Ik heb een maand of twee of drie geleden een meid ontmoet (toen lekker, zonder bier een stuk moddertjevet

) in de kroeg en die zat de hele tijd op mij te aasgieren. Op een moment toen ik niet op m'n hoede was heeft ze een gesprekje met me aangepapt, en omdat ik zo katslam was vond ik het allemaal allang best.
Vrienden van me, klootzakken, hebben me niet gered van dit kamerolifantje en voor ik het wist stond ik dus met haar te zoenen.
die beschamende foto's kom ik nog steeds tegen..
Nummers uitgewisseld want zij ging naar huis, waarna iedereen mij meteen heel veel bier gaf om die zeekoeienslijm weg te spoelen... Volgende ochtend via Hyves foto gekeken..

een avond om snel te vergeten, en was bijna gelukt, maar toen kwam het staartje...

_!
Ligt er vandaag een brief op de mat van Justitie. Die meid heeft aangifte gedaan van aanranding.. Wtf??

_!
Gelukkig heb ik alle foto's dus die dikke koe kan zien dat ik hier het slachtoffer ben!

en als u mij nu wilt excuseren ga ik op Hyves wél dunne mokkels zoeken!

klacht 1: geen letterlijk staartje
klacht 2: dikke apathische teringwijven
En nee, geen pics, dat doe ik jullie niet aan..
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip