abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 04:16:13 #126
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83986643
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef FOKkû het volgende:

[..]

En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
heb haar ook nooit meer gezien.

hoe ik er nu over denk:geen idee.
ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-07-2010 04:21:24 ]
pi_83986667
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.

ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
pi_83987190
Lieve.hemel.

TS schrijft dat hij 24 is, maar gedraag je daar dan naar! Mij klinkt dit in de oren als de bekende 'ik ben nog maagd boehoehoe'-klacht, maar dan een beetje fraaier verpakt dan gewoonlijk. Kom op zeg! Óf je wilt graag seks met dat ene meisje, ga er dan voor... Ik kan je uit ervaring meedelen dat een ervaren vrouw het niet erg vindt met een onervaren man het bed te delen. Ik denk, dat dat voor heel vrouwen geldt, want voor ons is nog maagd zijn vaak niet het probleem zoals jullie mannen dat zien!

Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:40:22 #129
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83993903
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:30 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
nee. meer shit-wat-erg-mis-ik-echte-intimiteit-gevoel

lees andere post van me van 800 euro extra betalen omdat ik op dat moment zo graag wilde zoenen, met prostituee die dat liever niet wilde.
is wel iets intiemer dan.
maar leuk hoor(not!) , eerst half uur/45 minuten autorijden naar de stad, en betalen, en dan met iemand zijn, die dat liever eigenlijk helemaal niet heeft.
quote:
[b]Op dinsdag 13 juli 2010 08:02 schreef

Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
gewone meisjes lukt mij dus niet. niet dat ik het vaak geprobeerd heb.
maar had het voor mezelf liever op dronken-meisje-kroeg manier gewild.
pi_83994021
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.

Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
Er zijn genoeg meiden die het geen reet uitmaakt of je nog maagd bent of niet.
pi_84362985
Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice
Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
pi_84363570
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Batman1 het volgende:
Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice
Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
Heb even gezocht, ja. Voor 1.000 euro uitgebreid privé met een prachtige vrouw. Misschien wel de ideale oplossing inderdaad.
pi_84377264
een hoer is een hoer
pi_84377282
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef Yreal het volgende:
een hoer is een hoer
Nah, zit wel verschil tussen vind ik. Je hebt goede en slechte, hoor.
pi_84381482
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:

[..]

Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
je durfde hierover op fok forum te bespreke?

als je dat al durft dan durf je alles!!
pi_84381674
Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:10:13 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84383195
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef freshhhh het volgende:
Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
ja, en wie weet wel nog jaaaarreeen niemand, of nooit iemand.
terwijl iedereen anders er maar op los neukt, en sex kan krijgen.
pi_84690547
gewoon proberen met die chick van je,

als je leven hopeloos is mislukt kan je altijd nog naar de hoeren ;)

wie niet waagt, wie niet wint _O_
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:20:12 #139
312553 Eight8Zipper
kan niet beter!
pi_84711527
Je moet gewoon heel eerlijk zijn tegenover het meisje. Ik denk dat als ze echt van je houd, ze je graag verder wilt helpen. Miss vindt ze het juist wel leuk om het voortouw te nemen! :)
Je kunt niet alles hebben
pi_84713804
en zoals al zovaak geroepen. Vrouwen interesseert het niet zo. Ze vinden het eerder leuk dan negatief.

@ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie. Een hoer is gewoon iemand waar je je kwakje in kwijt kan w/
pi_84714133
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
@ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie.
Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
pi_84714215
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Socios het volgende:

[..]

Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
oh dat niet eens. Sex is geven en nemen. Je meisje keihard klaarbeffen is fucking geil. Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man :') Omgekeerd vind je vriendin het helemaal mooi om jouw in extase te brengen door een beetje aan je piemel te slurpen en ziet die straal zaad graag tegemoet.

Maar een hoer? Die krijgt geld om met der benen wijdt te gaan, meer boeit er niet
pi_84714280
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Yreal het volgende:
Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man :')
Een hoer ga je sowieso niet beffen. Pijpen zal ze!
pi_84716322
ja woei man.

Geven is lekker
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:09:26 #145
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_84726724
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
pi_84727736
Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??

Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.

Just saying.
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:43:00 #147
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_84730261
quote:
als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
Omdat ik zon beetje bij de eerste de beste naar binnen was gegaan.

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Miss_Wie het volgende:
Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??

Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.

Just saying.
ja nu is dat taboe, nu mag dat niet (!!!!)
klote vrouwelijke emancipatie en sexueele revolutie van de vorige eeuw. (!!!)
nu wordt je keihard uitgelachen. allemaal de schuld van de moraal nu.

ter ondersteuning:

quote:
De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden enorm – groter dan het aanbod. Zoals elke econoom kan vertellen: meer vraag dan aanbod drijft de prijs omhoog. De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden veel groter dan nu, omdat prostituees een monopoliepositie hadden als het ging om het bevredigen van de seksuele verlangens van mannen. Jongemannen die nog niet wilden trouwen, hadden weinig andere opties, zeker niet als ze geen risico wilden lopen op een ongewenste zwangerschap en dus een ‘moetje’. Bij gewone ‘nette’ vrouwen hadden mannen überhaupt weinig kans; vrouwen bleven immers liever maagd tot aan hun huwelijksnacht. Een vrouw die seks voor het huwelijk had, daalde flink in waarde op de huwelijksmarkt. Dit is overigens een tweede reden waarom prostituees een hoge prijs konden bedingen: ze moesten gecompenseerd worden voor het risico dat ze nooit meer aan de man zouden komen.

.Pas na de jaren zestig kregen prostituees last van marktconcurrentie. De seksuele revolutie bracht een grote bedreiging voort: vrouwen die gratis seks leverden, gewoon, voor hun plezier. Terwijl seks voor het huwelijk aan het begin van de vorige eeuw nog werd gezien als een grote zonde, werd dit nu de heersende norm. En waarom zouden mannen betalen voor iets dat ze nu gewoon gratis en voor niks konden krijgen, in studentenkamers of tussen de bloemen? De vraag naar prostituees daalde.

Prostitutie is sinds de seksuele revolutie in zekere zin ook meer taboe geworden.
Een bezoekje aan de hoeren hoorde er vroeger min of meer bij. Waar zou een man anders seksuele ervaring kunnen opdoen? Volgens Levitt is tenminste 20% van de Amerikaanse mannen in de jaren vijftig ontmaagd door een hoer. Vandaag de dag heeft prostitutie een heel ander imago. Naar de hoeren gaan wordt nu niet gezien als een noodzaak, maar eerder als een soort last resort voor mannen die het niet voor elkaar krijgen om gratis seks te krijgen.
bron: http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-als-markt

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-08-2010 10:48:46 ]
pi_84730317
als ik jou was zou ik gewoon maagd blijven en wachten op een vriendin. dat je daarmee ontmaagd wordt is beter dan dat je naar de hoeren gaat.

dat zou een dure 2 minuten zijn :P
pi_84732467
Een hoer dan moet je wel heel desperate zijn, niet doen.
pi_84738126
@ mylifeisgrey Honderd jaar geleden was ook nog niks bekend over aids en soa´s, natuurlijk was er een vrijhandel gaande. Het zou wel grappig zijn om de percentages te vergelijken: de mannen die de hoeren bezochten in die tijd en het aantal druipers. Ik verwacht een schokkend gelijk aantal? :)

Maar prostitutie is nu ook minder noodzaak, want waarom zou je ervoor betalen? Ofwel: heb jij dan niet de moeite genomen om eerst de dronken-meisje-kroeg formule te proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')