Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Pixie. het volgende:
Lekker boeiend of je nog maagd ben
Waarom zou je je laten ontmaagden door een of andere hoer die je niet kent
Nou als dat meisje ook genoeg voor jou voelt zal dat haar echt niet uitmaken hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.
Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:02 schreef Pixie. het volgende:
Lekker boeiend of je nog maagd ben
Waarom zou je je laten ontmaagden door een of andere hoer die je niet kent
Ben zelf ook nog maagd, ik zou het haar vertellen. Vrouwen geven daar minder om en vrouwen hebben allemaal ervaring, aangezien je rond onze leeftijd geen maagden of iets daarin de buurt zal tegenkomen. Dat is voor mij het kutste: dat ik geen 'schone' vrouwen meer kan tegenkomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:
Ik post dit onder een kloon vanwege privacy
Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.
Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.
Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.
Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.
De belangrijkste voordelen voor mij:
- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Sexuele ervaring opdoen met iemand die 'er verstand van heeft'
- Geen maagd meer
De belangrijkste nadelen:
- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.
Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.
Probeer je eens in te leven in m'n situatie. Wat zou jij in dit geval doen?
Maar dan ben je wel ontmaagd. Wat je nog maar moet afwachten, wanneer je niet naar de hoeren gaat. Misschien is het wel helemaal je-van-het met die hoer en kom je iedere keer dat je daar aan terugdenkt spontaan klaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:
knip
- Ik wordt ontmaagd door een hoer. Dit zal me m'n hele leven bij blijven. Als ik praat/denk over m'n eerste keer zal ik er altijd aan herinnerd worden dat dit door een hoer is gebeurd.
Er is dus eigenlijk maar één nadeel. Maar dat is wel een zware, die ik voor de rest van m'n leven niet vergeten zal.
Denk je nou echt dat ze gillend wegrent als je nog maagd bent? Boeiend. Dat is iig beter dan dat jij alle standjes uit het kamasutraboek uit je hoofd kent en al gedaan hebt.. Je moet het speciaal maken, niet ingewikkeld..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nou als dat meisje ook genoeg voor jou voelt zal dat haar echt niet uitmaken hoor.
En zo moeilijk is het ook weer niet
Als ik jou was zou ik gewoon nog wachten.
dat is wel heel erg groot doem scenario en fokking ver gezochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel ontmaagd. Wat je nog maar moet afwachten, wanneer je niet naar de hoeren gaat. Misschien is het wel helemaal je-van-het met die hoer en kom je iedere keer dat je daar aan terugdenkt spontaan klaar.
Hoe denk je dat is het als je op je 75e fysiek niet meer in staat bent om nog aan seks te doen en je bent nooit ontmaagd, ook niet door een hoer? Wat had je dan liever gehad?
Pardon?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze gillend wegrent als je nog maagd bent? Boeiend. Dat is iig beter dan dat jij alle standjes uit het kamasutraboek uit je hoofd kent en al gedaan hebt.. Je moet het speciaal maken, niet ingewikkeld..
Wat een bullshitquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
jahaa pixie, het gaat om liefde niet om lust
Dat is mijn punt toch ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
jahaa pixie, het gaat om liefde niet om lust
Hey, dit is fok, wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
dat is wel heel erg groot doem scenario en fokking ver gezocht
misschien mag ts wel gratisquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en liefIn het ergste geval (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) gaat ze er zuchtend vandoor, en dan is het eindresultaat precies hetzelfde als wanneer je er zelf vandoor gaat. Kan enkel beter worden dus
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Smaland het volgende:
schrijf je in op een datnig site: knuz.nl is bv gratis
Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eensquote:
Mehh ik denk niet dat dat hem gaat worden. Ik ben niet echt 'boy-friend-material' om het zo maar even te zeggen. Ik leef per dag, en zowat al m'n ervaringen met vrouwen zijn one-night-flirtjes.. Ik denk niet dat zo'n meisje op dit verhaal zit te wachten..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:05 schreef BrotherMarquis het volgende:
[..]
Ben zelf ook nog maagd, ik zou het haar vertellen. Vrouwen geven daar minder om en vrouwen hebben allemaal ervaring, aangezien je rond onze leeftijd geen maagden of iets daarin de buurt zal tegenkomen. Dat is voor mij het kutste: dat ik geen 'schone' vrouwen meer kan tegenkomen.
maar serieus: niet naar de hoeren, gewoon samen een avondje voor uittrekken
Ehh.. Ik ben toch liever diegene die alle standjes kent/doet..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze gillend wegrent als je nog maagd bent? Boeiend. Dat is iig beter dan dat jij alle standjes uit het kamasutraboek uit je hoofd kent en al gedaan hebt.. Je moet het speciaal maken, niet ingewikkeld..
Dat begrijp ik, maar dan is wel 'de cirkel' doorbroken als het ware.. Waardoor ik waarschijnlijk de volgende keer met een meisje er gewoon 100% voor ga, en er niet zoveel om geef als ik er niks van bak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:07 schreef B3nn0 het volgende:
Denkt maar niet dat je het meisje het licht uit dr ogen zal neuken wanneer je 1x bij een hoer geweest bent. Dus veel zin heeft het niet hoor..
Ik schrok alquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens
Ik zou niet durven om tegen jou in te gaanquote:
Dan leer je het mét haar.. Dat is beter dan met een hoer...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Ehh.. Ik ben toch liever diegene die alle standjes kent/doet..
[..]
En daarna zie je de meid in kwestie nooit meer, hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief![]()
blijkbaar denken de dames hier anders overquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:15 schreef Wobbelaar het volgende:
PS. Datingsites en dergelijke ga ik nooit van m'n leven aan beginnen. Het is niet zo dat ik socially awkward ben. Ik ontmoet genoeg vrouwelijk schoon in m'n dagelijks leven en ben niet te beroerd m'n mond open te trekken. M'n broek daarentegen blijft vaak dicht.
Ik heb hier serieus over nagedacht, maar heb na een tijdje het idee ivm de oneindige triestheid ervan toch maar laten varen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:17 schreef Lastpost het volgende:
De liefde bedrijven is echt zo lastig niet, het inhouden/rekken in het begin is een stukkie lastiger voor de meesten en om nou eerst 50 keer naar de hoeren te moeten gaat ook wat ver, niet?
Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:10 schreef Pulsy het volgende:
Gewoon vertellen aan die meid, de meeste vinden het alleen maar schattig en lief
Gewoon lachend zeggen: "haha nou mijn eerste keer? dat was zoooo'n hoer joh! niet normaal. Weet r naam niet eens !! Nooit meer gezien daarna!"quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Nemephis het volgende:
..en dan vind je uiteindelijk een partner.. hoe wou je dan vertellen dat je eerste keer een hoer was - want dat komt dan toch wel eens ter sprake.
Dat is in ieder geval beter dan de reactie die ze hebben als je zegt dat het een pools hoertje was...quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:24 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Schattig en lief. Ik krijg daar altijd de rillingen van als vrouwen zoiets over je zeggen.
zoals de intelligentere mensen hier al zeggen, geduld, niet oppervlakkig zijn en gewoon weg blijven bij de hoerenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
En het lijkt erop dat dat nadeel eigenlijk alle voordelen overschaduwt.
Dat is echt niet het enige nadeel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:25 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat mij tegenhoudt om het niet te doen. Het feit dat m'n eerste keer met een hoer was.
En het lijkt erop dat dat nadeel eigenlijk alle voordelen overschaduwt.
Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Als dat meisje ook om jou geeft zal ze heus niet minder van je denken als je eerste paar keer een prutser blijkt.
Hoeren =
Eens moet de eerste keer zijn..quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.
Als iemand echt van je houdt zal het allemaal veel makkelijker te accepteren zijn, maar zoiets zie ik nog niet snel gebeuren.
Een beetje wrijven of likken kan iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Euforisch het volgende:
Niet doen, het verpest echt heel hard je eerste keer dat je het niet eens als een eerste keer zult zien. Ook al heb je je leuter erin gepropt, dat wil nog niet zeggen dat je ineens 'ervaren' bent.
Daarnaast, schrijf je al dat je al wát ervaring hebt met meiden, dus dan moet een échte eerste keer wel goedkomen
Ja niet hequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Een beetje wrijven of likken kan iedereen.
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)quote:
Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
Zat mannen die hem niet eens kunnen vindenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan net dat goede puntje vinden na wat aanrommelen, en dan die eerste kreun horen. Van, ik ben het zat, stop met kutOH JA DAAR <3
Hmm.. Aan haar reactie te horen/zien ben ik er dan toch wel redelijk bedreven in, óf het zijn stuk voor stuk potentiële award winnaressen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:01 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Nee, de meeste zijn er vreselijk slecht in en als je dan iemands ego niet wil kwetsen, is dat best vervelend (mannen zien het als afgang). Neuken kan iedere man wel :-p (Of je moet snel klaar komen)
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:46 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
De meeste vrouwen vinden het wel leuk om iemand te ontknapen hoor. Ook als ze je maar als een scharrel zien. Als je verder leuk genoeg bedmateriaal bent, enthousiast en niet egoistische zoener bent..... dan kom je la een heel end.
En neuken is zo moeilijk nog niet. Sommige dingen zijn zwaar overrated qua moeilijkheid...![]()
Als je later je toch eens wilt binden, zou ik het, als vaste vriendin kandidaat, toch echt niet tof vinden dat "mijn vriend" naar de hoeren is gegaan. Al was het maar eenmalig en voor zijn ontknaping.
Kijk, als het nou helemaal hopeloos was, je lelijk als de nacht was en tegen de 40 liep..... dan snap ik het wel. Maar 24 en genoeg vrouwelijke aandacht.... dat moet toch gewoon lukken hoor
Ik wil mijn eerste keer niet eens herinnerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:06 schreef cerror het volgende:
Je eerste keer is lang niet zo belangrijk als je denkt.
Ik kan m'n eerste keer niet eens meer herinneren.
Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef VenenumVirginis het volgende:
Hoe kan iemand nu denken dat je als maagd minder aantrekkelijk bent voor een vrouw dan wanneer je het de voorgaande en tevens eerste keer met een hoer hebt gedaan?
Die heb je dus blijkbaar welquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
Ja heb al wel wat ervaring met vrouwen (zoals ook te lezen is in dit topic) maar 'het echte werk' blijft altijd uit. Onbewust zorg ik er altijd voor dat ik op dat soort momenten wegren puur vanuit onzekerheid/onervaring/faalangstquote:
Dus je creeert zelf die barrières (redenen om maar niet te hoeven) ? Ben je iemand van regelmaat en controle?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Ja heb al wel wat ervaring met vrouwen (zoals ook te lezen is in dit topic) maar 'het echte werk' blijft altijd uit. Onbewust zorg ik er altijd voor dat ik op dat soort momenten wegren puur vanuit onzekerheid/onervaring/faalangst
Ik durf gewoon niet de volgende stap te nemen. Zoenen: Ok, Daten: leuk, Verder verkennen: Prima, maar als ik merk dat 'de avond' eraan komt dan haak ik af, en is alle contact opeens moeizaam, stroef en geforceerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:06 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Dus je creeert zelf die barrières (redenen om maar niet te hoeven) ? Ben je iemand van regelmaat en controle?
Als dat zou was zou ik het waarschijnlijk al wel een keer geprobeerd hebben, maar meestal zijn het toch wel vrouwen die ik op één of andere manier via via wel weer tegenkom, of bevriend is met vriend(inn)en van me.. Iets weerhoudt me ervan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Mixende_match het volgende:
en als je zegt: het zijn allemaal scharrels, nou dan luk het mss de 1ste keer niet zo best...so what...het is toch maar een scharrel die je nooit meer ziet toch?
Lol wat is je probleem als je die scharrel toch de volgende dag niet meer wilt zien. Waarom wil je dan per se zo nodig presteren als jullie wegen na de daad scheiden? Juist dat is lekker makkelijk en het moment om ervaring op te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:46 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Mja dat is natuurlijk ook zo, maar zoals ik hier al eerder ergens aangaf, ben ik niet zo van de relaties opbouwen. Liever een scharrel voor een avondje of twee. En in dat soort situaties lijkt het me een stuk belangrijker dat je toch wel enige ervaring hebt.
Als iemand echt van je houdt zal het allemaal veel makkelijker te accepteren zijn, maar zoiets zie ik nog niet snel gebeuren.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Als dat zou was zou ik het waarschijnlijk al wel een keer geprobeerd hebben, maar meestal zijn het toch wel vrouwen die ik op één of andere manier via via wel weer tegenkom, of bevriend is met vriend(inn)en van me.. Iets weerhoudt me ervan.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze het doorvertellen dat je nog maagd bent?
Ik weet niet, maar op je 24ste wordt dat toch echt minder belangrijk dan op je 16e... toen wist ik wel van iedereen in de klas of ie nog maagd was of niet... Maar na de middelbare school is het niet echt een hot item in het roddelcircuit meer. Er zijn namelijk heel veel mannen en vrouwen die nog maagd zijn. Het zegt weinig over jou als persoon, je bent blijkbaar leuk genoeg om te scoren.
Van te voren precies willen weten wat je moet doen: ik neem aan dat je genoeg instructiefilmpjes hebt gekekenEen stuk meer dan de eerste keer dat je een sigaret rookte, staand ging plassen voor de het eerst, je band ging plakken..... Je komt er tijdens het doen wel achter hoe het echt voelt, maar je hebt alle gereedschappen wel bij je en je weet in theorie wat je moet doen en hoe dat eruit ziet. Betere voorbereiding zal je niet krijgen
![]()
Als het zover dreigt te komen, gewoon zeggen dat je maagd bent en zenuwachtig bent. Dan kun je nog besluiten om het niet te doen, maar meisje weet ook een reden waarom je haar afwijst. Mooiste is natuurlijk om haar het initiatief te laten nemen.
Echt... ik zou een ontknaping alleen maar fun vindenEen eer dat jij daar als eerste vrouw bent ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Eigenlijk heb je gewoon helemaal gelijk. Maar er blijft toch een soort van schaamtegevoel aan me knagen, wat er op een of andere manier diep in zit.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]Ik geloof niet dat mijn vriend het daarmee eens isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar vrouwen die al met je zoenen, voelen enz enz.... die kun je denk ik wel gemakkelijk overhalen tot een leuke ontknaping![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]Ik denk dat dat schaamtegevoel groter gaat zijn wanneer je de eerste keer met een hoer hebt lopen kutten. Nu misschien niet, maar ik denk dat dat dan nog wel komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Eigenlijk heb je gewoon helemaal gelijk. Maar er blijft toch een soort van schaamtegevoel aan me knagen, wat er op een of andere manier diep in zit.
Terug van weggeweest!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:46 schreef B3nn0 het volgende:
Ik ben ook 24 en ga geregeld naar de hoeren. Ze zijn blij dat ze dan wat ervaring op kunnen doen.
je leert niet zoveel ervan hoor.quote:24, maagd naar prostituee om ervaring op te doen...
en ik ben kansloos jaquote:
Dat is wel kansloos ja, dat je dacht dat vrouwen sex niet lekker vindenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik was verbaasd, dat seks voor een vrouw ook lekker was.
......
en ik ben kansloos ja![]()
Een van de eerste conclusies die ik trok (quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze het doorvertellen dat je nog maagd bent?
Ik weet niet, maar op je 24ste wordt dat toch echt minder belangrijk dan op je 16e... toen wist ik wel van iedereen in de klas of ie nog maagd was of niet... Maar na de middelbare school is het niet echt een hot item in het roddelcircuit meer. Er zijn namelijk heel veel mannen en vrouwen die nog maagd zijn. Het zegt weinig over jou als persoon, je bent blijkbaar leuk genoeg om te scoren.[/qote] Leuk dat je het zo probeert te relativeren. Maar als TS op een feestje zegt dat hij nog maagd is, is dat gewoon sociale zelfmoord hoor. Onder mannen iig wel. Wij zijn heel puberaal als het op sex aan komt. Vrouwen overigens ook, maar die geven het minder toe.
[quote]Van te voren precies willen weten wat je moet doen: ik neem aan dat je genoeg instructiefilmpjes hebt gekeken
Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens. Fake het. Je moet altijd over komen als een vent, en een vent loopt er niet voor weg vanwege de zenuwen. Dus als weet ze het, dan mag je nog geen gezichtsverlies leiden. Appelblauwzeegroen is òf een heel lief meisje die een stuk begripvoller is, òf lult uit haar nek. Het is makkelijk praten en sociaal wenselijk antwoorden voor haar wanneer zij de betreffende vent niet hoeft te keuren.quote:Gewoon zeggen dat je maagd bent en zenuwachtig bent.
Dit kan ik dan wel weer geloven. Maar volgens mij telt het willen van een alfamale die het al gedaan heeft en geen kindje meer is, zwaarder.quote:Echt... ik zou een ontknaping alleen maar fun vindenEen eer dat jij daar als eerste vrouw bent ofzo
![]()
in dat geval ben ik ook nog maagdquote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef VelvetTouch het volgende:
Gewoon zeggen dat het een tijd geleden is dat je met een meisje bent geweest, is geen woord van gelogen, en geeft je net ff wat meer comfort tijdens de daad.
Als dit allemaal teveel een issue wordt, dan wil ik het hem wel leren, haha
Gewoon Nederlands. Maar het heeft niets met macho-gedrag te maken, maar met gefakete zelfvertrouwen. ERn ga nu niet beweren dat vrouwen niets met zelfvertrouwen hebben. Misschien wel als het er te dik opligt en het naar arrogantie gaat leiden. Maar zelfvertrouwen opzichzelf is gewoon positief. Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:31 schreef frankiejj het volgende:
Vraag me af welke culturele achtergrond jij hebt Kenju?
In sommige culturen is het uiteraard belangrijk om heel erg macho te zijn, maar we leven in Nederland, en als een meisje met je wilt neuken, haakt ze niet opeens af omdat je een maagd bent.
De waarheid is altijd beter dan liegen. Zeker als je ook nog een relatie wilt met dat meisje en niet enkel een one-night-stand.
Denk eerder dat het zo is, dat ze het een eer vinden, en de vrouw zelfs wat zelfverzekerder zal zijn omdat ze geen prestatiedrang heeft (hij heeft inmiddels niks om te vergelijken).
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.quote:Persoonlijk vind ik jouw erg naïef over komen. Zeker wanneer je stelt dat de waarheid altijd beter is dan liegen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand BACK TO TOPIC!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:31 schreef VeX- het volgende:
Alsof jij met deze zinnen wél laat zien dat je de Nederlandse taal perfect beheerst.![]()
voor dat geld kan je ook 10 keer een half uur neuken op de wallenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik denk dat is een keer een relaxe suite boek en een heerlijk nachtje à 1.000 euro ga plannen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:
[..]
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.
Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
Sowieso een drogreden natuurlijk, dat van die spelfouten. Maar zelf kom ik er maar twee tegen, waarvan er een ook duidelijk in het snelle typen gemaakt is. En het bezittelijk voornaamwoord gebruiken ipv het persoonlijke kan ook in de snelheid gebeurd zijn, maar is sowieso een veel gemaakte fout. En als we alleen maar jouw eerste zin even analyseren, kan ik alleen maar zeggen dat je anderen er niet op hoeft aan te spreken aangezien de fouten die jij maakt blijk geven van een lagere taalbeheersing dan om. Xaobotnik. En ook de overige zinnen zijn verre van perfect. En als ik het niveau van je overige posts puur op taalniveau vergelijk met die van Xaobotnik of zelfs het gemiddelde op dit forum (en kwa niveau van inhoud is het verschil nog groter)..... Laten we zeggen dat je dergelijke opmerkingen maar niet meer moet maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:08 schreef frankiejj het volgende:
[..]
Wel ja, in een relatie liegen komt de waarheid toch altijd wel uit, en zonder vertrouwen kan je gelijk stoppen.
Bovendien had ik het alleen over het maagd-zijn gebeuren.
Echter persoonlijk vind het ik moeilijk om jouw bericht op waarde te stellen met zoveel spelfouten.
Haha, dan ben je wel echt een baas....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:29 schreef Yreal het volgende:
betalen voor sex is sowieso niet romantisch. Beter hang je je snikkel dan meteen in 10 wijven op 1 avond idd, Ontmaagding with a bang
behalven dat je nog steeds 26 bent. Als je dat nou op je 16de had gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Haha, dan ben je wel echt een baas....![]()
ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Wobbelaar het volgende:
Beste Fokkers, ik weet dat hier al flink wat topics lopen over maagden boven de 20, maar ik wil het graag hebben over de situatie om dan maar naar 'de hoeren' te gaan. Ik zit met dit dilemma, en ben er al een tijdje over na aan het denken, maar ben er nog steeds niet uit.
Ik ben op dit moment een jongeman van 24, en maagd. Heb wel ervaring met vrouwen wat betreft zoenen en dergelijke, en ik denk ook niet dat ik zó lelijk ben dat ik niemand kan versieren. Hand/mond werk komt ook wel eens voor maar verder als dat komt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik onbewust mezelf tegen hou om verder te gaan, aangezien ik een soort van faalangst heb wat neuken betreft. Ik heb het nooit gedaan, dus heb geen flauw idee hoe of wat. Dit is natuurlijk een vicieuze cirkel die zichzelf in stand houdt totdat deze doorbroken wordt.
Nu heb ik van het weekend weer een leuk meisje ontmoet, gezoend etc.. Alleen op het moment dat we naar de slaapkamer gingen raakte ik in paniek en ben ik hem met een smoesje deruit genaaid. Puur en alleen omdat ik niet wil dat een meisje wat ik leuk vind erachter komt dat ik nog nooit geneukt heb.
Dus nu zit er al een tijdje het volgende in m'n hoofd: naar de hoeren om ervaring op te doen. Dit heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen, en ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen.
De belangrijkste voordelen voor mij:
- Het is minder persoonlijk als een meisje uit de club (dus minder 'faalangst' en meer schijt aan wat ze van me denkt)
- Sexuele ervaring opdoen met iemand die 'er verstand van heeft'
- Geen maagd meer
En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?quote:Op zondag 11 juli 2010 05:16 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
ouwe een hoer is een hoer gewoon neuken die handel haha ik heb me ook late ontmaagde door een hoer zat ook in de zelfde clinch waarin jij nu inzet
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef FOKkû het volgende:
[..]
En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
heb haar ook nooit meer gezien.
hoe ik er nu over denk:geen idee.
ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
nee. meer shit-wat-erg-mis-ik-echte-intimiteit-gevoelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
gewone meisjes lukt mij dus niet. niet dat ik het vaak geprobeerd heb.quote:[b]Op dinsdag 13 juli 2010 08:02 schreef
Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
Er zijn genoeg meiden die het geen reet uitmaakt of je nog maagd bent of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Heb even gezocht, ja. Voor 1.000 euro uitgebreid privé met een prachtige vrouw. Misschien wel de ideale oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Batman1 het volgende:
Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice![]()
Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
je durfde hierover op fok forum te bespreke?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
ja, en wie weet wel nog jaaaarreeen niemand, of nooit iemand.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef freshhhh het volgende:
Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
@ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie.
oh dat niet eens. Sex is geven en nemen. Je meisje keihard klaarbeffen is fucking geil. Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
Een hoer ga je sowieso niet beffen. Pijpen zal ze!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Yreal het volgende:
Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man
Als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
heb haar ook nooit meer gezien.
hoe ik er nu over denk:geen idee.
ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
Omdat ik zon beetje bij de eerste de beste naar binnen was gegaan.quote:als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
ja nu is dat taboe, nu mag dat niet (!!!!)quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Miss_Wie het volgende:
Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??
Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.
Just saying.
bron: http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-als-marktquote:De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden enorm – groter dan het aanbod. Zoals elke econoom kan vertellen: meer vraag dan aanbod drijft de prijs omhoog. De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden veel groter dan nu, omdat prostituees een monopoliepositie hadden als het ging om het bevredigen van de seksuele verlangens van mannen. Jongemannen die nog niet wilden trouwen, hadden weinig andere opties, zeker niet als ze geen risico wilden lopen op een ongewenste zwangerschap en dus een ‘moetje’. Bij gewone ‘nette’ vrouwen hadden mannen überhaupt weinig kans; vrouwen bleven immers liever maagd tot aan hun huwelijksnacht. Een vrouw die seks voor het huwelijk had, daalde flink in waarde op de huwelijksmarkt. Dit is overigens een tweede reden waarom prostituees een hoge prijs konden bedingen: ze moesten gecompenseerd worden voor het risico dat ze nooit meer aan de man zouden komen.
.Pas na de jaren zestig kregen prostituees last van marktconcurrentie. De seksuele revolutie bracht een grote bedreiging voort: vrouwen die gratis seks leverden, gewoon, voor hun plezier. Terwijl seks voor het huwelijk aan het begin van de vorige eeuw nog werd gezien als een grote zonde, werd dit nu de heersende norm. En waarom zouden mannen betalen voor iets dat ze nu gewoon gratis en voor niks konden krijgen, in studentenkamers of tussen de bloemen? De vraag naar prostituees daalde.
Prostitutie is sinds de seksuele revolutie in zekere zin ook meer taboe geworden. Een bezoekje aan de hoeren hoorde er vroeger min of meer bij. Waar zou een man anders seksuele ervaring kunnen opdoen? Volgens Levitt is tenminste 20% van de Amerikaanse mannen in de jaren vijftig ontmaagd door een hoer. Vandaag de dag heeft prostitutie een heel ander imago. Naar de hoeren gaan wordt nu niet gezien als een noodzaak, maar eerder als een soort last resort voor mannen die het niet voor elkaar krijgen om gratis seks te krijgen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef B3nn0 het volgende:
Seks is seks, sowieso zijn alle vrouwen toch hoeren.
reageer je nu eigenlijk in je eigen topic of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef Miss_Wie het volgende:
@ mylifeisgrey Honderd jaar geleden was ook nog niks bekend over aids en soa´s, natuurlijk was er een vrijhandel gaande. Het zou wel grappig zijn om de percentages te vergelijken: de mannen die de hoeren bezochten in die tijd en het aantal druipers. Ik verwacht een schokkend gelijk aantal?
ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.quote:Maar prostitutie is nu ook minder noodzaak, want waarom zou je ervoor betalen? Ofwel: heb jij dan niet de moeite genomen om eerst de dronken-meisje-kroeg formule te proberen?
En jij bent echt de enige die daar verandering in kan brengen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen?
[..]
ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.
en geloof me, ik straal ook . als het eenmaal misgaat, straal ik dat uit, en alles gaat verkeerd.
ik kan het niet leren. geloof me
ik wil het ook niet leren, ik haat het.
ik zou het wel graag anders hebben... ik spreek bijna nooit meisjes meer sinds me 17de ofzo
op uitzonderingen van verplicht contact, zoals kassameisjes in de supermarkt. en vriendin van vriend ofzo.
ik denk niet dat voor TS er absolute noodzaak voor is. Want hem lukt het wel om 'gratis' meisjes te ontmoeten. en wil graag neuken met ze, en zij ook met hem.
want schijnbaar is het wel oskgjnsfsnvjsfdsgvgvgjdfbgvdfjkldfgnkvsdf gksaa gsg ALLES ISKTUT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |