET IS JE GELUKT
Damn open ik net een topic in KLBquote:
Advanced Power. Verkort een ban met minimaal een maand?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wacht nog op een achievement over mij. Wie kan wat verzinnen en zo'n schild maken?
Wees de grootste mongool op aard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wacht nog op een achievement over mij. Wie kan wat verzinnen en zo'n schild maken?
quote:
Daar is keihard in gereageerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nummer 12 voor mij!![]()
Pron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |