abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:33:13 #151
164607 sc00p
D66-rechter
pi_84738216
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef B3nn0 het volgende:
Seks is seks, sowieso zijn alle vrouwen toch hoeren.
Ik ook, bedankt!
pi_84739404
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:13 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik vergat er "QFT" bij te zetten. Ik ben het met je eens :*
reageer je nu eigenlijk in je eigen topic of niet.

als ik naar je fobo ga dan denk ik dat jij de TS bent :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:16:56 #153
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84747069
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef Miss_Wie het volgende:
@ mylifeisgrey Honderd jaar geleden was ook nog niks bekend over aids en soa´s, natuurlijk was er een vrijhandel gaande. Het zou wel grappig zijn om de percentages te vergelijken: de mannen die de hoeren bezochten in die tijd en het aantal druipers. Ik verwacht een schokkend gelijk aantal? :)
wat wil je hiermee zeggen?

quote:
Maar prostitutie is nu ook minder noodzaak, want waarom zou je ervoor betalen? Ofwel: heb jij dan niet de moeite genomen om eerst de dronken-meisje-kroeg formule te proberen?
ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.
en geloof me, ik straal ook . als het eenmaal misgaat, straal ik dat uit, en alles gaat verkeerd.
ik kan het niet leren. geloof me
ik wil het ook niet leren, ik haat het.

ik zou het wel graag anders hebben... ik spreek bijna nooit meisjes meer sinds me 17de ofzo
op uitzonderingen van verplicht contact, zoals kassameisjes in de supermarkt. en vriendin van vriend ofzo.

ik denk niet dat voor TS er absolute noodzaak voor is. Want hem lukt het wel om 'gratis' meisjes te ontmoeten. en wil graag neuken met ze, en zij ook met hem.
want schijnbaar is het wel oskgjnsfsnvjsfdsgvgvgjdfbgvdfjkldfgnkvsdf gksaa gsg ALLES ISKTUT
pi_84756441
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat wil je hiermee zeggen?
[..]

ik heb niet vaak dat geprobeerd. en als ik het probeer, vind ik dat veels te moeilijk. ik voel me er zelf ook helemaal niet prettig bij, en het is gewoon veels te moeilijk.
en geloof me, ik straal ook . als het eenmaal misgaat, straal ik dat uit, en alles gaat verkeerd.
ik kan het niet leren. geloof me
ik wil het ook niet leren, ik haat het.

ik zou het wel graag anders hebben... ik spreek bijna nooit meisjes meer sinds me 17de ofzo
op uitzonderingen van verplicht contact, zoals kassameisjes in de supermarkt. en vriendin van vriend ofzo.

ik denk niet dat voor TS er absolute noodzaak voor is. Want hem lukt het wel om 'gratis' meisjes te ontmoeten. en wil graag neuken met ze, en zij ook met hem.
want schijnbaar is het wel oskgjnsfsnvjsfdsgvgvgjdfbgvdfjkldfgnkvsdf gksaa gsg ALLES ISKTUT
En jij bent echt de enige die daar verandering in kan brengen.

Ga sociale contacten zoeken op wat voor manier dan ook. Sportschool, hobbyclub, de wandelbrigade of de vogelspotclub maakt niet uit. Door deze contacten kom je onder de mensen, praat je, word je socialer, krijg je zelfvertrouwen ect ect ect.

Je straalt nu zelfvertrouwen uit, omdat er mensen zijn die je blijkbaar mogen. Vrouwen zien je nu staan ^O^ :Y)
pi_84964042
Hallo, naar de hoeren wat verwacht je daarvan: Het enige waar het die prostitute om draait is dat jij zo snel mogelijk weer buiten staat.
Betalen,pik erin,ze ziet precies wanneer je tot je hoogtepunt komt, ze zet wat aan, en gedaan naar buiten.

Ok, het enige wat je wijzer bent geworden is het gevoel te hebben om je piemel in een zacht,warm,fijn,opwindend gat te steken, in plaats van in je hand te houden.

Maar zou je dan een meisje goed in bed kunnen bespelen ?

Staar niet blind op die maagdelijkheid ! Als ik het zo lees hoe je reageert is er best wel vrouwelijke interesse.

Mag ik anders vragen:
Hoe vaak ga je uit TS ?
Ken je meerdere meisjes ?
Heb je nog MSN,hyves van meisjes waarmee je gezoend of geflirt hebt ?

Vooral, met die laatste daar kan je dan misschien nog iets afspreken, en stapje voor stapje opbouwen.
Het kan ook zijn dat ik fout zit met de laatste vraag, maar je had het er volgens mij eerder over dat je toch wat meisjes kende die interesse hadden.

Ga het ook niet uitstellen wordt het moeilijker en moeilijker.

ALs je misschien toch naar de hoeren wilt:

iets later als een minuut, Kees die naar de hoeren gaat

En trouwens ga niet naar een prostituee als je het wilt leren, maar ga naar een club of heel misschien zelfs een parenclub.
pi_85089250
Je kan wel naar die hoer gaan, maar dan is het probleem nog steeds niet opgelost.
Waarschijnlijk durf je dan alleen nog maar naar die hoer totdat je 100% zeker weet dat je ''het wel kan.''

Pick a girl, fuck her, done. :W
pi_85104373
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef sc00p het volgende:

[..]

Kan er niet mee lachen
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_85119717
Tering wat ben jij een falert TS.
U MAD?
pi_85251715
Neuk een breezersletje, en ga daarna naar de hoeren om ervaring op te doen :p
Zo zou ik het toch doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')