abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82883885
Ik post dit onder een kloon vanwege privacy

Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.

Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.

Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.

Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.

De belangrijkste voordelen voor mij:
- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Sexuele ervaring opdoen met iemand die 'er verstand van heeft'
- Geen maagd meer

De belangrijkste nadelen:
- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.

Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.

Probeer je eens in te leven in m'n situatie. Wat zou jij in dit geval doen?
pi_82883948
Lekker boeiend of je nog maagd ben

Waarom zou je je laten ontmaagden door een of andere hoer die je niet kent
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_82884009
Royal Sadness, zeg dat gewoon tegen een meid die je leukt vind. Als het een afknapper is kan je altijd nog naar de hoeren
pi_82884020
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Pixie. het volgende:

Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.

Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
pi_82884106
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
Nou als dat meisje ook genoeg voor jou voelt zal dat haar echt niet uitmaken hoor.
En zo moeilijk is het ook weer niet

Als ik jou was zou ik gewoon nog wachten.
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_82884129
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Pixie. het volgende:

pi_82884140
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:

Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.

Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.

Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.

Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.

- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Geen maagd meer

- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.

Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.

Ben zelf ook nog maagd, ik zou het haar vertellen. Vrouwen geven daar minder om en vrouwen hebben allemaal ervaring, aangezien je rond onze leeftijd geen maagden of iets daarin de buurt zal tegenkomen. Dat is voor mij het kutste: dat ik geen 'schone' vrouwen meer kan tegenkomen.
maar serieus: niet naar de hoeren, gewoon samen een avondje voor uittrekken
pi_82884157
quote:

knip

Maar dan ben je wel ontmaagd. Wat je nog maar moet afwachten, wanneer je niet naar de hoeren gaat. Misschien is het wel helemaal je-van-het met die hoer en kom je iedere keer dat je daar aan terugdenkt spontaan klaar.

Hoe denk je dat is het als je op je 75e fysiek niet meer in staat bent om nog aan seks te doen en je bent nooit ontmaagd, ook niet door een hoer? Wat had je dan liever gehad?
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:06:52 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82884220
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Nou als dat meisje ook genoeg voor jou voelt zal dat haar echt niet uitmaken hoor.
En zo moeilijk is het ook weer niet

Als ik jou was zou ik gewoon nog wachten.
Denk je nou echt dat ze gillend wegrent als je nog maagd bent? Boeiend. Dat is iig beter dan dat jij alle standjes uit het kamasutraboek uit je hoofd kent en al gedaan hebt.. Je moet het speciaal maken, niet ingewikkeld..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_82884227
Denkt maar niet dat je het meisje het licht uit dr ogen zal neuken wanneer je 1x bij een hoer geweest bent. Dus veel zin heeft het niet hoor..
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:07:09 #11
307356 BrotherMarquis
I am a Believer
pi_82884234
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Casos het volgende:

[..]

Maar dan ben je wel ontmaagd. Wat je nog maar moet afwachten, wanneer je niet naar de hoeren gaat. Misschien is het wel helemaal je-van-het met die hoer en kom je iedere keer dat je daar aan terugdenkt spontaan klaar.

Hoe denk je dat is het als je op je 75e fysiek niet meer in staat bent om nog aan seks te doen en je bent nooit ontmaagd, ook niet door een hoer? Wat had je dan liever gehad?
dat is wel heel erg groot doem scenario en fokking ver gezocht
pi_82884272
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ze gillend wegrent als je nog maagd bent? Boeiend. Dat is iig beter dan dat jij alle standjes uit het kamasutraboek uit je hoofd kent en al gedaan hebt.. Je moet het speciaal maken, niet ingewikkeld..
Pardon?
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:08:17 #13
307356 BrotherMarquis
I am a Believer
pi_82884299
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Pardon?
jahaa pixie, het gaat om liefde niet om lust
pi_82884355
Gewoon wachten tot je een leuke meid vindt. Het is echt geen schande hoor.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_82884358
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef BrotherMarquis het volgende:

[..]

Wat een bullshit
pi_82884386
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef BrotherMarquis het volgende:

[..]

Dat is mijn punt toch ook
Lezen voordat je reageert klapmongool.
pi_82884427
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef BrotherMarquis het volgende:

[..]

dat is wel heel erg groot doem scenario en fokking ver gezocht
Hey, dit is fok, wat had je dan verwacht?
pi_82884450
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief In het ergste geval (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) gaat ze er zuchtend vandoor, en dan is het eindresultaat precies hetzelfde als wanneer je er zelf vandoor gaat. Kan enkel beter worden dus
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:11:10 #19
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_82884470
schrijf je in op een datnig site: knuz.nl is bv gratis

dan komt die vriendin vanzelf, en de sex ook, ga niet naar de hoeren.... geld weggegooit en de eerste keer lukt het je daar toch niet

op ieder potje past een dekseltje
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:11:45 #20
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_82884503
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief In het ergste geval (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) gaat ze er zuchtend vandoor, en dan is het eindresultaat precies hetzelfde als wanneer je er zelf vandoor gaat. Kan enkel beter worden dus
misschien mag ts wel gratis
pi_82884516
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Smaland het volgende:
schrijf je in op een datnig site: knuz.nl is bv gratis
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:13:20 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82884597
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Pardon?
Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:13:57 #23
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82884638
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef BrotherMarquis het volgende:

[..]

Ben zelf ook nog maagd, ik zou het haar vertellen. Vrouwen geven daar minder om en vrouwen hebben allemaal ervaring, aangezien je rond onze leeftijd geen maagden of iets daarin de buurt zal tegenkomen. Dat is voor mij het kutste: dat ik geen 'schone' vrouwen meer kan tegenkomen.
maar serieus: niet naar de hoeren, gewoon samen een avondje voor uittrekken
Mehh ik denk niet dat dat hem gaat worden. Ik ben niet echt 'boy-friend-material' om het zo maar even te zeggen. Ik leef per dag, en zowat al m'n ervaringen met vrouwen zijn one-night-flirtjes.. Ik denk niet dat zo'n meisje op dit verhaal zit te wachten..
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ehh.. Ik ben toch liever diegene die alle standjes kent/doet..
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef B3nn0 het volgende:
Denkt maar niet dat je het meisje het licht uit dr ogen zal neuken wanneer je 1x bij een hoer geweest bent. Dus veel zin heeft het niet hoor..
Dat begrijp ik, maar dan is wel 'de cirkel' doorbroken als het ware.. Waardoor ik waarschijnlijk de volgende keer met een meisje er gewoon 100% voor ga, en er niet zoveel om geef als ik er niks van bak.

Klinkt waarschijnlijk absurd, maar dat gevoel heb ik nou eenmaal
pi_82884683
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens
Ik schrok al
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:15:23 #25
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82884746
PS. Datingsites en dergelijke ga ik nooit van m'n leven aan beginnen. Het is niet zo dat ik socially awkward ben. Ik ontmoet genoeg vrouwelijk schoon in m'n dagelijks leven en ben niet te beroerd m'n mond open te trekken. M'n broek daarentegen blijft vaak dicht.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:15:36 #26
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82884760
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Ik schrok al
Ik zou niet durven om tegen jou in te gaan
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Ehh.. Ik ben toch liever diegene die alle standjes kent/doet..
[..]
Dan leer je het mét haar.. Dat is beter dan met een hoer...
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:17 #27
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82884845
quote:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief
En daarna zie je de meid in kwestie nooit meer, hoe zou dat nou komen.
Maar vooral de eerste keer naar de hoeren gaan joh als je nu al moeite hebt, die drempel zal vast verlagend werken als je in een klinisch kamertje met een uitgewoonde Poolse 2 minuten bezig bent, 35 euro kwijt bent en je daarna nog meer druk maakt, want stel dat het bij dat ene leuke meisje ook zo zou gaan ...

De liefde bedrijven is echt zo lastig niet, het inhouden/rekken in het begin is een stukkie lastiger voor de meesten en om nou eerst 50 keer naar de hoeren te moeten gaat ook wat ver, niet?
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:19 #28
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_82884849
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Wobbelaar het volgende:
PS. Datingsites en dergelijke ga ik nooit van m'n leven aan beginnen. Het is niet zo dat ik socially awkward ben. Ik ontmoet genoeg vrouwelijk schoon in m'n dagelijks leven en ben niet te beroerd m'n mond open te trekken. M'n broek daarentegen blijft vaak dicht.
blijkbaar denken de dames hier anders over
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:20:16 #29
307356 BrotherMarquis
I am a Believer
pi_82885012
[Mehh ik denk niet dat dat hem gaat worden. Ik ben niet echt 'boy-friend-material' om het zo maar even te zeggen. Ik leef per dag, en zowat al m'n ervaringen met vrouwen zijn one-night-flirtjes.. Ik denk niet dat zo'n meisje op dit verhaal zit te wachten..

Klinkt waarschijnlijk absurd, maar dat gevoel heb ik nou eenmaal
[/quote]
Ehm, dus je wilt gewoon sex? Ben namelijk zelf ook niet de 'boy-friend' zoals jij dat noemt maar ben gewoon eerlijk, alleen last van lust? ja ga dan in godsnaam naar de hoeren
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:20:18 #30
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82885019
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef Lastpost het volgende:

De liefde bedrijven is echt zo lastig niet, het inhouden/rekken in het begin is een stukkie lastiger voor de meesten en om nou eerst 50 keer naar de hoeren te moeten gaat ook wat ver, niet?
Ik heb hier serieus over nagedacht, maar heb na een tijdje het idee ivm de oneindige triestheid ervan toch maar laten varen.
pi_82885219
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:24:03 #32
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82885251
quote:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief
Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.
pi_82885335
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
Gewoon lachend zeggen: "haha nou mijn eerste keer? dat was zoooo'n hoer joh! niet normaal. Weet r naam niet eens !! Nooit meer gezien daarna!"

Dan ben je nog eerlijk ook.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:25:38 #34
307425 Wobbelaar
Schrobbelaar
pi_82885348
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
En het lijkt erop dat dat nadeel eigenlijk alle voordelen overschaduwt.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:25:59 #35
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82885373
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.
Dat is in ieder geval beter dan de reactie die ze hebben als je zegt dat het een pools hoertje was...
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:26:49 #36
307356 BrotherMarquis
I am a Believer
pi_82885424
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
zoals de intelligentere mensen hier al zeggen, geduld, niet oppervlakkig zijn en gewoon weg blijven bij de hoeren
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:37:42 #37
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82885951
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Dat is echt niet het enige nadeel.

• Een hoer reageert natuurlijk wel even iets anders op bed dan het meisje waar je uiteindelijk de liefde mee wilt bedrijven.
  • Je krijgt een vertekend beeld van seks, lekker plat en vlug allemaal.
  • Je gaat al snel denken dat er iets mis is met jou/het meisje als de seks anders is dan al die keren bij die hoeren.
  • Juist het ontdekken (en dat doe je op iedere leeftijd nog) maakt seks geweldig, niet dat simpele uitwonen van je vriendinnetje, al is daar op z'n tijd ook weinig mis mee.
  • Seks is gewoon overrated, dan zal het allemaal niet geweldig gaan die eerste paar keren, je staat er van te kijken hoeveel meiden nog steeds klagen over hun bedpartner (met ervaring) en geloof me, dan hebben ze liever iemand die gepassioneerd is en de andere hoofdstukken ook niet over slaat.
  • De daad zelf duurt bij velen maar enkele minuten, laat dat bij veel vrouwen nou dus ook niet het hoogtepunt zijn van de vrijpartij.
  • Als je 20 keer een meid treft die niets heeft met beginners op dat gebied en je geeft het pas toe na afloop, heb je ook al 20 keer seks gehad en zal het uiteindelijk ook een stuk makkelijker/lekkerder gaan.

Ik zie dus echt geen voordelen van het naar de hoeren gaan, je geeft zelf aan dat je de vrouwen best tot dat stadium krijgt, maak je dan ook geen druk om die laatste stap en in het ergste geval is het zo voorbij en zul je een ander zover moeten krijgen waarmee het dan al niet meer je eerste keer is.
  • pi_82885956
    quote:

[..]

Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.

Hoeren =
    Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
    mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
      woensdag 16 juni 2010 @ 15:46:22 #39
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82886366
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.

Hoeren =
    Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.
    Als iemand echt van je houdt zal het allemaal veel makkelijker te accepteren zijn, maar zoiets zie ik nog niet snel gebeuren.
      woensdag 16 juni 2010 @ 15:51:32 #40
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_82886619
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.
    Als iemand echt van je houdt zal het allemaal veel makkelijker te accepteren zijn, maar zoiets zie ik nog niet snel gebeuren.
    Eens moet de eerste keer zijn..

En nu stoppen met ouwehoeren.. Wat wil je nou? Gewoon relaxe sex hebben of een beetje de Ron Jeremy uithangen?
    Leer spaties gebruiken!
    pi_82910941
    Niet doen, het verpest echt heel hard je eerste keer dat je het niet eens als een eerste keer zult zien. Ook al heb je je leuter erin gepropt, dat wil nog niet zeggen dat je ineens 'ervaren' bent.

Daarnaast, schrijf je al dat je al wát ervaring hebt met meiden, dus dan moet een échte eerste keer wel goedkomen
    pi_82911520
    bovendien voelen de chicks zich dan speciaal. Je weet wel, dat gene waarom mannen maagden willen.
      woensdag 16 juni 2010 @ 23:46:14 #43
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82912292
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Euforisch het volgende:
    Niet doen, het verpest echt heel hard je eerste keer dat je het niet eens als een eerste keer zult zien. Ook al heb je je leuter erin gepropt, dat wil nog niet zeggen dat je ineens 'ervaren' bent.

Daarnaast, schrijf je al dat je al wát ervaring hebt met meiden, dus dan moet een échte eerste keer wel goedkomen
    Een beetje wrijven of likken kan iedereen.

-edit: Nu ik dit zo teruglees, .. Op en neer gaan kan ook iedereen.
    Misschien denk ik er wel gewoon te moeilijk over. Ik heb gewoon het gevoel dat ik echt zo'n "één-wenkbrauw-omhoog"-gezichtsuitdrukking krijg te zien als ik eenmaal bezig ben, zo van "what the fuck ben jij aan het doen dan?".. -
    pi_82912371
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Een beetje wrijven of likken kan iedereen.
    Ja niet he
      woensdag 16 juni 2010 @ 23:50:08 #45
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82912457
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja niet he
    Niet?
    pi_82912960
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 23:50 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Niet?
    Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
    pi_82913027
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:

[..]

Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
    Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3
    pi_82913161
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3
    Zat mannen die hem niet eens kunnen vinden
      donderdag 17 juni 2010 @ 00:06:51 #49
    65837 cerror
    ik kom af en toe
    pi_82913245
    Je eerste keer is lang niet zo belangrijk als je denkt.
    Ik kan m'n eerste keer niet eens meer herinneren.
    Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
    Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
      donderdag 17 juni 2010 @ 00:10:49 #50
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82913409
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:

[..]

Hmm.. Aan haar reactie te horen/zien ben ik er dan toch wel redelijk bedreven in, óf het zijn stuk voor stuk potentiële award winnaressen.

Dat snel klaarkomen, .. Tja.. Daar ben ik ook wel goed in .
    pi_82913576
    Tvp.
    pi_82913594
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:14 schreef Socios het volgende:
    Tvp.
    Dude !
    pi_82913785
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:15 schreef Yreal het volgende:
    Dude !
    Haha, lollerz.
    pi_82914038
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:20 schreef Socios het volgende:

[..]

Haha, lollerz.
    je bent doodserieus he ?
    pi_82915888
    De meeste vrouwen vinden het wel leuk om iemand te ontknapen hoor. Ook als ze je maar als een scharrel zien. Als je verder leuk genoeg bedmateriaal bent, enthousiast en niet egoistische zoener bent..... dan kom je la een heel end.

En neuken is zo moeilijk nog niet. Sommige dingen zijn zwaar overrated qua moeilijkheid...

Als je later je toch eens wilt binden, zou ik het, als vaste vriendin kandidaat, toch echt niet tof vinden dat "mijn vriend" naar de hoeren is gegaan. Al was het maar eenmalig en voor zijn ontknaping.

Kijk, als het nou helemaal hopeloos was, je lelijk als de nacht was en tegen de 40 liep..... dan snap ik het wel. Maar 24 en genoeg vrouwelijke aandacht.... dat moet toch gewoon lukken hoor
    pi_82915908
    Waarom vertel je het meisje waar je om geeft gewoon niet achteraf? Misschien zal de seks geweldig zijn en maakt het haar niks uit.
    pi_82915914
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 02:46 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
    De meeste vrouwen vinden het wel leuk om iemand te ontknapen hoor. Ook als ze je maar als een scharrel zien. Als je verder leuk genoeg bedmateriaal bent, enthousiast en niet egoistische zoener bent..... dan kom je la een heel end.

En neuken is zo moeilijk nog niet. Sommige dingen zijn zwaar overrated qua moeilijkheid...

Als je later je toch eens wilt binden, zou ik het, als vaste vriendin kandidaat, toch echt niet tof vinden dat "mijn vriend" naar de hoeren is gegaan. Al was het maar eenmalig en voor zijn ontknaping.

Kijk, als het nou helemaal hopeloos was, je lelijk als de nacht was en tegen de 40 liep..... dan snap ik het wel. Maar 24 en genoeg vrouwelijke aandacht.... dat moet toch gewoon lukken hoor
    Volledig mee eens.
      donderdag 17 juni 2010 @ 02:56:27 #58
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_82915923
    Dat zou een stomme reden zijn.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_82918018
    Seks is seks, sowieso zijn alle vrouwen toch hoeren.
    pi_82922847
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef cerror het volgende:
    Je eerste keer is lang niet zo belangrijk als je denkt.
    Ik kan m'n eerste keer niet eens meer herinneren.
    Ik wil mijn eerste keer niet eens herinneren
    (Niet iets traumatisch hoor)

Maargoed, ehr, snel klaarkomen ja, ga dan voor een tweede keer, dat lukt meestal beter
    pi_82927336
    Hoe kan iemand nu denken dat je als maagd minder aantrekkelijk bent voor een vrouw dan wanneer je het de voorgaande en tevens eerste keer met een hoer hebt gedaan?
    "Ich?"
      donderdag 17 juni 2010 @ 14:22:23 #62
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82931125
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef VenenumVirginis het volgende:
    Hoe kan iemand nu denken dat je als maagd minder aantrekkelijk bent voor een vrouw dan wanneer je het de voorgaande en tevens eerste keer met een hoer hebt gedaan?
    Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
    pi_82939067
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
    Die heb je dus blijkbaar wel !
      donderdag 17 juni 2010 @ 17:05:18 #64
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82939700
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef Euforisch het volgende:

[..]

Die heb je dus blijkbaar wel !
    Ja heb al wel wat ervaring met vrouwen (zoals ook te lezen is in dit topic) maar 'het echte werk' blijft altijd uit. Onbewust zorg ik er altijd voor dat ik op dat soort momenten wegren puur vanuit onzekerheid/onervaring/faalangst
    pi_82939737
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Ja heb al wel wat ervaring met vrouwen (zoals ook te lezen is in dit topic) maar 'het echte werk' blijft altijd uit. Onbewust zorg ik er altijd voor dat ik op dat soort momenten wegren puur vanuit onzekerheid/onervaring/faalangst
    Dus je creeert zelf die barrières (redenen om maar niet te hoeven) ? Ben je iemand van regelmaat en controle?
      donderdag 17 juni 2010 @ 17:12:47 #66
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82940047
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef Euforisch het volgende:

[..]

Dus je creeert zelf die barrières (redenen om maar niet te hoeven) ? Ben je iemand van regelmaat en controle?
    Ik durf gewoon niet de volgende stap te nemen. Zoenen: Ok, Daten: leuk, Verder verkennen: Prima, maar als ik merk dat 'de avond' eraan komt dan haak ik af, en is alle contact opeens moeizaam, stroef en geforceerd.

Regelmaat en controle.. Mwah niet echt.. Ben wel meer een denker als een doener en wil van te voren alle theoretische ins en outs weten van iets voor ik eraan begin. Misschien speelt dat ook wel mee: de onbekendheid ervan schrikt me af.
    pi_82940149
    met ervaring, kan je ook bv porno kijken toch, hoe hun het doen? tis heus niet zo lastig als 'het'plekje bij de dame vinden hoor

ik zou eerder afknappen dat je naar de hoeren ben geweest voor de 1ste keer, dan dat je nog maagd ben hoor

en als je zegt: het zijn allemaal scharrels, nou dan luk het mss de 1ste keer niet zo best...so what...het is toch maar een scharrel die je nooit meer ziet toch?
    ~ Bonito La Risa ~
      donderdag 17 juni 2010 @ 17:43:34 #68
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82941426
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Mixende_match het volgende:
    en als je zegt: het zijn allemaal scharrels, nou dan luk het mss de 1ste keer niet zo best...so what...het is toch maar een scharrel die je nooit meer ziet toch?
    Als dat zou was zou ik het waarschijnlijk al wel een keer geprobeerd hebben, maar meestal zijn het toch wel vrouwen die ik op één of andere manier via via wel weer tegenkom, of bevriend is met vriend(inn)en van me.. Iets weerhoudt me ervan.
      donderdag 17 juni 2010 @ 18:02:56 #69
    271634 Lon3
    Lone! Lone! Lone! Lone!
    pi_82942279
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Lol wat is je probleem als je die scharrel toch de volgende dag niet meer wilt zien. Waarom wil je dan per se zo nodig presteren als jullie wegen na de daad scheiden? Juist dat is lekker makkelijk en het moment om ervaring op te doen.

Ik zie het verschil niet echt tussen naar de hoeren gaan of een slet in een disco op pikken. Die slet koop je ook nog een aantal drankjes en dan heb je haar ook wel betaald.

No offence voor de sletjes, die moeten er ook zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Lon3 op 17-06-2010 18:09:37 ]
    Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
    pi_82944967
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Als dat zou was zou ik het waarschijnlijk al wel een keer geprobeerd hebben, maar meestal zijn het toch wel vrouwen die ik op één of andere manier via via wel weer tegenkom, of bevriend is met vriend(inn)en van me.. Iets weerhoudt me ervan.

Ben je bang dat ze het doorvertellen dat je nog maagd bent?

Ik weet niet, maar op je 24ste wordt dat toch echt minder belangrijk dan op je 16e... toen wist ik wel van iedereen in de klas of ie nog maagd was of niet... Maar na de middelbare school is het niet echt een hot item in het roddelcircuit meer. Er zijn namelijk heel veel mannen en vrouwen die nog maagd zijn. Het zegt weinig over jou als persoon, je bent blijkbaar leuk genoeg om te scoren.

Van te voren precies willen weten wat je moet doen: ik neem aan dat je genoeg instructiefilmpjes hebt gekeken Een stuk meer dan de eerste keer dat je een sigaret rookte, staand ging plassen voor de het eerst, je band ging plakken..... Je komt er tijdens het doen wel achter hoe het echt voelt, maar je hebt alle gereedschappen wel bij je en je weet in theorie wat je moet doen en hoe dat eruit ziet. Betere voorbereiding zal je niet krijgen

Als het zover dreigt te komen, gewoon zeggen dat je maagd bent en zenuwachtig bent. Dan kun je nog besluiten om het niet te doen, maar meisje weet ook een reden waarom je haar afwijst. Mooiste is natuurlijk om haar het initiatief te laten nemen.

Echt... ik zou een ontknaping alleen maar fun vinden Een eer dat jij daar als eerste vrouw bent ofzo
      donderdag 17 juni 2010 @ 19:15:40 #71
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_82945136
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar op je 24ste wordt dat toch echt minder belangrijk dan op je 16e... toen wist ik wel van iedereen in de klas of ie nog maagd was of niet... Maar na de middelbare school is het niet echt een hot item in het roddelcircuit meer. Er zijn namelijk heel veel mannen en vrouwen die nog maagd zijn. Het zegt weinig over jou als persoon, je bent blijkbaar leuk genoeg om te scoren.

Van te voren precies willen weten wat je moet doen: ik neem aan dat je genoeg instructiefilmpjes hebt gekeken Een stuk meer dan de eerste keer dat je een sigaret rookte, staand ging plassen voor de het eerst, je band ging plakken..... Je komt er tijdens het doen wel achter hoe het echt voelt, maar je hebt alle gereedschappen wel bij je en je weet in theorie wat je moet doen en hoe dat eruit ziet. Betere voorbereiding zal je niet krijgen

Als het zover dreigt te komen, gewoon zeggen dat je maagd bent en zenuwachtig bent. Dan kun je nog besluiten om het niet te doen, maar meisje weet ook een reden waarom je haar afwijst. Mooiste is natuurlijk om haar het initiatief te laten nemen.

Echt... ik zou een ontknaping alleen maar fun vinden Een eer dat jij daar als eerste vrouw bent ofzo
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ontopic: Eigenlijk heb je gewoon helemaal gelijk. Maar er blijft toch een soort van schaamtegevoel aan me knagen, wat er op een of andere manier diep in zit.
    pi_82945817
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik geloof niet dat mijn vriend het daarmee eens is

Maar vrouwen die al met je zoenen, voelen enz enz.... die kun je denk ik wel gemakkelijk overhalen tot een leuke ontknaping
    pi_82989858
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ontopic: Eigenlijk heb je gewoon helemaal gelijk. Maar er blijft toch een soort van schaamtegevoel aan me knagen, wat er op een of andere manier diep in zit.
    Ik denk dat dat schaamtegevoel groter gaat zijn wanneer je de eerste keer met een hoer hebt lopen kutten. Nu misschien niet, maar ik denk dat dat dan nog wel komt.
    Terug van weggeweest!
    pi_82992110
    Je kan toch gewoon naar een populaire kroeg of club achtig iets gaan en een dronken chickie oppikken. Zijn genoeg maten van mij die zo lelijk als de nacht zijn en dat wel regelmatig doen
    #winning
    pi_83011341
    -nee-

[ Bericht 89% gewijzigd door liesje1979 op 19-06-2010 04:42:13 ]
      zaterdag 19 juni 2010 @ 07:53:05 #76
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_83012010
    roggel en chick of ben je kansloos?
      zaterdag 19 juni 2010 @ 07:55:17 #77
    307425 Wobbelaar
    Schrobbelaar
    pi_83012016
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 07:53 schreef maickeltje het volgende:
    Probeer het nog maar een keer als je wat meer Nederlandse woordjes kent.
    pi_83173635
    Gewoon doen...
    Je weet niet wat je mist kerel!
    pi_83181500
    Ik ben ook 24 en ga geregeld naar de hoeren. Ze zijn blij dat ze dan wat ervaring op kunnen doen.
    pi_83193388
    Post is een foto TS
    Misschien kan je hier wel een chickie scoren die je even de fijne kneepjes bijbrengt, probleem opgelost.
    pi_83345971
    Koop een busje, pluk een mooie dame van straat en doe haar in het busje.
    Blub
    pi_83349635
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:46 schreef B3nn0 het volgende:
    Ik ben ook 24 en ga geregeld naar de hoeren. Ze zijn blij dat ze dan wat ervaring op kunnen doen.
      zondag 27 juni 2010 @ 09:53:56 #83
    162670 DoimeN
    Nee, het boeit me niets!
    pi_83349701
    Zou ik niet doen man, iedereen kan neuken dat is fucking genetisch bepaald. Je moet juist ontdekken aan elkaar wat je lekker vind, dat maakt het fijn. Dus naar de hoeren zal je maar een heel klein beetje voordeel geven. Als je bang bent voor afgang zeg je toch dat het alweer een tijdje geleden was? (ofzo) Lol de tweede keer gaat al veel beter soberso
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
      zondag 27 juni 2010 @ 11:13:30 #84
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_83351505
    Ik ben 23 en ben alleen maar naar hoeren geweest, en betaald voor seks.
    anders zou ik waarschijnlijk nog steeds maagd zijn geweest.

je hebt er niet zoveel aan behalve dat je beetje weet hoe het gaat, je krijgt een systematische vorm van seks. en kan voor jezelf kan zeggen dat je geen maagd meer bent. bij ts, is dit eigenlijk het enige wat hij nog mist

omdat ik dus niet weet 'wat' ik mis weet ik het ook niet zo goed. en kan ik het ook niet zo goed zeggen.

1 keer met hoer in amsterdam, die slecht engels praatte, wilde married sex met me(later heb ik gehoord dat dat sex is, dat ze er echt van probeert te genieten).
    ik vond het alleen maar doodeng toen, dat ze naast me lag&verliefd te kijken. ik was bang dat ik verkeerde indruk had gegeven, dat ik voor andere dingen dan alleen seks kwam. ik wilde niet met haar trouwen, en vond haar niet leuk, als ik haar nieteens kan verstaan.

later met normale meid, die afentoe soort van escort deed
    zij klonk tijdens seks, helemaal "zwoel" vond ik. en probeerde er van te genieten. en er nog het beste van te maken.
    ik had alleen maar fake gekreun enzo gehad.
    of even weleens iets meer, en dan hoer van ' sorry, normaal doe ik dat nooit' .
    en of zij was de allerbeste faker of ze vond seks ook lekker.
    ik was verbaasd, dat seks voor een vrouw ook lekker was.

en voor de rest hoort er eigenlijk ook nog liefde&intimiteit bij.

mijn visie op seks, is nu niet meer normaal.
    quote:
    24, maagd naar prostituee om ervaring op te doen...
    je leert niet zoveel ervan hoor.
    systematisch weet je beetje hoe het moet( al is feedback hoer niet betrouwbaar), en je begint seks steeds meer los te koppelen, van echte liefde.
    maar moeilijk te zeggen, omdat ik alleen maar 'het met hoeren' ken.

voor alleen seks zijn hoeren goed.
    ik ben er alleen nu niet meer normaal door geraakt
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 07:53 schreef maickeltje het volgende:
    en ik ben kansloos ja

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-06-2010 11:21:44 ]
    pi_83359898
    Het is goedkoper als je een lowselfesteem skank opzoekt.
    pi_83368938
    Gewoon doen. Je doet niets wat niet mag. Heel gezond en goed voor je zelfvertrouwen.
    pi_83369466
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik was verbaasd, dat seks voor een vrouw ook lekker was.

......

en ik ben kansloos ja
    Dat is wel kansloos ja, dat je dacht dat vrouwen sex niet lekker vinden

(Vrouwen neuken alleen maar omdat ze kinderen willen hoor )
    pi_83632750
    Zou ik niet doen, helaas doen veel mannen dat wel. Maar geloof me tis niet echt goed voor je imago en ervaring opdoen bij een hoer is gelul.
    pi_83638712
    Het is juist leuk als een jongen het de eerste keer met je wil doen, als vrouw zijnde.

Maak er anders een mooi verhaal van dat je hebt gewacht tot je iemand tegen kwam die het waard was en stel je kwetsbaar op.

Maagden zijn niet per definitie slechte minnaars.

Succes ermee
      zondag 4 juli 2010 @ 14:10:05 #90
    308975 Strychnos
    Ignorance is bliss
    pi_83642879
    Je gaat er helemaal niets van leren. Het beste is je helemaal suf rukken en daarna verstand op nul, blik op oneindig met de vlag in de hand enfin je begrijpt de boodschap .

Schat je kansen in als je het gewoon tegen de dame in kwestie verteld, want ik ken vrouwen die je eruit zouden gooien!
    pi_83661365
    als je de rest ook hebt gedaan (en dus ook voor het eerst gezoend/gebeft/gevingerd hebt?), waarom is het dan zo eng om hem er voor het eerst in te steken?

misschien is wat je tegenhoudt dat je gewoon wilt wachten tot je echt verliefd bent op een meisje?

als dit niet het geval is en je bent echt bang dat je een prutser bent, zeg het gewoon tegen het meisje dat het je eerste keer is...
    net als mannen vinden vrouwen het ook vaak leuk/schattig om een jongen te ontmaagden en daar voelen zij zich dan ook gelijk zelfverzekerder door.
    gewoon zeggen! is helemaal niet raar
    pi_83667998
    Als de situatie zich voordoet, zeg het tegen dat meisje.
    Leg je situatie uit.
    Dat zal op dat moment de sfeer zo goed als breken, maar als ze jou echt leuk vindt weerhoudt dat haar niet om een 2e poging te doen. Of een 3e of een 4e, desnoods een 20e.

En alternatief is om te zorgen dat zij bovenop jou klimt en grof gezegd gewoon "met haar hand je lul pakt en hem in haar kut steekt". Dat zal best wat spanning bij je opleveren maar ik denk dat als je eenmaal bezig bent dat vrij snel wegvalt.

Verder.......het is niet zo erg als het mis gaat.
    Neem van mij aan dat ik de ultieme bedblunder gemaakt heb, zonder het op dat moment in de gaten te hebben, om het later van haar te horen. It sucked.
    Maar nu maak ik me er echt niet meer druk om.

Zoals je zelf al zei, en dat ben ik dus met je eens; ik denk dat die hoer je altijd zal bijblijven.
    Ik doe mijn best.
    pi_83668664
    Lastige situatie. Ik zou het toch niet doen als ik jou was. Je gaat er toch spijt van krijgen vrees ik. En je eventuele toekomstige vriendin zal het waarschijnlijk niet heel tof vinden als ze hoort dat je door een hoer ontmaagd bent. Ik denk dat ze beter reageert op "ik ben nog maagd" dan op "ik ben door een hoer ontmaagd". Allebei niet erg prettig om te zeggen, maar het eerste zou mijn voorkeur genieten (als ik zelf nog maagd was dus )
    pi_83669168
    @wobbelaar

Nee hoor, niet naar de hoeren gaan voor je eerste echte beurt, dat blijft je een leven lang bij, hou je veel spijt van.

Zo tussen de regels te lezen is er eigenlijk niet meer aan de hand dan je eigen terughoudendheid, en dat is heel normaal bij een eerste keer, leeftijd doet er niet veel toe.

Neuken is net als fietsen, er komt een dag dat je diep ademhaalt, je voeten op de trappers zet en wegfietst. De eerste paar straten zijn een beetje onwennig en daarna kan je het voor alltijd.

Je gaat het dus gewoon doen, en wel met een meisje dat jij heel erg leuk vindt, seks gaat namelijk nog steeds het best als je heel geil bent en je bedpartner dus heel erg ziet zitten!! Seks is geen wedstrijd, het is iets dat je met z'n 2-en doet, het is jouw eerste keer, maar het is haar eerste keer met jou, het verschiil is niet zo groot.

Je ziet er lekker uit, hebt succes bij de dames, je kunt zoenen en je kunt voelen, en de rest doen jullie samen. Zeg dat het een tijd geleden is dat je voor het laatst hebt geneukt en vraag haar vooral wat ze lekker vindt. Vertel haar dat ze mooi en lief is en dat je onzettend graag met haar wilt neuken. Zet je verstand op 0, zorg dat je een erectie hebt en je vriendinnetje nat is, begin voorzichtig en langzaam, volg je gevoel en kijk naar haar gezicht of je goed zit, ........ en je bent voor altijd geen maagd meer! De eerste keer komt bijna iedere jongen voortijdig klaar, doe je het gewoon nog een keer

Vreemde tip (maar het werkt wel) de binnenkant van een rijpe mango lijkt qua textuur erg op een vagina. In vroegere tijden zagen jongens uit het Midden-Oosten hiervan het nut al in v.w.b. oefenen in (orale) seks.
    Only The Brave ..... 1
      maandag 5 juli 2010 @ 05:04:08 #95
    92128 Xaobotnik
    KABLAAHHHH!!
    pi_83669253

[ Bericht 100% gewijzigd door Xaobotnik op 05-07-2010 05:08:54 ]
      maandag 5 juli 2010 @ 05:08:01 #96
    300718 Kenju
    Say It!!??
    pi_83669263
    Tsja, als je de bij elke kans er tussen uit naait (woordspeling ) komt het er nooit van, en is de afweging: Door een hoer ontmaagd worden ---V.S.--- nooit sex hebben.

Zorg er gewoon voor dat je bij de volgende kans helemaal bezopen bent (afhankelijk van de situatie of je dit ook laat merken). Ervaring zegt me dat je dan meer lef hebt.

Goed kunnen neuken is overigens ook overschat, alsin dat je het niet helemaal verkloot hebt imago-technisch. Maar daar kunnen vrouwen wellicht beter een antwoord op geven. Te vroeg klaarkomen? Mijn truuk was om een dikke condoom te gebruiken. Minder gevoel, etc. etc. Verder kun je ook beginnen met andere lichaamsdelen.
    WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
      maandag 5 juli 2010 @ 05:21:57 #97
    300718 Kenju
    Say It!!??
    pi_83669294
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar op je 24ste wordt dat toch echt minder belangrijk dan op je 16e... toen wist ik wel van iedereen in de klas of ie nog maagd was of niet... Maar na de middelbare school is het niet echt een hot item in het roddelcircuit meer. Er zijn namelijk heel veel mannen en vrouwen die nog maagd zijn. Het zegt weinig over jou als persoon, je bent blijkbaar leuk genoeg om te scoren.[/qote] Leuk dat je het zo probeert te relativeren. Maar als TS op een feestje zegt dat hij nog maagd is, is dat gewoon sociale zelfmoord hoor. Onder mannen iig wel. Wij zijn heel puberaal als het op sex aan komt. Vrouwen overigens ook, maar die geven het minder toe.

[quote]Van te voren precies willen weten wat je moet doen: ik neem aan dat je genoeg instructiefilmpjes hebt gekeken
    Een van de eerste conclusies die ik trok ( ) was dat porno duidelijk geen echte sex is. Althans de betere producties.
    quote:
    Gewoon zeggen dat je maagd bent en zenuwachtig bent.
    Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens. Fake het. Je moet altijd over komen als een vent, en een vent loopt er niet voor weg vanwege de zenuwen. Dus als weet ze het, dan mag je nog geen gezichtsverlies leiden. Appelblauwzeegroen is òf een heel lief meisje die een stuk begripvoller is, òf lult uit haar nek. Het is makkelijk praten en sociaal wenselijk antwoorden voor haar wanneer zij de betreffende vent niet hoeft te keuren.

Ook al verkloot je het: de volgende keer is het geen leugen. En voor de meesten is de eerste keer best wel een treurige bedoeling als je het analyseert.
    quote:
    Dit kan ik dan wel weer geloven. Maar volgens mij telt het willen van een alfamale die het al gedaan heeft en geen kindje meer is, zwaarder.

Nogmaals: Faken. Dit is niet de tijd waarin je een begripvol meisje tegen komt die voor je zorgt, etc. etc. Dit vind je alleen bij een betaalservice. Die hoer die jij niet wil dus.
    Zeker een meid die voor een one-night stand gaat wil echt geen moedertje voor je spelen.
    WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
    pi_83678832
    Vraag me af welke culturele achtergrond jij hebt Kenju?
    In sommige culturen is het uiteraard belangrijk om heel erg macho te zijn, maar we leven in Nederland, en als een meisje met je wilt neuken, haakt ze niet opeens af omdat je een maagd bent.

De waarheid is altijd beter dan liegen. Zeker als je ook nog een relatie wilt met dat meisje en niet enkel een one-night-stand.

Denk eerder dat het zo is, dat ze het een eer vinden, en de vrouw zelfs wat zelfverzekerder zal zijn omdat ze geen prestatiedrang heeft (hij heeft inmiddels niks om te vergelijken).
    pi_83678853
    lamont
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_83688633
    Gewoon zeggen dat het een tijd geleden is dat je met een meisje bent geweest, is geen woord van gelogen, en geeft je net ff wat meer comfort tijdens de daad.

Als dit allemaal teveel een issue wordt, dan wil ik het hem wel leren, haha
    Only The Brave ..... 1
      maandag 5 juli 2010 @ 20:23:38 #101
    309421 frankiejj
    idiocracy
    pi_83695464
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef VelvetTouch het volgende:
    Gewoon zeggen dat het een tijd geleden is dat je met een meisje bent geweest, is geen woord van gelogen, en geeft je net ff wat meer comfort tijdens de daad.

Als dit allemaal teveel een issue wordt, dan wil ik het hem wel leren, haha
    in dat geval ben ik ook nog maagd
    pi_83700494
    Ga niet naar de hoeren als je onzeker bent. Daar krijg je spijt van denk.
    Bouw de relatie wat langzamer op, en blijf niet meteeen de 1e nacht pitten als je onzeker bent.
    Spreek een paaar keer af zodat je je relaxed voelt bij haar en dan gaat het van zelf beter.

Ga er alleen naar de hoeren als je meurt, vol met pukkels zit, dik en lelijk bent en toch met regelmaat een slanke vrouw wil batsen.
    pi_83705755
    Ik denk dat een hoer ook niet alle begrip heeft, stel je voor dat ze je uitlacht als het niet lukt. Dan ben je je geld kwijt en nogeens bevestigd in jezelf dat je het niet kunt.
    beter ga je naar een seksuoloog.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 00:10:55 #104
    92128 Xaobotnik
    KABLAAHHHH!!
    pi_83706166
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef frankiejj het volgende:
    Vraag me af welke culturele achtergrond jij hebt Kenju?
    In sommige culturen is het uiteraard belangrijk om heel erg macho te zijn, maar we leven in Nederland, en als een meisje met je wilt neuken, haakt ze niet opeens af omdat je een maagd bent.

De waarheid is altijd beter dan liegen. Zeker als je ook nog een relatie wilt met dat meisje en niet enkel een one-night-stand.

Denk eerder dat het zo is, dat ze het een eer vinden, en de vrouw zelfs wat zelfverzekerder zal zijn omdat ze geen prestatiedrang heeft (hij heeft inmiddels niks om te vergelijken).
    Gewoon Nederlands. Maar het heeft niets met macho-gedrag te maken, maar met gefakete zelfvertrouwen. ERn ga nu niet beweren dat vrouwen niets met zelfvertrouwen hebben. Misschien wel als het er te dik opligt en het naar arrogantie gaat leiden. Maar zelfvertrouwen opzichzelf is gewoon positief. Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.

Dat er geen prestatiedrang voor de vrouw is, is wel een punt. Al zou je aan de andere kant ook kunnen zeggen dat je zeker niet mag teleurstellen omdat je anders het idee over sex voor zo'n jongen verpest.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 01:08:54 #105
    309421 frankiejj
    idiocracy
    pi_83707735
    quote:
    Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.
    Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
    Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.

Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.

[ Bericht 1% gewijzigd door frankiejj op 06-07-2010 01:55:30 ]
      dinsdag 6 juli 2010 @ 01:31:51 #106
    94080 VeX-
    HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
    pi_83708221
    Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.
    Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
      dinsdag 6 juli 2010 @ 01:56:00 #107
    309421 frankiejj
    idiocracy
    pi_83708526
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 01:31 schreef VeX- het volgende:
    Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand BACK TO TOPIC!!!
      dinsdag 6 juli 2010 @ 02:05:02 #108
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_83708613
    -edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Schenkstroop op 06-07-2010 02:26:05 ]
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      dinsdag 6 juli 2010 @ 12:05:43 #109
    258802 Yreal
    henk..!
    pi_83716149
    vraag me af wat schenkie gezegd heeft
    pi_83716271
    Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 12:16:25 #111
    258802 Yreal
    henk..!
    pi_83716559
    Socios is nog maagd?
    pi_83716883
    En Socios is al 26.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 12:49:11 #113
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_83717874
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
    Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
    voor dat geld kan je ook 10 keer een half uur neuken op de wallen
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:29:32 #114
    92128 Xaobotnik
    KABLAAHHHH!!
    pi_83722257
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:

[..]

Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.

Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:29:45 #115
    258802 Yreal
    henk..!
    pi_83722269
    betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:30:51 #116
    309330 StolenSweetheart
    Stelletje droeftoeters.
    pi_83722342
    Spreek gewoon nog een keer met haar af en doe het gewoon. Zij hoeft toch niet te weten dat je nog maagd bent? En als ze het echt niks vind, praat erover en vertel na de tijd dat het je 1e x was. Dan heeft ze er vast wel begrip voor en zo niet, dan is ze je niet waard.
    Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:35:46 #117
    300718 Kenju
    Say It!!??
    pi_83722589
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:

[..]

Sowieso een drogreden natuurlijk, dat van die spelfouten. Maar zelf kom ik er maar twee tegen, waarvan er een ook duidelijk in het snelle typen gemaakt is. En het bezittelijk voornaamwoord gebruiken ipv het persoonlijke kan ook in de snelheid gebeurd zijn, maar is sowieso een veel gemaakte fout. En als we alleen maar jouw eerste zin even analyseren, kan ik alleen maar zeggen dat je anderen er niet op hoeft aan te spreken aangezien de fouten die jij maakt blijk geven van een lagere taalbeheersing dan om. Xaobotnik. En ook de overige zinnen zijn verre van perfect. En als ik het niveau van je overige posts puur op taalniveau vergelijk met die van Xaobotnik of zelfs het gemiddelde op dit forum (en kwa niveau van inhoud is het verschil nog groter)..... Laten we zeggen dat je dergelijke opmerkingen maar niet meer moet maken.

Maar zoals gezegd gaat het dus om de inhoud. En als ik mezelf weer ga verdedigen, kan ik alleen maar onderschrijven wat Xaobotnik zegt en zeggen dat jij ook in dit opzicht niet al te sterk over komt. Je hebt het over een relatie. Welke relatie? Die is er nog niet. Daarbij is het doel om ontmaagd te worden. Dat daar een relatie op volgen zal, kàn. Maar dan is dit gewoon een leugentje om bestwil. Meer niet. Later kun je er alsnog 'clean' over komen en het vertellen (hoeft overigens niet persé).
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef Yreal het volgende:
    betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
    Haha, dan ben je wel echt een baas....

[ Bericht 8% gewijzigd door Kenju op 06-07-2010 14:51:10 ]
    WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:50:04 #118
    258802 Yreal
    henk..!
    pi_83723253
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Haha, dan ben je wel echt een baas....
    behalven dat je nog steeds 26 bent. Als je dat nou op je 16de had gedaan Ja man, toen ik ontmaagd werd, ik heb 10 lekker wijven geneukt op 1 avond
      dinsdag 6 juli 2010 @ 14:54:42 #119
    300718 Kenju
    Say It!!??
    pi_83723492
    Ach, het is nog steeds 'ontmaagding with a bang'. En dat van die 26 jaar laat je in de verhalen gewoon weg. Al zegt het wel iets over dat ondanks dat (je bent immers meer uit vorm dan in je puberjaren wanneer je op een hormonaal hoogtepunt zit) het gewoon deed.
    Of je liegt erover.
    WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
      dinsdag 6 juli 2010 @ 16:41:32 #120
    309421 frankiejj
    idiocracy
    pi_83728476
    Heb nog steeds geen goede reden gehoord om te liegen overigens.

Maar de vraag was prostitutie of een random sletje, of een meisje dat hij leuk vond geloof ik...
    pi_83870298
    is t juist niet super kick om aan te kloten met een meid die je echt mag?

kvond het wel grappig die eerste keer

maak je niet druk gewoon kleren uit en rest gebeurt vanzelf

woeii
    pi_83906796
    quote:

- Geen maagd meer

ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
    PSN:Vkashhh
      maandag 12 juli 2010 @ 19:19:46 #123
    303996 Saarbarbaar
    Panic Chaos Disaster ^^
    pi_83969245
    Dude what the hell? Hoezo maak jij je druk om het feit of een meisje wel of geen ervaring heeft? iedereen die seksueel actief is , is ooit begonnen met ZERO ervaring. Je gaat je toch niet laten ontmaagden door een hoer? Dat blijft je idd immers altijd bij!
    Life is crap. And then you die ._.
      maandag 12 juli 2010 @ 19:22:15 #124
    309492 Bovenmens
    geen blond haar of blauwe ogen
    pi_83969356
    Laat de eerste keer gewoon een drama zijn... zeker als 't een one-night-stand betreft... who gives a fuck... wellicht kijkt ze je scheef aan als je d'r weer tegenkomt, mischien lacht ze je uit met d'r vriendinnen... maar jij hebt toch je lul in d'r kut gedouwd; joke is on her.
    In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon.
    We are a way for the cosmos to know itself.
    pi_83984352
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 05:16 schreef 2xuq773pps het volgende:

[..]

ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
    En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 04:16:13 #126
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_83986643
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef FOKkû het volgende:

[..]

En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
    ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
    op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
    heb haar ook nooit meer gezien.

hoe ik er nu over denk:geen idee.
    ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-07-2010 04:21:24 ]
    pi_83986667
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.

ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
    Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
    pi_83987190
    Lieve.hemel.

TS schrijft dat hij 24 is, maar gedraag je daar dan naar! Mij klinkt dit in de oren als de bekende 'ik ben nog maagd boehoehoe'-klacht, maar dan een beetje fraaier verpakt dan gewoonlijk. Kom op zeg! Óf je wilt graag seks met dat ene meisje, ga er dan voor... Ik kan je uit ervaring meedelen dat een ervaren vrouw het niet erg vindt met een onervaren man het bed te delen. Ik denk, dat dat voor heel vrouwen geldt, want voor ons is nog maagd zijn vaak niet het probleem zoals jullie mannen dat zien!

Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
    Home is where the O+ is...
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:40:22 #129
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_83993903
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 04:30 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
    nee. meer shit-wat-erg-mis-ik-echte-intimiteit-gevoel

lees andere post van me van 800 euro extra betalen omdat ik op dat moment zo graag wilde zoenen, met prostituee die dat liever niet wilde.
    is wel iets intiemer dan.
    maar leuk hoor(not!) , eerst half uur/45 minuten autorijden naar de stad, en betalen, en dan met iemand zijn, die dat liever eigenlijk helemaal niet heeft.
    quote:
    [b]Op dinsdag 13 juli 2010 08:02 schreef

Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
    gewone meisjes lukt mij dus niet. niet dat ik het vaak geprobeerd heb.
    maar had het voor mezelf liever op dronken-meisje-kroeg manier gewild.
    pi_83994021
    quote:

[..]

Er zijn genoeg meiden die het geen reet uitmaakt of je nog maagd bent of niet.
    pi_84362985
    Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice
    Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
    pi_84363570
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Batman1 het volgende:
    Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice
    Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
    Heb even gezocht, ja. Voor 1.000 euro uitgebreid privé met een prachtige vrouw. Misschien wel de ideale oplossing inderdaad.
    pi_84377264
    een hoer is een hoer
    pi_84377282
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef Yreal het volgende:
    een hoer is een hoer
    Nah, zit wel verschil tussen vind ik. Je hebt goede en slechte, hoor.
    pi_84381482
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

je durfde hierover op fok forum te bespreke?

als je dat al durft dan durf je alles!!
    pi_84381674
    Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
      vrijdag 23 juli 2010 @ 01:10:13 #137
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_84383195
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef freshhhh het volgende:
    Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
    ja, en wie weet wel nog jaaaarreeen niemand, of nooit iemand.
    terwijl iedereen anders er maar op los neukt, en sex kan krijgen.
    pi_84690547
    gewoon proberen met die chick van je,

als je leven hopeloos is mislukt kan je altijd nog naar de hoeren ;)

wie niet waagt, wie niet wint _O_
      zaterdag 31 juli 2010 @ 19:20:12 #139
    312553 Eight8Zipper
    kan niet beter!
    pi_84711527
    Je moet gewoon heel eerlijk zijn tegenover het meisje. Ik denk dat als ze echt van je houd, ze je graag verder wilt helpen. Miss vindt ze het juist wel leuk om het voortouw te nemen! :)
    Je kunt niet alles hebben
    pi_84713804
    en zoals al zovaak geroepen. Vrouwen interesseert het niet zo. Ze vinden het eerder leuk dan negatief.

@ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie. Een hoer is gewoon iemand waar je je kwakje in kwijt kan w/
    pi_84714133
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
    @ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie.
    Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
    pi_84714215
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Socios het volgende:

[..]

Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
    oh dat niet eens. Sex is geven en nemen. Je meisje keihard klaarbeffen is fucking geil. Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man :') Omgekeerd vind je vriendin het helemaal mooi om jouw in extase te brengen door een beetje aan je piemel te slurpen en ziet die straal zaad graag tegemoet.

Maar een hoer? Die krijgt geld om met der benen wijdt te gaan, meer boeit er niet
    pi_84714280
    quote:
    Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Yreal het volgende:
    Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man :')
    Een hoer ga je sowieso niet beffen. Pijpen zal ze!
    pi_84716322
    ja woei man.

Geven is lekker
      zondag 1 augustus 2010 @ 02:09:26 #145
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_84726724
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
    pi_84727736
    Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??

Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.

Just saying.
      zondag 1 augustus 2010 @ 10:43:00 #147
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_84730261
    quote:
    als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
    Omdat ik zon beetje bij de eerste de beste naar binnen was gegaan.

quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Miss_Wie het volgende:
    Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??

Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.

Just saying.
    ja nu is dat taboe, nu mag dat niet (!!!!)
    klote vrouwelijke emancipatie en sexueele revolutie van de vorige eeuw. (!!!)
    nu wordt je keihard uitgelachen. allemaal de schuld van de moraal nu.

ter ondersteuning:

quote:
    De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden enorm – groter dan het aanbod. Zoals elke econoom kan vertellen: meer vraag dan aanbod drijft de prijs omhoog. De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden veel groter dan nu, omdat prostituees een monopoliepositie hadden als het ging om het bevredigen van de seksuele verlangens van mannen. Jongemannen die nog niet wilden trouwen, hadden weinig andere opties, zeker niet als ze geen risico wilden lopen op een ongewenste zwangerschap en dus een ‘moetje’. Bij gewone ‘nette’ vrouwen hadden mannen überhaupt weinig kans; vrouwen bleven immers liever maagd tot aan hun huwelijksnacht. Een vrouw die seks voor het huwelijk had, daalde flink in waarde op de huwelijksmarkt. Dit is overigens een tweede reden waarom prostituees een hoge prijs konden bedingen: ze moesten gecompenseerd worden voor het risico dat ze nooit meer aan de man zouden komen.

.Pas na de jaren zestig kregen prostituees last van marktconcurrentie. De seksuele revolutie bracht een grote bedreiging voort: vrouwen die gratis seks leverden, gewoon, voor hun plezier. Terwijl seks voor het huwelijk aan het begin van de vorige eeuw nog werd gezien als een grote zonde, werd dit nu de heersende norm. En waarom zouden mannen betalen voor iets dat ze nu gewoon gratis en voor niks konden krijgen, in studentenkamers of tussen de bloemen? De vraag naar prostituees daalde.

Prostitutie is sinds de seksuele revolutie in zekere zin ook meer taboe geworden.
    Een bezoekje aan de hoeren hoorde er vroeger min of meer bij. Waar zou een man anders seksuele ervaring kunnen opdoen? Volgens Levitt is tenminste 20% van de Amerikaanse mannen in de jaren vijftig ontmaagd door een hoer. Vandaag de dag heeft prostitutie een heel ander imago. Naar de hoeren gaan wordt nu niet gezien als een noodzaak, maar eerder als een soort last resort voor mannen die het niet voor elkaar krijgen om gratis seks te krijgen.
    bron: http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-als-markt

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-08-2010 10:48:46 ]
    pi_84730317
    als ik jou was zou ik gewoon maagd blijven en wachten op een vriendin. dat je daarmee ontmaagd wordt is beter dan dat je naar de hoeren gaat.

dat zou een dure 2 minuten zijn :P
    pi_84732467
    Een hoer dan moet je wel heel desperate zijn, niet doen.
    pi_84738126
    @ mylifeisgrey Honderd jaar geleden was ook nog niks bekend over aids en soa´s, natuurlijk was er een vrijhandel gaande. Het zou wel grappig zijn om de percentages te vergelijken: de mannen die de hoeren bezochten in die tijd en het aantal druipers. Ik verwacht een schokkend gelijk aantal? :)

Maar prostitutie is nu ook minder noodzaak, want waarom zou je ervoor betalen? Ofwel: heb jij dan niet de moeite genomen om eerst de dronken-meisje-kroeg formule te proberen?
      zondag 1 augustus 2010 @ 15:33:13 #151
    164607 sc00p
    D66-rechter
    pi_84738216
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef B3nn0 het volgende:
    Seks is seks, sowieso zijn alle vrouwen toch hoeren.
    Ik ook, bedankt!
    pi_84739404
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens :*
    reageer je nu eigenlijk in je eigen topic of niet.

als ik naar je fobo ga dan denk ik dat jij de TS bent :')
      zondag 1 augustus 2010 @ 20:16:56 #153
    305427 mylifeisgrey
    amor omnia vincit
    pi_84747069
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef Miss_Wie het volgende:
    @ mylifeisgrey Honderd jaar geleden was ook nog niks bekend over aids en soa´s, natuurlijk was er een vrijhandel gaande. Het zou wel grappig zijn om de percentages te vergelijken: de mannen die de hoeren bezochten in die tijd en het aantal druipers. Ik verwacht een schokkend gelijk aantal? :)
    wat wil je hiermee zeggen?

quote:
    Maar prostitutie is nu ook minder noodzaak, want waarom zou je ervoor betalen? Ofwel: heb jij dan niet de moeite genomen om eerst de dronken-meisje-kroeg formule te proberen?
    ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.
    en geloof me, ik straal ook . als het eenmaal misgaat, straal ik dat uit, en alles gaat verkeerd.
    ik kan het niet leren. geloof me
    ik wil het ook niet leren, ik haat het.

ik zou het wel graag anders hebben... ik spreek bijna nooit meisjes meer sinds me 17de ofzo
    op uitzonderingen van verplicht contact, zoals kassameisjes in de supermarkt. en vriendin van vriend ofzo.

ik denk niet dat voor TS er absolute noodzaak voor is. Want hem lukt het wel om 'gratis' meisjes te ontmoeten. en wil graag neuken met ze, en zij ook met hem.
    want schijnbaar is het wel oskgjnsfsnvjsfdsgvgvgjdfbgvdfjkldfgnkvsdf gksaa gsg ALLES ISKTUT
    pi_84756441
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat wil je hiermee zeggen?
    [..]

ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.
    en geloof me, ik straal ook . als het eenmaal misgaat, straal ik dat uit, en alles gaat verkeerd.
    ik kan het niet leren. geloof me
    ik wil het ook niet leren, ik haat het.

ik zou het wel graag anders hebben... ik spreek bijna nooit meisjes meer sinds me 17de ofzo
    op uitzonderingen van verplicht contact, zoals kassameisjes in de supermarkt. en vriendin van vriend ofzo.

ik denk niet dat voor TS er absolute noodzaak voor is. Want hem lukt het wel om 'gratis' meisjes te ontmoeten. en wil graag neuken met ze, en zij ook met hem.
    want schijnbaar is het wel oskgjnsfsnvjsfdsgvgvgjdfbgvdfjkldfgnkvsdf gksaa gsg ALLES ISKTUT
    En jij bent echt de enige die daar verandering in kan brengen.

Ga sociale contacten zoeken op wat voor manier dan ook. Sportschool, hobbyclub, de wandelbrigade of de vogelspotclub maakt niet uit. Door deze contacten kom je onder de mensen, praat je, word je socialer, krijg je zelfvertrouwen ect ect ect.

Je straalt nu zelfvertrouwen uit, omdat er mensen zijn die je blijkbaar mogen. Vrouwen zien je nu staan ^O^ :Y)
    pi_84964042
    Hallo, naar de hoeren wat verwacht je daarvan: Het enige waar het die prostitute om draait is dat jij zo snel mogelijk weer buiten staat.
    Betalen,pik erin,ze ziet precies wanneer je tot je hoogtepunt komt, ze zet wat aan, en gedaan naar buiten.

Ok, het enige wat je wijzer bent geworden is het gevoel te hebben om je piemel in een zacht,warm,fijn,opwindend gat te steken, in plaats van in je hand te houden.

Maar zou je dan een meisje goed in bed kunnen bespelen ?

Staar niet blind op die maagdelijkheid ! Als ik het zo lees hoe je reageert is er best wel vrouwelijke interesse.

Mag ik anders vragen:
    Hoe vaak ga je uit TS ?
    Ken je meerdere meisjes ?
    Heb je nog MSN,hyves van meisjes waarmee je gezoend of geflirt hebt ?

Vooral, met die laatste daar kan je dan misschien nog iets afspreken, en stapje voor stapje opbouwen.
    Het kan ook zijn dat ik fout zit met de laatste vraag, maar je had het er volgens mij eerder over dat je toch wat meisjes kende die interesse hadden.

Ga het ook niet uitstellen wordt het moeilijker en moeilijker.

ALs je misschien toch naar de hoeren wilt:

iets later als een minuut, Kees die naar de hoeren gaat

En trouwens ga niet naar een prostituee als je het wilt leren, maar ga naar een club of heel misschien zelfs een parenclub.
    pi_85089250
    Je kan wel naar die hoer gaan, maar dan is het probleem nog steeds niet opgelost.
    Waarschijnlijk durf je dan alleen nog maar naar die hoer totdat je 100% zeker weet dat je ''het wel kan.''

Pick a girl, fuck her, done. :W
    pi_85104373
    quote:
    Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef sc00p het volgende:

[..]

Kan er niet mee lachen
    For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
    pi_85119717
    Tering wat ben jij een falert TS.
    U MAD?
    pi_85251715
    Neuk een breezersletje, en ga daarna naar de hoeren om ervaring op te doen :p
    Zo zou ik het toch doen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')