ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:50 schreef FOKkû het volgende:
[..]
En hoe was het achteraf? En hoe denk je er nu over?
Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
heb haar ook nooit meer gezien.
hoe ik er nu over denk:geen idee.
ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
nee. meer shit-wat-erg-mis-ik-echte-intimiteit-gevoelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:30 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Uhu, maar heb je dan niet zo'n "Shit-mijn-eerste-keer-was-met-een-hoer-gevoel" zoals dat veel is teruggekomen in dit topic?
gewone meisjes lukt mij dus niet. niet dat ik het vaak geprobeerd heb.quote:[b]Op dinsdag 13 juli 2010 08:02 schreef
Mocht het je alleen gaan om van je maagdelijkheid af te komen, vis dan gewoon een dronken meisje uit de disco maar ga niet naar de hoeren: dat heeft namelijk weinig met échte seks, zoals je in het échte leven tegenkomt, te maken.
Er zijn genoeg meiden die het geen reet uitmaakt of je nog maagd bent of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet zo heel erg om het feit dat ik maagd ben of niet.
Het gaat mij er meer om dat ik niet onervaren wil zijn als ik uiteindelijk met een meisje waar ik wél iets voor voel in bed beland.
Heb even gezocht, ja. Voor 1.000 euro uitgebreid privé met een prachtige vrouw. Misschien wel de ideale oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Batman1 het volgende:
Heb de rest van het topic niet gelezen maar: ontknaapservice![]()
Las er laatst iets over, moet je maar googlen.
je durfde hierover op fok forum te bespreke?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het gaat (mij persoonlijk) niet zo zeer om het aantrekkelijker zijn voor een vrouw, maar meer het gevoel beter te weten waar je mee bezig bent. Een stukje ervaring (en dus zelfvertrouwen).
ja, en wie weet wel nog jaaaarreeen niemand, of nooit iemand.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef freshhhh het volgende:
Als je het enkel doet voor je ontmaagding dan zou ik het persoonlijk afraden. Wie weet kom je ooit een leuk meisje tegen op je 25 of mss wel op je 28. Wie weet?
Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef Yreal het volgende:
@ Socios. Ja. Sex is voor mij nog altijd iets intiems, wat je doet om de passie.
oh dat niet eens. Sex is geven en nemen. Je meisje keihard klaarbeffen is fucking geil. Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck manquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Het knuffelgehalte met een hoer is inderdaad laag helaas.
Een hoer ga je sowieso niet beffen. Pijpen zal ze!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Yreal het volgende:
Een hoer ga je niet klaarbeffen, de fuck man
Als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben ontmaagd op me 19de 4 jaar terug door engels sprekende hoer, kort, blond, beetje dik, laag-plamuur-achtig-type.
op de wallen in amsterdam. bij een raam die er nu niet meer is.
heb haar ook nooit meer gezien.
hoe ik er nu over denk:geen idee.
ik was anders waarschijnlijik nog steeds maagd geweest; ofwel met een andere hoer het voor het eerst gedaan.
Omdat ik zon beetje bij de eerste de beste naar binnen was gegaan.quote:als je het met een hoer doet, waarom dan met een lelijke hoer?
ja nu is dat taboe, nu mag dat niet (!!!!)quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:05 schreef Miss_Wie het volgende:
Kom op zeg, voor een eerste keer en dan naar de hoeren??
Zou juist afknappen op het feit dat iemand uberhaupt naar de hoeren gegaan is gegaan, en voor de eerste keer zelfs, in plaats van dat iemand maagd is.
Just saying.
bron: http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-als-marktquote:De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden enorm – groter dan het aanbod. Zoals elke econoom kan vertellen: meer vraag dan aanbod drijft de prijs omhoog. De vraag naar hoeren was honderd jaar geleden veel groter dan nu, omdat prostituees een monopoliepositie hadden als het ging om het bevredigen van de seksuele verlangens van mannen. Jongemannen die nog niet wilden trouwen, hadden weinig andere opties, zeker niet als ze geen risico wilden lopen op een ongewenste zwangerschap en dus een ‘moetje’. Bij gewone ‘nette’ vrouwen hadden mannen überhaupt weinig kans; vrouwen bleven immers liever maagd tot aan hun huwelijksnacht. Een vrouw die seks voor het huwelijk had, daalde flink in waarde op de huwelijksmarkt. Dit is overigens een tweede reden waarom prostituees een hoge prijs konden bedingen: ze moesten gecompenseerd worden voor het risico dat ze nooit meer aan de man zouden komen.
.Pas na de jaren zestig kregen prostituees last van marktconcurrentie. De seksuele revolutie bracht een grote bedreiging voort: vrouwen die gratis seks leverden, gewoon, voor hun plezier. Terwijl seks voor het huwelijk aan het begin van de vorige eeuw nog werd gezien als een grote zonde, werd dit nu de heersende norm. En waarom zouden mannen betalen voor iets dat ze nu gewoon gratis en voor niks konden krijgen, in studentenkamers of tussen de bloemen? De vraag naar prostituees daalde.
Prostitutie is sinds de seksuele revolutie in zekere zin ook meer taboe geworden. Een bezoekje aan de hoeren hoorde er vroeger min of meer bij. Waar zou een man anders seksuele ervaring kunnen opdoen? Volgens Levitt is tenminste 20% van de Amerikaanse mannen in de jaren vijftig ontmaagd door een hoer. Vandaag de dag heeft prostitutie een heel ander imago. Naar de hoeren gaan wordt nu niet gezien als een noodzaak, maar eerder als een soort last resort voor mannen die het niet voor elkaar krijgen om gratis seks te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |