quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:37 schreef Pharkus het volgende:
Beter dat dan nu nog in bed liggen voor je uitkering
Ja, ze bellen ff aan om 7 uur om te zeggen dat ze dat gaan doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:42 schreef Watashiwa het volgende:
En ook niet even dat van te voren melden!!
Ditquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:37 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:37 schreef Pharkus het volgende:
wat hing er nou precies? hing-jongeren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:36 schreef Smaland het volgende:
om kwart voor acht begon de ellende:
hiing- hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing - hing - hing - hiiiiiiiiiiiiing - hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing - hing ... etc
Toevallig, vanmorgen rond half 8 kwam er hier zo'n gemeentejosti met zo'n te gekke grasmaaierwagen langs..quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:36 schreef Smaland het volgende:
staat er hier zo'n lo-lif-straat-jostie de heg te knippen met een benzine hegge-schaar
om kwart voor acht begon de ellende:
hiing- hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing - hing - hing - hiiiiiiiiiiiiing - hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing - hing ... etc
als hij het ff op een monotone manier doet kan ik er wel doorheen slapen, maar dit
klacht: gemeente werkers... ik hoop dat ze gif kikker exceem krijgen
dat lijkt me wel weer leuk om een dag te doen, lekker de hele dag op zo'n grasmaaier toeterenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toevallig, vanmorgen rond half 8 kwam er hier zo'n gemeentejosti met zo'n te gekke grasmaaierwagen langs..
ondertitel: eeuwig studentquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:37 schreef Pharkus het volgende:
hing en sluit werkquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef ukga het volgende:
[..]
wat hing er nou precies? hing-jongeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |